Skoči na vsebino

Parkiranje na klancu

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, 

 

danes sem parkiral na strmem klancu in seveda zategnil ročno zavoro ter dal v vzvratno prestavo, prednja kolesa pa obrnil proti robniku. 

 

Znaka ni, po moji oceni je klanec nekje 12%. 

 

Ko sem odhajal oziroma se usedel v avto in ga vžgal, žal ni šlo drugače kot da ga zapeljem malo vzvratno in se potem spustim navzdol cca. 50m ; avto je bil seveda hladen po 4 urah mirovanja in ker pri meni ne deluje nič na silo sem se spustil navzdol s tem da sem imel v vzvratni prestavi ter držal sklopko, vmes pa sem bil pripravljen da mi ne bi slučajno kdo pripeljal nasproti, tako da sem potem ob spustu ob stisnjeni sklopki prestavil v ler in čez nekaj sekund ko sem nabral hitrost dal v prvo ter malo gasa in potem peljal z ostalimi prestavami naprej. Zasmrdelo ni nič. Sem ravnal pravilno? 

Potem pa normalno naprej. Drugače žal ni šlo, saj sem gledal da ga čim manj mučim, hkrati pa tudi nisem vedel točno kako postopati, saj če bi mi kakšen idiot pripel nasproti ne bi mogel hitro reagirati ; sem že imel primer ko sem šel po klancu vzvratno navzdol oziroma v nasprotni smeri in enostavno ker je bilo spolzko nisem dal v vzvratno prestavo, ampak sem držal sklopko ter peljal v prvi v primeru da bi mi začel zdrsavati, ko pa sem pripeljal oziroma se spustil do ravnine pa sem zaradi ledu da ne bi kopal v prazno speljal z drugo in na ta način malo naprej zaviral z motorjem oziroma gledal da mi ne cuka in vozil do konca z drsečo sklopko, na ne-poledenelem delu pa normalno ustavil in speljal s prvo prestavo. 

 

Kako pa bi vi peljali oziroma speljali omenjene situacije z navadnim menjalnikom?

 

Hvala za pomoč in odgovore

Napisano (urejeno)

Jst bi odpeljal po klančku dol,.. al pa kako nutrijo uporabu

 

 

Popravljeno od TiEn
  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Zmeden 1

 

jans2.jpg

 

Napisano (urejeno)

Ne vem, jaz tudi na klancu pustim v prvi + ročna + obrnjena kolesa.

Popravljeno od g.Wankel

 

 

Napisano (urejeno)

Čist ne razumem težave, v čem je problem??? Dokler je sklopka zanesljivo stisnjena, nima težave, ali?

 

Mene pa pri Mazdah motijo začetni visoki obrati in v začetku nekaj časa drsam sklopko ali pa bi šel po ulici kot sneta sekira. 😄

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Zmeden 1
Napisano

Omenjeni spot je sicer izven konteksta, ampak mimogrede ga imajo za himno v Ford klubu Slovenije.

 

pred 7 minutami je Janez007 napisal:

Čist ne razumem težave, v čem je problem??? Dokler je sklopka zanesljivo stisnjena, nima težave, ali?

 

Mene pa pri Mazdah motijo začetni visoki obrati in v začetku nekaj časa drsam sklopko ali pa bi šel po ulici kot sneta skira. 😄

Točno to...

A če je sklopka stisnjena ni škode, če sem med premikanjem dal iz R v 1.prestavo ?

Mimogrede imaš prav, japonci imajo visoke obrati in moraš paziti da daš oziroma doziraš minimalno gasa ob speljevanju.

Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je DonFelipe napisal:

Omenjeni spot je sicer izven konteksta, ampak mimogrede ga imajo za himno v Ford klubu Slovenije.

 

Točno to...

A če je sklopka stisnjena ni škode, če sem med premikanjem dal iz R v 1.prestavo ?

Mimogrede imaš prav, japonci imajo visoke obrati in moraš paziti da daš oziroma doziraš minimalno gasa ob speljevanju.

Po mojem laičnem mnenju čisto nobene. Pa tudi če kdaj zaškrta, ni panike. Je pa @scania strokovnjak, ki pozna menjalnike v podrobnosti.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Zaškrtalo ni nič. Očitno je tisti obroček s katerim pretakneš oziroma daš v R zaščita v primeru da pozabiš. Ampak bolje da sem imel omenjeni primer kot da bi povzročil nesrečo oziroma imel kakršnokoli nezgodo ali pa da bi poškodoval menjalnik. 

Raje vprašam kot da bi zadevo pokvaril. 

Je pa seveda lažje speljevati oziroma voziti z avtomatiko, v tem primeru bi lepo premaknil iz P v D oziroma v strmem klancu lepo v 2 ali 1 in se ne bi mučil tako kot danes. 

 

Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

Mene pa pri Mazdah motijo začetni visoki obrati in v začetku nekaj časa drsam sklopko ali pa bi šel po ulici kot sneta skira. 😄

 

Pri bencinskih Mazdah skyactiv G si hotel reči? Dizel nima nekih pretiranih obratov, ko je mrzel.

33112_1.png

Napisano

Narobe ni nič ,da si imel v vzvratni ampak ne vem zakaj ne počakate na mestu 40 sek.in obrati nato padejo,potem pa lepo odpelješ po klancu navzdol v prvi👍 Jaz se po dosedanjih izkušnjah nebi nikoli peljal v leru navzdol,ker vem kaj se zgodi v teh primerih......🥴 @Slivka in še kdo zagotovo dobro vedo kako se tem situacijam streže.....:prstgor:

Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

 

Pri bencinskih Mazdah skyactiv G si hotel reči? Dizel nima nekih pretiranih obratov, ko je mrzel.

Moj dizel kar pogosto zažene z visokimi obrati. Za moj okus previsokimi. Nekaj časa traja, potem pa spusti obrate.
Naj bi bilo normalno, celo v priročniku je opisano, da se ne sekiraj 🙂
Mislim, da je to povezano s tem, da Skyactiv D nima AdBlue, pa vseeno dosega Euro 6 standarde in so pač morali uporabiti nekaj drugačen pristop. Ne poznam podrobnosti.

 

  • Všeč 3
  • Začuden 1
Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Boss napisal:

 

Pri bencinskih Mazdah skyactiv G si hotel reči? Dizel nima nekih pretiranih obratov, ko je mrzel.

 

Vem za G120, G165, G194 in CD175. Tako so Mazde tovarniško narejene - programirane. :( Mene moti, ker speljujem najprej cca 15 metrov nazaj, pa potem speljem naprej in moram takoj močno zavit in odvit skozi dvoriščna vrata pri tem pa pazit, da nisem prehiter, da avto kam ne ruknem  ... 

 

Danes sem spremljal. Ko vžgem, nabije na 1.500 obratov in drži nekaj 10 sekund. Na 750 obratov je prišla po nekaj minutah, ko je bila segreta na delovno temperaturo (obrati so se počasi zvezno nižali s 1.500 na 750).

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 13 urami je Janez007 napisal:

Mene pa pri Mazdah motijo začetni visoki obrati in v začetku nekaj časa drsam sklopko ali pa bi šel po ulici kot sneta sekira. 😄

Obstaja rešitev za to: počakaš tisto minuto, da se obrati umirijo na 900-1000 rpm in potem spelješ/odpelješ. Z že malo ogretim katalizatorjem.

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 3 urami je kacnje napisal:

Moj dizel kar pogosto zažene z visokimi obrati. Za moj okus previsokimi. Nekaj časa traja, potem pa spusti obrate.
Naj bi bilo normalno, celo v priročniku je opisano, da se ne sekiraj 🙂
Mislim, da je to povezano s tem, da Skyactiv D nima AdBlue, pa vseeno dosega Euro 6 standarde in so pač morali uporabiti nekaj drugačen pristop. Ne poznam podrobnosti.

 

Kot so že omenili ostali, katalizator naj bi se na ta način čim prej segrel, da je bolj eko.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 10 urami je Bini napisal:

Narobe ni nič ,da si imel v vzvratni ampak ne vem zakaj ne počakate na mestu 40 sek.in obrati nato padejo,potem pa lepo odpelješ po klancu navzdol v prvi👍 Jaz se po dosedanjih izkušnjah nebi nikoli peljal v leru navzdol,ker vem kaj se zgodi v teh primerih......🥴 @Slivka in še kdo zagotovo dobro vedo kako se tem situacijam streže.....:prstgor:

Ja, ampak kako naj počakam, če se ti vedno nekdo vriva in je živčen, pa še nihče ne parkira v klanec oziroma na hribovitem predelu ; imam soseda kateri ima VW Golf VI in živi na klancu naokoli ima ogromno prostora ampak raje prosi sovaščana ki je skoraj kilometer stran da se ne vozi po makadamu in parkira na njegovi parceli ; če mene vprašaš je to pacient. Pa dostikrat pride do omenjene situacije da moraš parkirati na klancu, bodisi navzgor ali navzdol, in potem ti zadeva drsi, ko pa greš vzvratno navzgor pa zna pri ročnem menjalniku lepo zasmrdeti sklopka, sploh pri manjših kubaturah (npr. Clio 1,2),

 

pred 3 urami je kacnje napisal:

Moj dizel kar pogosto zažene z visokimi obrati. Za moj okus previsokimi. Nekaj časa traja, potem pa spusti obrate.
Naj bi bilo normalno, celo v priročniku je opisano, da se ne sekiraj 🙂
Mislim, da je to povezano s tem, da Skyactiv D nima AdBlue, pa vseeno dosega Euro 6 standarde in so pač morali uporabiti nekaj drugačen pristop. Ne poznam podrobnosti.

To je normalno, sem vozil klasičnega dizla, Opel Zafira A, normalni obrati obrati na začetku 900, potem pa zadeva pada na normalno ko se ogreje. Samo gretje pa ne začne delovati ko ni na delovni temperaturi.

 

pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Vem za G120, G165, G194 in CD175. Tako so Mazde tovarniško narejene - programirane. :( Mene moti, ker speljujem najprej cca 15 metrov nazaj, pa potem speljem naprej in moram takoj močno zavit in odvit skozi dvoriščna vrata pri tem pa pazit, da nisem prehiter, da avto kam ne ruknem  ... 

 

Danes sem spremljal. Ko vžgem, nabije na 1.500 obratov in drži nekaj 10 sekund. Na 750 obratov je prišla po nekaj minutah, ko je bila segreta na delovno temperaturo (obrati so se počasi zvezno nižali s 1.500 na 750).

No vidiš, zelo malo prostora in moraš zadevo odmanevrirati ; sedaj pa pomisli da ti je še kdo parkiran na sosednjem pločniku ali malo naprej oziroma pred vrati. Avtomatika je precej lažje manevrirati, naj si bo mrzel ali ogret. 

Moj brat recimo pusti da laufa na mestu da mu potem ne bi ugašal, sploh zjutraj. 

 

Pred eno uro je dvorjan napisal:

Obstaja rešitev za to: počakaš tisto minuto, da se obrati umirijo na 900-1000 rpm in potem spelješ/odpelješ. Z že malo ogretim katalizatorjem.

To je pa problem novodobnikov ker ti crkavajo oziroma ugašajo ter prižigajo lučke za vsako malenkost. 

pred 2 minutama je NevLado napisal:

Kot so že omenili ostali, katalizator naj bi se na ta način čim prej segrel, da je bolj eko.

Ja. samo da te dela živčnega in da ti zadeva čimprej crkne ter te ovira pri manevriranju. 

Napisano
pred 12 minutami je DonFelipe napisal:

To je normalno, sem vozil klasičnega dizla, Opel Zafira A, normalni obrati obrati na začetku 900, potem pa zadeva pada na normalno ko se ogreje. Samo gretje pa ne začne delovati ko ni na delovni temperaturi.

Vidiš, moj Passat je bil pa precej bolj uglajen. Skoraj nič ni dvignil obratov (no, nekaj malega).

Napisano
Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Ja, ampak kako naj počakam, če se ti vedno nekdo vriva in je živčen, pa še nihče ne parkira v klanec oziroma na hribovitem predelu ; imam soseda kateri ima VW Golf VI in živi na klancu naokoli ima ogromno prostora ampak raje prosi sovaščana ki je skoraj kilometer stran da se ne vozi po makadamu in parkira na njegovi parceli ; če mene vprašaš je to pacient. Pa dostikrat pride do omenjene situacije da moraš parkirati na klancu, bodisi navzgor ali navzdol, in potem ti zadeva drsi, ko pa greš vzvratno navzgor pa zna pri ročnem menjalniku lepo zasmrdeti sklopka, sploh pri manjših kubaturah (npr. Clio 1,2),

 

To je normalno, sem vozil klasičnega dizla, Opel Zafira A, normalni obrati obrati na začetku 900, potem pa zadeva pada na normalno ko se ogreje. Samo gretje pa ne začne delovati ko ni na delovni temperaturi.

 

No vidiš, zelo malo prostora in moraš zadevo odmanevrirati ; sedaj pa pomisli da ti je še kdo parkiran na sosednjem pločniku ali malo naprej oziroma pred vrati. Avtomatika je precej lažje manevrirati, naj si bo mrzel ali ogret. 

Moj brat recimo pusti da laufa na mestu da mu potem ne bi ugašal, sploh zjutraj. 

 

To je pa problem novodobnikov ker ti crkavajo oziroma ugašajo ter prižigajo lučke za vsako malenkost. 

Ja. samo da te dela živčnega in da ti zadeva čimprej crkne ter te ovira pri manevriranju. 

Kaj naj rečem 🤔 ful kompliciraš, če bi se jaz s takimi stvarmi tako obremenjeval, vržem šefu ključe pa čao in hodim peš...... :danzoman:

Napisano
pred 1 uro je kacnje napisal:

Vidiš, moj Passat je bil pa precej bolj uglajen. Skoraj nič ni dvignil obratov (no, nekaj malega).

Ah, Passat. Prednosti in slabosti pri obeh. :lol:

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Aja?

Kako ti pa kaj ročna oziroma parkirna zavora primer?

Jaz jo vedno zategnem do konca. 

Ko pa speljujem bodisi navkreber ali pa navzdol z njeno pomočjo vedno spuščam sklopko da začutim točko speljevanja in potem po polžje da ne crkne, nikakor pa ne turiram. 

Vse je po občutku prijemanja in poslušanja motorja, obratomer je samo informativno. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pretep pred novomeškim lokalom, občan v kritičnem stanju | 24ur.com WWW.24UR.COM V Novem mestu je pred enim izmed lokalov prišlo do pretepa. Po naših informacijah gre za očeta, ki je prišel po svojega sina, tam pa ga je pričakala skupina ljudi, ki ga je napadla, ko je ta izstopil iz svojega...   Gremo stavit, o kakšni skupini ljudi se gre?
    • Zadnje čase se precej ukvarjam z mixanjem (posnetkov in nastopov živo). Prilagam sliko nastavitve EQ za kick bass (bas bobna-kase)) za hard rock-heavy metal. Za Jazz in ostale bolj "mehke" zvrsti bi izgledalo malo drugače. Bil se na usposabljanju pri priznanjem tonskem tehniku, kjer smo šli skozi vse nastavitve. Tako, da iz grafa se lepo vidi, kaj se odvzema na nizkih frekvencah in kaj je dodaja na mid-visokih. Če bi samo odvzemali frekvence, bi bil zvok preveč flat (ne bi bilo tistega značilnega udarca, ki kaso naridi "klikasto" in bi se v glasbi izgubila z bass kitaro. EQ je pomemben za vse instrumente, da se lepo razvrstijo v zvočni spekter, da se ne prekrivajo in da ne nastane zmazek.  Res je, velikokrat se odvzema moteče frekvence, a se jih tudi poudari, kjer in če je potrebno.    EQ za kick bass (bas boben ali med glasbeniki - kaso)   
    • Bo Janez 007 kaj več povedal, v čem je glavna razlika med  Bose vs- non Bose. Nas bo malo podučil, kako se tele veže. 
    • Bose ima v i20n in tudi ni nekaj extra. Premalo jakosti...   Ima pa Focus B&O in špila vrhunsko.   Da ti odgovorim, bas je delan, da se prenaša po šasiji. Potegni mu kable ven in probaj. Boš opazil razliko.
    • Tudi jaz mislim, da je Bose ozvočenje v CX-30 močno precenjeno. Sicer za nas navadne smrtnike je čisto ok in se da poslušati, res pa ni neki ful zvok kot bi mogoče glede na reklamo Bose pričakoval.  Čudno mi je npr. že kakšno funkcijo sploh ima Bose subwoofer v prtljažniku, če je pokrit z z dvojno polico, vsaj pri meni (Cargo sistem, dodatna polica v prtljažniku z nastavitvami in nastali vmesni dodatni nižji prtljažni prostor, mislim da ni pri vseh opremah). Če je celi subwoofer pokrit, ne vem ali ga sploh slišiš, v čem je poanta ? Za navadno ozvočenje brez Bose, sicer sam ne vem kakšno je, vendar sem tudi sam na nekaterih drugih straneh zasledil, da ta Bose ni ne vem kaj. Če bi imel možnost, jaz sigurno ne bi izbral Bose, pa še v prtljažniku ti zavzema prostor, vendar žal nisem imel izbire, ker je del opreme.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.