Skoči na vsebino

Chat is back ...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 5 urami je pob napisal:

 

To je to, ko se razf*ukaš na avtocesti in kjer ni odstavnega pasu, da se pol odbijaš kot pri fliperju. :(

Ce nisi bil ti kriv, imaš itak povrnjeno, sicer pa nimas kaj...pleh je pleh, vazno da je s tabo vse ok...

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Napalil si se, po mojem preveč. Bodi previden, vzemi si čas, preveri servise (tudi izredne), podatke v računalniku (na koliko dela regeneracije), fizičen pregled pri zaupanja vrednem mehaniku, se z jim posvetuj, itd, 

 

 

 

 

Napisano (urejeno)

Jaz poznam (poleg sebe) še dva človeka, ki imata Mazdine dizle. Vsem je skupnih pet stvari:

- prvih nekaj kilometrov (od 5 do 7) naredimo bolj umirjeno, ker cesta ne dovoli česa bolj divjega

- nato sledi "napenjanje" mašine (bodisi po hribih bodisi po avtocesti - od 25 do 110 km)

- zaključi se spet z nekajkilometrsko umirjeno vožnjo

- nobena ni imela manj kot 340.000 km, najbolj zvožena jih ima 470.000 - in še teče

- vse imajo povprečno porabo med 6,5 in 7 litrov, stroškov pa, razen rednih servisov, komaj kaj - kakšen končnik, kakšen zglob, pa amortizerji, (kar pri takih kilometrih niti ni čudno). Je pa res, da je "tavelik" servis preko 1100€. Še dobro, da je na vsakih 5 let...

 

Zdaj, kaj in kako je delal lastnik pred teboj in v kakšnem sranju je motor, je pa vprašanje, na katerega boš odgovor zvedel šele po nekaj letih lastništva...

 

 

 

 

Dodatek:

sem se spomnil, da je tudi tu na forumu en model, ki ima Mazdo 6 z dvolitrskim turbo dizlom in tudi blizu 500.000 prevoženih kilometrov. Tudi on ima podoben režim vožnje. Tudi on nima težav z motorjem - vsaj kolikor je meni znano...

Popravljeno od Slivka
Napisano

@Slivka: Samo zate, že vsaj desetič, ne mešaj jabolk in hrušk.

 

Nihče ne oporeka dobrih genov starim avtom in Mazdinim 2.0 dizlom pred 15-20 leti.

 

Tu pa je govora o SkyActiv-D motorjih, ki so vse prej kot angelčki. Tu pa pride prav naslednji nasvet: če nisi ravno mehanik ali pa njegov zet, se jih je bolje izogniti.

  • Všeč 8
  • Zmeden 1
Napisano

Na tem forumu ste me že spravili do tega, da bom naslednjič na volitvah volil Janšo - iz principa!

 

Še malo, pa me boste pripravili do tega, da bo naslednji SkyActiv D - iz principa. Pa da vidim, a je problem v motorju ali v načinu uporabe.

 

Konec koncev - slabši od FucksWagna ne more biti, torej...

Napisano

No, tako se govori. Verjetno slabši od VW res ne more biti, samo nikar ne kupuj prvih letnikov. Ti so pa tempirana bomba. 😃

Napisano
pred 8 minutami je Slivka napisal:

Na tem forumu ste me že spravili do tega, da bom naslednjič na volitvah volil Janšo - iz principa!

 

Še malo, pa me boste pripravili do tega, da bo naslednji SkyActiv D - iz principa. Pa da vidim, a je problem v motorju ali v načinu uporabe.

 

Konec koncev - slabši od FucksWagna ne more biti, torej...

 

Zakaj pa ne, evo priložnost ...  samo težavo s pritiskom olja odpraviš in imaš super avto za 5 k €.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19732037&display=Mazda Mazda6

 

image.png

Napisano

Avto more delat neglede na način vožnje. Redno vzdrževanje in gasaaaa.... :bravo:

Poglej si svoj primer, neglede kako si dober voznik se vedno pripelješ do Ford servisa tako ali drugače... 🥴😉

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

:bravo: se vedno pripelješ do Ford servisa tako ali drugače... 

Ali pa ga pripeljejo 🤣

Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

Na tem forumu ste me že spravili do tega, da bom naslednjič na volitvah volil Janšo - iz principa!

 

"Naslednjič" 😀

Podpis.png

 

Napisano
pred 44 minutami je Matick napisal:

 

Je le gospod, ga drugi vozijo naokol 🤣

 

Lopata...

 

Čeprav, ... ... ...

 

Ah, nič, pozabi, da sem se oglasil...

Napisano (urejeno)
dne 15. 6. 2024 ob 23:39 je Mraušk Mčk napisal:

 

In potem z očali, ki so "pravilno" brušena vidiš normalno, recimo, na zaslon fotoaparata. Dokler iz "landscape" ne obrneš fotoaparata v pokončni format. Takrat kar naenkrat "pravilno" brušeni polarizacijski špegli ratajo nepravilni.

 

 

Navpično in vodoravno vidim, ko pa ga diagonalno obrnem pa tema. Čista.

Popravljeno od godlike
Napisano

To je super, nova polaroid očala so zdaj takšna a imajo zato malo manj globinskega vida pa ne vidiš vsaki skoz majco.... ?zmeden?😁🫣

Napisano

Kok mi je smešna reklama;

 

"Flikaj kjerkoli in kadarkoli" hohoho 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Leclerc ima tale strup za 79 centov; akcija!

IMG_20240626_143259.jpg

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A uporablja kdo hladilno tobrbo na elektriko, da lahko hladiš. Oz če mi kdo mal bolj to "predstavi" možnosti, teža pros, cons. Grem kampirat na morje za 14dni da bi imel v kampu sem študiral. Če ne bom običo ubavil pa led stavil notri.

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 11 minutami je Tilen5 napisal:

A uporablja kdo hladilno tobrbo na elektriko, da lahko hladiš. Oz če mi kdo mal bolj to "predstavi" možnosti, teža pros, cons. Grem kampirat na morje za 14dni da bi imel v kampu sem študiral. Če ne bom običo ubavil pa led stavil notri.

maš uno k vštekaš v 12v pa ti "hladi"... ne bo pa "ohladila", samo zadrževala

Napisano

Jaz jo imam. Nič ni boljša od navadne. Razen tega, da ti več placa zavzame in manj gre notri, ker ima ventilator v pokrovu. 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Ja sej nekak to se mi je zdel, da ne bo pilo vode, sam sm tolk izven tega da se mi ni dalo zdej cel dan googlat. Potemtakem pogledam za navadno hladilno torbo :) če mate priporočila pa lahko link zalimate

 


image.jpeg

 

Napisano

Poznam enega s hladilno skrinjo za tovornjakarje. Vštekaš v luknjo za čike, hladi enako kot hišna skrinja.

 

Cena => nočeš vedet.

  • Všeč 2
  • Haha 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.