Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 45 minutami je 50keda napisal:

Sj loputice ne more potegnit not, notri potegne samo zatič, ki jo drži na palčki. Če slišiš ta kovinski zvok "pink", ko ugasneš, je že prepozno, je zatič že daleč od svojega pravega mesta :D

 

To ne more držati. Pri Selmarju sem bil z avtom l. 2016, ki so mu na pooblaščenem servisu 5.000 km prej zamenjali turbino z novo, modificirano. Kovinski "pink" je zaslišal Selmar mehanik in me nanj opozoril. Torej dokaj glasen "pink" je bil na 5.000 km stari turbini, nikoli priganjani. Sam ga prej nisem niti opazil.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Zanimivo, ne znam si sicer predstavljat kak zgubiš zatič brez da lopatice na turbini pokrivi, ampak očitno se da, če ta primer,  ki ga navajaš drži. Če govoriva o istem zatiču, potem druge poti zanj ni kot v intercooler, tam se najvrjetneje ustavi. Edina možnost bi bla, da tista turbina, skozi katero ga potegne, v danem trenutku miruje.

U glavnem, to pomeni, da je v vsakem primeru za odpret turbino in preverit, če je cela al ne. Če je, bi se po  mojem moral zatič, dat popravit.

Napisano

Kdaj pa turbina miruje? A ko avto stoji in je ugasnjen motor? :nevem:

 

Tko, da je odvisno le kolk je sreče, da ne poškoduje lopatic... mogoče le v primeru, ko je na štandgasu pa se vrti bolj počasi.

33112_1.png

Napisano
dne 13. 9. 2024 ob 20:42 je Boss napisal:

Kdaj pa turbina miruje? A ko avto stoji in je ugasnjen motor? :nevem:

 

Tko, da je odvisno le kolk je sreče, da ne poškoduje lopatic... mogoče le v primeru, ko je na štandgasu pa se vrti bolj počasi.

Če je loputa zaprta se ena nebi smela vrtet.

Napisano

Se vrti, ker turbini ne uporabljata čisto ločenih poti, ampak le delno. Mazda ima sistem dvo stopenjskega bi turba z variabilno geometrijo lopatic večje turbine. Pri nizkih obratih ventil zapira direktno večjo cev, do velike turbine, saj je premalo energije v izpušnih plinih, tako da gre najprej skozi malo turbino, ki skrbi za tlak zraka, ampak še vedno gre izpuh tudi skozi večjo, čeprav takrat se zgolj vrti in ne proizvaja kaj dosti tlaka v sistem.  To je tam nekje do 1700-1800 obratov

 

Ko se obrati povečajo loputa delno odpre tudi večjo cev za direkten dostop izpušnih plinov do večje turbine. Ampak, ker tlaka še vedno ni toliko, da bi preklopilo na veliko, delujeta obe turbini skupaj, tako da najprej večja nekoliko fila manjšo, da ji povečuje tlak pri tem pa z variabilnimi lopaticami večje turbine regulira tlak, da je čimbolj efektiven. Če se ne motim se to dogaja nekje med 1800-2700 obratov.

 

Nad tem pa odpre izpušno loputo do konca in po večji cevi preusmeri večino izpušnih plinov preko večje turbine in tudi odpre kontrolni ventil na izhodu za zrak, da gre ta lahko končno mimo male turbine. Še vedno pa se ta mala turbina ne ustavi, ker nima ventila, da bi jo čisto zaprlo, ampak se vrti, dela pa bore malo tlaka v sistemu.

 

Tako, da obe turbini se ves čas vrtita, razlika je le od obratov, katera skrbi za tlak, katera je pa v določenem trenutku v prostem teku. Ampak ustavita se pa ne.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Ja vprašanje je res ali se loputa čisto zapre al ne in predvsem kdaj, ti iztrga zatič. Nekaj je prosto oz. brez tlačno vrtenje, nekaj pa je vrtenje, ki ti ustvarja tlak. Tako da ja, se strinjam, vprašanje če se sploh kdaj čisto ustavi katera izmed njih. Ampak če zatič pade skozi pri popolnem ali delnem zaprtju, je po mojem še možnost, da se poškodbam lopatic izogneš. Meni se je to na žalost zgodilo pri polnem plinu :D :D

Popravljeno od 50keda
  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
dne 12. 9. 2024 ob 20:12 je Mazda6 Top Revolution napisal:

Težavo glede izgube moči do 2500 obratov imam popolnoma enako tudi sam. Danes sem se oglasil na servisu Mazda. Avto ima dve turbine. V prvi se je odlomil en pokrovček, kar pomeni, da tam vleče zrak. Cena turbine je 1500 z ddv + delo za zamenjavo 300 €.

Kako bom postopal še ne vem. Ne vem, če bom lahko kje dobil obnovljeno turbino, ki bo kvalitetno narejena za dosti nižjo ceno. Druga zadeva je potem sessalni kolektor, ki nima sicer direktne povezave z tem ampak na 100.000 ga je zelo dobro očistiti, ker je običajno čisto zabit. Cena čiščenja + peskanja na pooblaščenem servisu cca. 500 euričev. To so cene ....

Pozdravljen.

Sam sem se tudi srecal s tem problemom na zalost... Tezavo sem pa resil pri Pelkotu, menjava turbin me je stala 800e.

 

Letos pa sem ocistil tudi sesalni kolektor pri cca 135.000km, ta poseg me je pri Pelkotu stal 200e in razlika je kar opazna, avto je veliko bolj odziven. 

 

Ja so kar cene... oz kar dosti ljubezni €€€ zahtevajo te mazde ja. 

 

 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri vsem zelenju sem so meni v oči padle gurtne...   Sicer ne dvomim v tvoje izkušnje, vendar bi sam gurtne na zadnjem delu motorja ovil okoli palice nosilca kovčka. Če je gurtna položena čez, se spodaj motor lahko premakne (v bistvu težko, možno pa je). Če je gurtna zavita okoli, ne zdrsne in je fiksiran kot da je privarjen... Sem tudi jaz kdaj kakšen motor prevažal in sem vedno tako vezal. Pa tudi prijateljem sem vedno tako svetoval. In eden od prijateljev je dokazal, da je ta način vezave res fenomenalen: je tako zvezal dva motorja na keson Ducatija, prevrnil vse skupaj in ko so ga postavili nazaj na cesto in naložili na avtovleko, sta bila motorja še vedno postavljena tako, kot ju je postavil na svojem dvorišču. Sicer razbita, ampak zmaknila se pa nista... Ker, pri takem prevozu, je treba nekaj vedno računati: kolikšni bodo pospeški, odloča voznik, kako močno bo treba zavirat, odločajo pa drugi...     Verjamem pa, da imaš izkušnje in da to niso prvi motorji, ki jih prevažaš...
    • Boomefekt je bolj pšššš-efekt, čeprav ga popolni amaterji ne morejo kupiti, ker je prehud za amatersko rabo. Jaz imam herbicide, ki so za razred boljši - kolikor jih rabim (za škropit travo po sred makadama, da mi cesta ne zaraste).   Jaz rabim nekaj proti mravljam v čebelnjaku. Zadeva mora biti profesionalna. Vem, kaj rabim, vem, kako se uporablja, vem, kaj je to in kakšne so lahko posledice napačne uporabe, nisem pa poklicni deratizer, zato tega ne smem kupiti.    Ena flaška je 15 do 20 € in je za kakšnih 10 "tretmajev". Če pokličem deratizerja, ne pridem skozi z manj kot 65€ za obisk...   V glavnem, ima kdo veze in poznanstva?
    • Tega bi moral imet samo za v nedeljo.... 😁
    • Je pa zato vsaj iste BARVE kot moja CX-30....    Napiši kdaj jo dobiš in kje si jo kupil... 🤔😉
    • Tole se ne da prevest, ma bi bilo tudi škoda prevajat. Če je Bosanski, naj bo v bosanščini...     Bosansk horoskop! Lopata (22.12. - 19.01.) Rođeni u ovom znaku najčešće najebu. Dovedu ih na pripremu gradilišta I do vrata su u blatu. Inače se odlikuju analitičkim duhom I romantičnom prirodom, Ali to im ništa NE koristi ako ih dopadne lopata. Dobro se slažu s rođenima u znaku Krampa. Miješalica (20.01. - 18.02.) Likovi iz ovog znaka su staložene I mirne osobe. Uglavnom su BMK, sve dok miješalica radi. Malo popizde ako se pokvari, Ali onda skupe one rođene u znaku Lopate DA oni to ručno odrade. Izrazito su vesele naravi I vole djecu. Muškarci žensku djecu do oko 250 mjeseci, žene svoju. Dizalica (19.02. - 20.03.) Rođeni u znaku dizalice su, logično, vitki, visoki I čvrsti. Malo nestabilni Kao osobe, pa im se često dogodi DA im zaliju stopala u beton. Da se NE prevrnu. Dobro se slažu as Miješalicama. Dizalice su ljudi koji su tihi, oprezni I skloni magiji, misticizmu te vlašićkom siru I janjetini s ražnja. Kontejner (21. 3. - 19. 4.) Njihov zaštitnik je Crveni orao. Nezna se zašto, oni tako tvrde. Navodno to je zbog gužve u baraci (kontejneru). Dobro se slažu s Lopatama, naravno ukoliko ovi NE p**** previše. Odlikuje ih velika umna snaga, emotivna energija I smrdljive noge. Kramp (20. 4. - 20. 5.) Izrazito produhovljene osobe kojima su obiteljski odnosi I vrednote na prvom mjestu. To je osobito vidljivo u njihovim psovkama gdje redovito spominju Boga, Crkvu, mater, oca, sestru, itd. Najintenzivnija religiozna iskustva ove vrste doživljavaju onda kad im nešto NE polazi za rukom. Treba još dodati DA im je totem iz biljnog svijeta kupus. Armirani beton (21.05. - 20.06.) Armirani beton je znak u kojem su rođeni glavne face na gradilištu. Tvrdi I glupi, čvrsti I zajebani, strah su I trepet za Dizalice I Miješalice. Izbjegavati. Nemaju totema iz biljnog svijeta. Bradu I brkove rijetko briju. Neskloni iskustvima s područja higijene. Pikhamer (21. 6. - 22. 7.) Rođeni u ovom znaku su izrazito osjećajne osobe. Skloni depresivnim raspoloženjima kad im ponestane piva. Emotivno vezani za majčinsku figuru u liku dežurne konobarice. Ne podnose Lopate I Betone. Boja Pikhamera je ružičasta, a totem iz biljnog svijeta je kakaovac. Mesna konzerva (23. 7.- 22. 8.) Osobe iz ovog znaka često pate do povišenog kolesterola. Dobro se slažu s Kontejnerima. Oštroumni su I hrabre vođe. Ljudi iz drugih znakova ih vole, Ali im često iza leđa jebu mater, naročito Betoni. Tajnovitost je izrazita osobina Mesnih Konzervi. Njihova boja je smeđa do crna. Totem iz biljnog svijeta je grah. Šljem (23. 8. - 22. 9.) Rođeni u ovom znaku su izrazito intelektualne osobe. Sve postižu glavom. Glavom najčešće štemaju, a ponekad I misle, iako je nisu skloni koristiti u TU svrhu. Obožavaju ih Dizalice I Betoni. Često se bave poezijom I romantični su. Hrabre I ustrajne osobe, snažne u svakom pogledu s istančanim smislom za pravdu I obitelj. Zalažu se za druge I legalizaciju prostitucije. Boja im je, naravno, bijela. Mujo (23. 9. - 23. 10.) Rođeni u znaku Muje, face su na gradilištu. Najbolje se slažu s Lopatama I Krampovima, a najteže s Betonom. Prilično su socijalizirani I prijateljski nastrojeni, pa su rijetko kad sami. Skloni kulturnom angažmanu u birtijama I alpinističkom penjanju na lokalne opajdare I radodajke. Mujina boja je ljubičasta, a totem iz biljnog svijeta je burek. Cigla (24. 10. - 21. 11.) Cigla ima izrazito dobru sposobnost prosuđivanja I intuiciju, pa su stručnjaci za ljudsku dušu. Lako naslute kad se sprema neka p******** pa se mudro povlače u pozadinu odakle podjebaju u cilju mirnog rješenja konflikta.. Najbolje se slažu s Betonima I Miješalicama, a NE podnose Krampove, Lopate, Mesne Konzerve I pisanu riječ. Totem iz svijeta biljaka je bršljan, a boja je boja cigle, samo zelena. Severina (22. 11. - 21. 12.) Severina se najbolje slaže s Kontejnerom I Mujom. Rođeni u ovom znaku skloni su analnom sexu, Ali im se isto tako trebaju nadodati duševne karakteristike Kao što su intuicija I velika sposobnost predviđanja. Osjećaju jaku averziju prema kameri I inače bilo kakvom obliku snimanja. Mane su im dlakavost. Boja Severine je crna, a totem biljka je trava - zelena, naravno
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.