Jump to content

Rezervno kolo za Mazdo 6


Recommended Posts

Lep pozdrav 

 

Z Mazdo 6 (2021) sem dobil samo set za popravilo pnevmatik, ni pa niti dvigalke niti ključa. Ker imam zimske pnevmatike na platiščih, sem si pri premontaži pomagal z dvigalko od Toyote in ob tem upal, da česa ne polomim. Povprašal bi vas, če je morda kdo od vas šel v naknadni nakup rezervnega kolesa s pripadajočo opremo? Je kdo kje našel tudi ustrezno stiroporno matrico? Na Mimovrste sicer prodajajo omenjeni komplet (brez stiroporja), pa že tisti nastavek na dvigalki na oko ne ustreza tisti iz Mazdinega priročnika. 

 

Vse dobro želim 

Boštjan izpod Pohorja

Link to comment
Share on other sites

Boštjan, evo moja izkušnja. Za doma se izplača orodje za menjavo koles dokupiti, ker je k avtu priloženo orodje nerodno in uporabno res samo za skrajno silo.

 

Pri menjavi že 20 let uporabljam dvigalko, kupljeno v Interdiskontu, pri čemer avta pri menjavi koles dodatno ne podlagam s kladami, itd. - se zanašam na dvigalko:

 

WWW.INTERDISKONT.SI

Garažno dvigalo za dvigovanje osebnih vozil. Hidravlično dvigalo z višino dviga 356 mm je odlična pomoč pri različnih opravilih v garaži...

 

Za odtegovanje (najprej malenkost odtegnem vseh 20 matic) uporabljam teleskopski ključ, ki je žal imel priložene tako neprecizne glave matice (21 mm ne gre na 21 mm vijak 🙃), da sem potem v Bauhusu kupil 2 nova kakovostna nastavka, mislim da 19 in 21 mm.

 

MEGAMISKA.EU

✅ Teleskopski ključ za menjavo koles. Skupna dolžina: 350/530 mm Nastavki: 17/19, 21/23 mm

 

 

Za hitro ročno odvijanje/zavijanje vijakov uporabljam kar ključ za svečke:

 

WWW.MERKUR.SI

Ključ za svečke Unior. Iz premium krom vanadijevega jekla. Površinsko zaščiten s kromiranjem.

 

Za zategovanje uporabljam momentni ključ, kupljen v Hoferju in je OK, nastavim ga na 130 Nm (po uporabi ga je potrebno odviti).

 

WWW.HOFER.SI

Tako zabavna je kakovost po nizkih cenah. AUTO XS Momentni ključ po HOFER CENI – zdaj v vaši HOFER trgovini. Več kot fer.

 

Edited by Janez007
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto je NevLado napisal:

mega miška :D 

 

Proizvajalci/prodajalci so, razen dvigalke (Interdiskont) in momentnega ključa (Hofer), izbrani naključno, kot primer.

 

Je pa tako, pri orodju mi je redko žal, če kupim drago, večkrat pa mi je žel, če sem kupil poceni. 🙂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Meni je pa najboljša od vseh, ki sem jih imel, navadna škarjasta dvigalka, ki pride ponavadi priložena v avtih. 

Za enkrat na leto menjati gume je super. Za drugo šraufat pa ne rabim. 

  • Like 1

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 21 minutami je Alex napisal:

Meni je pa najboljša od vseh, ki sem jih imel, navadna škarjasta dvigalka, ki pride ponavadi priložena v avtih. 

Za enkrat na leto menjati gume je super. Za drugo šraufat pa ne rabim. 

Mi menjamo dvakrat, spomladi in jeseni

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Kako pa vam nastavek na dvigalki sede na ležišče pod avtom (Mazda 6)? Toyotina dvigalka ima tudi z zarezo predeljeni nastavek (v to zarezo seže jeklen trak na podvozju), ki pa žal nalega le z notranjo polovico (na notranji strani traku). Res sem se ob škripanju med dviganjem bal, da bom poškodoval podvozje ali pa sebe.

 

Boštjan

Link to comment
Share on other sites

pred 26 minutami je Pohorc napisal:

Kako pa vam nastavek na dvigalki sede na ležišče pod avtom (Mazda 6)? Toyotina dvigalka ima tudi z zarezo predeljeni nastavek (v to zarezo seže jeklen trak na podvozju), ki pa žal nalega le z notranjo polovico (na notranji strani traku). Res sem se ob škripanju med dviganjem bal, da bom poškodoval podvozje ali pa sebe.

 

Boštjan

Jaz vedno podstavim leseno dilco, dvignem pa na tisti širši plati

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Na podvozju je označeno, kam se vpne (med dve izboklini). Sam sem letos špricnil eno fluorescentno piko barve na to mesto, da bom drugič lažje zadel. 🙂

 

Dvigalke so praviloma narejene tako, da imajo režo, ki se zatakne v ta Mazdin profil nosilca, tako da se dvigalka naj ne bi izmaknila. Sam si ne bi upal vmes dajati še kaj drugega (dilce,...). Sem pa, ko ni šlo samo za menjavo koles, pod nosilec dal še leseno klado + deščice ter avto nekoliko spustil, tako da je v glavnem slonel na kladi + dvigalki, ter kolesa podložil s kakšnim polenom. Kar nekaj jih je že stisnilo pod avtom, ker niso bili dovolj previdni. 😔

 

image.png

Edited by Janez007
  • Love 1
Link to comment
Share on other sites

pred 11 minutami je Brane napisal:

Sosedu sem  dal ceno 10eur za premontažo, pa je reku da bo sam.Kadar je avto šibnu z dvigala pa sem bil dober -je komaj živ ostal.Zdaj ga vprašam 10 pa dobim zmeraj 15 eur.

Zato pa jaz vedno podložim dvigalko z tako lepo  jesenovo dilco, pustim dvigalo dvignjeno pod za to določenim delom na avtu, kjer je označeno,  avto podložim s posebnim lesenim hrastovim čokom, ki je narejen prav za ta namen in na strani, kjer dvigujem avto, vedno podložim kolesa z lesenimi kajlami in to spredaj in zadaj. 

Mislim, da avto res ne more it nikamor. 

pred 2 urama je NevLado napisal:

Mi menjamo dvakrat, spomladi in jeseni

Ja, res je. Za dvakrat na leto. 😊

  • Like 2

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Tole me pa zdaj resno zanima kako vi menjavate kolesa... kak filmček bi bil dobrodošel.

 

Men to namreč rata brez, da bi lezel pod avto :nevem:😂

  • Haha 5

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

pred 37 minutami je Boss napisal:

Tole me pa zdaj resno zanima kako vi menjavate kolesa... kak filmček bi bil dobrodošel.

 

Men to namreč rata brez, da bi lezel pod avto :nevem:😂

Sej nobeden ne leži pod avtom. 😊To je le preventiva, da se ti avto ne prekucne z dvigala. Če ti pade avto na nogo, baje, da ni najlepšei pogled. 😉

  • Like 1

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Pravkar je Pohorc napisal:

Da (v ugašajočem upanju 🙂) povzamem izhodiščno vprašanje: je kdo šel v nabavo rezervnega kolesa in z njim zamenjal obstoječi set za flikanje?

 

Vse dobro želim 

Boštjan 

Najbrž se bo kdo oglasil, ki ga ima, a nas je bore malo takih, ki bi tovorili rezervno kolo v prtljažniku. 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 46 minutami je Boss napisal:

Tole me pa zdaj resno zanima kako vi menjavate kolesa... kak filmček bi bil dobrodošel.

 

Men to namreč rata brez, da bi lezel pod avto :nevem:😂

Drži.

 

Mogoče pa imajo opravka s starejšimi in zarjavelimi platišči in pestom? Tudi jaz sem že kdaj moral pod avto, da sem dobesedno nabrcal platišče stran ... In takrat ne bi bilo lepo, da ob sunku avto pade z dvigalke ...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 44 minutami je Pohorc napisal:

Da (v ugašajočem upanju 🙂) povzamem izhodiščno vprašanje: je kdo šel v nabavo rezervnega kolesa in z njim zamenjal obstoječi set za flikanje?

 

Vse dobro želim 

Boštjan 

Kot sem napisal, imam v dveh avtih zimsko rezervo 16 col in letno rezervo 17 col, tako kot ostala kolesa. 

Zasilnega rezervnega kolesa nimam. 

Mazda 6 v vseh primerih. 

Edited by Shrek
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami je dvorjan napisal:

Drži.

 

Mogoče pa imajo opravka s starejšimi in zarjavelimi platišči in pestom? Tudi jaz sem že kdaj moral pod avto, da sem dobesedno nabrcal platišče stran ... In takrat ne bi bilo lepo, da ob sunku avto pade z dvigalke ...

 

Če 2x letno daješ kolesa dol in gor ni varjante, da bi se zapeklo na pesto. Tudi, če naletiš na kretena v vulkanizerski delavnici, ki ti zavije matice oziroma vijake do nezavest, je več ali manj težava samo z odvijanjem le teh.

 

Tudi v primeru več letnega puščanja platišč na avtu se vedno, da pobrcat z zunanje strani. Efekt vzvoda bo naredil enako, kot bi brcal z druge strani.

pred 3 urami je Shrek napisal:

Kot sem napisal, imam v dveh avtih zimsko rezervo 16 col in letno rezervo 17 col, tako kot ostala kolesa. 

Zasilnega rezervnega kolesa nimam. 

Mazda 6 v vseh primerih. 

 

Če je plac je to daleč najboljša rešitev. Jaz je nisem uspel udejanit, ker v dveh avtih sem mel tam woofer, pri tem pa tank z AdBlujem. Tako, da se več ali manj zanašam na srečo in na MES.

  • Like 1

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami je Alex napisal:

Sej nobeden ne leži pod avtom. 😊To je le preventiva, da se ti avto ne prekucne z dvigala. Če ti pade avto na nogo, baje, da ni najlepšei pogled. 😉

 

Še enkrat, kako to menjavaš, da tlačiš svoje ude pod avto? Mislim resno no, pa tud enkrat še nisem stegnil nogo pod dvignjen avto al pa roko tja kamor ne sodi. Če bi slučajno po nekem skoraj neverjetnem naključju padel z dvigalke bi v najslabšem primeru padel na disk. :nevem:

  • Like 1

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Posts

    • Zlatih časov kot so bili do leta 2005 ne bo nikoli več.   
    • Pozdravljeni,   trenutno kulujem zgoraj omenjeno vozilo. Če slučajno kdo prodaja ali pa pozna koga, ki prodaja omenjen avto bi prosil, da me kontaktira. Na avtonetu ni nobene ponudbe. Vem, da so zelo redki ampak probat ni greh. Tudi če ima kdo kakšne nasvete pri nakupu tega modela bi zelo cenil. Najlepša hvala.   Lep pozdrav!
    • Sej veš, da tipkovnica vse prenese pa, če klikneš 4, 5 al pa 6 🤪   Ampak resno je pa to, da ti 200 uporabnikov spritmonitorja pravi, da ima z X motorji v povprečju 7l/100km bi pa težko pdvomil da vsi tile vpisujejo te podatke in lažejo, da je poraba višja kot dejanska. Zakaj bi počeli to?   Pri 150KM G motorju je poraba tudi okoli 7 litrov v povprečju pri tem, da je tam verjetno prednost to, da so vsi samo prednje gnani pa bolj prevladujejo ročni menjalniki kot pri X motorju. Ampak vseeno.   Zmaga itek dizel s 5,5 porabe. ampak bolj mi je fascinantno, kako je na Mazdi 3 pol litra manj porabe v povprečju kot na CX-30. Tolk govora o ekologiji pa avto industrija dobesedno sili v kupovanje neaerodinamičnih SUV ceglov. Pa razumi, če lahko.    
    • Izklapljanje valjev imata tudi G122 in G150. Saj se ne gre za to, da kogarkoli karkoli prepričujem…ampak da pa nekdo neutemeljeno ropota o tem kako plastičen X186 motor pije 3 litre manj kot G194 pa sem pripravljen menjat avto in probamo realno porabo pri AC vožnji.   Potem pa potegnemo še črto pri ceni servisov X186 vs G194 (menjava svečk, olja na vodni osnovi, etc) in vidimo kje smo pri primerjanju varčnosti vožnje s takimi motorji. 
    • Sej lepo, da si optimist, ampak tako kot ni bilo gorivo krivo za podražitve tudi za pocenitve ne more bit. Pač lakomnost in požrtnost nima vzroka niti v vojni v Ukrajini, ne v Putinu, še najmanj pa v nekih vremenskih spremembah. je pa vse to le silno priročen izgovor za rajo, sploh tisto najbolj naivno.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.