Skoči na vsebino

Število prodanih Mazd po modelih


Jest

Priporočeno sporočilo

pred 15 minutami je Slivka napisal:

Izbiramo nov avto pa gledamo tudi CX-30. Baje je to najboljši in najbolj opremljen avto v naši galaksiji in bližnji okolici. Pa me zanima, če ima v serijski opremi tudi vibrator na desnem sedežu ali je to dodatna oprema?

Pa ni vrag, da ga rabiš? 🤗 Se ni glih za hvalit s tem. 😉

pred 13 urami je Alex napisal:

A bo ta primerjava boljša? Poglejte predvsem porabo. 😉 In vse ostale parametre. 

https://www.automobile-catalog.com/auta_cmp2.php#gsc.tab=0

Kako zdaj, NevLado, a ne boš nič pokomentiral performanse tvojega tako opevanega 2,5 motorja? O neki  superiornosti nad x186 motorjem... 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogoce pa nima kaj za komentirat? 😜

 

Tvoj link pokaze tole:

 

image.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je Alex napisal:

Ne vem, če bo držalo. 

Tu je diagram obeh. 

Screenshot_2022-12-11-21-29-26-32_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Pa še peformanse obeh z ročnim menjalnikom. 

https://www.automobile-catalog.com/auta_cmp2.php#gsc.tab=0

Malo plastike tu in malo plastike tam in avto je lažji in že Newton je vedel zakaj.😄 F=m x a

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 44 minutami je Slivka napisal:

Izbiramo nov avto pa gledamo tudi CX-30. Baje je to najboljši in najbolj opremljen avto v naši galaksiji in bližnji okolici. Pa me zanima, če ima v serijski opremi tudi vibrator na desnem sedežu ali je to dodatna oprema?

Je na voznikovi... 😂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole ni najboljša primerjava, ker primerjaš 150kg težjega CX-5 z avtomatskim menjalnikom proti CX-30 z ročnim. 150kg več teže pri enaki moči pomeni cca 0,8s slabši rezultat pri pospeških do 100kmh. Ker gre pa še za različna menjalnika je verjetno ročni šel do 100kmh v drugi, avtomatika je pa šla že v tretjo pa je še kaka desetinka ali dve izgubljena.

 

Seveda dodatna teža, avtomatika dvigujeta porabo ampak zanimivo, da pri podatkih s strani uporabnikov ni tolk razlike kot pri WLTP merjenjih. V povprečju 1,2 litra višjo, če se izbere avtomatski menjalnik tudi za CX-30 pa seveda še razlika v teži, ki spet daje razliko nekaj deci. Seveda je razlika, to noben ne zanika, ampak vseeno ni tako grozno da bi bilo dva litra višja poraba z 2.5 motorjem. Realno verjetno tam nekje malo pod enim litrom.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Boss napisal:

Tole ni najboljša primerjava, ker primerjaš 150kg težjega CX-5 z avtomatskim menjalnikom proti CX-30 z ročnim. 150kg več teže pri enaki moči pomeni cca 0,8s slabši rezultat pri pospeških do 100kmh. Ker gre pa še za različna menjalnika je verjetno ročni šel do 100kmh v drugi, avtomatika je pa šla že v tretjo pa je še kaka desetinka ali dve izgubljena.

 

Seveda dodatna teža, avtomatika dvigujeta porabo ampak zanimivo, da pri podatkih s strani uporabnikov ni tolk razlike kot pri WLTP merjenjih. V povprečju 1,2 litra višjo, če se izbere avtomatski menjalnik tudi za CX-30 pa seveda še razlika v teži, ki spet daje razliko nekaj deci. Seveda je razlika, to noben ne zanika, ampak vseeno ni tako grozno da bi bilo dva litra višja poraba z 2.5 motorjem. Realno verjetno tam nekje malo pod enim litrom.

Tukaj na forumu je govora in primerjava točno o mazdi 6 2,5 in o cx 5 2,5 vse avtomatski menjalnik. Hotel sem samo, da vidijo to, kar stalno govorim. Da je moderen x motor superioren nad 2,5 na vseh področjih pri  vseh meritvah. Da ne govorimo o porabi. Se pravi, da imaš 2,5 litrski motor  z dvema do tremi litri višjo porabo pri enakih hitrostih, kot pri x 186 motorju. 😉

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem kje ti vidiš tri litre višjo porabo. Mislim no tol je pa resno pretiravanje. Če gledam podatke, ki si jih objavil majo tud take smešne. 10l/100km po AC razen, če so ga žgali do konca po autobahnu. pa 13-15 litrov pri mestni vožnji 🤪 To upam, da ga ni heroja da v tole verjame.

 

Sej se spomniš lanske pomladi, ko smo naredili poraba test ko je recimo lažja Mazda 3 s 186 X motorjem in ročnim menjalnikom imela 5,41, v primerjavi z Mazdo 6 z 2.5 AT, ki je bila pri 6,16l/100km. To ni niti blizu dveh ali treh litrov razlike kot trdiš.

 

slika.png

 

 

Drugač pa ja... obvezno spomlad naredimo nov poraba test, ker bomo dali bolj zahtevne cestne razmere. Več AC-ja, manj relacije pa še kakšen vzpon bomo ruknili, da bo ja čimbolj pestro. Pa da vidimo razlika pol.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

SkyActive X je kot kaze boljsa izbira pri manjsih in lazjih modelih... zato pa je na voljo samo v trojkah in CX-30 ... 

  • Všeč 3
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 36 minutami je Jest napisal:

SkyActive X je kot kaze boljsa izbira pri manjsih in lazjih modelih... zato pa je na voljo samo v trojkah in CX-30 ... 

Tudi polno naložen ne pije dosti več na relacijskih vožnjah,le pri mestnih vožnjah bi se verjetno to poznalo.....🤔

Res je,da je na testu bila taka razlika,ampak tukaj čitam,da imajo eni 8- 9 litrov to pa je 2 litra razlike a nič zato,če so le zadovoljni z avtom in to je najbolj važno.....:prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 45 minutami je Jest napisal:

SkyActive X je kot kaze boljsa izbira pri manjsih in lazjih modelih... zato pa je na voljo samo v trojkah in CX-30 ... 

V Cx5 tlačijo stare motorje, ker itak vse sproti prodajo. Ne bodo si delali stroškov z predelavo za vgradnjo novih varčnih, zmogljivih x motorjev. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Pa ni vrag, da ga rabiš? 🤗 Se ni glih za hvalit s tem. 😉

Kako zdaj, NevLado, a ne boš nič pokomentiral performanse tvojega tako opevanega 2,5 motorja? O neki  superiornosti nad x186 motorjem... 😉

Tema pogovora je bila primerjava dveh različnih paketov opreme v CX-30/6 kjer je Bini razlagal, da ima CX-30 več opreme z dotičnim paketom.

 

O samih motorjih nismo delali nobenih striktih primerjav, je pa bila utemeljitev iz moje strani - zakaj jaz mislim, da je 2.5 motor NI zastarel, za kar si ga označil. In seveda, X186 pije manj. Ampak stroškovno gledano zaradi večih komponent v X186 motorju, ko potegneš črto z G194 ni razlike :) 

 

Ampak ta debata perfektno odraža stanje tega foruma. Imamo neka črno bela dejstva, folk pa nikome ništa... po svoje :lol:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je NevLado napisal:

Tema pogovora je bila primerjava dveh različnih paketov opreme v CX-30/6 kjer je Bini razlagal, da ima CX-30 več opreme z dotičnim paketom.

 

O samih motorjih nismo delali nobenih striktih primerjav, je pa bila utemeljitev iz moje strani - zakaj jaz mislim, da je 2.5 motor NI zastarel, za kar si ga označil. In seveda, X186 pije manj. Ampak stroškovno gledano zaradi večih komponent v X186 motorju, ko potegneš črto z G194 ni razlike :) 

 

Ampak ta debata perfektno odraža stanje tega foruma. Imamo neka črno bela dejstva, folk pa nikome ništa... po svoje :lol:

Ok... glede motorjev smo razčistili. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 12. 12. 2022 ob 11:22 je Slivka napisal:

Izbiramo nov avto pa gledamo tudi CX-30. Baje je to najboljši in najbolj opremljen avto v naši galaksiji in bližnji okolici. Pa me zanima, če ima v serijski opremi tudi vibrator na desnem sedežu ali je to dodatna oprema?

 

dne 12. 12. 2022 ob 12:08 je Shrek napisal:

Je na voznikovi... 😂

 

Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm lih tanartabl usega tega...

 

@Alex je za ženo kupoval CX-30, a ga večinoma vozi sam. In je nadpovprečno navdušen nad tem vozilom. In prav ognjevito prepričuje bližnjo in daljno okolico, da je to najboljši avto v naši galaksiji in bližnji okolici. Zdaj pa zvem, da ima ta avto vibrator na voznikovem sedežu. Kam si ga pa nastavi?

 

No, če dobro premislim, mogoče pa nočem vedeti...

 

Edino, kar bi mogoče bilo zanimivo izvedeti: a je @Alex kupil CX-30 ravno zaradi tega vibratorja ali mu je avto šele po nakupu tako prirastel k srcu zaradi tega vibratorja?

 

No, če dobro premislim, mogoče pa tudi tega nočem vedeti...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 12. 12. 2022 ob 11:38 je Alex napisal:

Pa ni vrag, da ga rabiš? 🤗 Se ni glih za hvalit s tem. 😉

 

Hja, glej, med vožnjo niti telefonirati ne smem, ne pa, da bi počel kaj drugega. In če je le možno, raje vidim, da ženska na desnem sedežu vzdihuje kot pa da mi "polni glavo" celo pot. Zato sprašujem, če je vibrator že v serijski opremi ali ga je treba posebej doplačat. Saj sva do zdaj to reševala drugače, ampak če je tehnologija šla naprej, bi znalo biti, da se čas potovanja bistveno skrajša kot pa da se vsakih nekaj deset kilometrov ustaviva pa da uredim to "po starem"...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.