Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav 

 

Z Mazdo 6 (2021) sem dobil samo set za popravilo pnevmatik, ni pa niti dvigalke niti ključa. Ker imam zimske pnevmatike na platiščih, sem si pri premontaži pomagal z dvigalko od Toyote in ob tem upal, da česa ne polomim. Povprašal bi vas, če je morda kdo od vas šel v naknadni nakup rezervnega kolesa s pripadajočo opremo? Je kdo kje našel tudi ustrezno stiroporno matrico? Na Mimovrste sicer prodajajo omenjeni komplet (brez stiroporja), pa že tisti nastavek na dvigalki na oko ne ustreza tisti iz Mazdinega priročnika. 

 

Vse dobro želim 

Boštjan izpod Pohorja

Napisano (urejeno)

Boštjan, evo moja izkušnja. Za doma se izplača orodje za menjavo koles dokupiti, ker je k avtu priloženo orodje nerodno in uporabno res samo za skrajno silo.

 

Pri menjavi že 20 let uporabljam dvigalko, kupljeno v Interdiskontu, pri čemer avta pri menjavi koles dodatno ne podlagam s kladami, itd. - se zanašam na dvigalko:

 

WWW.INTERDISKONT.SI

Garažno dvigalo za dvigovanje osebnih vozil. Hidravlično dvigalo z višino dviga 356 mm je odlična pomoč pri različnih opravilih v garaži...

 

Za odtegovanje (najprej malenkost odtegnem vseh 20 matic) uporabljam teleskopski ključ, ki je žal imel priložene tako neprecizne glave matice (21 mm ne gre na 21 mm vijak 🙃), da sem potem v Bauhusu kupil 2 nova kakovostna nastavka, mislim da 19 in 21 mm.

 

MEGAMISKA.EU

Teleskopski ključ za menjavo koles. Skupna dolžina: 350/530 mm Nastavki: 17/19, 21/23 mm

 

 

Za hitro ročno odvijanje/zavijanje vijakov uporabljam kar ključ za svečke:

 

WWW.MERKUR.SI

Ključ za svečke Unior. Iz premium krom vanadijevega jekla. Površinsko zaščiten s kromiranjem.

 

Za zategovanje uporabljam momentni ključ, kupljen v Hoferju in je OK, nastavim ga na 130 Nm (po uporabi ga je potrebno odviti).

 

WWW.HOFER.SI

Tako zabavna je kakovost po nizkih cenah. AUTO XS Momentni ključ po HOFER CENI – zdaj v vaši HOFER trgovini. Več kot fer.

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Kot, da bi jaz napisal, vse isto razen proizvajalci so drugi.... 😉😊😂

Za rezervo daš od drugega kompleta koles eno,če jo ravno imaš.... 😉👍

Napisano
pred 1 minuto je NevLado napisal:

mega miška :D 

 

Proizvajalci/prodajalci so, razen dvigalke (Interdiskont) in momentnega ključa (Hofer), izbrani naključno, kot primer.

 

Je pa tako, pri orodju mi je redko žal, če kupim drago, večkrat pa mi je žel, če sem kupil poceni. 🙂

Napisano

Meni je pa najboljša od vseh, ki sem jih imel, navadna škarjasta dvigalka, ki pride ponavadi priložena v avtih. 

Za enkrat na leto menjati gume je super. Za drugo šraufat pa ne rabim. 

 

 

Napisano
pred 21 minutami je Alex napisal:

Meni je pa najboljša od vseh, ki sem jih imel, navadna škarjasta dvigalka, ki pride ponavadi priložena v avtih. 

Za enkrat na leto menjati gume je super. Za drugo šraufat pa ne rabim. 

Mi menjamo dvakrat, spomladi in jeseni

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Kako pa vam nastavek na dvigalki sede na ležišče pod avtom (Mazda 6)? Toyotina dvigalka ima tudi z zarezo predeljeni nastavek (v to zarezo seže jeklen trak na podvozju), ki pa žal nalega le z notranjo polovico (na notranji strani traku). Res sem se ob škripanju med dviganjem bal, da bom poškodoval podvozje ali pa sebe.

 

Boštjan

Napisano
pred 26 minutami je Pohorc napisal:

Kako pa vam nastavek na dvigalki sede na ležišče pod avtom (Mazda 6)? Toyotina dvigalka ima tudi z zarezo predeljeni nastavek (v to zarezo seže jeklen trak na podvozju), ki pa žal nalega le z notranjo polovico (na notranji strani traku). Res sem se ob škripanju med dviganjem bal, da bom poškodoval podvozje ali pa sebe.

 

Boštjan

Jaz vedno podstavim leseno dilco, dvignem pa na tisti širši plati

Napisano (urejeno)

Na podvozju je označeno, kam se vpne (med dve izboklini). Sam sem letos špricnil eno fluorescentno piko barve na to mesto, da bom drugič lažje zadel. 🙂

 

Dvigalke so praviloma narejene tako, da imajo režo, ki se zatakne v ta Mazdin profil nosilca, tako da se dvigalka naj ne bi izmaknila. Sam si ne bi upal vmes dajati še kaj drugega (dilce,...). Sem pa, ko ni šlo samo za menjavo koles, pod nosilec dal še leseno klado + deščice ter avto nekoliko spustil, tako da je v glavnem slonel na kladi + dvigalki, ter kolesa podložil s kakšnim polenom. Kar nekaj jih je že stisnilo pod avtom, ker niso bili dovolj previdni. 😔

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

Na 08 in 09 letniku imam zimsko in letno rezervo. Na 13 letniku pa asistenco...

Napisano

Sosedu sem  dal ceno 10eur za premontažo, pa je reku da bo sam.Kadar je avto šibnu z dvigala pa sem bil dober -je komaj živ ostal.Zdaj ga vprašam 10 pa dobim zmeraj 15 eur.

  • Všeč 3
  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 11 minutami je Brane napisal:

Sosedu sem  dal ceno 10eur za premontažo, pa je reku da bo sam.Kadar je avto šibnu z dvigala pa sem bil dober -je komaj živ ostal.Zdaj ga vprašam 10 pa dobim zmeraj 15 eur.

Zato pa jaz vedno podložim dvigalko z tako lepo  jesenovo dilco, pustim dvigalo dvignjeno pod za to določenim delom na avtu, kjer je označeno,  avto podložim s posebnim lesenim hrastovim čokom, ki je narejen prav za ta namen in na strani, kjer dvigujem avto, vedno podložim kolesa z lesenimi kajlami in to spredaj in zadaj. 

Mislim, da avto res ne more it nikamor. 

pred 2 urama je NevLado napisal:

Mi menjamo dvakrat, spomladi in jeseni

Ja, res je. Za dvakrat na leto. 😊

 

 

Napisano

Tole me pa zdaj resno zanima kako vi menjavate kolesa... kak filmček bi bil dobrodošel.

 

Men to namreč rata brez, da bi lezel pod avto :nevem:😂

33112_1.png

Napisano
pred 37 minutami je Boss napisal:

Tole me pa zdaj resno zanima kako vi menjavate kolesa... kak filmček bi bil dobrodošel.

 

Men to namreč rata brez, da bi lezel pod avto :nevem:😂

Sej nobeden ne leži pod avtom. 😊To je le preventiva, da se ti avto ne prekucne z dvigala. Če ti pade avto na nogo, baje, da ni najlepšei pogled. 😉

 

 

Napisano

Da (v ugašajočem upanju 🙂) povzamem izhodiščno vprašanje: je kdo šel v nabavo rezervnega kolesa in z njim zamenjal obstoječi set za flikanje?

 

Vse dobro želim 

Boštjan 

Napisano
Pravkar je Pohorc napisal:

Da (v ugašajočem upanju 🙂) povzamem izhodiščno vprašanje: je kdo šel v nabavo rezervnega kolesa in z njim zamenjal obstoječi set za flikanje?

 

Vse dobro želim 

Boštjan 

Najbrž se bo kdo oglasil, ki ga ima, a nas je bore malo takih, ki bi tovorili rezervno kolo v prtljažniku. 

 

 

Napisano
pred 46 minutami je Boss napisal:

Tole me pa zdaj resno zanima kako vi menjavate kolesa... kak filmček bi bil dobrodošel.

 

Men to namreč rata brez, da bi lezel pod avto :nevem:😂

Drži.

 

Mogoče pa imajo opravka s starejšimi in zarjavelimi platišči in pestom? Tudi jaz sem že kdaj moral pod avto, da sem dobesedno nabrcal platišče stran ... In takrat ne bi bilo lepo, da ob sunku avto pade z dvigalke ...

Napisano (urejeno)
pred 44 minutami je Pohorc napisal:

Da (v ugašajočem upanju 🙂) povzamem izhodiščno vprašanje: je kdo šel v nabavo rezervnega kolesa in z njim zamenjal obstoječi set za flikanje?

 

Vse dobro želim 

Boštjan 

Kot sem napisal, imam v dveh avtih zimsko rezervo 16 col in letno rezervo 17 col, tako kot ostala kolesa. 

Zasilnega rezervnega kolesa nimam. 

Mazda 6 v vseh primerih. 

Popravljeno od Shrek
Napisano

Jaz sem se prav razveselil, ko sem v novi Mazdi 3 zagledal (sicer zasilno) rezervno kolo pod dnom prtljažnika. V šestici nikoli nisem imel dobrega občutka po kaki slabi podlagi ...

Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Drži.

 

Mogoče pa imajo opravka s starejšimi in zarjavelimi platišči in pestom? Tudi jaz sem že kdaj moral pod avto, da sem dobesedno nabrcal platišče stran ... In takrat ne bi bilo lepo, da ob sunku avto pade z dvigalke ...

 

Če 2x letno daješ kolesa dol in gor ni varjante, da bi se zapeklo na pesto. Tudi, če naletiš na kretena v vulkanizerski delavnici, ki ti zavije matice oziroma vijake do nezavest, je več ali manj težava samo z odvijanjem le teh.

 

Tudi v primeru več letnega puščanja platišč na avtu se vedno, da pobrcat z zunanje strani. Efekt vzvoda bo naredil enako, kot bi brcal z druge strani.

pred 3 urami je Shrek napisal:

Kot sem napisal, imam v dveh avtih zimsko rezervo 16 col in letno rezervo 17 col, tako kot ostala kolesa. 

Zasilnega rezervnega kolesa nimam. 

Mazda 6 v vseh primerih. 

 

Če je plac je to daleč najboljša rešitev. Jaz je nisem uspel udejanit, ker v dveh avtih sem mel tam woofer, pri tem pa tank z AdBlujem. Tako, da se več ali manj zanašam na srečo in na MES.

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Sej nobeden ne leži pod avtom. 😊To je le preventiva, da se ti avto ne prekucne z dvigala. Če ti pade avto na nogo, baje, da ni najlepšei pogled. 😉

 

Še enkrat, kako to menjavaš, da tlačiš svoje ude pod avto? Mislim resno no, pa tud enkrat še nisem stegnil nogo pod dvignjen avto al pa roko tja kamor ne sodi. Če bi slučajno po nekem skoraj neverjetnem naključju padel z dvigalke bi v najslabšem primeru padel na disk. :nevem:

33112_1.png

Napisano

Zato pa jaz vedno uporabljam stojke.

Imam rad roki in prste gor.

 

 

 

 

stojke_3_t_par_klasi_na_bahco_bbh33000_1.jpg

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.