Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 4 urami je Z M A J napisal:

Saj pa nimata istih vozil, kolikor vem.

 

no sej js govorim za Mazdo Skyactiv D

Napisano
pred 15 minutami je Deeyan napisal:

 

no sej js govorim za Mazdo Skyactiv D

Normalno,da pomisliš na mazdo skayactiv dizel. Saj smo vendar na mazda forumu. 😉

 

 

Napisano

@Slivka:

Že od prvega prispevka v tej temi je jasno, da pogovor teče o Mazda Skyactiv D motorjih.

Ti pa še kar tastare DITD tlačiš v vsako dizel debato. Saj tudi Golfi dvojke 1.6D klepajo še danes, tudi kakšen DCI in CDI imata preko milijon prevoženih kilometrov. Kaj takega SkyActiv-D mašine brez resnih posegov ne bodo videle ...

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano
pred 6 urami je dvorjan napisal:

@Slivka:

Že od prvega prispevka v tej temi je jasno, da pogovor teče o Mazda Skyactiv D motorjih.

Ti pa še kar tastare DITD tlačiš v vsako dizel debato. Saj tudi Golfi dvojke 1.6D klepajo še danes, tudi kakšen DCI in CDI imata preko milijon prevoženih kilometrov. Kaj takega SkyActiv-D mašine brez resnih posegov ne bodo videle ...

 

Mnja, no, torej, mislim, da bomo pri nas ostali na starih dizlih in ne bomo kupovali nove Mazde. Pri vsej reklami, ki jo delate za te varčne in sodobne mašine...

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • 4 meseci kasneje...
Napisano (urejeno)

Mazda 3 letnik 2017

2 x turbo brez dpf 

217 hp, serijsko 150 hp

poraba 6.3 l/100 km

voznja cca 10 km stara cesta +

70 km AC 2 x na dan minimalno, 

v 5 letih 280.000 km

A48F1EF9-806A-46B4-B5F9-BFFEE624D957.jpeg

Popravljeno od Alan Ford
Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Ja, najpomembnejši podatek pri tem je "brez DPF".

 

Brez DPF bi vsi dizli "klepali" še pa še ... Z njim je pa druga zgodba. Se vse maši.

Kot laik bi dodal še "in brez EGR". Pa vmes med klepanjem bi komu crknili kakšni injektorji, turbine, itd. :) 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.