Skoči na vsebino

Nosilci koles

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 20 urami je Denlub napisal:

Evo pa jo/ga imamo..kljuko in nosilec koles.. malo sem odlašal in iskal najugodnejšo varianto in se na koncu odločil za montažo vlečne kljuke kar pri Selmarju v Celju, uspelo mi je celo zbarantati nekaj pospusta na vlečno kljuko in montažo le-te..Mazdo sem jim pustil za en dan in dobil nadomestno vozilo CX-30 skyactiv-x at, moram rečt,da je čisto drug avto proti moji sky-g 122.. še kar dobri pospeški (v Sport mode😅), zavidljiva poraba ob normalni vožnji in dokaj gladko prestavljanje avto.menjalnika,tudi vzmetenje je dosti boljše kot pri mojem..je pa res da se takoj vidi, da je to nadomestno/testno vozilo,saj s dobrimi 9k prevoženimi izgleda in daje občutek kot da je 2leti starejši od moje Mazde s skoraj 11k prevoženimi.. malo mi je žal da si nisem mogel privoščiti x motorja, ampak kaj češ, ko je pa bila januarja takšna razlika v ceni😕..  

 

 

a z AT menjalnikom pa v 2.ne gre 100, a ni @Alex pisal, da gre z ročnim čez.....

Napisano (urejeno)
pred 54 minutami je sportman333 napisal:

a z AT menjalnikom pa v 2.ne gre 100, a ni @Alex pisal, da gre z ročnim čez.....

Z avtomatskim, tudi tega sem preizkusil, ne gre. Preveč moči pusti po poti. 😉😊

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 38 minutami je TiEn napisal:

Daš iz D v manual pa gre 100km/h v drugi 😛  z lahkoto


Si preprican? Kolikor vem, tudi ce je v rocnem nacinu, sam preklopi v avtomatski, ce so razmere take (prevec obratov, premalo obratov,…)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Nevem, v mojem lahko :D če dam na obvolanske ročice menja le ko jaz hočem. Mogoče je pri novih drugače.

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano

Jaz sem pa ravno na prejsnji sestici, ki je imela obvolanske kontrole, to opazil… da ce sem prestavil v rocni nacin… in “pozabil” prestaviti, je sam prestavil…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Dol menja samo ja, za gor pa kolkr sm opazoval ne. Lahko ob priliki preverim. da ne dam napačne informacije.

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 18 urami je sportman333 napisal:

a z AT menjalnikom pa v 2.ne gre 100, a ni @Alex pisal, da gre z ročnim čez.....

Gre do 90km/h v drugi 😅

Napisano

Ne, to vklopiš samo takrat, ko greš na treninga, fitnes al pa aerobiko... drugač je brezveze.

  • Haha 1
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 4 minutami je Denlub napisal:

Gre do 90km/h v drugi 😅

Vajenc. 😊

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

Ne, to vklopiš samo takrat, ko greš na treninga, fitnes al pa aerobiko... drugač je brezveze.

😅

A potem imaš klasični oziroma NORMAL program vključen?

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 5 urami je Bini napisal:

Eni imamo pa *ročnega in gre kot v *SPORT+....... :harhar:

Ja, samo ročni je dandanes povsem neuporaben in ne nudi možnosti 

 

pred 1 uro je Deeyan napisal:

če ga daš v nevtrlno in spustiš po klančini maš še funkcijo letenja :D

To škodi motorju in pogonskim sklopom ker nimajo mazanja, povrh pa je to samo kardaširanje in gretiranje

Napisano
Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Ja, samo ročni je dandanes povsem neuporaben in ne nudi možnosti 

 

To škodi motorju in pogonskim sklopom ker nimajo mazanja, povrh pa je to samo kardaširanje in gretiranje

Kakor za koga.....:nevem:

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Kakor za koga.....:nevem:

Tega ročnega menjalnika v cx 30 ne zamenjam za nobenega avtomatskega. 

Kakšen gušt je, ker je tako natančen z kratkimi, športnimi gibi. V bistvu sam skoči v prestavo,brez da bi enkrat samkrat kaj zataknilo. 

Veliko bolj tekoče je vse skupaj kot v moji mazdi 6. 👌

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Tega ročnega menjalnika v cx 30 ne zamenjam za nobenega avtomatskega. 

Kakšen gušt je, ker je tako natančen z kratkimi, športnimi gibi. V bistvu sam skoči v prestavo,brez da bi enkrat samkrat kaj zataknilo. 

Veliko bolj tekoče je vse skupaj kot v moji mazdi 6. 👌

Jp,pa še olja v menjalniku ni blo treba menjat......:bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.