Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Na mazdi se mi je v 3 mesecih pojavila 2x ista napaka danes ponovno. se je komu zgodilo podobno?. Namrec med voznjo senzorji ponorijo vklopi se MRCC, SBS, DRSS, SCBS, DSC, ISTOP...

Vozilo moram izklopiti saj vrze v safty mode. Ko ga vzgem vse deluje BP.

 

Tester izpise da je senzor zaznal nesrečo

 

Avto pa v tiptop stanju

 

d58e03401b27f209aa103b5f727fe6de.jpga9aa9f7bd63ca373a2289e90c57ec4fb.jpg

 

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

 

 

  • Zmeden 1
  • Žalosten 2
  • Ni všeč 1

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Odkril tezavo. Sem malo brskal po tujih forumih in sem najdel problem kateri je ocitno zmotil senzorje

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano
pred 1 minuto je curko napisal:

Odkril tezavo. Sem malo brskal po tujih forumih in sem najdel problem kateri je ocitno zmotil senzorje

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk
 

In kaj je bil problem?🤔

Napisano

Se napisi, v cem je bil problem… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Lol ja... to me spominja na tiste radijske igre izpred 40 in več let: .... v grmovju nekaj poči, sliši se zvok kovine, predirljiv krik v noči... prihodnjič dalje..."

  • Všeč 1
  • Haha 4
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano

Se opravicujem ker nisem napisal

To se mi je zdajle drugic prizgalo in ko sem res razmisljal kaj je bil vzrok se mi je posvetilo

Po stajerski AC mi je nek BMW pri 150 na radarskem tempomatu iz pocasnega pasa skocil ven in je zacela mazda piskati in v head up displeyu utripati BRAKE in predvidevam da je to zmesalo senzor da se mu je po 20min nadaljne voznje odpeljalo.
Prvic je bila tezava ista samo da je bila ista prigoda v mestu seveda ne pri 150 ampak pri 50km/h

To sklepam ker je na tujem forumu tezavo opisalo kar nekaj uporabnikov da je vozilo zaznalo nalet vozil ali kako bi se lahko izrazil.

In ko se avto ponovno prizge je zadeva nazaj v bp stanju saj se senzor v maski ponovno kalibrira

Mozno pa je da je bilo na maski toliko umazanije,
samo v to malo manj dvomim ker je avto se vedno svinski in vse dela v najlepsem redu



Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk





*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Se pravi IT rešitev... "a ste zaprli vsa okna, ga ponovno zagnali in odprli okna nazaj?"

33112_1.png

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Motil sem se.
Zadeva se pojavlja tudi ob normalni voznji na tempomatu.
Pisal pooblascencu koliko pride nov software za kamere da vidimo ce se bo zadeva potem popravila. Javim kaj zvem 25b1d8459a019a5a16a5bd51ac1516e3.jpg

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Meni je danes radar rešil pleh ...

 

Je ena gospodična nonšalantno zapeljala direkt vame (z desne na levi pas). In je avto samo zapiskal BRAKE ter pohodil zavoro do konca (da so ječale zimske gume) in to še preden bi sam odreagiral. Sem bil pa vesel tudi dejstva, da tisti za mano ni bil ravno za ritjo in ni naletel vame ...

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Menjal akumulator in zadeva ni izvenela. Po cca 800km se je danes zopet pojavila navedena tezava

Cakam se na posodobitew software opreme javim ce se resim tega hudica da prihranim drugim stroske in preglaviced16e0d5ae06c65df9cc6f9d94ca38ed0.jpg

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano
pred 10 urami je curko napisal:

Menjal akumulator in zadeva ni izvenela. Po cca 800km se je danes zopet pojavila navedena tezava

Cakam se na posodobitew software opreme javim ce se resim tega hudica da prihranim drugim stroske in preglaviced16e0d5ae06c65df9cc6f9d94ca38ed0.jpg

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk
 

Meni je pod določenim kotom sonca v kamero na šipi vrglo ven podobna opozorila, pa so mi na ferku menjali kamero ko je bila šestka stara 3leta. Razlaga je bila da bi naj dolocene kamere imele težave. Od takrat je mir. Avto je pa 2018 vendar ne zadnji facelift.

Napisano
dne 7. 1. 2023 ob 22:09 je curko napisal:

Menjal akumulator in zadeva ni izvenela. Po cca 800km se je danes zopet pojavila navedena tezava

Cakam se na posodobitew software opreme javim ce se resim tega hudica da prihranim drugim stroske in preglaviced16e0d5ae06c65df9cc6f9d94ca38ed0.jpg

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk
 

Ej dam roko v ogenj za tole idejo.. mogoče so tej tvoji 6ki menjali spredno šajbo in je kak prah/slaba kalibracija na sprednji kameri? Malo pokliči na okoli če obstaja kak test na carglassu recimo 

Napisano

Res je steklo zgleda originalno mazdino sem ze mislil menjati ker ma par vidnih vidnih pikic.

Grem pa na ponovno kalibracijo ja radarjev pa da mi na novo nalozijo software potem pa upam da se resim navedenega hudica

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.