Jump to content

Agregat za rezervno napajanje stanovanja


Janez007
 Share

Recommended Posts

To je to. Sicer najbolj sigurno je stikalo 1-0-2. Mreža-izklop-agregat.

 

Kaj pa imaš tiste dve rdeči žici speljane gor? Zagon agregata?

Edited by AmpeR
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 2 urama je AmpeR napisal:

Kaj pa imaš tiste dve rdeči žici speljane gor? Zagon agregata?

 

Ugašanje agregata.

 

Agregat zagonim s ključem, kadar sem doma in kadar ga rabim. Če je izpad ponoči ali pa ko ni nikogar doma, ne vidim potrebe po delovanju agregata. Ko pa mreža usahne in potrebujem elektriko, agregat vžgem na ključ, nimam pa nobene orientacije, kdaj ga lahko potem spet ugasnem - kdaj je mreža spet pod napetostjo. Zato je narejeno, da avtomatika ugasne agregat, ko pride mreža. Tako mi ni treba skrbeti še za to.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 23 urami je Janez007 napisal:

Presenetilo me je, da imaš doma le enofazni priključek. 😮 Očitno to še obstaja in celo lahko shajaš (stroji).

 

Enofazni enotarifni.

 

Hja, v Mestni občini Nova Gorica smo malo bolj siromaki. Sploh na periferiji. Sicer pa niti ni čudno, ker so vsi naši župani komunisti. In sam veš, kako je v komunističnih državah: glavna cesta skozi glavno mesto je široka, ravna, asfaltirana. Zato, da imajo kje imeti parado. Čim zaviješ ven iz glavnega mesta, so pa sami blatni kolovozi in revščina od infrastrukture. Tako je tudi pri nas. Pred občino prostor za prireditve, ko pa zapelješ par ulic naprej, je pa revščina. Na obrobju Mestne občine je pa sploh žalost...

 

Kar se pa strojev tiče: nafta je zakon. Še za kaj drugega, ne le za Mazge...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 23 urami je Janez007 napisal:

... ... ... ... (razmišljam: če bi to točko vezal na fazo omrežne napetosti, bi na generatorju proti zemlji lahko dobil celo čez 600 V).

 

Mogoče boljše, če nehaš razmišljat. Če sta vira sinhronizirana, bi dobil, ja, 600V. Če nista sinhronizirana, bi dobil dim in ogenj. Zato boljše, da nehaš razmišljat.

 

Pa čemu bi sploh rabil 600V?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Zdaj pa poglejte, enak generator bi me v Sloveniji prišel 1.970 €, iz Italije pa 1.221 €. Torej 750 € razlike.  🙃

Sem pa želel nabaviti Honda EM30, ki tehta samo 32 kg, vendar ga ne dobim več nikjer, ti ta novi plastični pa po mojem (in tudi po priporočilu prodajalca) niso tako vzdržljivi.

image.png

 

 

image.png

 

 

Edited by Janez007
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav,

 

tukaj je kot kaže EM30 še na voljo

 

ps.

V naših koncih so dogajajo električni mrki predvsem v času močnega sneženje ter mokrega snega (tega je zadnja leta seveda manj :(). Resneje pa smo začeli o nadomestnem napajanju razmišljati v času žledoloma in vetroloma.  Ker agregatov takrat ni bilo za dobit smo si low cost varianto izposodili (svoje delo je odlično opravil), kasneje pa nabavili malo jači UPS na katerega je za daljšo avtonomijo možno priključiti zunanji akumulator. Na tega so priklopljene občutljivejše naprave (tv, pc, uplinjak,...). Seveda omenjena rešitev ni namenjena daljšemu nadomestnemu napajanju, služi pa odlično temu, da lahko omenjene naprave v primeru izpada varno izklopimo, pa tudi za to, da jih pogosti sunkoviti vklopi in izklopi v času morebitnih težav z omrežjem ne pošljejo v večna lovišča 😛.

 

lp, Samo

Edited by samuel
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 2 urama je mazdaman napisal:

A za sončnice pa ni rešitve, da bi home made z nekim odklopnikom delala otocno?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Žal ne. Če ni vseh treh faz in prave simetrije ter 50hz se inverter ne vklopi. Ravno tako optimizatorji ne pustijo nazivne napetosti iz panelov ampak samo 1V na panel. Ne vem pa, kej bi se zgodilo, če bi priklopil 3F agregat na sončnico. Pomojem nekaj bi skurilo....

 

Rešitev je, da en al dva panela prilopiš mimo optimizatorja direkt na nek dodaten regulator in naprej na 12V akumulator. Potem pa na 12V/230V razsmernik. 

Druge lowcost rešitve trenutno ne poznam. 

pred 6 urami je Janez007 napisal:

Zdaj pa poglejte, enak generator bi me v Sloveniji prišel 1.970 €, iz Italije pa 1.221 €. Torej 750 € razlike.  🙃

Sem pa želel nabaviti Honda EM30, ki tehta samo 32 kg, vendar ga ne dobim več nikjer, ti ta novi plastični pa po mojem (in tudi po priporočilu prodajalca) niso tako vzdržljivi.

image.png

 

 

image.png

 

 

A si naročil preko une IT web strani?

Cena je res ugodna napram pr nas.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

V Italiji se že pozna recesija in ljudje nimajo denarja. In ker ni denarja, je padla kupna moč. Zato marže padajo in cene posledično tudi. In če pomahaš s šopom bankovcev namesto s kartico, se da zmenit še za kakšen popust. Če je pa prodajalec fizična oseba, pa sploh. Tako sem pred kratkim prijatelju delal uslugo in sva šla v Gorico iskat rabljeno traktorsko kosilnico. Precej ceneje kot bi jo lahko dobila v Novi Gorici, Solkanu, Kromberku ali Mirnu. Enostavno zato, ker Italijan ni mogel več čakati, da proda ampak je spustil ceno...

 

Ne se bati, saj bo prišlo tudi do nas. Do takrat pa izkoristi priliko!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 6 urami je AmpeR napisal:

Žal ne. Če ni vseh treh faz in prave simetrije ter 50hz se inverter ne vklopi. Ravno tako optimizatorji ne pustijo nazivne napetosti iz panelov ampak samo 1V na panel. Ne vem pa, kej bi se zgodilo, če bi priklopil 3F agregat na sončnico. Pomojem nekaj bi skurilo....

 

Rešitev je, da en al dva panela prilopiš mimo optimizatorja direkt na nek dodaten regulator in naprej na 12V akumulator. Potem pa na 12V/230V razsmernik. 

Druge lowcost rešitve trenutno ne poznam. 

A si naročil preko une IT web strani?

Cena je res ugodna napram pr nas.

Ja, si mislim ... da elektronika sončne elektrarne ves čas čekira potek omrežne napetosti, da ustvari tako napetostno krivuljo, ki je v fazi  omrežno in tako amplitudo napetosti, da lahko porine vso proizvedeno elektriko v omrežje. Da bi pretental to elektroniko ... po mojem težko. 

 

Če bi otočno priključil hišo na agregat, pa še zraven sončnico? Ugibam ... naprej bi dober AVR ali inverter agregat poskrbel, da ima na izhodu napetost 230V. Potem (sončnico vklopiš za agregatom) bi elektronika sončnice to napetost "posnela" in ustvarila enako obliko, le nekoliko višje napetosti, da bi lahko poslala v hišo-agregat vse svoje kW. Če bi hiša vsak trenutek porabila vso elektriko iz sončnice verjetno, ne bi bilo težav, če pa ne, bi jo sončnica skušala poriniti v agregaat. Si mislim, da bi ga skurila, če nima proti temu posebne zaščite, da bi ga v tem primeru takoj odklopila.

 

Edina varianta potem bi bila posebna elektronika sončnice, narejena za otočno obratovanje, ki bi si sama določila časovni potek napetosti. Tudi v tem primeru pa agregat jaz gor ne bi priklopil, ... 

 

Spletna stran (komunikacija je potekala na osnovi povpraševanja za EM30 po mailu). Ker ni bil dobavljiv, so sami ponudili alternativo. Moram reči, da so zelo podjetni (cene nisem nič glihal) ... ampak imajo neko akcijo. Danes nakažem, potem pa čakam. Najbolj me skrbi velikost in teža, da me ne bo vrglo na rit, ko ga zagledam v živo 😀 

 

WWW.MANELSERVICE.COM

Ecommerce ManelService | Manel Service
Edited by Janez007
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 9 urami je Slivka napisal:

V Italiji se že pozna recesija in ljudje nimajo denarja. In ker ni denarja, je padla kupna moč. Zato marže padajo in cene posledično tudi. In če pomahaš s šopom bankovcev namesto s kartico, se da zmenit še za kakšen popust. Če je pa prodajalec fizična oseba, pa sploh. Tako sem pred kratkim prijatelju delal uslugo in sva šla v Gorico iskat rabljeno traktorsko kosilnico. Precej ceneje kot bi jo lahko dobila v Novi Gorici, Solkanu, Kromberku ali Mirnu. Enostavno zato, ker Italijan ni mogel več čakati, da proda ampak je spustil ceno...

 

Ne se bati, saj bo prišlo tudi do nas. Do takrat pa izkoristi priliko!

Z Italijani si se lahko od  vedno cenkal za ceno. Ceno postavijo le okvirno, na koncu ti jo spustijo kar konkretno. 

Jaz sem od njih kupil tako že veliko stvari tudi preko it. e baya in na njihovem mercatinu. (naša bolha). 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 17 minutami je Alex napisal:

Z Italijani si se lahko od  vedno cenkal za ceno. Ceno postavijo le okvirno, na koncu ti jo spustijo kar konkretno. 

Jaz sem od njih kupil tako že veliko stvari tudi preko it. e baya in na njihovem mercatinu. (naša bolha). 

Zakaj nisi potem pri Italijanih kupil - scenkal CX-30? 🤔 😮 😆

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je Janez007 napisal:

Zakaj nisi potem pri Italijanih kupil - scenkal CX-30? 🤔 😮 😆

Zato, ker so falšoni. Pri nas je bolj ugodna cena za mazde kot pri njih. 😉

  • Confused 1

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

dne 26. 9. 2022 ob 17:35 je Janez007 napisal:

Zdaj pa poglejte, enak generator bi me v Sloveniji prišel 1.970 €, iz Italije pa 1.221 €. Torej 750 € razlike.  🙃

Sem pa želel nabaviti Honda EM30, ki tehta samo 32 kg, vendar ga ne dobim več nikjer, ti ta novi plastični pa po mojem (in tudi po priporočilu prodajalca) niso tako vzdržljivi.

image.png

 

 

image.png

 

 

A si prejel pošilko?

Link to comment
Share on other sites

pred 9 urami je AmpeR napisal:

A si prejel pošilko?

Ne še ... niti še ni bila poslana. Me bodo menda obvestili. 😮

 

Sem pa naročil včeraj še enega za očeta, ki ima sedaj ECM 2800 brez AVR in ga bo zamenjal s tem.

 

Tako da plačal sem 2, ali ju bom dobil in kdaj, pa ne vem še.

Link to comment
Share on other sites

Em, vse je to fajn pa krasn,

ampak men tuki neki ni čist jasn...

 

1.) Odstranil je rezervoar za gorivo. Ni pa odstranil uplinjača. Nato je plinasti vodik pripeljal v uplinjač namesto bencina. In kaj je dvignilo plavač, da je odprl 'iglo' in spustil gorivo naprej?

2.) Za elektrolizo je potrebno ogromno električne energije. Oni pa so priklopili kar na 12V (akumulator).

3.) Elektroliza vode nima nobenih nastavitev. Agregat pa je delal enako tako brez kot z obremenitvijo. Ampak pri obremenitvi bi morala elektroliza povečat kapaciteto, ker agregat pod obremenitvijo potrebuje več goriva kot brez obremenitve...

 

Pa še marsikak detajl ni čisto jasen, ampak za začetek bo to dovolj...

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro je AmpeR napisal:

Ima kdo "muda" se malo igrat z vodikom?

Par let nazaj sem delal elektrolizo in ugotovil, da je vodik zelo exploziven😲💥

 

Tole se mi zdi podoben nateg, kot je tale Rosch konetična elektrarna (modeli so bili tako predrzni, da so celo od naše države pričakovali nepovratna sredstva 🙃😞

 

https://gaia.ws1.eu/index_en.php

 

 

Edited by Janez007
Link to comment
Share on other sites

Ne to ni nateg z vodikom. Vodik je itak plin, ki gori. Sej so tudi motorji na plin in čisto ok delujejo. 

To pa res ne vem, kako amperažo vleče na 12 V elektroliza?! 

Link to comment
Share on other sites

Motorji na vodik obstajajo, to je res. In iz izpušne cevi se jim kadi vodna para - ko se izpušni sistem dovolj segreje. Ko je pa še hladen, pa iz izpušnega sistema kaplja destilirana voda. Si na posnetku opazil destilirano vodo ali vodno paro?

 

In vodik se v motor dovaja drugače, ne preko bencinskega uplinjača (frgazerja po Slovensko). 

 

In 12V "alternator" nikoli ne bo proizvedel dovolj elektrike za elektrolizo, ki bi proizvedla dovolj vodika, da bi poganjal tako velik motor 

 

Pri elektrolizi vode nastaneta dva plina. Po kateri poti gre pa drugi plin? Ker na elektrolizo so priklopili samo eno cev. Da pa oba plina pošljejo v motor po isti cevi je pa vsaj zelo tvegano če ne še kaj hujšega ...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

tule je en primer 12V 45Ah akumolatorja:

 

We have the answer: 25% of the battery capacity. The battery capacity is indicated by Ah (Ampere Hour). For example: In a 12V 45Ah Sealed Lead Acid Battery, the capacity is 45 Ah. So, the charging current should be no more than 11.25 Amps (to prevent thermal runaway and battery expiration).

 

Tak da ja, tut na 12V lahk tečejo zelo veliki tokovi

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro je Slivka napisal:

Motorji na vodik obstajajo, to je res. In iz izpušne cevi se jim kadi vodna para - ko se izpušni sistem dovolj segreje. Ko je pa še hladen, pa iz izpušnega sistema kaplja destilirana voda. Si na posnetku opazil destilirano vodo ali vodno paro?

 

In vodik se v motor dovaja drugače, ne preko bencinskega uplinjača (frgazerja po Slovensko). 

 

In 12V "alternator" nikoli ne bo proizvedel dovolj elektrike za elektrolizo, ki bi proizvedla dovolj vodika, da bi poganjal tako velik motor 

 

Pri elektrolizi vode nastaneta dva plina. Po kateri poti gre pa drugi plin? Ker na elektrolizo so priklopili samo eno cev. Da pa oba plina pošljejo v motor po isti cevi je pa vsaj zelo tvegano če ne še kaj hujšega ...

Bo čisto možno. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 7 urami je Deeyan napisal:

tule je en primer 12V 45Ah akumolatorja:

 

We have the answer: 25% of the battery capacity. The battery capacity is indicated by Ah (Ampere Hour). For example: In a 12V 45Ah Sealed Lead Acid Battery, the capacity is 45 Ah. So, the charging current should be no more than 11.25 Amps (to prevent thermal runaway and battery expiration).

 

Tak da ja, tut na 12V lahk tečejo zelo veliki tokovi

 

 

Ja, tečejo veliki tokovi. Ampak akumulator na agregatu je 9 Ah, ne 45. In agregat nima klasičnega alternatorja, ampak neko drugo rešitev, ki v daljšem obdobju delovanja napolni 9 Ah baterijo, nikakor pa ni sposoben poganjati elektrolize vode...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Posts

    • Zlatih časov kot so bili do leta 2005 ne bo nikoli več.   
    • Pozdravljeni,   trenutno kulujem zgoraj omenjeno vozilo. Če slučajno kdo prodaja ali pa pozna koga, ki prodaja omenjen avto bi prosil, da me kontaktira. Na avtonetu ni nobene ponudbe. Vem, da so zelo redki ampak probat ni greh. Tudi če ima kdo kakšne nasvete pri nakupu tega modela bi zelo cenil. Najlepša hvala.   Lep pozdrav!
    • Sej veš, da tipkovnica vse prenese pa, če klikneš 4, 5 al pa 6 🤪   Ampak resno je pa to, da ti 200 uporabnikov spritmonitorja pravi, da ima z X motorji v povprečju 7l/100km bi pa težko pdvomil da vsi tile vpisujejo te podatke in lažejo, da je poraba višja kot dejanska. Zakaj bi počeli to?   Pri 150KM G motorju je poraba tudi okoli 7 litrov v povprečju pri tem, da je tam verjetno prednost to, da so vsi samo prednje gnani pa bolj prevladujejo ročni menjalniki kot pri X motorju. Ampak vseeno.   Zmaga itek dizel s 5,5 porabe. ampak bolj mi je fascinantno, kako je na Mazdi 3 pol litra manj porabe v povprečju kot na CX-30. Tolk govora o ekologiji pa avto industrija dobesedno sili v kupovanje neaerodinamičnih SUV ceglov. Pa razumi, če lahko.    
    • Izklapljanje valjev imata tudi G122 in G150. Saj se ne gre za to, da kogarkoli karkoli prepričujem…ampak da pa nekdo neutemeljeno ropota o tem kako plastičen X186 motor pije 3 litre manj kot G194 pa sem pripravljen menjat avto in probamo realno porabo pri AC vožnji.   Potem pa potegnemo še črto pri ceni servisov X186 vs G194 (menjava svečk, olja na vodni osnovi, etc) in vidimo kje smo pri primerjanju varčnosti vožnje s takimi motorji. 
    • Sej lepo, da si optimist, ampak tako kot ni bilo gorivo krivo za podražitve tudi za pocenitve ne more bit. Pač lakomnost in požrtnost nima vzroka niti v vojni v Ukrajini, ne v Putinu, še najmanj pa v nekih vremenskih spremembah. je pa vse to le silno priročen izgovor za rajo, sploh tisto najbolj naivno.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.