Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 39 minutami je SpEkTr napisal:

No , meni tudi cargarantie niso hoteli ker je bil avto uvožen iz Nemčije. No zdej je že mimo tko da mi je vseeno in sem prišparal 500eur :D

Js sm ga gratis dobu z novimi gumi tepihi pa se ceno mal zbil😆

Napisano
pred 6 urami je SpEkTr napisal:

No , meni tudi cargarantie niso hoteli ker je bil avto uvožen iz Nemčije. No zdej je že mimo tko da mi je vseeno in sem prišparal 500eur :D

Enako. Samo, da, sem prišparal malo manj - 350€.😊 Itak so tej na uradnih servisih eni nategatorji. Ko prideš tja ne velja garancija-jamstvo za, to, pa za to, pa za ono. V glavnem, dokler nimaš problemov z avtom je vse ok. Potem pa... 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano

To je stališče Mazde Slovenija, ker me moti, da se pogosto govori kar na pamet:

Opcija “Full” CarGarantie pomeni kritje v enakem obsegu kot tovarniška 3-letna garancija. Pri CarGarantie ne bo težav z uveljavljanjem garancije oz. jamstva v Sloveniji.

Napisano

Meni so pri prejšnji menjali cel volanski drog na car garantie. Pustimo to, da to ni odpravilo težave

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 31 minutami je Janez007 napisal:

To je stališče Mazde Slovenija, ker me moti, da se pogosto govori kar na pamet:

Opcija “Full” CarGarantie pomeni kritje v enakem obsegu kot tovarniška 3-letna garancija. Pri CarGarantie ne bo težav z uveljavljanjem garancije oz. jamstva v Sloveniji.

V sklopu CarGarantie so mi menjali zvočnik (Bose) v armaturki - po 4 letih. Je pa bil avto kupljen pri nas v Interclassu.

Sicer pa na Mazdi 3 G120 letnik 2015:

V desnih vratih je hreščal zvočnik, pa so na servisu "fiksirali konektor" in je hreščanje izginilo.

Občasno zatikanje pri prestavljanju v 3. prestavo - menjava olja v menjalniku in porblem je izginil.

In pa štekanje zadnje desne zavorne čeljusti.

Napisano
pred 22 urami je Alex napisal:

Enako. Samo, da, sem prišparal malo manj - 350€.😊 Itak so tej na uradnih servisih eni nategatorji. Ko prideš tja ne velja garancija-jamstvo za, to, pa za to, pa za ono. V glavnem, dokler nimaš problemov z avtom je vse ok. Potem pa... 

ma ja, sej to. Trenutno delam cca 25km relacije v eno smer (v službo in domov pa mogoče kak kino vmes :) ). bom mogu na mal dalšo turo it. Mogoče kr do trojan -> kranjska -> vršič -> kobarid -> most na soči -> mgoč mal obalo pogledat -> pol pa počas nazaj do zasavja.

Napisano

Po zapisanem bi potem v teoriji lahko rekli da je mazda CX-30 in CX-5 z najmanj težavami/problemi, kakorkoli bi se to že moralo pravilno zapisati (se izraziti) :) 

Napisano

Uf ja, pozabu sm vpisat še fotrovo 323F 2.0 DITD letnik 2000, lastnik je bil 9 let, pa je v vsem tem času menju samo diodno ploščo na altenatorju

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj novega...oz. "friziranje" starega😄   Kdor spremlja to temo od začetka,bo vedel,za kaj gre-na drugi strani te teme sem predstavil DIY-priključnico za AV-receicer. Takrat kar OK izvedba,a sem se zavedal,da imajo uporabljeni zvočniški priključki tega "terminala" svoje slabosti,ki mi niso bile všeč. Priključki so sicer kvalitetni oz. iz kvalitetnega materiala,a matica je premajhna in tanka-z malo "mesa",druga slabost pa so vijaki za priklop kablov zadaj. ti M3 vijaki so premehki in z nastavkom za -izvijač...in se mi je pri zategovanju zgodilo,da se je del nastavka za izvijač pri 2-3 komadih odlomil. Torej na eni strani nezadovoljiva matica,na drugi strani pa nezadovoljiv vijak...in oba vplivata na najvažnejše-kontakt. In ker je slab-nezadovoljiv kontakt "nogo" pri HiFiju,sem počasi nakupil boljše zvočniške priključke-veliko masivnejše,z imbus-vijakom na zadnji strani,matica spredaj pa dvodelna z notranjim gibljivim narebrenim tilcem,ki lepo zagrabi na kablovo votlico,in jo ne drgne,ko zateguješ matico...tako lahko veliko bolj zategneš,in posledično zagotoviš boljši kontakt. Enako z zadnje strani z imbus vijakom-nič matranja z majhnim izvijačem-lepo z občutkom zategneš z imbusom in "fertig".😃👍   Sem se zraven spravil k temu,ker sem moral priključnico "razširiti" za še en par Atmos zvočnikov,ker bom izvedel 5.1.4 sistem. Kot že na drugi strani te teme opisano,je vse izvedeno dvojno za t.i. bi-Wiring/bi-Amping razen za Atmos zvočnike....seveda bom še ostale štiri priključnice predelal,a tisto se ne mudi tako zelo...počasi in "orng"...   Nisem pa še do konca zmontiral nazaj na steno,ker moram v nedeljo še z zadnje strani speljati in urediti,da bo kasneje mir....a vseeno nekaj slik za tiste,ki jih kaj takšnega zanima. VID_20251025_223403.mp4
    • Jaz res ne vem, a pišeš samo zato, da nabijaš poste ampak...ljudje se pogovarjajo o trenutno poceni tehniki, da naprimer Iphone 17, ki pri nas stane 1000€ na Japonskem stane 700€ zaradi šibkega Jena. Kako je potem to po tvojem mnenju v tem primeru drago oz. dražje?
    • Peljal staro mazdico na sprehod... Laško - Stanežiče - Dražgoše - Soriška Planina - Bled - Laško stari in glasen klump, pri kateri v vsaki luknjici na cesti zabobni kaj.. ampak se še vedno se rad vozim z njo...
    • Japonska je v vsakem primeru draga država.... 
    • Rabiš, rabiš ... 😁   400 € leta 2018 in 400€ danes ... žal ni enako. Kar se vidi tudi na cenah rabljenih Mazd ...   Ja, dela mi napoto, čeprav še ni niti ulaufan ... Našel sem račun:   Današnji oglas Mazde 3, ki je pred sedmimi leti prišla okoli 20.000 €, še pred nekaj dnevi je bila cena 15.500 € ...     Mazda Mazda3 G165 Revolution, letnik:2018,15000 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.