Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ekipa,

 

zanimam se za nakup avtomobila Mazda 6 2013 2.2 Dizel 175KM Avtomatik. Malo so me prestrašili na servisu, češ, da ni najboljši. Da je veliko serijskih napak, itd.

 

Prosil bi za kakšno info. oz. izkušnjo več.

 

LpA

 

 

Napisano

Koliko km narediš na dan?


a.) Če delaš na dan več kot 40 km, potem je dizel nekaj, kar pride v poštev. Čim delaš krajše vožnje, ga boš zabil. Začetni motorji so imeli porodne napake, priporočam 2017 letnik ali kasneje. Moraš pa tudi pri 2017 letnikih bit previden zaradi dpf regeneracij.

b) Če delaš na dan manj kot 40 km, kupi bencinarko. Tam so vse od letnika 2013 dalje (torej G145, G165 in G192/4) varne in brez težav - tankaš in voziš. Priporočam G165 ali G192, ker je G145 prešvoh, G194 pa ima že par komponent več, ki gredo lahko v franže.

 

Za vse ostalo pa prebrskaj po forumu, o tem smo tu že veliko pisali.

 

Napisano

Delam nekje med 25 in 40k na leto.

 

Sem preveril za ta avto na pooblaščenem servisu in delani so bili vsi vpoklici:

-odmična gred

-turbina

-vakuumska črpalka

-itd.

 

 

Napisano
pred 20 urami je ČoAm napisal:

Ekipa,

zanimam se za nakup avtomobila Mazda 6 2013 2.2 Dizel 175KM Avtomatik. Malo so me prestrašili na servisu, češ, da ni najboljši. Da je veliko serijskih napak, itd.

Prosil bi za kakšno info. oz. izkušnjo več.

LpA

 

Na spodnjem forumu je veliko o podobnih avtih tega letnika, predlagam da si prebereš nekaj zadnjih objav (uporabiš Chrome - google translate) in si ustvariš mnenje:

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Če bo kdo kdaj bral to temo in se enako spraševal ROKE STRAN OD Skyactive 2.2 do letnika 2016.

 

Imel sem 2013 2.2. 175km in po 2x komplet remontu masine sem bi najbolj srecen ko sem se ga znebil, pa je bil redno servisiran na uradnem servisu in na papirju zgledal brezhiben. 

 

 

Obup od obupa

 

 

  • Všeč 2
  • Začuden 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 57 minutami je DM99 napisal:

Če bo kdo kdaj bral to temo in se enako spraševal ROKE STRAN OD Skyactive 2.2 do letnika 2016.

 

Imel sem 2013 2.2. 175km in po 2x komplet remontu masine sem bi najbolj srecen ko sem se ga znebil, pa je bil redno servisiran na uradnem servisu in na papirju zgledal brezhiben. 

 

 

Obup od obupa

 

 

To že vsi vemo, da so tej prvi letniki 2013 bili problematični. 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se mi je zdelo, da nekaj ne štima, pa nisem mogel pogruntat, kaj ne štima...
    • Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov.   Pa tudi to, da kitajska vlada subvencionira vse proizvajalce EV, ne drži več. Jih je - do konca leta 2022. Tudi Teslo in VW ter vse druge, ki so imeli tovarne na Kitajskem. In seveda so se našli tudi lumpi, ki so to izkoriščali (pač velika država, se tudi kaj skrije). In so imeli nekaj sto avtomobilskih znamk. Ki pa zdaj, ko je "brezplačen" denar izginil, tudi izginjajo.   Zdaj/letos so na Kitajskem aktualne predvsem subvencije za kupce EV, ki nanje preidejo iz ICE - torej naredijo "trade-in" obstoječega ICE in kupijo EV.   Ampak zahodni mediji se še vedno obešajo na "subvencije", pri čemer sploh ne vedo, o kakih subvencijah je govora. Oziroma so zanje vse enake. Pri čemer kar lepo spregledamo, da so subvencije za nakup EV tudi po evropskih državah, vključno s Slovenijo. Aha, pri nas dajemo subvencije ljudem in ne proizvajalcem. Hja, če verjamete, da se ne pretočijo direktno k njim. Jaz sem takoj za to, da se subvencije ukinejo, se bodo tudi EV hitro pocenili od sedaj napihnjenih cen (ki jih napihujejo proizvajalci, saj vedo, da "ljudje" dobijo subvencijo). Pač taka psihološka fora.   Kar pa se tiče prodaje vozil - EU zakoni veljajo za vse, ki prodajajo tu - pa če so to korejska, ameriška, kitajska ali pa indijska podjetja. In za EV je bistveno lažje zagotavljati poprodajno podporo, kot za ICE. Tistih par delov podvozja, ki so izpostavljeni obrabi, imaš na zalogi, prav tako nekaj karoserijskih delov pa kak polnilec in "tablice" na armaturi. Okvare baterij in elektromotorjev pa so bistveno redkejše kot pri ICE. 
    • Subvencij je baje 'zmanjkalo'. Kljub upadu prodaje....spet je nekdo obogatel. Kot s kuponi. V narobnem poslu smo
    • Glih včeraj opravil nakupe na temu za 3500 eur. Long live China ❤️🇨🇳
    • Tretje je pa baby dino.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.