Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 39 minutami je SpEkTr napisal:

No , meni tudi cargarantie niso hoteli ker je bil avto uvožen iz Nemčije. No zdej je že mimo tko da mi je vseeno in sem prišparal 500eur :D

Js sm ga gratis dobu z novimi gumi tepihi pa se ceno mal zbil😆

Napisano
pred 6 urami je SpEkTr napisal:

No , meni tudi cargarantie niso hoteli ker je bil avto uvožen iz Nemčije. No zdej je že mimo tko da mi je vseeno in sem prišparal 500eur :D

Enako. Samo, da, sem prišparal malo manj - 350€.😊 Itak so tej na uradnih servisih eni nategatorji. Ko prideš tja ne velja garancija-jamstvo za, to, pa za to, pa za ono. V glavnem, dokler nimaš problemov z avtom je vse ok. Potem pa... 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano

To je stališče Mazde Slovenija, ker me moti, da se pogosto govori kar na pamet:

Opcija “Full” CarGarantie pomeni kritje v enakem obsegu kot tovarniška 3-letna garancija. Pri CarGarantie ne bo težav z uveljavljanjem garancije oz. jamstva v Sloveniji.

Napisano

Meni so pri prejšnji menjali cel volanski drog na car garantie. Pustimo to, da to ni odpravilo težave

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 31 minutami je Janez007 napisal:

To je stališče Mazde Slovenija, ker me moti, da se pogosto govori kar na pamet:

Opcija “Full” CarGarantie pomeni kritje v enakem obsegu kot tovarniška 3-letna garancija. Pri CarGarantie ne bo težav z uveljavljanjem garancije oz. jamstva v Sloveniji.

V sklopu CarGarantie so mi menjali zvočnik (Bose) v armaturki - po 4 letih. Je pa bil avto kupljen pri nas v Interclassu.

Sicer pa na Mazdi 3 G120 letnik 2015:

V desnih vratih je hreščal zvočnik, pa so na servisu "fiksirali konektor" in je hreščanje izginilo.

Občasno zatikanje pri prestavljanju v 3. prestavo - menjava olja v menjalniku in porblem je izginil.

In pa štekanje zadnje desne zavorne čeljusti.

Napisano
pred 22 urami je Alex napisal:

Enako. Samo, da, sem prišparal malo manj - 350€.😊 Itak so tej na uradnih servisih eni nategatorji. Ko prideš tja ne velja garancija-jamstvo za, to, pa za to, pa za ono. V glavnem, dokler nimaš problemov z avtom je vse ok. Potem pa... 

ma ja, sej to. Trenutno delam cca 25km relacije v eno smer (v službo in domov pa mogoče kak kino vmes :) ). bom mogu na mal dalšo turo it. Mogoče kr do trojan -> kranjska -> vršič -> kobarid -> most na soči -> mgoč mal obalo pogledat -> pol pa počas nazaj do zasavja.

Napisano

Po zapisanem bi potem v teoriji lahko rekli da je mazda CX-30 in CX-5 z najmanj težavami/problemi, kakorkoli bi se to že moralo pravilno zapisati (se izraziti) :) 

Napisano

Uf ja, pozabu sm vpisat še fotrovo 323F 2.0 DITD letnik 2000, lastnik je bil 9 let, pa je v vsem tem času menju samo diodno ploščo na altenatorju

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.