Jump to content

Rezervno kolo za Mazdo 6


Recommended Posts

Lep pozdrav 

 

Z Mazdo 6 (2021) sem dobil samo set za popravilo pnevmatik, ni pa niti dvigalke niti ključa. Ker imam zimske pnevmatike na platiščih, sem si pri premontaži pomagal z dvigalko od Toyote in ob tem upal, da česa ne polomim. Povprašal bi vas, če je morda kdo od vas šel v naknadni nakup rezervnega kolesa s pripadajočo opremo? Je kdo kje našel tudi ustrezno stiroporno matrico? Na Mimovrste sicer prodajajo omenjeni komplet (brez stiroporja), pa že tisti nastavek na dvigalki na oko ne ustreza tisti iz Mazdinega priročnika. 

 

Vse dobro želim 

Boštjan izpod Pohorja

Link to comment
Share on other sites

Boštjan, evo moja izkušnja. Za doma se izplača orodje za menjavo koles dokupiti, ker je k avtu priloženo orodje nerodno in uporabno res samo za skrajno silo.

 

Pri menjavi že 20 let uporabljam dvigalko, kupljeno v Interdiskontu, pri čemer avta pri menjavi koles dodatno ne podlagam s kladami, itd. - se zanašam na dvigalko:

 

WWW.INTERDISKONT.SI

Garažno dvigalo za dvigovanje osebnih vozil. Hidravlično dvigalo z višino dviga 356 mm je odlična pomoč pri različnih opravilih v garaži...

 

Za odtegovanje (najprej malenkost odtegnem vseh 20 matic) uporabljam teleskopski ključ, ki je žal imel priložene tako neprecizne glave matice (21 mm ne gre na 21 mm vijak 🙃), da sem potem v Bauhusu kupil 2 nova kakovostna nastavka, mislim da 19 in 21 mm.

 

MEGAMISKA.EU

Teleskopski ključ za menjavo koles. Skupna dolžina: 350/530 mm Nastavki: 17/19, 21/23 mm

 

 

Za hitro ročno odvijanje/zavijanje vijakov uporabljam kar ključ za svečke:

 

WWW.MERKUR.SI

Ključ za svečke Unior. Iz premium krom vanadijevega jekla. Površinsko zaščiten s kromiranjem.

 

Za zategovanje uporabljam momentni ključ, kupljen v Hoferju in je OK, nastavim ga na 130 Nm (po uporabi ga je potrebno odviti).

 

WWW.HOFER.SI

Tako zabavna je kakovost po nizkih cenah. AUTO XS Momentni ključ po HOFER CENI – zdaj v vaši HOFER trgovini. Več kot fer.

 

Edited by Janez007
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto je NevLado napisal:

mega miška :D 

 

Proizvajalci/prodajalci so, razen dvigalke (Interdiskont) in momentnega ključa (Hofer), izbrani naključno, kot primer.

 

Je pa tako, pri orodju mi je redko žal, če kupim drago, večkrat pa mi je žel, če sem kupil poceni. 🙂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Meni je pa najboljša od vseh, ki sem jih imel, navadna škarjasta dvigalka, ki pride ponavadi priložena v avtih. 

Za enkrat na leto menjati gume je super. Za drugo šraufat pa ne rabim. 

  • Like 1

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 21 minutami je Alex napisal:

Meni je pa najboljša od vseh, ki sem jih imel, navadna škarjasta dvigalka, ki pride ponavadi priložena v avtih. 

Za enkrat na leto menjati gume je super. Za drugo šraufat pa ne rabim. 

Mi menjamo dvakrat, spomladi in jeseni

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Kako pa vam nastavek na dvigalki sede na ležišče pod avtom (Mazda 6)? Toyotina dvigalka ima tudi z zarezo predeljeni nastavek (v to zarezo seže jeklen trak na podvozju), ki pa žal nalega le z notranjo polovico (na notranji strani traku). Res sem se ob škripanju med dviganjem bal, da bom poškodoval podvozje ali pa sebe.

 

Boštjan

Link to comment
Share on other sites

pred 26 minutami je Pohorc napisal:

Kako pa vam nastavek na dvigalki sede na ležišče pod avtom (Mazda 6)? Toyotina dvigalka ima tudi z zarezo predeljeni nastavek (v to zarezo seže jeklen trak na podvozju), ki pa žal nalega le z notranjo polovico (na notranji strani traku). Res sem se ob škripanju med dviganjem bal, da bom poškodoval podvozje ali pa sebe.

 

Boštjan

Jaz vedno podstavim leseno dilco, dvignem pa na tisti širši plati

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Na podvozju je označeno, kam se vpne (med dve izboklini). Sam sem letos špricnil eno fluorescentno piko barve na to mesto, da bom drugič lažje zadel. 🙂

 

Dvigalke so praviloma narejene tako, da imajo režo, ki se zatakne v ta Mazdin profil nosilca, tako da se dvigalka naj ne bi izmaknila. Sam si ne bi upal vmes dajati še kaj drugega (dilce,...). Sem pa, ko ni šlo samo za menjavo koles, pod nosilec dal še leseno klado + deščice ter avto nekoliko spustil, tako da je v glavnem slonel na kladi + dvigalki, ter kolesa podložil s kakšnim polenom. Kar nekaj jih je že stisnilo pod avtom, ker niso bili dovolj previdni. 😔

 

image.png

Edited by Janez007
  • Love 1
Link to comment
Share on other sites

pred 11 minutami je Brane napisal:

Sosedu sem  dal ceno 10eur za premontažo, pa je reku da bo sam.Kadar je avto šibnu z dvigala pa sem bil dober -je komaj živ ostal.Zdaj ga vprašam 10 pa dobim zmeraj 15 eur.

Zato pa jaz vedno podložim dvigalko z tako lepo  jesenovo dilco, pustim dvigalo dvignjeno pod za to določenim delom na avtu, kjer je označeno,  avto podložim s posebnim lesenim hrastovim čokom, ki je narejen prav za ta namen in na strani, kjer dvigujem avto, vedno podložim kolesa z lesenimi kajlami in to spredaj in zadaj. 

Mislim, da avto res ne more it nikamor. 

pred 2 urama je NevLado napisal:

Mi menjamo dvakrat, spomladi in jeseni

Ja, res je. Za dvakrat na leto. 😊

  • Like 2

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 37 minutami je Boss napisal:

Tole me pa zdaj resno zanima kako vi menjavate kolesa... kak filmček bi bil dobrodošel.

 

Men to namreč rata brez, da bi lezel pod avto :nevem:😂

Sej nobeden ne leži pod avtom. 😊To je le preventiva, da se ti avto ne prekucne z dvigala. Če ti pade avto na nogo, baje, da ni najlepšei pogled. 😉

  • Like 1

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pravkar je Pohorc napisal:

Da (v ugašajočem upanju 🙂) povzamem izhodiščno vprašanje: je kdo šel v nabavo rezervnega kolesa in z njim zamenjal obstoječi set za flikanje?

 

Vse dobro želim 

Boštjan 

Najbrž se bo kdo oglasil, ki ga ima, a nas je bore malo takih, ki bi tovorili rezervno kolo v prtljažniku. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 46 minutami je Boss napisal:

Tole me pa zdaj resno zanima kako vi menjavate kolesa... kak filmček bi bil dobrodošel.

 

Men to namreč rata brez, da bi lezel pod avto :nevem:😂

Drži.

 

Mogoče pa imajo opravka s starejšimi in zarjavelimi platišči in pestom? Tudi jaz sem že kdaj moral pod avto, da sem dobesedno nabrcal platišče stran ... In takrat ne bi bilo lepo, da ob sunku avto pade z dvigalke ...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 44 minutami je Pohorc napisal:

Da (v ugašajočem upanju 🙂) povzamem izhodiščno vprašanje: je kdo šel v nabavo rezervnega kolesa in z njim zamenjal obstoječi set za flikanje?

 

Vse dobro želim 

Boštjan 

Kot sem napisal, imam v dveh avtih zimsko rezervo 16 col in letno rezervo 17 col, tako kot ostala kolesa. 

Zasilnega rezervnega kolesa nimam. 

Mazda 6 v vseh primerih. 

Edited by Shrek
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami je dvorjan napisal:

Drži.

 

Mogoče pa imajo opravka s starejšimi in zarjavelimi platišči in pestom? Tudi jaz sem že kdaj moral pod avto, da sem dobesedno nabrcal platišče stran ... In takrat ne bi bilo lepo, da ob sunku avto pade z dvigalke ...

 

Če 2x letno daješ kolesa dol in gor ni varjante, da bi se zapeklo na pesto. Tudi, če naletiš na kretena v vulkanizerski delavnici, ki ti zavije matice oziroma vijake do nezavest, je več ali manj težava samo z odvijanjem le teh.

 

Tudi v primeru več letnega puščanja platišč na avtu se vedno, da pobrcat z zunanje strani. Efekt vzvoda bo naredil enako, kot bi brcal z druge strani.

pred 3 urami je Shrek napisal:

Kot sem napisal, imam v dveh avtih zimsko rezervo 16 col in letno rezervo 17 col, tako kot ostala kolesa. 

Zasilnega rezervnega kolesa nimam. 

Mazda 6 v vseh primerih. 

 

Če je plac je to daleč najboljša rešitev. Jaz je nisem uspel udejanit, ker v dveh avtih sem mel tam woofer, pri tem pa tank z AdBlujem. Tako, da se več ali manj zanašam na srečo in na MES.

  • Like 1

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami je Alex napisal:

Sej nobeden ne leži pod avtom. 😊To je le preventiva, da se ti avto ne prekucne z dvigala. Če ti pade avto na nogo, baje, da ni najlepšei pogled. 😉

 

Še enkrat, kako to menjavaš, da tlačiš svoje ude pod avto? Mislim resno no, pa tud enkrat še nisem stegnil nogo pod dvignjen avto al pa roko tja kamor ne sodi. Če bi slučajno po nekem skoraj neverjetnem naključju padel z dvigalke bi v najslabšem primeru padel na disk. :nevem:

  • Like 1

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Posts

    • Sem mislil, da je to samo pri OPLU možno, da že nov podjebava in ne znajo zrihtat. Poznam osebno 2 takšna primera. Men bi se zmešal, da kupim glih zato novega, da ne bo težav, potem pa ...
    • Pa pravim stalno, da so naše ceste in avtoceste čisti teksas. 
    • Recimo na tole sem mislil. Kolaž posnetkov zgolj v obdobju 24 ur v samo 50 prevoženih kilometrih.   - vključevanje na glavno cesto s hitrostjo defektnega polža. - vključevanje na AC s 50km/h. To je skoraj misija nemogoče - kamion ki je pripeljal zadaj po voznem je kar lepo blendal, ko je zaviral. - bremzanje in izključevanje direkt iz prehitevalnega v zadnjem trenutku. - mladinka za volanom prevozila rdečo, ki je gorela že vsaj 2 sekundi - pa še eno ekstremno vključevanje s 50km/h na AC. Tole moraš bit al moten al pa nabit k mina. - seveda ni videa brez črnega Audija/BMW-ja. Tole je bilo brez zapleta zgolj in samo zato, ker pri zavijanju v levo še vedno kot en redkih gledam v vzvratno ogledalo. Ja zaviti bi moral pred rdečo stolpnico, ko zagledam munjenca, ki v coni 30km/h prehiteva, kljub temu, da imam žmigavec na levo. V izogib nevarnosti sem raje peljal naprej in potem obrnil.    
    • Vemo,sem ga gledal že večkrat pri testiranju raznih športnih in drugih vozil.....👍😉
    • To je bolj žalostno oz.sarkazem, ne boš rabil novoletne jelke, samo forda prižgeš 😉....(sam osebno bi se takega avta znebil takoj, ker če ti pri novem dela težave, dvomim da ti bodo rešili kdaj, kadarkoli....enako je imel kolega pri vw....dve leti stalno po servisih, pol mu je do....lo in je prodal vse skupaj, sicer zgubil 10k, ampak se je pa rešil tudi težav)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.