Skoči na vsebino

Agregat za rezervno napajanje stanovanja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

To je to. Sicer najbolj sigurno je stikalo 1-0-2. Mreža-izklop-agregat.

 

Kaj pa imaš tiste dve rdeči žici speljane gor? Zagon agregata?

Popravljeno od AmpeR
Napisano
pred 2 urama je AmpeR napisal:

Kaj pa imaš tiste dve rdeči žici speljane gor? Zagon agregata?

 

Ugašanje agregata.

 

Agregat zagonim s ključem, kadar sem doma in kadar ga rabim. Če je izpad ponoči ali pa ko ni nikogar doma, ne vidim potrebe po delovanju agregata. Ko pa mreža usahne in potrebujem elektriko, agregat vžgem na ključ, nimam pa nobene orientacije, kdaj ga lahko potem spet ugasnem - kdaj je mreža spet pod napetostjo. Zato je narejeno, da avtomatika ugasne agregat, ko pride mreža. Tako mi ni treba skrbeti še za to.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 23 urami je Janez007 napisal:

Presenetilo me je, da imaš doma le enofazni priključek. 😮 Očitno to še obstaja in celo lahko shajaš (stroji).

 

Enofazni enotarifni.

 

Hja, v Mestni občini Nova Gorica smo malo bolj siromaki. Sploh na periferiji. Sicer pa niti ni čudno, ker so vsi naši župani komunisti. In sam veš, kako je v komunističnih državah: glavna cesta skozi glavno mesto je široka, ravna, asfaltirana. Zato, da imajo kje imeti parado. Čim zaviješ ven iz glavnega mesta, so pa sami blatni kolovozi in revščina od infrastrukture. Tako je tudi pri nas. Pred občino prostor za prireditve, ko pa zapelješ par ulic naprej, je pa revščina. Na obrobju Mestne občine je pa sploh žalost...

 

Kar se pa strojev tiče: nafta je zakon. Še za kaj drugega, ne le za Mazge...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 23 urami je Janez007 napisal:

... ... ... ... (razmišljam: če bi to točko vezal na fazo omrežne napetosti, bi na generatorju proti zemlji lahko dobil celo čez 600 V).

 

Mogoče boljše, če nehaš razmišljat. Če sta vira sinhronizirana, bi dobil, ja, 600V. Če nista sinhronizirana, bi dobil dim in ogenj. Zato boljše, da nehaš razmišljat.

 

Pa čemu bi sploh rabil 600V?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano (urejeno)

Zdaj pa poglejte, enak generator bi me v Sloveniji prišel 1.970 €, iz Italije pa 1.221 €. Torej 750 € razlike.  🙃

Sem pa želel nabaviti Honda EM30, ki tehta samo 32 kg, vendar ga ne dobim več nikjer, ti ta novi plastični pa po mojem (in tudi po priporočilu prodajalca) niso tako vzdržljivi.

image.png

 

 

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Pozdrav,

 

tukaj je kot kaže EM30 še na voljo

 

ps.

V naših koncih so dogajajo električni mrki predvsem v času močnega sneženje ter mokrega snega (tega je zadnja leta seveda manj :(). Resneje pa smo začeli o nadomestnem napajanju razmišljati v času žledoloma in vetroloma.  Ker agregatov takrat ni bilo za dobit smo si low cost varianto izposodili (svoje delo je odlično opravil), kasneje pa nabavili malo jači UPS na katerega je za daljšo avtonomijo možno priključiti zunanji akumulator. Na tega so priklopljene občutljivejše naprave (tv, pc, uplinjak,...). Seveda omenjena rešitev ni namenjena daljšemu nadomestnemu napajanju, služi pa odlično temu, da lahko omenjene naprave v primeru izpada varno izklopimo, pa tudi za to, da jih pogosti sunkoviti vklopi in izklopi v času morebitnih težav z omrežjem ne pošljejo v večna lovišča 😛.

 

lp, Samo

Popravljeno od samuel
Napisano

A za sončnice pa ni rešitve, da bi home made z nekim odklopnikom delala otocno?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 2 urama je mazdaman napisal:

A za sončnice pa ni rešitve, da bi home made z nekim odklopnikom delala otocno?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Žal ne. Če ni vseh treh faz in prave simetrije ter 50hz se inverter ne vklopi. Ravno tako optimizatorji ne pustijo nazivne napetosti iz panelov ampak samo 1V na panel. Ne vem pa, kej bi se zgodilo, če bi priklopil 3F agregat na sončnico. Pomojem nekaj bi skurilo....

 

Rešitev je, da en al dva panela prilopiš mimo optimizatorja direkt na nek dodaten regulator in naprej na 12V akumulator. Potem pa na 12V/230V razsmernik. 

Druge lowcost rešitve trenutno ne poznam. 

pred 6 urami je Janez007 napisal:

Zdaj pa poglejte, enak generator bi me v Sloveniji prišel 1.970 €, iz Italije pa 1.221 €. Torej 750 € razlike.  🙃

Sem pa želel nabaviti Honda EM30, ki tehta samo 32 kg, vendar ga ne dobim več nikjer, ti ta novi plastični pa po mojem (in tudi po priporočilu prodajalca) niso tako vzdržljivi.

image.png

 

 

image.png

 

 

A si naročil preko une IT web strani?

Cena je res ugodna napram pr nas.

Napisano

V Italiji se že pozna recesija in ljudje nimajo denarja. In ker ni denarja, je padla kupna moč. Zato marže padajo in cene posledično tudi. In če pomahaš s šopom bankovcev namesto s kartico, se da zmenit še za kakšen popust. Če je pa prodajalec fizična oseba, pa sploh. Tako sem pred kratkim prijatelju delal uslugo in sva šla v Gorico iskat rabljeno traktorsko kosilnico. Precej ceneje kot bi jo lahko dobila v Novi Gorici, Solkanu, Kromberku ali Mirnu. Enostavno zato, ker Italijan ni mogel več čakati, da proda ampak je spustil ceno...

 

Ne se bati, saj bo prišlo tudi do nas. Do takrat pa izkoristi priliko!

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je AmpeR napisal:

Žal ne. Če ni vseh treh faz in prave simetrije ter 50hz se inverter ne vklopi. Ravno tako optimizatorji ne pustijo nazivne napetosti iz panelov ampak samo 1V na panel. Ne vem pa, kej bi se zgodilo, če bi priklopil 3F agregat na sončnico. Pomojem nekaj bi skurilo....

 

Rešitev je, da en al dva panela prilopiš mimo optimizatorja direkt na nek dodaten regulator in naprej na 12V akumulator. Potem pa na 12V/230V razsmernik. 

Druge lowcost rešitve trenutno ne poznam. 

A si naročil preko une IT web strani?

Cena je res ugodna napram pr nas.

Ja, si mislim ... da elektronika sončne elektrarne ves čas čekira potek omrežne napetosti, da ustvari tako napetostno krivuljo, ki je v fazi  omrežno in tako amplitudo napetosti, da lahko porine vso proizvedeno elektriko v omrežje. Da bi pretental to elektroniko ... po mojem težko. 

 

Če bi otočno priključil hišo na agregat, pa še zraven sončnico? Ugibam ... naprej bi dober AVR ali inverter agregat poskrbel, da ima na izhodu napetost 230V. Potem (sončnico vklopiš za agregatom) bi elektronika sončnice to napetost "posnela" in ustvarila enako obliko, le nekoliko višje napetosti, da bi lahko poslala v hišo-agregat vse svoje kW. Če bi hiša vsak trenutek porabila vso elektriko iz sončnice verjetno, ne bi bilo težav, če pa ne, bi jo sončnica skušala poriniti v agregaat. Si mislim, da bi ga skurila, če nima proti temu posebne zaščite, da bi ga v tem primeru takoj odklopila.

 

Edina varianta potem bi bila posebna elektronika sončnice, narejena za otočno obratovanje, ki bi si sama določila časovni potek napetosti. Tudi v tem primeru pa agregat jaz gor ne bi priklopil, ... 

 

Spletna stran (komunikacija je potekala na osnovi povpraševanja za EM30 po mailu). Ker ni bil dobavljiv, so sami ponudili alternativo. Moram reči, da so zelo podjetni (cene nisem nič glihal) ... ampak imajo neko akcijo. Danes nakažem, potem pa čakam. Najbolj me skrbi velikost in teža, da me ne bo vrglo na rit, ko ga zagledam v živo 😀 

 

WWW.MANELSERVICE.COM

Ecommerce ManelService | Manel Service
Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 9 urami je Slivka napisal:

V Italiji se že pozna recesija in ljudje nimajo denarja. In ker ni denarja, je padla kupna moč. Zato marže padajo in cene posledično tudi. In če pomahaš s šopom bankovcev namesto s kartico, se da zmenit še za kakšen popust. Če je pa prodajalec fizična oseba, pa sploh. Tako sem pred kratkim prijatelju delal uslugo in sva šla v Gorico iskat rabljeno traktorsko kosilnico. Precej ceneje kot bi jo lahko dobila v Novi Gorici, Solkanu, Kromberku ali Mirnu. Enostavno zato, ker Italijan ni mogel več čakati, da proda ampak je spustil ceno...

 

Ne se bati, saj bo prišlo tudi do nas. Do takrat pa izkoristi priliko!

Z Italijani si se lahko od  vedno cenkal za ceno. Ceno postavijo le okvirno, na koncu ti jo spustijo kar konkretno. 

Jaz sem od njih kupil tako že veliko stvari tudi preko it. e baya in na njihovem mercatinu. (naša bolha). 

 

 

Napisano
pred 17 minutami je Alex napisal:

Z Italijani si se lahko od  vedno cenkal za ceno. Ceno postavijo le okvirno, na koncu ti jo spustijo kar konkretno. 

Jaz sem od njih kupil tako že veliko stvari tudi preko it. e baya in na njihovem mercatinu. (naša bolha). 

Zakaj nisi potem pri Italijanih kupil - scenkal CX-30? 🤔 😮 😆

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Zakaj nisi potem pri Italijanih kupil - scenkal CX-30? 🤔 😮 😆

Zato, ker so falšoni. Pri nas je bolj ugodna cena za mazde kot pri njih. 😉

 

 

Napisano
dne 26. 9. 2022 ob 17:35 je Janez007 napisal:

Zdaj pa poglejte, enak generator bi me v Sloveniji prišel 1.970 €, iz Italije pa 1.221 €. Torej 750 € razlike.  🙃

Sem pa želel nabaviti Honda EM30, ki tehta samo 32 kg, vendar ga ne dobim več nikjer, ti ta novi plastični pa po mojem (in tudi po priporočilu prodajalca) niso tako vzdržljivi.

image.png

 

 

image.png

 

 

A si prejel pošilko?

Napisano
pred 9 urami je AmpeR napisal:

A si prejel pošilko?

Ne še ... niti še ni bila poslana. Me bodo menda obvestili. 😮

 

Sem pa naročil včeraj še enega za očeta, ki ima sedaj ECM 2800 brez AVR in ga bo zamenjal s tem.

 

Tako da plačal sem 2, ali ju bom dobil in kdaj, pa ne vem še.

Napisano

Ima kdo "muda" se malo igrat z vodikom?

Par let nazaj sem delal elektrolizo in ugotovil, da je vodik zelo exploziven😲💥

 

Napisano

Em, vse je to fajn pa krasn,

ampak men tuki neki ni čist jasn...

 

1.) Odstranil je rezervoar za gorivo. Ni pa odstranil uplinjača. Nato je plinasti vodik pripeljal v uplinjač namesto bencina. In kaj je dvignilo plavač, da je odprl 'iglo' in spustil gorivo naprej?

2.) Za elektrolizo je potrebno ogromno električne energije. Oni pa so priklopili kar na 12V (akumulator).

3.) Elektroliza vode nima nobenih nastavitev. Agregat pa je delal enako tako brez kot z obremenitvijo. Ampak pri obremenitvi bi morala elektroliza povečat kapaciteto, ker agregat pod obremenitvijo potrebuje več goriva kot brez obremenitve...

 

Pa še marsikak detajl ni čisto jasen, ampak za začetek bo to dovolj...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je AmpeR napisal:

Ima kdo "muda" se malo igrat z vodikom?

Par let nazaj sem delal elektrolizo in ugotovil, da je vodik zelo exploziven😲💥

 

Tole se mi zdi podoben nateg, kot je tale Rosch konetična elektrarna (modeli so bili tako predrzni, da so celo od naše države pričakovali nepovratna sredstva 🙃😞

 

https://gaia.ws1.eu/index_en.php

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ne to ni nateg z vodikom. Vodik je itak plin, ki gori. Sej so tudi motorji na plin in čisto ok delujejo. 

To pa res ne vem, kako amperažo vleče na 12 V elektroliza?! 

Napisano

Motorji na vodik obstajajo, to je res. In iz izpušne cevi se jim kadi vodna para - ko se izpušni sistem dovolj segreje. Ko je pa še hladen, pa iz izpušnega sistema kaplja destilirana voda. Si na posnetku opazil destilirano vodo ali vodno paro?

 

In vodik se v motor dovaja drugače, ne preko bencinskega uplinjača (frgazerja po Slovensko). 

 

In 12V "alternator" nikoli ne bo proizvedel dovolj elektrike za elektrolizo, ki bi proizvedla dovolj vodika, da bi poganjal tako velik motor 

 

Pri elektrolizi vode nastaneta dva plina. Po kateri poti gre pa drugi plin? Ker na elektrolizo so priklopili samo eno cev. Da pa oba plina pošljejo v motor po isti cevi je pa vsaj zelo tvegano če ne še kaj hujšega ...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

tule je en primer 12V 45Ah akumolatorja:

 

We have the answer: 25% of the battery capacity. The battery capacity is indicated by Ah (Ampere Hour). For example: In a 12V 45Ah Sealed Lead Acid Battery, the capacity is 45 Ah. So, the charging current should be no more than 11.25 Amps (to prevent thermal runaway and battery expiration).

 

Tak da ja, tut na 12V lahk tečejo zelo veliki tokovi

Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

Motorji na vodik obstajajo, to je res. In iz izpušne cevi se jim kadi vodna para - ko se izpušni sistem dovolj segreje. Ko je pa še hladen, pa iz izpušnega sistema kaplja destilirana voda. Si na posnetku opazil destilirano vodo ali vodno paro?

 

In vodik se v motor dovaja drugače, ne preko bencinskega uplinjača (frgazerja po Slovensko). 

 

In 12V "alternator" nikoli ne bo proizvedel dovolj elektrike za elektrolizo, ki bi proizvedla dovolj vodika, da bi poganjal tako velik motor 

 

Pri elektrolizi vode nastaneta dva plina. Po kateri poti gre pa drugi plin? Ker na elektrolizo so priklopili samo eno cev. Da pa oba plina pošljejo v motor po isti cevi je pa vsaj zelo tvegano če ne še kaj hujšega ...

Bo čisto možno. 

 

 

Napisano
pred 7 urami je Deeyan napisal:

tule je en primer 12V 45Ah akumolatorja:

 

We have the answer: 25% of the battery capacity. The battery capacity is indicated by Ah (Ampere Hour). For example: In a 12V 45Ah Sealed Lead Acid Battery, the capacity is 45 Ah. So, the charging current should be no more than 11.25 Amps (to prevent thermal runaway and battery expiration).

 

Tak da ja, tut na 12V lahk tečejo zelo veliki tokovi

 

 

Ja, tečejo veliki tokovi. Ampak akumulator na agregatu je 9 Ah, ne 45. In agregat nima klasičnega alternatorja, ampak neko drugo rešitev, ki v daljšem obdobju delovanja napolni 9 Ah baterijo, nikakor pa ni sposoben poganjati elektrolize vode...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 3 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.