Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav!

Imam CX5 2.2 dizel in veliko kratkih voženj. 

Na netu sem našel forum, kjer predlagajo prisilno regeneracijo, pa mi po tem postopku ne dela.

Poskusil že kdo?

 

MANUAL DIESEL PARTICULATE FILTER (DPF) REGENERATION PROCEDURE.

1. BEST to Start This Process AFTER your short Distance Return Journey so engine is still warm-hot.

2. DO NOT Start Process on Stone Cold Engine as REGEN will take Longer.

3. Within SIX (6) Seconds of starting the engine, ''Press and Hold down'' the "TCS OFF" or "DSC OFF (Traction/Dynamic Stability Control) BUTTON for 2-5 Seconds (Maximum) to Start the compulsory DPF Regeneration.
Your Diesel Engine idle will Automatically raise to about 1750 RPM for 15-25 minutes until the DPF Regeneration Process is completed.

NOTE:
DO NOT Hold down this "TCS OFF" or "DSC OFF" BUTTON Any longer than 10 (ten) Seconds or the DTC C0089:64 (Diagnostic Trouble Code) and Dash Meter ''CEL'' Check Engine Light will be set On.

The Glow Plug indicator Light will flash during this DPF Regeneration.
DPF Regen is finished when the Glow Plug indicator Light Stops Flashing and Engine RPM returns to Normal IDLE after the 15-25 minutes.
You can then after either Drive Car and or Turn Engine OFF and Park Car/Lock as normal.

Napisano

Zakaj bi jo pa spoh delal? A kar tako ? Odsvetujem, oz če že, jo naredi tik pred menjavo olja.

 

Najlažje to narediš z aplikacijo Forscan in obd2 adapterjem.  A maš avtomatika?

Napisano
pred 4 minutami je SpEkTr napisal:

Zakaj bi jo pa spoh delal? A kar tako ? Odsvetujem, oz če že, jo naredi tik pred menjavo olja.

 

Točno tako, če že misliš narediti prisilno regeneracijo, jo naredi tik pred servisom, ker precej uniči olje ...

Aja, pa 2.2 dizel in veliko kratkih voženj res nista posrečena kombinacija ... #sampovem

Napisano
pred 14 minutami je dvorjan napisal:

 

Točno tako, če že misliš narediti prisilno regeneracijo, jo naredi tik pred servisom, ker precej uniči olje ...

Aja, pa 2.2 dizel in veliko kratkih voženj res nista posrečena kombinacija ... #sampovem

Za kratko vožnjo se šteje vožnja krajša od 50 km. :)

 

Napisano

No ja 30 je že kar v redu. Jaz tudi nimam tako dolgih, pa kar se tiče DPFja ni nobenih težav, kolikor gledam včasih podatke, naj bi bil bolj ali manj čist. Težava so znane drugje, pač basanje s sajami ostalih komponent, ter z injektorji. 

No pa če je še avtomatik, te udari potem še poraba v takem primeru, ker ko je hladen je res tečno vozit kilometer ali dva dokler se menjalnik za silo ne ogreje in začne zaklepat wandler - do takrat pa drsi in je res zoprno :(

Napisano
pred 21 minutami je SpEkTr napisal:

No ja 30 je že kar v redu. Jaz tudi nimam tako dolgih, pa kar se tiče DPFja ni nobenih težav, kolikor gledam včasih podatke, naj bi bil bolj ali manj čist. Težava so znane drugje, pač basanje s sajami ostalih komponent, ter z injektorji. 

No pa če je še avtomatik, te udari potem še poraba v takem primeru, ker ko je hladen je res tečno vozit kilometer ali dva dokler se menjalnik za silo ne ogreje in začne zaklepat wandler - do takrat pa drsi in je res zoprno :(

A ni avtomatski menjalnik po mnenju nekaterih, ki ga imajo oh in sploh? 🤔

Se pravi, da ima tudi slabe strani.

 

 

Napisano

Poleti teh težav ni. No pa sej to je by design tako. Pozimi, ko so nizke temperature, se pač menjalnik na tak način najbrž hitreje ogreje, ampak meni je to res moteče, ampak ok, tisti kilometer do dva že zdržim. Jeba je, če maš ravno takrat kaka pogosta speljevanja ipd :)

Napisano

Jaz pa vedno začnem lepo počasi in me kvečjemu moti, da dvigne obrate tja do 2k ali celo več, preden prestavi višje. Nič drsenja, kot je bilo omenjeno višje. In če je tako, da ne morem tistih nekaj sto metrov voziti počasi, potem ročno prestavim v drugo (ali tretjo), po nekaj sto metrih pa je že praktično v redu. No, še vedno malo veliko obratov za moj okus, ampak se zadeva preživi.
Moram priznati, da prav uživam, ko vzamem ženino hibridno Yarisko. To je res zakon. Od prve sekunde naprej povsem zvezno in vedno enako - elegantno.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano

No, počasi bo prikapljalo na plan, da avtomatika vseeno ni glih tako oh in sploh. 🤔

Da pozimi, ko je motor zelo mrzel in  spelješ v kak hribček, takoj nabije obrate, kar ni najboljše za motor. Ali pač? 🤔

 

 

Napisano

Jaz avtomatike vseeno ne bi menjal. To je skoraj edina stvar, ki je malo moteča. Ampak vseeno voznik odloča, koliko bo pritisnil. In preko 2k tudi ne gre oziroma lahko takrat prestaviš ročno.

Napisano

Ja, to da nabija v obrate v prvi tudi meni ni všeč, tako pač je. Če vse dela kot mora to sicer ne odtehta uporabe avtomatika, je pa res da prispeva konkretno k višji porabi. Kot najbrž tisto turiranje ob vžigu na 2000 obratov za nekaj sekund. Jaz bi to vse skenslal...

Napisano

Saj pravim, jaz lepo počasi speljem in ročno prestavim v drugo (to itak velja, ko je bolj hladno, sicer ni posebne panike). Potem naprej pa že lepo začne sam. Ni hudega, sam avtomatika ne zamenjam za ročnega nikoli več. Smo pa različni, naj to ne velja kot provokacija. 

Če se pa vrnemo na osnovno vprašanje v temi - glede prisilne regeneracije. Tudi sam bi si želel, da bi obstajala ta možnost. Pač v nekih okvirjih, ki bi bili določeni s strani proizvajalca. Recimo, ko presežeš cca 80 % (napisano na pamet) pričakovane polnosti pred regeneracijo, bi ti omogočilo, da jo sprožiš ročno. Prednost vidim v tem, da recimo sedajle vem, da imam dovolj dolgo vožnjo, potem pa bom imel nekaj krajših. In bi pač izkoristil tole vožnjo, da me ne bo "jebala regeneracija" v naslednjih krajših vožnjah in posledično neželenih prekinitvah.

Napisano

S to regeneracijo sem mislil naslednje: ker imam veliko kratkih voženj predvidevam, da do "normalnih" regeneracij zlepa ne pride in bi bilo mogoče pametno narediti vsake toliko kakšno prisilno.

Po omenjenih navodilih mi ne dela.

Napisano
1 hour ago, bajsi6 said:

S to regeneracijo sem mislil naslednje: ker imam veliko kratkih voženj predvidevam, da do "normalnih" regeneracij zlepa ne pride in bi bilo mogoče pametno narediti vsake toliko kakšno prisilno.

Po omenjenih navodilih mi ne dela.

Ne rabiš. Ko bo sistem zaznal da je količlina saj v filtru dovoljšna za sežig, bo začel s kurjenjem. In to ne glede na to, al se voziš po ac al po mestu.Samo traja dalj časa, pač ni optimalno. In sežigal bo načeloma tok časa, dokler ne bo količina saj pod določeno mejo.

 

Boljše bo,če boš več poudarkadal na to,ali so bile menjane podložke na injektorjih, ter ali je bilo pregledano sito v karterju. Glede na prevožene kilometre pa ob priliki še spucaš seesalni kolektor pa bi moralo biti ok - v kolikor res nisi extrem z res počasno konstantno vožnjo. 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Redki to v Sloveniji znajo narediti tako kot treba.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
dne 20. 1. 2023 ob 20:36 je mazdaman napisal:

Redki to v Sloveniji znajo narediti tako kot treba.

Nekateri pa le znajo

😉

 

 

Napisano
dne 22. 1. 2023 ob 21:02 je Alex napisal:

Nekateri pa le znajo

😉

Da slišim kdo? 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 56 minutami je mazdaman napisal:

Da slišim kdo? 

Carpro. Tunerc ne dela tega. 

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Alex napisal:

Carpro. Tunerc ne dela tega. 

Dela. Meni je tako naredil in še marsikomu:bravo:Screenshot_2023-01-28-09-35-34-346_com.android.chrome.jpg

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 17 minutami je FuManchu napisal:

Dela. Meni je tako naredil in še marsikomu:bravo:Screenshot_2023-01-28-09-35-34-346_com.android.chrome.jpg

Na skyactiv motorjih tega ne dela več. Naredil je svojemu bratu, a ni bilo v redu in je vse povrnil v prvotno stanje. To vem iz prve roke, ker smo hoteli skupinsko čipirati naše mazde pri njem. 

Niso mu preveč všeč tej naši dizli. Tudi glede čipiranja teh motorjev je skeptičen zaradi same konstrukcije motorja, ki ni najbolj posrečena. 

Prav tako tuner v Carpro ni hotel povečati moči na moji 6-ki.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.