Skoči na vsebino

Parkiranje na klancu


DonFelipe

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni, 

 

danes sem parkiral na strmem klancu in seveda zategnil ročno zavoro ter dal v vzvratno prestavo, prednja kolesa pa obrnil proti robniku. 

 

Znaka ni, po moji oceni je klanec nekje 12%. 

 

Ko sem odhajal oziroma se usedel v avto in ga vžgal, žal ni šlo drugače kot da ga zapeljem malo vzvratno in se potem spustim navzdol cca. 50m ; avto je bil seveda hladen po 4 urah mirovanja in ker pri meni ne deluje nič na silo sem se spustil navzdol s tem da sem imel v vzvratni prestavi ter držal sklopko, vmes pa sem bil pripravljen da mi ne bi slučajno kdo pripeljal nasproti, tako da sem potem ob spustu ob stisnjeni sklopki prestavil v ler in čez nekaj sekund ko sem nabral hitrost dal v prvo ter malo gasa in potem peljal z ostalimi prestavami naprej. Zasmrdelo ni nič. Sem ravnal pravilno? 

Potem pa normalno naprej. Drugače žal ni šlo, saj sem gledal da ga čim manj mučim, hkrati pa tudi nisem vedel točno kako postopati, saj če bi mi kakšen idiot pripel nasproti ne bi mogel hitro reagirati ; sem že imel primer ko sem šel po klancu vzvratno navzdol oziroma v nasprotni smeri in enostavno ker je bilo spolzko nisem dal v vzvratno prestavo, ampak sem držal sklopko ter peljal v prvi v primeru da bi mi začel zdrsavati, ko pa sem pripeljal oziroma se spustil do ravnine pa sem zaradi ledu da ne bi kopal v prazno speljal z drugo in na ta način malo naprej zaviral z motorjem oziroma gledal da mi ne cuka in vozil do konca z drsečo sklopko, na ne-poledenelem delu pa normalno ustavil in speljal s prvo prestavo. 

 

Kako pa bi vi peljali oziroma speljali omenjene situacije z navadnim menjalnikom?

 

Hvala za pomoč in odgovore

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Čist ne razumem težave, v čem je problem??? Dokler je sklopka zanesljivo stisnjena, nima težave, ali?

 

Mene pa pri Mazdah motijo začetni visoki obrati in v začetku nekaj časa drsam sklopko ali pa bi šel po ulici kot sneta sekira. 😄

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Omenjeni spot je sicer izven konteksta, ampak mimogrede ga imajo za himno v Ford klubu Slovenije.

 

pred 7 minutami je Janez007 napisal:

Čist ne razumem težave, v čem je problem??? Dokler je sklopka zanesljivo stisnjena, nima težave, ali?

 

Mene pa pri Mazdah motijo začetni visoki obrati in v začetku nekaj časa drsam sklopko ali pa bi šel po ulici kot sneta skira. 😄

Točno to...

A če je sklopka stisnjena ni škode, če sem med premikanjem dal iz R v 1.prestavo ?

Mimogrede imaš prav, japonci imajo visoke obrati in moraš paziti da daš oziroma doziraš minimalno gasa ob speljevanju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je DonFelipe napisal:

Omenjeni spot je sicer izven konteksta, ampak mimogrede ga imajo za himno v Ford klubu Slovenije.

 

Točno to...

A če je sklopka stisnjena ni škode, če sem med premikanjem dal iz R v 1.prestavo ?

Mimogrede imaš prav, japonci imajo visoke obrati in moraš paziti da daš oziroma doziraš minimalno gasa ob speljevanju.

Po mojem laičnem mnenju čisto nobene. Pa tudi če kdaj zaškrta, ni panike. Je pa @scania strokovnjak, ki pozna menjalnike v podrobnosti.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zaškrtalo ni nič. Očitno je tisti obroček s katerim pretakneš oziroma daš v R zaščita v primeru da pozabiš. Ampak bolje da sem imel omenjeni primer kot da bi povzročil nesrečo oziroma imel kakršnokoli nezgodo ali pa da bi poškodoval menjalnik. 

Raje vprašam kot da bi zadevo pokvaril. 

Je pa seveda lažje speljevati oziroma voziti z avtomatiko, v tem primeru bi lepo premaknil iz P v D oziroma v strmem klancu lepo v 2 ali 1 in se ne bi mučil tako kot danes. 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Janez007 napisal:

Mene pa pri Mazdah motijo začetni visoki obrati in v začetku nekaj časa drsam sklopko ali pa bi šel po ulici kot sneta skira. 😄

 

Pri bencinskih Mazdah skyactiv G si hotel reči? Dizel nima nekih pretiranih obratov, ko je mrzel.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Narobe ni nič ,da si imel v vzvratni ampak ne vem zakaj ne počakate na mestu 40 sek.in obrati nato padejo,potem pa lepo odpelješ po klancu navzdol v prvi👍 Jaz se po dosedanjih izkušnjah nebi nikoli peljal v leru navzdol,ker vem kaj se zgodi v teh primerih......🥴 @Slivka in še kdo zagotovo dobro vedo kako se tem situacijam streže.....:prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Boss napisal:

 

Pri bencinskih Mazdah skyactiv G si hotel reči? Dizel nima nekih pretiranih obratov, ko je mrzel.

Moj dizel kar pogosto zažene z visokimi obrati. Za moj okus previsokimi. Nekaj časa traja, potem pa spusti obrate.
Naj bi bilo normalno, celo v priročniku je opisano, da se ne sekiraj 🙂
Mislim, da je to povezano s tem, da Skyactiv D nima AdBlue, pa vseeno dosega Euro 6 standarde in so pač morali uporabiti nekaj drugačen pristop. Ne poznam podrobnosti.

 

  • Všeč 3
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Boss napisal:

 

Pri bencinskih Mazdah skyactiv G si hotel reči? Dizel nima nekih pretiranih obratov, ko je mrzel.

 

Vem za G120, G165, G194 in CD175. Tako so Mazde tovarniško narejene - programirane. :( Mene moti, ker speljujem najprej cca 15 metrov nazaj, pa potem speljem naprej in moram takoj močno zavit in odvit skozi dvoriščna vrata pri tem pa pazit, da nisem prehiter, da avto kam ne ruknem  ... 

 

Danes sem spremljal. Ko vžgem, nabije na 1.500 obratov in drži nekaj 10 sekund. Na 750 obratov je prišla po nekaj minutah, ko je bila segreta na delovno temperaturo (obrati so se počasi zvezno nižali s 1.500 na 750).

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je Janez007 napisal:

Mene pa pri Mazdah motijo začetni visoki obrati in v začetku nekaj časa drsam sklopko ali pa bi šel po ulici kot sneta sekira. 😄

Obstaja rešitev za to: počakaš tisto minuto, da se obrati umirijo na 900-1000 rpm in potem spelješ/odpelješ. Z že malo ogretim katalizatorjem.

  • Všeč 3
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je kacnje napisal:

Moj dizel kar pogosto zažene z visokimi obrati. Za moj okus previsokimi. Nekaj časa traja, potem pa spusti obrate.
Naj bi bilo normalno, celo v priročniku je opisano, da se ne sekiraj 🙂
Mislim, da je to povezano s tem, da Skyactiv D nima AdBlue, pa vseeno dosega Euro 6 standarde in so pač morali uporabiti nekaj drugačen pristop. Ne poznam podrobnosti.

 

Kot so že omenili ostali, katalizator naj bi se na ta način čim prej segrel, da je bolj eko.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je Bini napisal:

Narobe ni nič ,da si imel v vzvratni ampak ne vem zakaj ne počakate na mestu 40 sek.in obrati nato padejo,potem pa lepo odpelješ po klancu navzdol v prvi👍 Jaz se po dosedanjih izkušnjah nebi nikoli peljal v leru navzdol,ker vem kaj se zgodi v teh primerih......🥴 @Slivka in še kdo zagotovo dobro vedo kako se tem situacijam streže.....:prstgor:

Ja, ampak kako naj počakam, če se ti vedno nekdo vriva in je živčen, pa še nihče ne parkira v klanec oziroma na hribovitem predelu ; imam soseda kateri ima VW Golf VI in živi na klancu naokoli ima ogromno prostora ampak raje prosi sovaščana ki je skoraj kilometer stran da se ne vozi po makadamu in parkira na njegovi parceli ; če mene vprašaš je to pacient. Pa dostikrat pride do omenjene situacije da moraš parkirati na klancu, bodisi navzgor ali navzdol, in potem ti zadeva drsi, ko pa greš vzvratno navzgor pa zna pri ročnem menjalniku lepo zasmrdeti sklopka, sploh pri manjših kubaturah (npr. Clio 1,2),

 

pred 3 urami je kacnje napisal:

Moj dizel kar pogosto zažene z visokimi obrati. Za moj okus previsokimi. Nekaj časa traja, potem pa spusti obrate.
Naj bi bilo normalno, celo v priročniku je opisano, da se ne sekiraj 🙂
Mislim, da je to povezano s tem, da Skyactiv D nima AdBlue, pa vseeno dosega Euro 6 standarde in so pač morali uporabiti nekaj drugačen pristop. Ne poznam podrobnosti.

To je normalno, sem vozil klasičnega dizla, Opel Zafira A, normalni obrati obrati na začetku 900, potem pa zadeva pada na normalno ko se ogreje. Samo gretje pa ne začne delovati ko ni na delovni temperaturi.

 

pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Vem za G120, G165, G194 in CD175. Tako so Mazde tovarniško narejene - programirane. :( Mene moti, ker speljujem najprej cca 15 metrov nazaj, pa potem speljem naprej in moram takoj močno zavit in odvit skozi dvoriščna vrata pri tem pa pazit, da nisem prehiter, da avto kam ne ruknem  ... 

 

Danes sem spremljal. Ko vžgem, nabije na 1.500 obratov in drži nekaj 10 sekund. Na 750 obratov je prišla po nekaj minutah, ko je bila segreta na delovno temperaturo (obrati so se počasi zvezno nižali s 1.500 na 750).

No vidiš, zelo malo prostora in moraš zadevo odmanevrirati ; sedaj pa pomisli da ti je še kdo parkiran na sosednjem pločniku ali malo naprej oziroma pred vrati. Avtomatika je precej lažje manevrirati, naj si bo mrzel ali ogret. 

Moj brat recimo pusti da laufa na mestu da mu potem ne bi ugašal, sploh zjutraj. 

 

Pred eno uro je dvorjan napisal:

Obstaja rešitev za to: počakaš tisto minuto, da se obrati umirijo na 900-1000 rpm in potem spelješ/odpelješ. Z že malo ogretim katalizatorjem.

To je pa problem novodobnikov ker ti crkavajo oziroma ugašajo ter prižigajo lučke za vsako malenkost. 

pred 2 minutama je NevLado napisal:

Kot so že omenili ostali, katalizator naj bi se na ta način čim prej segrel, da je bolj eko.

Ja. samo da te dela živčnega in da ti zadeva čimprej crkne ter te ovira pri manevriranju. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je DonFelipe napisal:

To je normalno, sem vozil klasičnega dizla, Opel Zafira A, normalni obrati obrati na začetku 900, potem pa zadeva pada na normalno ko se ogreje. Samo gretje pa ne začne delovati ko ni na delovni temperaturi.

Vidiš, moj Passat je bil pa precej bolj uglajen. Skoraj nič ni dvignil obratov (no, nekaj malega).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Ja, ampak kako naj počakam, če se ti vedno nekdo vriva in je živčen, pa še nihče ne parkira v klanec oziroma na hribovitem predelu ; imam soseda kateri ima VW Golf VI in živi na klancu naokoli ima ogromno prostora ampak raje prosi sovaščana ki je skoraj kilometer stran da se ne vozi po makadamu in parkira na njegovi parceli ; če mene vprašaš je to pacient. Pa dostikrat pride do omenjene situacije da moraš parkirati na klancu, bodisi navzgor ali navzdol, in potem ti zadeva drsi, ko pa greš vzvratno navzgor pa zna pri ročnem menjalniku lepo zasmrdeti sklopka, sploh pri manjših kubaturah (npr. Clio 1,2),

 

To je normalno, sem vozil klasičnega dizla, Opel Zafira A, normalni obrati obrati na začetku 900, potem pa zadeva pada na normalno ko se ogreje. Samo gretje pa ne začne delovati ko ni na delovni temperaturi.

 

No vidiš, zelo malo prostora in moraš zadevo odmanevrirati ; sedaj pa pomisli da ti je še kdo parkiran na sosednjem pločniku ali malo naprej oziroma pred vrati. Avtomatika je precej lažje manevrirati, naj si bo mrzel ali ogret. 

Moj brat recimo pusti da laufa na mestu da mu potem ne bi ugašal, sploh zjutraj. 

 

To je pa problem novodobnikov ker ti crkavajo oziroma ugašajo ter prižigajo lučke za vsako malenkost. 

Ja. samo da te dela živčnega in da ti zadeva čimprej crkne ter te ovira pri manevriranju. 

Kaj naj rečem 🤔 ful kompliciraš, če bi se jaz s takimi stvarmi tako obremenjeval, vržem šefu ključe pa čao in hodim peš...... :danzoman:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Aja?

Kako ti pa kaj ročna oziroma parkirna zavora primer?

Jaz jo vedno zategnem do konca. 

Ko pa speljujem bodisi navkreber ali pa navzdol z njeno pomočjo vedno spuščam sklopko da začutim točko speljevanja in potem po polžje da ne crkne, nikakor pa ne turiram. 

Vse je po občutku prijemanja in poslušanja motorja, obratomer je samo informativno. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tokrat nekaj,k se mi je "luštalo",od kar je prišlo ven-zadnja generacija Metabo BS 18 LTX BL Qi. Sicer imam tudi prvo generacijo 3-hitrostne Brushless LTX mašine,a je ta nova še malenkost močnejša (130 vs. 120Nm😮),lažja in kompaktnejša....res neverjetno kompaktno glede na performanse.   Ne bom veliko nakladal,je pa zanimiva predstavitev oz. test,kjer je praktično on-par z 40V Makito,poščije 18v Festool-a,36V Hikoki-ja,in kot češnja na torti-poščije tudi Bosch-a z dvovrstično 8Ah baterijo z "tamajhno" enovrstično 4Ah baterijo😮👍 Poka 10x600 vijake k za šalo😄💪   217,55€ na Baumarkteu.de https://www.baumarkteu.de/metabo-602359840-bs-18-ltx-bl-q-i-akku-bohrschrauber-18v-metabox-63714       In za tiste,ki jih zanima proizvodnja v Metabu-3ure prispevek🧐😮...sicer v nemščini,a vseeno mogoče za koga zanimivo🙄    
    • Včeraj-malo poletnega vzdušja-samo,da nisi doma,in je čist drugače...po dooolgem času v Italiji-Italianska riviera-Lignano...voda malce hladna,a čist OK za kopanje😃👍...sonček,peščena plaža,nič gužve,do 15. Maja parking zastonj🧐...šli kasneje na pizzo,šoping...lepo je bilo. Aja CX-5 poraba na relciji 7,7L...k relacija se pri meni zelo reeeedko zgodi. Navdušujoča navigacija v Mazdi...lepo vse radarje napove,in tudi sekcijsko merjenje...sproti spremlja povprečno hitrost-prvič to videl v akciji...se mi dopade. In še nekaj,k sem kupil tisti brezžični adabter za AA-pri predvajanju glasbe preko Android Avto še zmeraj lahko izbiraš onboard navigacijo,torej se sistema ne izključujeta-fino😃👍  
    • Sem se že nekdaj naučil,da "nič ni zastonj"...oz. "če je prelepo,da bi bilo res,po tem je prelepo,da bi bilo res".   Ostalo si lahko vsak sam "nariše".   Skratka mene nič ne preseneča...pač "pravljice in povesti..."   Je pa lepo,če ima človek veselje...😃👍   Mene bolj zanima,kakšen je bil spanec...je kaj sanjal...je bil kaj "polomljen" od ZOEtovih sedežev.... Kaj je kupil v pekarni🥐,in kaj je jedel za kosilo🍲...cena,je bilo okusno😋 itd...
    • Žal jaz tudi, takrat je šlo res vse narobe.
    • Vse lepo in prav, samo ti računaš strošek polnjenje tako, da štartaš s polno baterijo na koncu si pa tam s prazno. Na tak način mene pot v ČG pride natanko 0€, ker 800km naredim z enim tankom pa še za vsaj 150km mi ostane na cilju.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.