Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, 

 

danes sem glih pripeljal svojo novo Mazdo 6 1.8 bencinar domov. Med vožnjo domov je bil kazalec temparature motorja konstantno na minimumu. Ko sem se kje ustavil in pustil avto v prostem teku se je pa začel kazalec dvigovat. Parkrat se je vklopil tudi fen, tako da to dela. Ko sem nato peljal dalje je temparatura šla nazaj na minimum. Se je termostat slučajno zataknil v odprti poziciji?

 

Hvala vsem za pomoč.

 

Lep pozdrav

Napisano

Verjetno da res - termostatski ventil je ostal odprt. Ni kej, menjat, to je tolk pocen, da tud če fališ ne bo panike. 12 EUR cca.

33112_1.png

Napisano
pred 23 minutami je Scr3am napisal:

Vrjetno termostat ja. Bodi vesel, da je ostal odprt namesto zaprt :)

Po navadi ostane odprt.....😉

Napisano
pred 12 urami je Klemen99 napisal:

Pozdravljeni, 

 

danes sem glih pripeljal svojo novo Mazdo 6 1.8 bencinar domov. Med vožnjo domov je bil kazalec temparature motorja konstantno na minimumu. Ko sem se kje ustavil in pustil avto v prostem teku se je pa začel kazalec dvigovat. Parkrat se je vklopil tudi fen, tako da to dela. Ko sem nato peljal dalje je temparatura šla nazaj na minimum. Se je termostat slučajno zataknil v odprti poziciji?

 

Hvala vsem za pomoč.

 

Lep pozdrav

Uhmmm, kliči nazaj prodajalca naj objasne situacijo?

 

Ali se je na testni vožni zgodila enaka zadeva?

Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Uhmmm, kliči nazaj prodajalca naj objasne situacijo?

 

Ali se je na testni vožni zgodila enaka zadeva?

Jaz vem, da bi tako naredil.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 10 minutami je FuManchu napisal:

Jaz vem, da bi tako naredil.

Tudi jaz to počnem, lažje, kot da bi bral navodila. 😃

 

Je pa tako, da do sedaj še nikoli ni nihče od prodajalcev priznal, da bi zadeva nagajala že pred predajo vozila. :) Enkrat je bil strošek uparjalnik klime pri VW Sharanu, danes bi to koštalo najmanj kakšnih 1.000 €. 😏

 

Pri Mazdi 6 sem zagledal utripajočo rdečo lučko, takoj ko sem jo odpeljal, vendar prodajalec pravi, da je on ni opazil. Tudi možno. 🙃 😃 Na srečo se je to zgodilo v BTC in me je Jure takoj potolažil in so rešili pod garancijo. 

Napisano

Na testni vožnji vem, da sem opazoval kaj se dogaja z temperaturo in je bil motor segret malo pod polovico. Vozil sem ga kakšnih 5 minut prav tako je bil avto kar nekaj časa v prostem teku in se je parkrat vklopil ventilator. Sem klical prodajalca takoj ko sem opazil in je rekel, da je pri njemu vedno bila temperatura normalna in da ko je bil v prostem teku se je vklapljal ventilator. 

 

Pač motor je bil seveda normalno topel ko sem prišel domov (nekje 140 km), ampak števec za temperaturo je kazal, res čisto majčkeno nad minimumom. Danes zjutraj je začel avto greti notranjost po parih minutah. Ne morem pa rečt, da je grel močno, ker ga imam komaj 1 dan. hahah

 

Jutri zamenjam termostat in vidim, kako bo na stvari.

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Tudi jaz to počnem, lažje, kot da bi bral navodila. 😃

 

Je pa tako, da do sedaj še nikoli ni nihče od prodajalcev priznal, da bi zadeva nagajala že pred predajo vozila. :) Enkrat je bil strošek uparjalnik klime pri VW Sharanu, danes bi to koštalo najmanj kakšnih 1.000 €. 😏

 

Pri Mazdi 6 sem zagledal utripajočo rdečo lučko, takoj ko sem jo odpeljal, vendar prodajalec pravi, da je on ni opazil. Tudi možno. 🙃 😃 Na srečo se je to zgodilo v BTC in me je Jure takoj potolažil in so rešili pod garancijo. 

Ni videl lučke :vskalo:,ti prodajalci se delajo večje budale kot so.....:nevem:

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano

Evo, termostat zamenjan. Temparature kaže kot mora.👍 Sem pa zdaj odkril, da avto ko je topel, ko se ustavim pri kaksni rdeči luči npr. mi obrati v prostem teku padejo na 750 nekje, mogoče malo manj in kakšnih 4x avto zavribira rahlo, tako sinusno al kako naj opišem, kot da zavibrira za 1 sekundo, potem neha za 1 sekundo, potem spet zavibrira in to se zgodi kaksnih 4x nekje.. potem pa vse normalno. Prav tako v tistem ko zavibrira se luči malce zatemnijo. Vrjetno tudi obrati malce padejo v tistem ko zavibirira oz. je to razlog da zavibrira. Kaj bi lahko to bilo? Hvala vsem.

Napisano
pred 8 minutami je Klemen99 napisal:

Evo, termostat zamenjan. Temparature kaže kot mora.👍 Sem pa zdaj odkril, da avto ko je topel, ko se ustavim pri kaksni rdeči luči npr. mi obrati v prostem teku padejo na 750 nekje, mogoče malo manj in kakšnih 4x avto zavribira rahlo, tako sinusno al kako naj opišem, kot da zavibrira za 1 sekundo, potem neha za 1 sekundo, potem spet zavibrira in to se zgodi kaksnih 4x nekje.. potem pa vse normalno. Prav tako v tistem ko zavibrira se luči malce zatemnijo. Vrjetno tudi obrati malce padejo v tistem ko zavibirira oz. je to razlog da zavibrira. Kaj bi lahko to bilo? Hvala vsem.

Takrat ko ti zavibrira ti te obrate 750 lovi in umirja. Ko je meni to začelo delat na alfi 156 je crknil "luft meser".....☹️ Mogoče je kaj drugega.....🤔

Napisano (urejeno)

Tak mi je tresla občasno v križiščih M2.

Uradni servis je čistil loputo, potem pa so rekli, če ni napake ni nič. Pelko je spucal LMM.

Pa se je ponovilo čez par mescev. Sem dal noter Denso za 120€ (tak nekak mam v spominu).

Sedaj je ta bolj dolgo not, kot je bil originaln.

pred 38 minutami je Klemen99 napisal:

To je mass airflow sensor? Tega se da tudi brezplačno sčistiti ne? Mogoče ima kdo kaj prakse z tem, lahko kaj več pove?

Pelko ga je čistil z fergazer sprejom oz. nekaj podobnega. Je pa zelo občutljiv in je verjetno imel posledice.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 5 urami je Klemen99 napisal:

To je mass airflow sensor? Tega se da tudi brezplačno sčistiti ne? Mogoče ima kdo kaj prakse z tem, lahko kaj več pove?

Če crkne crkne ni pomoči in se tudi nič ne čisti. Lahko pa, da ni to to ,da te slučajno ne zavede ta moj nasvet,samo omenil sem za lažje iskanje okvare....😉👍

Napisano

Se mi zdi, da je vibriranje zdajle ko sem prišel zjutraj v službo (nekje 12 km) konstantno. Ni zelo zelo močno, ampak če prisloniš roko na volan čutiš in pa tudi sliši se, obrsti so točno na 750. Če dvignem obrate na 900, motor lepo teče brez kakršnih koli vibracij. Bi mogoče bila loputa za očistit?

Napisano

Prvo očisti loputo. Potegni dol kleme iz akumulatorja za 10 min. Tak se je na Alfi naredil reset brez OBD. Potem vozi. Če bo težava še prisotna, čisti LMM.

Napisano
pred 16 urami je Klemen99 napisal:

Evo, termostat zamenjan. Temparature kaže kot mora.👍 Sem pa zdaj odkril, da avto ko je topel, ko se ustavim pri kaksni rdeči luči npr. mi obrati v prostem teku padejo na 750 nekje, mogoče malo manj in kakšnih 4x avto zavribira rahlo, tako sinusno al kako naj opišem, kot da zavibrira za 1 sekundo, potem neha za 1 sekundo, potem spet zavibrira in to se zgodi kaksnih 4x nekje.. potem pa vse normalno. Prav tako v tistem ko zavibrira se luči malce zatemnijo. Vrjetno tudi obrati malce padejo v tistem ko zavibirira oz. je to razlog da zavibrira. Kaj bi lahko to bilo? Hvala vsem.

Kompresor klime se užge/ugasne

Napisano
pred 1 uro je Klemen99 napisal:

Klime nimam prižgane. Zakaj bi prišlo do tega?

 

Ja ko se klima zalaufa padejo obrati ker za tisto sekundo obremeni motor, potem pa se naredi korekcija in obrati zanihajo.

 

Ampak če klime nimaš prižgane potem to ni in je tako kot drugi pravijo krivda v zraku.

Napisano

Tudi, ko spet priklopiš akumulator nekaj časa nihajo obrati, ker se ECU ''navaja''.

 

Drugače pa, če je to ista MZR 1.8 mašina kot na NCjki, moraš za lažji dostop do termostata odstraniti tudi throttle body, je možno da si to kaj zapacal pri odstranjevanju?

Podpis.png

 

Napisano
pred 22 urami je Klemen99 napisal:

Evo, termostat zamenjan. Temparature kaže kot mora.👍 Sem pa zdaj odkril, da avto ko je topel, ko se ustavim pri kaksni rdeči luči npr. mi obrati v prostem teku padejo na 750 nekje, mogoče malo manj in kakšnih 4x avto zavribira rahlo, tako sinusno al kako naj opišem, kot da zavibrira za 1 sekundo, potem neha za 1 sekundo, potem spet zavibrira in to se zgodi kaksnih 4x nekje.. potem pa vse normalno. Prav tako v tistem ko zavibrira se luči malce zatemnijo. Vrjetno tudi obrati malce padejo v tistem ko zavibirira oz. je to razlog da zavibrira. Kaj bi lahko to bilo? Hvala vsem.

Enake simptome sem imel jaz na mazdi tik preden se je poslovila sklopka. 

Po menjavi kompleta sklopke in potisnega ležaja je problem izginil. 

 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Opazil sem, da mi na moji "novo kupljeni" Mazdi izhaja beli dim. Se mi zdi da ga je več, kadar je motor topel. Ma nek vonj, kot kakšna juha ali kaj podobnega... mogoče malo sladek ampak ne ravno po hladolni tekočini. Sem si danes zjutraj ob hladnem motorju naredil črtico do kod ne antifriz, da vidim če bo zginjal.

Sem pregledal čep na olju in je bil čisto čist. Prav tako sem preveril tam pri čepu na radiatorju (al kako se rečez se opravičujem), če pride do mehurčkov. Pri ugasnjenem sem odprl čep, nato pa vžgal avto in tekočina se je enakomerna začela dvigovat in nato po malem seveda preko tečt ampak brez enega samega mehurčka.

Hladilna tekočina je seveda bila na novo dolita ob menjavi termostata ampak to itak nebi smelo met veze.

Včasih opazim, da iz auspuha kaplja voda (brez vonja, torej kondenz) ampak zdajle ko sem prišel domov, ni bilo nič vode ampak je kar precej kadilo belo. Ni zelo gost oblak, ampak je pa zelo očiten in tudi ga ni zelo malo.

Avto potegne kot mora, druga kot rahle vibracije ko je kotor segret ob prostem teku ne opazim.

Kakšno mnenje? Hvala vsem.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.