Skoči na vsebino

Agregat za rezervno napajanje stanovanja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

boljše & cenejše (veljati morata oba pogoja)

 

Moja teza je, da je Hondino olje OK, če pa Aleš meni, da za manj denarja dobim boljše olje od Hondinega, pa bom upošteval Aleša. :)

 

In tole Hondino olje je v povprečju okoli 13€/liter. In če je premijsko Mazda olje pod 10€, potem res ne vem ...

 

image.png

image.png

 

To Mazdino olje je lahko "premijsko" le po imenu. Ugotovili smo že, da ni nič posebnega. 

 

 

Napisano

Odvisno kaj je kriterij za premium, a si pogledal za bmw, mb, audi olje, tisto naj bi bilo premium....nisem se slisal  da bi bila honda ali mazda premium (razen cx-30)....heh, malo heca za vikend....

Napisano

Ko tole prebiram glede tega Honda agregata in nekih specialnih olj sam še čakam, da bo @Janez007 rekel, da je to treba met, ker ko "VTEC kicked in" še vsaj dve sosednji ulici dobita višek elektrike.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 9 urami je Boss napisal:

Ko tole prebiram glede tega Honda agregata in nekih specialnih olj sam še čakam, da bo @Janez007 rekel, da je to treba met, ker ko "VTEC kicked in" še vsaj dve sosednji ulici dobita višek elektrike.

A se tebi ne bi zdelo sumljivo, zakaj v premijski avto z zakomplicirano X186 olje po 9,5€/liter, v kosilnico ali agregat z neuničljivim robustnim Honda GX270 pa olje po 13€/liter? 😃

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 11 minutami je Janez007 napisal:

A se tebi ne bi zdelo sumljivo, zakaj v premijski avto z zakomplicirano X186 olje po 9,5€/liter, v kosilnico ali agregat z neuničljivim robustnim Honda GX270 pa olje po 13€/liter? 😃

Saj to je res žalost, da predpisuje mazda to njihovo olje. Upam,da obstaja kako boljše od drugih firm. Bo potrebno malo raziskati. 🤔

 

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Alex napisal:

Saj to je res žalost, da predpisuje mazda to njihovo olje. Upam,da obstaja kako boljše od drugih firm. Bo potrebno malo raziskati. 🤔

 

Ko sem pred 15-timi leti iskal alternativno olje za Hondin 2.2 dizel, ki so mi ga na Hondinem servisu že takrat zaračunali 28€/liter (Castrol 0W-30), sem po prebranem na spletu prišel do zaključka, da bo motor bolj hvaležen pogostejši menjavi, kot znani blagovni znamki olja. Seveda s specifikacijami, ki jih priporoča proizvajalec. Potem sem kupoval Oplovo najboljše sintetično olje po cca. 5€/liter (GM - Opel Dexos 2 5W-30 ... "longlife") in ga menjal na 15-17.000 km. Motor ga je pri 20.000 km pil enako, kot pri 200.000 km, to je cca. 1 liter/12.000 km. Honda Žibert je to klasično lastnost teh motorjev (itje olja) reševal tako, da je notri vlival Motul 5W-40.

 

Olja v ročnem menjalniku nisem nikoli menjal in je od začetka do 228.000 km menjalnik deloval kot puter.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 10 urami je Alex napisal:

To Mazdino olje je lahko "premijsko" le po imenu. Ugotovili smo že, da ni nič posebnega. 


Saj ni treba biti kaj posebnega… Cisto OK opravlja svoje poslanstvo… Edino tisti s premijskimi vozili morajo izgleda iskati kaksen drug nadomestek te brozge ;) … Ostalih 95% se brez problemov vozi tudi s tem oljem, ki je po mnenju nekaterih “nic posebnega” … 😆

  • Všeč 5
  • Haha 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 8 urami je Janez007 napisal:

A se tebi ne bi zdelo sumljivo, zakaj v premijski avto z zakomplicirano X186 olje po 9,5€/liter, v kosilnico ali agregat z neuničljivim robustnim Honda GX270 pa olje po 13€/liter? 😃

 

Brez skrbi.. v obeh primerih te nategnejo s ceno litra olja.

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je Jest napisal:


Saj ni treba biti kaj posebnega… Cisto OK opravlja svoje poslanstvo… Edino tisti s premijskimi vozili morajo izgleda iskati kaksen drug nadomestek te brozge ;) … Ostalih 95% se brez problemov vozi tudi s tem oljem, ki je po mnenju nekaterih “nic posebnega” … 😆

Vsako novo olje je bolje, kot stara prepaljena župca.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Poznam modela, ki je v prvih 5.min. uničil novo kar drago vrtno kosilnico. 

Kaj je naredil narobe? Ni bilo olja😁

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 2 urama je AmpeR napisal:

Poznam modela, ki je v prvih 5.min. uničil novo kar drago vrtno kosilnico. 

Kaj je naredil narobe? Ni bilo olja😁

Tak bolje da tud avta nima. Samokolnica pa gasa:D

  • Všeč 1
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Po raznih testih je to olje Mazda dovolj dobro, ker je narejeno in prilagojeno za Mazdin premium X motor! Cenovno je pa zato tako  ugodno, ker ga izdelujejo v Total-u, ki je med večjimi izdelovalci olja... :prstgor: Jaz vem, da ne bom experimentiral, ker tako ne delam več kot 10kkm/leto.... 👍

Je pa pod temo OLJA bilo po laboratorijskih testih dokazano, da to olje dosega dobre rezultate in kao ni veliko slabše od zelo dobrega MOTUL olja, ki je pa dosti dražje... :zvizga:

Bolj je pomembno kako je olje pri dizlih, ki običajno delajo dosti več km.... :danzoman:

Napisano (urejeno)
pred 18 urami je FuManchu napisal:

Vsako novo olje je bolje, kot stara prepaljena župca.

 

Zato sem pa naročil še nekaj dodatnih litrov tega Hondinega olja, da ga letos po cca 12-ih letih zamenjam še v kosilnici. 🙂 

 

In kot kaže bo pri Honda kosilnici veliko večja težava, kot motor s starim oljem, prerjavenje njenega kovinskega ohišja😔

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 47 minutami je Janez007 napisal:

 

Zato sem pa naročil še nekaj dodatnih litrov tega Hondinega olja, da ga letos po cca 12-ih letih zamenjam še v kosilnici. 🙂 

 

In kot kaže bo pri Honda kosilnici veliko večja težava, kot motor s starim oljem, prerjavenje njenega kovinskega ohišja😔

 

Malo pošvasat in porihtat ali pa na odpad. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 45 minutami je Janez007 napisal:

kot kaže bo pri Honda kosilnici veliko večja težava, kot motor s starim oljem, prerjavenje njenega kovinskega ohišja😔

 

 

Po skoraj 30letih uporabe sem pred 4imi leti prodal delujočo Alkotovo kosilnico. Ohišje je imela kot novo, pa je po uporabi nikoli nisem pral. Ohišje je bilo iz ABS plastike. 

  • Všeč 2
  • Haha 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)

Doma je že tudi olje (z malo rezerve 😄)  in ozemljitvena palica. :)

 

Naslednja stvar, o kateri se moram pozanimat, je, ali je bolje agregat pustiti do uporabe tovarniško zapakiranega, ali morda vanj čimprej natočiti olje in bencin in ga zagnati za kakšnih 5 minut??? Predvidevam, da je agregat tovarniško konzerviran, in lahko tak zdrži nekaj let brez večjih posledic (recimo v skladiščih trgovin).

 

20230206_161237.jpg

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 39 minutami je Janez007 napisal:

Doma je že tudi olje (z malo rezerve 😄)  in ozemljitvena palica. :)

 

Naslednja stvar, o kateri se moram pozanimat, je, ali je bolje agregat pustiti do uporabe tovarniško zapakiranega, ali morda vanj čimprej natočiti olje in bencin in ga zagnati za kakšnih 5 minut??? Predvidevam, da je agregat tovarniško konzerviran, in lahko tak zdrži nekaj let brez večjih posledic (recimo v skladiščih trgovin).

 

20230206_161237.jpg

Preberi navodila, ampak verjemi, da je bolše da notri bencina ni, če ne nucaš.

 

To sem že enkrat pravil za navadne kosilnice, pred zimo bencin ven.

Napisano

Jaz nebi čakal niti 1. min, da ga nebi zalaufal. Itak stestirat, če sploh dela. Olje noter in liter benza. Pa eno večje breme priklopit in ga z voltmeterom pomerit, če pravilno regulira napetost. 

 

Honda je stroj. Mi v službi nimamo problemov z benzom... Čok, stikalo na on in vleči. 

Napisano (urejeno)

Uspešen preizkus. Agregat dela kot urca. :)

 

Še prej sem v Bauhausu nabavil voziček, ki je okreten in stabilen. 

https://www.bauhaus.si/zeleznina/transportni-vozicki-in-kolesa/vozicki/transportni-vozicek-bauhaus-wagner-star-carrier-80-x-40-cm-nosilnost-300-kg

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 13 minutami je Janez007 napisal:

Si dvomil v Hondo :) ?, glasnost je pa kot da bi bil v mehanični delavnici kjer kako generalko od kakega TAM-a delajo (oz. sam sem bil prisoten ko so delali generalko na  TAM260, in so pripeljali motor na vozičku na prosto, ko so zagnali motor, ni zadeve, ki ti zaščiti ušesa....bolj glasne zadeve ni... -> 

TAM 260 A 116 - Ljubljana (Slovénie) © Éric Tourniquet

)

  • Všeč 1
  • Haha 4
Napisano
pred 26 minutami je Janez007 napisal:

Top

 

A tle tut segreje na 1500 obratov ob hladnem vžigu :lol:

Napisano
pred 2 minutama je NevLado napisal:

Top

 

A tle tut segreje na 1500 obratov ob hladnem vžigu :lol:

 

A te to moti pri Mazdi? Mene kar moti in sklopko po mojem tudi. Pa zjutraj še sosede. 😀

Napisano
pred 4 minutami je Janez007 napisal:

 

A te to moti pri Mazdi? Mene kar moti in sklopko po mojem tudi. Pa zjutraj še sosede. 😀

Naj sosedi slišjo, da imam 2.5 :lol:

 

Sem pa dobil enkrat ob nočnih urah opombo v strjeni soseski ko sem bil na enem obisku ja.... 

  • Haha 2
  • Zmeden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.