Skoči na vsebino

Smola na avtu


Priporočeno sporočilo

Na avtu imam nekaj smole. Kako ste ostali to rešili, se je znebili? Kake so vaše izkušnje? A drži, da pomaga jedilno olje oz. kako je pa z acetonom, WD-40....? Nekje tko prebereš, spet drugje ti tko svetujejo.....Hvala.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je MazdaBoy napisal:

Na avtu imam nekaj smole. Kako ste ostali to rešili, se je znebili? Kake so vaše izkušnje? A drži, da pomaga jedilno olje oz. kako je pa z acetonom, WD-40....? Nekje tko prebereš, spet drugje ti tko svetujejo.....Hvala.

Jaz sem tudi bral enkrat na FB, da pomaga jedilno olje. Če pomaga tudi olivno olje, ne vem. WD40 barvi ne škodi, če pa odstrani smolo, ne vem. 🤔

Nikoli z acetonom ali nitro razredčilom po barvi!!! 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preverjeno deluje mastna krema... recimo tista za soncenje... Drugace pa lahko kupis tudi namenski sprej za odstranjevanje smole (resin remover, tar remover,...) ... Imam enega ze precej let v garazi... in deluje ... 

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je MazdaBoy napisal:

Na avtu imam nekaj smole. Kako ste ostali to rešili, se je znebili? Kake so vaše izkušnje? A drži, da pomaga jedilno olje oz. kako je pa z acetonom, WD-40....? Nekje tko prebereš, spet drugje ti tko svetujejo.....Hvala.

Sončnično olje deluje, samo namaži in počakaj, da se stopi in ponovi, če je na debelo. Eno leto staro pa ne stopi! Čimprej v akcijo..... :danzoman:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Jaz sem tudi bral enkrat na FB, da pomaga jedilno olje. Če pomaga tudi olivno olje, ne vem. WD40 barvi ne škodi, če pa odstrani smolo, ne vem. 🤔

Nikoli z acetonom ali nitro razredčilom po barvi!!! 

 

Nitro razredcilo ni problem, ker laku ne skoduje 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Deeyan napisal:

 

Nitro razredcilo ni problem, ker laku ne skoduje 🙂

He, He, probaj ga pustit na barvi nekaj več časa. 😊To niso več barve kot včasih, ko si jih lahko čistil z acetonom. Tisto so bile dvokomponentne poliuretanske barve. V glavnem, jaz se ne bi igral z nitro po današnji avtomobilski barvi . Ja, če ga daš malo na barvo in takoj obrišeš, ne bo hudega. Če ga pa daš malo večjo količino na barvo in malo počakaš, bo najprej zmehčal že strjen prozorni lak in ko ga boš hotel obrisati, ga bo potegnilo s tega mesta  dol. Ostal bo "lep" flek. Drugače se nitro razredčilo uporablja za čiščenje ličarskih pištol,ker lepo topi lak. 

Čeprav je meni ljubši za ta dela aceton. Nitro je bolj "masten". 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je zimurg napisal:

smolo odstraniš tako, da namažeš del z putrom, pustiš nekaj časa avto na soncu in sčistiš ...

Kaj pa, če ta čas pride ptič, pa puter pozoba? 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz čistim svežo z otroškimi robčki za rit brisat.

pred 17 urami je Mraušk Mčk napisal:

Smolo se da odstranit tudi tako da zamrzneš in skrtačiš. Ali pa z likalnikom.

Huh, škoda da nimam tako velikega zamrzovalnika, da bi šel avto noter.😉

 

pred 16 urami je Alex napisal:

Najbolj učinkovito pa je, da, sploh ne parkiraš pod borovci. Ja, lepo je imeti avto v senci poleti. Sam se temu izogibam in s tem nisem še imel teh problemov. 

Se je fajn izogibat, samo vedno ne gre.


Prideš na Hrvaško na morjem, celotno naselje so hiške med borovci. Pa ne mi rečt, da boš pešačil 2km od vhoda, pa nosil kufre?

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Jaz košček papirnate brisačke natopim z jedilnim oljem (tistim rumene barve, npr. sončnično ipd.) in ga položim na smolnat madež. Brisačko zato, da olje ne odteče stran s smole. Tako pustim nekaj časa, npr. 1 uro in potem pogledam, če se je smola že dovolj stopila da jo obrišem stran. Če še ni, postopek ponovim. Npr. poleti, ko je bilo vroče, sem jo lahko obrisal že po 15 min.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
    • Ne se ti men norca delat. Ford je ustvarjen za poziranje. Ratajo lepe slike tudi, če je fotoaparat bolj "počasen". To ni ko Mazda, ki nikoli ni pri miru in moraš imeti že dober aparat, da rata dobra slika. Ne, ne, Ford je pozer, ga nekam postaviš in ga vsi ogledujejo. In kasneje upaš, da ga boš lahko prestavil drugam, da ga še tam lahko ogledujejo. Ker za drugo itak ni...   Ne vprašaj, kako vem. Poglej še v temo Jamralnik...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.