Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. 

Sem se odlocil za nakup Mazde6 2.2.d 150ks...nimam se nobenih izkusenj z Mazdo. Mogoce ,vase mnenje,prednosti...slabosti...na kaj je treba bit previden pri nakupu?

Vem,nekaj sem ze prebral,eni strogo zagovarjajo bencinca,pri dizlu da je treba pazit na dpf filter....

Se kopija linka za katero sem se odlocil.

Hvalezen bi bil za vsako mnenje,nasvet. 

Hvala

 

https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/mazda-mazda6-2-2-cd-aut-standheizung-558157926/

Napisano

Videti je lepa. Meni edino ni všeč vlečna kljuka, saj to pomeni, da je avto vlekel prikolico ...

Če nimaš veliko mestnih voženj, z dizlom ne bi smelo biti večjih težav.

Napisano

 

Meni osebno je vlečna kljuka plus. Se pravi, da bog ne daj kupiti avto z vlečno kljuko. 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je SpEkTr napisal:

DPF filter je še najmanj. Podložke injektorjev, injektorji, veriga..

Na katerem servisu oz pri katerih kilometrih bi se moralo to preverjat? Se mi zdi ,da pri teh kilometrih se ne bi smelo bit problemov ampak sej pravim,izkusenj glede mazd nimam.

Drugace pa vecinoma avtocesta,recimo da je mestne voznje vec kot pol manj kot avtoceste.

Popravljeno od Luka_
Napisano (urejeno)

Pri Mazda dizlu moraš imeti srečo, veliko sreče, pazljivost pomaga le delno, ker gre lahko veliko stvari narobe, stroški pa so v primeru težav zelo visoki. 

Sem šel čez celo zgodbo, od Mazde 6 CD 175, G165, G194. Slednja je res pravi avto, za bencinski motor skoraj ne veš, da obstaja. 

 

Če kupuješ dizla predvsem zaradi pričakovene nižje porabe-stroškov, verjetno ne bo računice. Drugo je, če želiš dober navor, ki je pri dizlih res prednost. 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Hvala 1
  • Ni všeč 1
Napisano
pred 4 urami je dvorjan napisal:

 Meni edino ni všeč vlečna kljuka, saj to pomeni, da je avto vlekel prikolico ...

 

Ni nujno, lahko je pa prevazal le kolesa 🙂

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 53 minutami je Deeyan napisal:

 

Ni nujno, lahko je pa prevazal le kolesa 🙂

Sm tud js to tuhtu :). Lahko se pa še zmer vpraša kaj so vlekli. Da ne bo potem ugotovljeno da so vlekli konjske al pa prikolice za avte :)

Napisano

Če kupuješ CD150/175:

- servisi na max 15kkm

- zamenjane podložke injektorjev in pregledani injektorji

- letnik po 2016 zaradi možnih težav z odmično

 

Čim fali en servis - vzami raje drugega. Če ima malo km ali pa se boš ti z njim vozil po 10km na dan…kupi raje bencinarja, ker ne bo težav.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 14 minutami je NevLado napisal:

Če kupuješ CD150/175:

- servisi na max 15kkm

- zamenjane podložke injektorjev in pregledani injektorji

- letnik po 2016 zaradi možnih težav z odmično

 

Čim fali en servis - vzami raje drugega. Če ima malo km ali pa se boš ti z njim vozil po 10km na dan…kupi raje bencinarja, ker ne bo težav.

Hvala

Napisano
 
Ni nujno, lahko je pa prevazal le kolesa
Točno tako. Sicer je pa vleka pk samo plus.. Takrat motor vsaj dela, in se zagreje ter prediha.
  • Všeč 1
  • Haha 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Potem se navadimo in smo zadovoljni.   Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.   Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil  tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.  
    • Po tvojem pisaju bolj drugo kot prvo ampak naj se reši tako ali drugače samo, da boš zadovoljen....  
    • Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.    Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.  Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.    Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.    Ampak se bo že rešilo. Upam.    Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉    
    • Bo odločalo o naši prihodnjosti bolj,kot si mislimo...ne glede z kakega zornega kota gledamo na to stvar.    
    • Poznam navedene lokacije in tudi z zimskega pohodniškega vidika. Vem, da največji zastoj nastane na "križišču", že nad kamnolomom, tam kot je tudi smerokaz Oltarna peč in pa za Šavnice. *Zamet, ne zastoj, haha
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.