Skoči na vsebino

Število prodanih Mazd po modelih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ampak priznaj, da to glih ni premium poteza, da dajejo poceni dele tam, kjer jih ljudje ne vidijo, sploh, če je tolk mal razlike v ceni. Al pa recimo upokojitev več vodilne preme zadaj in nadomestilo z pocensko vzvojno premo, ki je mogoče šs sprejemljiva pri malčkih tipa polo al pa Mazda 2... v kao premium CX-30 pa glih ne. Ja Ok, pri penzionistični počasni vožnji iz A v B je nasčeloma vseeno, ampak, ko se od avta zahteva več pa večvodilna prema absolutno zmaga tako pri vodljivosti kot pri udobju in zanesljivosti pri malo bolj divji vožnji.

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

Ampak priznaj, da to glih ni premium poteza, da dajejo poceni dele tam, kjer jih ljudje ne vidijo, sploh, če je tolk mal razlike v ceni. Al pa recimo upokojitev več vodilne preme zadaj in nadomestilo z pocensko vzvojno premo, ki je mogoče šs sprejemljiva pri malčkih tipa polo al pa Mazda 2... v kao premium CX-30 pa glih ne. Ja Ok, pri penzionistični počasni vožnji iz A v B je nasčeloma vseeno, ampak, ko se od avta zahteva več pa večvodilna prema absolutno zmaga tako pri vodljivosti kot pri udobju in zanesljivosti pri malo bolj divji vožnji.

Kolikor sem jaz opazoval tvojo vožnjo, ti vedno le v levi ovinek ful poženeš konja, medtem ko v desno greš vedno DeSUS varianta. Torej ne rabiš toliko boljšega podvozja oz. zgolj deloma. :)))

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

A to resno, da ima CX-30 plastičen karter? 😲

Tanovi fordi ga imajo skoraj vsi. In ravno tako čep za izpust olja. Tudi navoja nima, ampak samo obrneš za 90° in to je to.

 

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Zmeden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 52 minutami je Alex napisal:

No, tudi če je to res, a je kdo od vas že kdaj razbil karter? To še lahko zgodi edino pacientom, ki ne pazijo, kako vozijo.

Jaz. In to že 2-krat. 😃

 

Prvič: kamen v travi na poljski poti. Lahko bi ga nabasal kdorkoli, tudi ti, ker se ga pač ni videlo.

Drugič: v nepoznanem okolju ponoči nabasal ležečega policaja. Ja, če bi vozil počasneje, bi se temu izognil.

  • Všeč 2
  • Ni všeč 1
Napisano
pred 26 minutami je FuManchu napisal:

Tanovi fordi ga imajo skoraj vsi. In ravno tako čep za izpust olja. Tudi navoja nima, ampak samo obrneš za 90° in to je to.

 

V bistvu pametna poteza. To je isto kot ko nekatere znamke dajejo na avte plastične havbe, blatnike in podobno. To so stvari, ki niso življenjsko pomembne. 😊

Pravkar je dvorjan napisal:

Jaz. In to že 2-krat. 😃

 

Prvič: kamen v travi na poljski poti. Lahko bi ga nabasal kdorkoli, tudi ti, ker se ga pač ni videlo.

Drugič: v nepoznanem okolju ponoči nabasal ležečega policaja. Ja, če bi vozil počasneje, bi se temu izognil.

Kot sem napisal, z normalno vožnjo po normalnih cestah (ne kolovozih) ga pač ne moreš razbiti. 

 

 

Napisano
pred 41 minutami je Boss napisal:

Ampak priznaj, da to glih ni premium poteza, da dajejo poceni dele tam, kjer jih ljudje ne vidijo, sploh, če je tolk mal razlike v ceni. Al pa recimo upokojitev več vodilne preme zadaj in nadomestilo z pocensko vzvojno premo, ki je mogoče šs sprejemljiva pri malčkih tipa polo al pa Mazda 2... v kao premium CX-30 pa glih ne. Ja Ok, pri penzionistični počasni vožnji iz A v B je nasčeloma vseeno, ampak, ko se od avta zahteva več pa večvodilna prema absolutno zmaga tako pri vodljivosti kot pri udobju in zanesljivosti pri malo bolj divji vožnji.

Sem preizkusil meje zmogljivosti cx30 v ovinkih in ni neke opazne razlike hitro odpeljanih ovinkov glede na 6-ko.

Ok, 6-ka ima gor super športne letne gume širine 245,medtem ko ima cx 30 pod povprečne bridgestone širine "le" 225.

Ampak na splošno gre tudi cx 30 kot po tirnicah in jo vozim popolnoma z enakim stilom vožnje kot 6-ko.

pred 3 minutami je dvorjan napisal:

Zato pa ti plastični avti nikoli ne bodo oldtimerji, ker bo prej vse pocrkalo.

V bistvu niti ne. Kovinski oldtimerji zgnijejo prej kot pa, da bi plastika razpadla. Zato pa se oldtimerje, da izgledajo lepi restavrira-beri povari, zbusi ter nadomesti gnile kose karoserije. 

 

 

Napisano

Se pravi so po tvoje vsi neumni, ker tlačijo dražjo večvodilno zadnjo premo namesto cenejše torsion beam?

 

 

 

 

 

pred 41 minutami je Z M A J napisal:

Kolikor sem jaz opazoval tvojo vožnjo, ti vedno le v levi ovinek ful poženeš konja, medtem ko v desno greš vedno DeSUS varianta. Torej ne rabiš toliko boljšega podvozja oz. zgolj deloma. :)))

 

V desno so vedno skrite pasti in je potrebno biti zelo previden. 😜

  • Haha 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 16 minutami je Boss napisal:

Se pravi so po tvoje vsi neumni, ker tlačijo dražjo večvodilno zadnjo premo namesto cenejše torsion beam?

 

 

 

 

 

 

V desno so vedno skrite pasti in je potrebno biti zelo previden. 😜

V bistvu je slabost take preme ta, da potnike na zadnjih sedežih malo bolj predrami, če recimo   spijo, ko so kake večje neravnine na cesti. Prednost je pa ta, da zavzame veliko manj prostora in posledično je lahko prtljažni prostor bolj pravilne oblike in večji. Sicer se bo marsikdo začudil, kam vse tlačijo take zadnje preme. 😊

Well, cars like the Renault Megane RS and the FK2 Honda Civic Type R use torsion beam suspension setups. Even the Mazda 3 switched to torsion beam from multi-link, so they might not be so inferior aft

 

 

Napisano
pred 25 minutami je dvorjan napisal:

Zato pa ti plastični avti nikoli ne bodo oldtimerji, ker bo prej vse pocrkalo.

Divji prašič ti ga lahko obgloda, kot npr. trabanta:D

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pravkar je FuManchu napisal:

Divji prašič ti ga lahko obgloda, kot npr. trabanta:D

Res je. Kovinskega pa pogloda rja.😊 Razen, če je aluminijasta cela karoserija. 

 

 

Napisano (urejeno)

Pa da ne pozabimo, CX 5 in M6 imata ogrevano tudi zadnjo klop, pa oba prednja sedeza elektricna v vec smereh nastavljiva in vozniski s spomini. Moja hcerka je navdusena ko si prizge gretje zadaj v CX5.

Tega nima CX 30 haha, pri njej je nastavljiv samo vozniski in to brez spominov.

Vem, ker ima CX30 frendica in to Luxury opremo z vsemi moznimi paketi.

O razlike v voznji, ter navoru moje CX5 2.5 G in njene 2.0. AVT., ki jo veckrat vozim pa raje nebi izgubljal besed.

 

Popravljeno od Visionsi
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano

Ej...Ni Res ..moja CX30 ima vse to kot si napisal plus usnje .. razen zadnja klop nima ogrevanja😁😆😉 lp

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano
pred 9 minutami je Gelipter napisal:

Ej...Ni Res ..moja CX30 ima vse to kot si napisal plus usnje .. razen zadnja klop nima ogrevanja😁😆😉 lp


A nima CX-30 samo voznikov sedez elektricno nastavljiv? Vsaj tako pise pri konfiguratorju, ko izberes paket Luxury…

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 12 minutami je Visionsi napisal:

Pa da ne pozabimo, CX 5 in M6 imata ogrevano tudi zadnjo klop, pa oba prednja sedeza elektricna v vec smereh nastavljiva in vozniski s spomini. Moja hcerka je navdusena ko si prizge gretje zadaj v CX5.

Tega nima CX 30 haha, pri njej je nastavljiv samo vozniski in to brez spominov.

Vem, ker ima CX30 frendica in to Luxury opremo z vsemi moznimi paketi.

O razlike v voznji, ter navoru moje CX5 2.5 G in njene 2.0. AVT., ki jo veckrat vozim pa raje nebi izgubljal besed.

 

Ne vem, če bo držalo. 

Tu je diagram obeh. 

Screenshot_2022-12-11-21-29-26-32_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Pa še peformanse obeh z ročnim menjalnikom. 

https://www.automobile-catalog.com/auta_cmp2.php#gsc.tab=0

 

 

Napisano (urejeno)

Ja pri njej je samo vozniski nastavljiv pa se to v manj smereh, recimo nima dodatnega nagiba samo sedalnega dela sedeza.

 

Potem opazil sem tudi, da je pri moji CX 5 2021, boljsi Head up kot pri CX30, je vecji, slika je ostrejsa, pa pri meni dela veliko hitreje MZD connect 2, pa jaz imam 10 pa nekaj palcni displaj, CX 30 pa 8 in nekaj.

 

In v CX se pocutin kot da sem zaprt v bunkerju z majhnimi stekli, CX je tukaj veliko bolj zracen, tudi sedezi so sirsi in vecji...

pred 3 minutami je Alex napisal:

Ne vem, če bo držalo. 

Tu je diagram obeh. 

Screenshot_2022-12-11-21-29-26-32_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Pa še peformanse obeh z ročnim menjalnikom. 

https://www.automobile-catalog.com/auta_cmp2.php#gsc.tab=0

Oba avta sta z avtomatikom in ja 194G sploh ne obstaja z rocnim. Graf si dal za star 192 G motor, nov je izboljsan.

Popravljeno od Visionsi
Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je Visionsi napisal:

Ja pri njej je samo vozniski nastavljiv pa se to v manj smereh, recimo nima dodatnega nagiba samo sedalnega dela sedeza.

 

Potem opazil sem tudi, da je pri moji CX 5 2021, boljsi Head up kot pri CX30, je vecji, slika je ostrejsa, pa pri meni dela veliko hitreje MZD connect 2, pa jaz imam 10 pa nekaj palcni displaj, CX 30 pa 8 in nekaj.

 

In v CX se pocutin kot da sem zaprt v bunkerju z majhnimi stekli, CX je tukaj veliko bolj zracen, tudi sedezi so sirsi in vecji...

Oba avta sta z avtomatikom in ja 194G sploh ne obstaja z rocnim. Graf si dal za star 192 G motor, nov je izboljsan.

2,5 obstaja tudi z ročnim menjalnikom. V Nemčiji je bil dobavljiv. Prvo se je potrebno prepričati in potem nekaj napisati. Je pa tudi novejši 2,5 podoben staremu in ni nekih vidnejših izboljšav. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

To vse povej Mazdinim inžinerjem, očitno v novi dobi ne znajo narediti boljšega motorja od g194 🤔

Tega motorja ni v ponudbi pri cx-30 ker bi bil predrag in prepožrešen zato pa imajo v ZDA 2.5 X motor😊

Ps; si nisem mislil, da bo tak rompompom..... 🥴:nevem:

Do tega pride, ker neutemeljeno pišeš, da ima GT Plus več opreme kot Revolution. Kaj potem sem imel jaz in moja objektivna dejstva prav, ali še čakam seznam teh “ipd etc stvari?” :lol:

pred 6 urami je Bini napisal:

To vse povej Mazdinim inžinerjem, očitno v novi dobi ne znajo narediti boljšega motorja od g194 🤔

Tega motorja ni v ponudbi pri cx-30 ker bi bil predrag in prepožrešen zato pa imajo v ZDA 2.5 X motor😊

Ps; si nisem mislil, da bo tak rompompom..... 🥴:nevem:

Do tega pride, ker neutemeljeno pišeš, da ima GT Plus več opreme kot Revolution. Kaj potem sem imel jaz in moja objektivna dejstva prav, ali še čakam seznam teh “ipd etc stvari?” :lol:

Napisano
pred 11 minutami je Visionsi napisal:

Ja pri njej je samo vozniski nastavljiv pa se to v manj smereh, recimo nima dodatnega nagiba samo sedalnega dela sedeza.

 

Potem opazil sem tudi, da je pri moji CX 5 2021, boljsi Head up kot pri CX30, je vecji, slika je ostrejsa, pa pri meni dela veliko hitreje MZD connect 2, pa jaz imam 10 pa nekaj palcni displaj, CX 30 pa 8 in nekaj.

 

In v CX se pocutin kot da sem zaprt v bunkerju z majhnimi stekli, CX je tukaj veliko bolj zracen, tudi sedezi so sirsi in vecji...

Oba avta sta z avtomatikom in ja 194G sploh ne obstaja z rocnim. Graf si dal za star 192 G motor, nov je izboljsan.

A bo ta primerjava boljša? Poglejte predvsem porabo. 😉 In vse ostale parametre. 

https://www.automobile-catalog.com/auta_cmp2.php#gsc.tab=0

 

 

Napisano

Najvažneše je to ,da je vak po svoje zadovoljen s svojim avtom( Mazdo ) 😉👌

Sicer pa mislim podobno kot @Janez007,da od vseh možnih dodatkov pri vozulu na koncu zares rabimo kakih 5 stvari :nevem:

Meni so bolj pomembne vozne lastnosti in počutje pa seveda dober izgled......:zoom-zoom:

 

Napisano
pred 3 minutami je Bini napisal:

Najvažneše je to ,da je vak po svoje zadovoljen s svojim avtom( Mazdo ) 😉👌

Sicer pa mislim podobno kot @Janez007,da od vseh možnih dodatkov pri vozulu na koncu zares rabimo kakih 5 stvari :nevem:

Meni so bolj pomembne vozne lastnosti in počutje pa seveda dober izgled......:zoom-zoom:

 


A ne bi dal dober izgled na prvo mesto? 😛

 

 

Napisano
pred 2 minutama je MazdaBoy napisal:


A ne bi dal dober izgled na prvo mesto? 😛

Npr,Ferrarija nebi imel pa je krasen.....:nevem:

Vse v kompletu mi je pomembno pri avtu,pri nakupu pa še cena.....😊👍

Napisano
pred 28 minutami je Bini napisal:

Npr,Ferrarija nebi imel pa je krasen.....:nevem:

Vse v kompletu mi je pomembno pri avtu,pri nakupu pa še cena.....😊👍

Jaz bi ga pa imel. In to FF-ja :bravo:

 

 

2012-ferrari-ff-photo-394052-s-986x603-1557780060.jpg

  • Všeč 1
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Izbiramo nov avto pa gledamo tudi CX-30. Baje je to najboljši in najbolj opremljen avto v naši galaksiji in bližnji okolici. Pa me zanima, če ima v serijski opremi tudi vibrator na desnem sedežu ali je to dodatna oprema?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.