Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je tommzy napisal:

Mogoče bi pa manj pila... 😁

Ravno to, da so z dinota spremenili v mini baby dinota je bil  namen, da ga zadušijo in da pije manj. To jim je delno uspelo.

Je pa na motorju  x186 možnost remapiranja, stage 1, tako, da dobiš ven 206 KM in 10 Nm navora. 😊

 

Je pa kar drago za to, kar dobiš ven. 

 

IMG_20251122_185156.jpg

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 50 minutami je Alex napisal:

Ravno to, da so z dinota spremenili v mini baby dinota je bil  namen, da ga zadušijo in da pije manj. To jim je delno uspelo.

Je pa na motorju  x186 možnost remapiranja, stage 1, tako, da dobiš ven 206 KM in 10 Nm navora. 😊

 

Je pa kar drago za to, kar dobiš ven. 

 

IMG_20251122_185156.jpg

Ja ja ...to je draga stvar 😉😁je že dovolj to kar imamo X motor 186 k 👍😎😁😉

Napisano
pred 2 minutama je Gelipter napisal:

Ja ja ...to je draga stvar 😉😁je že dovolj to kar imamo X motor 186 k 👍😎😁😉

Itak. Pa še pije malo. Podobno kot moja 6-ka dizel. 😉

 

 

Napisano (urejeno)

Pa še zmeraj bo 2.5 dino popapal X-a. Tam gre tuning na 215 KM in 280 Nm, v rokah pravega mojstra celo 300 Nm.

Popravljeno od dvorjan
Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Pa še zmeraj bo 2.5 dino popapal X-a. Tam gre tuning na 215 KM in 280 Nm, v rokah pravega mojstra celo 300 Nm.

In poraba bo 10 litrov. 🤣

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Še eno vprašanje...

 

A je machine grey Mazdina barva tako tanka in zanič? V petek je bila prva vožnja zjutraj po posipani cesti pa imam na havbi že par pikic oziroma odkruseno barvo. 

 

Kaj bo po zimi? Katastrofa od barve. 

A so druge barve kaj bolj vzdržljive in debelejše? 

To ni normalno. 

 

Ena zimska... 

 

IMG_20251123_105036.jpg

IMG_20251123_103409.jpg

Napisano
pred 7 minutami je tommzy napisal:

Še eno vprašanje...

 

A je machine grey Mazdina barva tako tanka in zanič? V petek je bila prva vožnja zjutraj po posipani cesti pa imam na havbi že par pikic oziroma odkruseno barvo. 

 

Kaj bo po zimi? Katastrofa od barve. 

A so druge barve kaj bolj vzdržljive in debelejše? 

To ni normalno. 

 

Ena zimska... 

 

IMG_20251123_105036.jpg

IMG_20251123_103409.jpg

To je to. Zelo tanka barva pri vseh novih mazdah in posledično boš imel po vsaki zimi več pikic. Rešitev je edino prozorna folija na sprednji del havbe.

 

 

Napisano
pred 22 minutami je tommzy napisal:

Še eno vprašanje...

 

A je machine grey Mazdina barva tako tanka in zanič? V petek je bila prva vožnja zjutraj po posipani cesti pa imam na havbi že par pikic oziroma odkruseno barvo. 

 

Kaj bo po zimi? Katastrofa od barve. 

A so druge barve kaj bolj vzdržljive in debelejše? 

To ni normalno. 

 

Ena zimska... 

 

IMG_20251123_105036.jpg

IMG_20251123_103409.jpg

Tak je z novimi barvami. Alfa 2010 je bla metalic in je bla top barva. Celo značko proizvajalca barve je imela (BASF).

Na Focusu, ki je perla, se kamenčki na haubi poznajo. Pač po 6 letih je nekaj okruškov, do belega primer-ja. Pa se ne sekiram.

Avto služi, kupec po 8Y ali več pa ne bo plačal več, če teh pikic ne bo.

 

Pa drugače so moji avti šolsko vzdrževani. Je imel stric na tehničnem velike oke.

Napisano
pred 13 urami je Alex napisal:

In poraba bo 10 litrov. 🤣

Ne, za porabo 10 litrov lahko zamenjaš še par notranjih komponent in potem 2,5l atmosferec iz sebe spravi 260+ konjičkov in 330 Nm. 

 

Sploh pa 2,5 litrski motor po tuningu pridobi 30-40 Nm v spodnjem območju vrtljajev in se bistveno lepše pelje od kateregakoli X mlinčka.

Napisano
pred 1 uro je tommzy napisal:

A to je pri vseh barvah? Bom dal folijo čez havbo. 

Žal so vse barve take. To je novodobno šparanje v imenu "ekologije". Jaz sem se ravno na podlagi zapisov na naših, ter tujih forumih odločil za navadno belo barvo. So pa Mazdine barve res že skoraj Too Much, na mojem cliotu 2013 sem imel samo en odkrušek na havbi po 12 letih.

 

Če se boš odločil za folijo PPF, skrbno premisli komu boš zaupal. Eno priporočilo od mene je Avtokozmetika Kristal. Moraš pa vedeti, da imajo majstri dolge čakalne dobe in kar navite cene. Ne bi pa zaupal nekomu, ki se s tem ukvarja kot dopolnilno dejavnostjo. Vedeti moraš, da lahko gre marsikaj narobe(praske v laku, mehurčki pod folijo, etc.), ter težave pri morebitni kasnejši odstranitvi( lak se prime na folijo).

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Ne, za porabo 10 litrov lahko zamenjaš še par notranjih komponent in potem 2,5l atmosferec iz sebe spravi 260+ konjičkov in 330 Nm. 

 

Sploh pa 2,5 litrski motor po tuningu pridobi 30-40 Nm v spodnjem območju vrtljajev in se bistveno lepše pelje od kateregakoli X mlinčka.

A atmosferca kar tako tunaš? Brez turbine? Daj razsvetli me, v čem je trik? 

Ker kaj podobnega še nisem zasledil. 🤗

Aja, dodaš turbino. Seveda. 😊

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 10 minutami je zeki napisal:

Žal so vse barve take. To je novodobno šparanje v imenu "ekologije". Jaz sem se ravno na podlagi zapisov na naših, ter tujih forumih odločil za navadno belo barvo. So pa Mazdine barve res že skoraj Too Much, na mojem cliotu 2013 sem imel samo en odkrušek na havbi po 12 letih.

 

Če se boš odločil za folijo PPF, skrbno premisli komu boš zaupal. Eno priporočilo od mene je Avtokozmetika Kristal. Moraš pa vedeti, da imajo majstri dolge čakalne dobe in kar navite cene. Ne bi pa zaupal nekomu, ki se s tem ukvarja kot dopolnilno dejavnostjo. Vedeti moraš, da lahko gre marsikaj narobe(praske v laku, mehurčki pod folijo, etc.), ter težave pri morebitni kasnejši odstranitvi( lak se prime na folijo).

To je bolj "špranje", kot ekologija. Namreč, na novih mazdah je debelina nanosa barve skoraj pol tanjša, kot je bila recimo na moji 6-ki, prve generacije (letnik 2004). Takrat je bil nanos od 1.5-1.8 mikrona. Barva pa je bila dvokomponentna akrilna. To je izredno trda barva. Se sploh ni poznalo kamenčkov gor. Nato so prešli, kot vsi proizvajalci na vodno barvo. Na trenutni 6-ki je že bolj tanek sloj. No in na cx30 je pa še tanjši sloj. Tako prišparajo veliko denarja. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Aja, dodaš turbino. Seveda. 😊

Samo vprašanje je kam, oziroma namesto česa 😅 Mogoče, če klime ne bi pogrešal...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo vprašanje je kam, oziroma namesto česa 😅 Mogoče, če klime ne bi pogrešal...
    • Jaz prisegam še vedno na Makito. Do sedaj, že trideset let, sem izredno zadovoljen s to znamko  in nikoli nobenih problemov.  Te dni sem naročil tole alu vbodno žago.   Akumulatorska vbodna žaga 18V LXT MAKITA DJV181Z | Masinca.si WWW.MASINCA.SI Akumulatorska vbodna žaga MAKITA. Kvalitetno akumulatorsko orodje Makita za vsa opravila...   Do sedaj sem uporabljal štirideset let staro Black n decker, dokler ni pred kratkim izpustila dušo. 😊Takrat je bila ta znamka še nekaj vredna,danes pa je verjetno bolj low budget china. 
    • To je bolj "špranje", kot ekologija. Namreč, na novih mazdah je debelina nanosa barve skoraj pol tanjša, kot je bila recimo na moji 6-ki, prve generacije (letnik 2004). Takrat je bil nanos od 1.5-1.8 mikrona. Barva pa je bila dvokomponentna akrilna. To je izredno trda barva. Se sploh ni poznalo kamenčkov gor. Nato so prešli, kot vsi proizvajalci na vodno barvo. Na trenutni 6-ki je že bolj tanek sloj. No in na cx30 je pa še tanjši sloj. Tako prišparajo veliko denarja. 
    • A atmosferca kar tako tunaš? Brez turbine? Daj razsvetli me, v čem je trik?  Ker kaj podobnega še nisem zasledil. 🤗 Aja, dodaš turbino. Seveda. 😊
    • Žal so vse barve take. To je novodobno šparanje v imenu "ekologije". Jaz sem se ravno na podlagi zapisov na naših, ter tujih forumih odločil za navadno belo barvo. So pa Mazdine barve res že skoraj Too Much, na mojem cliotu 2013 sem imel samo en odkrušek na havbi po 12 letih.   Če se boš odločil za folijo PPF, skrbno premisli komu boš zaupal. Eno priporočilo od mene je Avtokozmetika Kristal. Moraš pa vedeti, da imajo majstri dolge čakalne dobe in kar navite cene. Ne bi pa zaupal nekomu, ki se s tem ukvarja kot dopolnilno dejavnostjo. Vedeti moraš, da lahko gre marsikaj narobe(praske v laku, mehurčki pod folijo, etc.), ter težave pri morebitni kasnejši odstranitvi( lak se prime na folijo).
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.