Skoči na vsebino

Slovenski avto leta 2023


Jest

Priporočeno sporočilo

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Lansko zmagovalko, električno Kio EV6, je zopet nasledil električni model. Letošnji izbor...

Same reklamne bučke, ne vedo kako bi še dodatno pospešili prodajo elektrikarjev..... :party0035:

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Haha, sam res. Tale avto je majhen kot Clio in je jedva čez 4 metre dolžine. 54kWh baterija pa za vse to hočjo met 40k€. Pol pa pišejo, da se da z njim narest 550km. Ja bi verjel, če ne bi takih EV malčkov vozil in pri kolikor toliko normalni uporabi si lahko srečen, če se približaš 300km dosega s tako baterijo. V realnosti pa da ne greš do 0% baterije pa da skrbiš za dobro kondicijo te in polniš le do 80% pa je domet tam nekje 230km. To je pač realno, vse ostalo so pa zgodbice za otroke.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fascinacija s touch screeni me preseneča iz dneva v dan. Zakaj je potrebno vtaknit povsod to tehnologijo? A mi lahko pustite prosim mehanske knofe? Ok, zastopim glavni zaslon, ampak klima, ventilacija...zakaj? Govorim seveda o pežojih.

  • Všeč 5
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je zosek napisal:

Fascinacija s touch screeni me preseneča iz dneva v dan. Zakaj je potrebno vtaknit povsod to tehnologijo? A mi lahko pustite prosim mehanske knofe? Ok, zastopim glavni zaslon, ampak klima, ventilacija...zakaj? Govorim seveda o pežojih.

Pa premajhen volan in gledanje števcev preko volana. Super pogruntavščina. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 17. 1. 2023 ob 7:28 je Bini napisal:
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Lansko zmagovalko, električno Kio EV6, je zopet nasledil električni model. Letošnji izbor...

Same reklamne bučke, ne vedo kako bi še dodatno pospešili prodajo elektrikarjev..... :party0035:

 

Men je pa logično da je štromar avto leta.... Krivulja pa to....

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Bolj slabo veš.   Ravno pri mestni vožnji je EV najbolj varčen. Najmanj pa na AC.   ZOE je recimo ultra varčen tam do 50-60 km/h, relativno varčen pri 80 km/h in sorazmerno ok pri 100 km/h nad tem pa poraba skokovito naraste. Ker je pač tako dizajniran. Pri 130 km/h se namreč njegov elektromotor vrti z 90 % obratov, to je kot bi se Mazda bencinar vozil s 6.000 rpm.   Tesle so pa recimo tudi okoli 120 km/h še vedno zelo varčne - ker so pač tako dizajnirane.
    • Tole mi pa ni jasno. Zavarovalnice so delale ne vem kolk miljonske dobicke, pa niso vsi placevali. Zj ko vsi placujejo, naj bi pa to delal nekej sto miljonsko izgubo. Mislim da je bilo 200 nekaj receno pred uvedbo
    • Evo, tole je z nekje 70% mestne voznje in cakanja po guzvah.   Drugace pa lepo da uzivas s svojim EVjem, ampak EVji pac niso za vse  
    • Moja Miata je pa bolj okoljevarstvena kot katerikoli električni avtomobil, ker bolj kot kurim bencin, prej ga bomo izčrpali. Prej ga izčrpamo prej bomo prešli na alternative  
    • Pa ne pri potrošnji 13kWh/100km. Lepo te prosim. Sej pravim, to je tko kot bi jaz trdil, da z normalno vožnjo kurim 3,5 litra/100km, kar se sicer s cjazenjem po regionalki s 60km/h celo da naredit.   Sem prevozil kar nekaj EV-jev pa vem kolk je realnost sploh kadar je ooogrrooomnooo mestne vožnje.😜
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.