Skoči na vsebino

Toča 25.05.2022

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 15 urami je TiEn napisal:

Iz maske jo je prestavil na odbijač.

Dejansko se drzi rež spodnjega dela odbijača, malo nad spodnjim spojlerjem.

Vpeto v reže.

 

Nobenega vrtanja ali vidnega posega v avtomobilske dele.

 

Če se zadeva obnese na daljši rok, bom začel to izdelovat 😜

Popravljeno od FrX186
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Malce višje, spodnji rob zravnaj s spodnjim robom odbijača. Zdaj vizuelno namreč izgleda, kot da je po nesreč dol padla pa še kakšen robnik z njo lahko zahaklaš.

 

Zdaj je kot na 20 let starem Peugeotu 206

 

null

image.png

33112_1.png

Napisano
pred 17 urami je Boss napisal:

Malce višje, spodnji rob zravnaj s spodnjim robom odbijača. Zdaj vizuelno namreč izgleda, kot da je po nesreč dol padla pa še kakšen robnik z njo lahko zahaklaš.

 

Zdaj je kot na 20 let starem Peugeotu 206

 

null

image.png

Mene bolj spominja na tole.... 👍

Screenshot_20220904_161921_com.android.chrome~2_edit_637466639464183.jpg

IMG_20220904_122856_edit_637396976717840.jpg

Napisano
pred 26 minutami je Bini napisal:

Mene bolj spominja na tole.... 👍

Screenshot_20220904_161921_com.android.chrome~2_edit_637466639464183.jpg

IMG_20220904_122856_edit_637396976717840.jpg

Js bi cist dol uzel. Skoda da pr nam nimamo unih malih tko k ponekot v tujini

Napisano
pred 22 urami je Boss napisal:

Malce višje, spodnji rob zravnaj s spodnjim robom odbijača. Zdaj vizuelno namreč izgleda, kot da je po nesreč dol padla pa še kakšen robnik z njo lahko zahaklaš.

 

Zdaj je kot na 20 let starem Peugeotu 206

 

null

image.png

Je tocno tak lahko zaenkrat, zaradi dolzine nosilcev.

Je pa res za slab cm nizje od roba, kar bo treba se dodelat, da jo res kje nebi zahaklal.

Napisano

Ja pri Mazdi so že vedeli kam jo morajo dat, da ne bo problemov😉

Pri Alfi so to rešili s stransko namestitvijo na avto. 

V ZDA pa spredaj celo tablice ni potrebno imeti.... 🤗😊👍

IMG_20220424_111523.jpg

Napisano

Zdaj samo še od Mazdinega znaka dol montiraj dve kromasti palčki, vmes pa en bel trak. Pa bo zelo podobna premijskemu Bavarcu, iz katerega se vsi norca delajo, ker ima tako veliko masko spredaj...

Napisano

Upam, da v živo lepše zgleda kot na fotkah, ker je tule verjetno pod takšnim kotom slikano, da mi nekako čudno izpade. Je pa tudi res, da so okusi različni in važno je zadeva lastniku všečna. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Zdaj samo še od Mazdinega znaka dol montiraj dve kromasti palčki, vmes pa en bel trak. Pa bo zelo podobna premijskemu Bavarcu, iz katerega se vsi norca delajo, ker ima tako veliko masko spredaj...

 

ampak tam so res grdo  nardil, ko bi tiste ledvičke pol vsaj mal lepše izoblikoval, je pa pri Mazdi vseen dost lepše izpadlo!

 

 

BMW-X5.webp

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

Sej to je ta zblojenost... trendi v tehniki in okoljevarstvu so v tem, da se gre na elektrifikacijo oziroma v hibride ter, da je potreba po ogromnih maskah/hladilnikih čedalje manjša oziroma je skoraj ni. Ampak trendi oblikovanja pa gredo v glomazne maske brez tehnične potrebe.

 

To je tko kot, če bi nekdo z majhnim rekel, da rab XXL kondom, ker si želi, da bi zato več fukal.:nevem:

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano

Trend gre v vse bolj grde avtomobile. 

Res je samo še par avtomobilov, ki so res oblikovalsko popolni. Da ne govorimo o električarjih.Tam je pa itak vse več ali manj polom od oblike. 

Razen audija in porscheja, seveda. 😊

 

 

Napisano
pred 31 minutami je Alex napisal:

Trend gre v vse bolj grde avtomobile. 

Res je samo še par avtomobilov, ki so res oblikovalsko popolni. Da ne govorimo o električarjih.Tam je pa itak vse več ali manj polom od oblike. 

Razen audija in porscheja, seveda. 😊

Lucid Air bi mel pred vsako teslo pa marsikerem električnem

Napisano

Najlepši električni avto zame je hyudai ioniq 5

 

 

 

 

 

 

2022-hyundai-ioniq-5-05-1639159103.jpg

  • Všeč 1
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

 

To je tko kot, če bi nekdo z majhnim rekel, da rab XXL kondom, ker si želi, da bi zato več fukal.:nevem:

 

No ja, v teoriji bi tole se slo 😂 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

No, danes ponoči pa je mojo M3 ujelo nekaj toče... Imam poln kasko, največ luknjic je na strehi, skupno jih je kakšnih 20. Vse so približno enakih velikosti. Kaj priporočate? Bi vi peljali k avtokleparju, da jih povleče ven?

 

null

image.jpeg

  • Žalosten 3
  • Ni všeč 1
Napisano
Pravkar je Haxballer napisal:

No, danes ponoči pa je mojo M3 ujelo nekaj toče... Imam poln kasko, največ luknjic je na strehi, skupno jih je kakšnih 20. Vse so približno enakih velikosti. Kaj priporočate? Bi vi peljali k avtokleparju, da jih povleče ven?

 

null

image.jpeg

Itak ... cenitev, klepar

Napisano

Pokliči svojega agenta in boš vse izvedel :prstgor:

Za danes spet vremenske neprilike napovedane.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 uro je Haxballer napisal:

Koliko se pa to potem pozna pri zavarovalniški premiji? Nimam še izkušenj z uveljavljanjem kaska, zato sprašujem...

Če imaš točo vključeno pod naravne nesreče ali pa posebej zavarovano (tako je imel Generali), potem se ti naslednje leto zaradi tega ne bo nič poznalo na premiji.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

V kolikor imaš pravega terenca ne gledaš na vreme ter se ne obremenjuješ z njim. 

Proti toči pa je najboljša zaščita da ne zganjaš panike po nepotrebnem, ampak samo peljaš naprej.

Napisano

Tole vreme je popolnoma nepredvidljivo in čedalje bolj nevarno. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Naši delajo še najmanj pizdarij. Tole na AC-jih je bolj v domeni tujcev, ki pač 1x letno prvlečejo kripo na daljše potovanje. Pa ker so brez vozniške kondicije je pol cela štala.    Da ne bo pomote, pomanjkanje vozniške kondicije se dogaja vsakemu, ki 1x letno dela daljše ture prej pa čez leto samo krajše po možnosti vedno po znanih cestah. Pol je pa 1x treba 500+km narest v kosu, je pa to trpljenje, da ni večjega in to se pri takih dejansko vidi od daleč.
    • @Alex ne verjame takim videom, kot ne verjame porabi na spritmonitorju in podobnim. Torej X je boljši od G . Gremo naprej.
    • 0-180 babyi dino faila🤪😆🤣
    • Seveda sem bil CX7. Pa problem sam resil   Tresle mi nikoli niso, ne vem od kje ta info. 6 let mam kolo nikoli niso tresle al karkoli, samo ta vikend prvic, diski se fabrski, kolo v celoti dela bp. Zakurile so se...., 6 let je pa le 6 let, pa tud teli tektro diski niso glih top of the pops... Ja to da sem sel nad predpisan diameter mi je jasno (180).
    • V tovarniških podatkih za vilico piše, koliko je maksimalno dovoljen premer rotorja. Stavim, da si presegel. Nič bat, ne bo se odlomila.  Problem vibracij pri zaviranju ni samo v bremzah, če je vilica prešvoh, lahko gor natakneš katerekoli bremze, pa bo vibriral (podobno je bilo tudi na moji mazdi v času 300+ Kkm sem sprobal in nataknil gor katerekoli neoriginal diske in ploščice, pa je vseeno treslo)  Ampak zadnja zavora na tvojem biciklu bi bila pa komot 203mm če že poizkušaš povečati hladilno površino.   Poleg tega bi lahko šel na pregrešno drage diske z alu sredico ki se podaljšuje proti centru kot hladilno rebro. Zraven seveda pašejo ne prav poceni zavorne obloge s hladilnimi rebri. Pazi, dobro sem se šolal na lastnih izkušnjah. Točno to sem naredil na tastarem biciklu - s 180 sem šel 203 in na vsa mogoča hladilna rebra tako na diskih kot na zavornih oblogah. Pomagalo je pa kurckej. Pri tanvem biciklu ni nobenih hladilnih reber ne na diskih ne na oblogah. So pa zato zavore 4batne in vilice so ornk. Ne trese ko je vroče.    S TBA - jem se absolutno strinjam,da bi 4bati močno pomagali, ker bremze res lepše delajo pa ne zaradi večje zavorne moči.    Upam, da ti nadgradnja popravi stanje.    Če si bil kdaj lastnik mazde ti tresenje bremz pri zaviranju res nebi smelo motit.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.