Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni forumasi 🙂 

Enkrat splomladi bo cas za menjavo moje mazdice, pa me zanima kako je kej s ta novimi diesel motorji, pa tudi bencinarji, ker me vedno bolj mika bencinarja nabavit (izkusenj z bencinarji pa nimam) 🙂 kaj se bolj splaca? Stroski,okvare in kar spada zdraven heh

Gledam pa karavan od 2016 letnik naprej (pogojno 2015)

Hvala in LP

Napisano
pred 3 minutami je mazda gh napisal:

Pozdravljeni forumasi 🙂 

Enkrat splomladi bo cas za menjavo moje mazdice, pa me zanima kako je kej s ta novimi diesel motorji, pa tudi bencinarji, ker me vedno bolj mika bencinarja nabavit (izkusenj z bencinarji pa nimam) 🙂 kaj se bolj splaca? Stroski,okvare in kar spada zdraven heh

Gledam pa karavan od 2016 letnik naprej (pogojno 2015)

Hvala in LP

Izbira je tvoja, ampak jaz bi nabavil bencinarja.

Pa ne le zaradi cen pogonskih goriv in stroškov, ampak tudi zaradi vzdržljivosti ter ostalega.

Katere modele pa imaš točno ogledane oziroma v igri?

 

Napisano

Če malo pobrskaš po forumu, boš našel da smo že parkrat predebatirali. 

Na kratko pa novejši dizli so čist vredu, saj tudi stari do ok, če jih ustrezno vzdržuješ. 

Pri teh letnikih ko gledaš ni nobenih tovarniških napak.

Bencinarjo pravtako nimajo nobenih znanih hib. 

Zdaj glede na to da voziš starega GH dizla, boš mogoče malo razočaran na novejšim GJ/GL bencinarjem.

Sem mel testno G165 in gre slabše kot CD140. 

Pejt probat pa boš sam najbolj videl če ustreza tvoji vožnji in rabi. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Gledam izkljucno 6ko. S trenutnim dieslom sm naredu 270000 brez ene okvare zato me tudi tanovi diesli zanimajo..ampak sem vmes tudi zamenjal sluzbo in nardim pol manj kilometrou..cca 15000 na leto in me zaradi tega pa bencinar zanima. Boom se mal precekirou forum in do spomladi se bom oa ja odlocu hehe.

Hvala za odgovore

Napisano (urejeno)
pred 11 minutami je Janez007 napisal:

Na koncu sem kupil diesla 🙂, pri katerem me najbolj moti, da sem v glavi obremenjen, da ni za kratke proge. In v tem Corona času so v glavnem kratke proge, npr. cincanje od trgovine do trgovine, nekaj km na dan, tako da avto v glavnem stoji in čaka lepše čase.

 

Da te potolažim, tudi novi bencinarji z direktnim vbrizgom niso dobri za kratke proge od trgovine do trgovine. 

Kot sem že parkrat napisal, je problem, teh DI  motorjev pacanje batov in sesalnih ventilov, pri mestni vožnji pride še do prekomernega mešanja bencina v olje, kar ima za posledico večjo obrabo materiala. Dolgoročno cincanje z bencinarjem po mestu bo tako obrabilo komponente motorja. 

Dolgoročne možne posledice, izguba moči, če so sesalni ventili preveč zapacani in jih ne zapira do konca bodo slej ko prej zgoreli, batni obročki se lahko zapacajo in ne tesnijo več prav, večja poraba olja, slaba kompresija,... 

 

Za cincanje po trgovinah je najboljše stari multipoint injection bencinar ali pa električar. 😉

Popravljeno od Aless
  • Všeč 4
  • Začuden 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jaz se tukaj podpišem pod Alessovo objavo. Oba sta dobra tako bencinar kot dizel. S tem da pri dizlu je več užitka v pospeševanju če primerjaš z g145 in g165. 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 9 minutami je scania napisal:

Jaz se tukaj podpišem pod Alessovo objavo. Oba sta dobra tako bencinar kot dizel. S tem da pri dizlu je več užitka v pospeševanju če primerjaš z g145 in g165. 

 

Jaz samo upam, da je res tako. 🙂

 

 

Napisano

Kupi 2.5 bencinarja in bos pokril vse, zanesljivost, udobje vožnje, pospeševanje in ugodno porabo, pa še obremenjevati se ne boš rabil z dizelskimi zadevami, regeneracija...Slaba stran tega nakupa je, da 2.5 bencinarja težko dobiš pri nas.

Enkrat sem že povedal, pa bom še enkrat, če hoče kdo pred nakupom M6 sprobat 2.5 G192 AT sem iz Kranja in rade volje omogočim tesno vožnjo.

Napisano

Moja po 1 letu uporabe je 6,8l. To vključuje dnevno vožnjo Kr-Domžale, nekaj mestne vožnje za vsakdanja opravila in 1 x tedenska vožnja poleti s polno naloženim avtom do Istre in nazaj po avtocesti cca. 140 km/h.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
2 hours ago, ignacij said:

Moja po 1 letu uporabe je 6,8l. To vključuje dnevno vožnjo Kr-Domžale, nekaj mestne vožnje za vsakdanja opravila in 1 x tedenska vožnja poleti s polno naloženim avtom do Istre in nazaj po avtocesti cca. 140 km/h.

 

2 hours ago, Janez007 said:

To je pa super poraba - nepričakovano nizka, tako imam sam pri podobni relacijii na Mazdi 3 G120 ...

 

Haha ja, ravno razmišlam kaj zavraga delam narobe na CX-3, da imam 6.5 :D 

Napisano

Zato pa bomo naredili spomladi testno vožnjo in primerjali kaj je na stvari in ali vseeno za različne porabe najbolj vpliva stil predvsem pa trasa vožnje.

33112_1.png

Napisano

Takrat bomo videli, ko malo poženemo konjičke, tako kot je treba, te porabe kot pri skuterjih od 4-5l/100.😎

 

 

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je Janez007 napisal:

 

Ja trasa gotovo, pa masa vozila, pa hitrost, pospeševanje/zaviranje, ... Po 30 letih se tudi nekaj še spomnim iz fizike 😀 (Tole delam iz glave, če se motim, naj me kdo popravi.)

 

Različne izkoristke motorja glede na ogretost, zunanjo temperaturo, obrate-prestave, spodaj zanemarim (to itak vemo, da je že izkoristek dieselskih in bencinskih motorjev zelo slab - v mehansko moč spremenijo le cca 25% kemične energije goriva. 1 liter bencina/diesla ima cca 10 kWh energije.).

 

Prvo kar zelo vpliva na porabo je masa vozila, ki jo je treba do želene hitrosti pospeševati. Delo (energija), ki ga mora opraviti motor, je zmnožek sile (F=m*a) in poti.  Če pospešujemo v hrib, moramo prišteti še potrebno spremembo potencialne energije (m*g*h/2), da premagamo višinsko razliko. Torej je potrebna energija (bencin) tako za pospeševanje in premagovanje višine sorazmerna z maso vozila.

 

Poleg tega, da avto doseže želeno hitrost, pa mora premagovati še silo upora zraka in trenja koles. Sila upora zraka je sorazmerna s kvadratom hitrosti. Torej, če vozimo 100 km/h namesto 50 km/h (2 kratna hitrost) potrebuje motor za premagovanje upora zraka od sebe dajati 4 krat toliko moči (posledično energije)! Trenje pomeni nekaj % in ga zanemarim (ne spomnim se tudi enačb .. nek koeficient trenja ..)...

 

Torej kako zmanjšujemo porabo?

Imejmo čim lažje vozilo in kar se da aerodinamično (SUV in kolesa na strehi odpadejo), čim manjkrat pospešujmo (vozimo čim bolj enakomerno), s čim manjšo hitrostjo in čim bolj po ravnem, ter opravimo čim manj poti (ta se sicer okrajša, ko računamo porabo na prevoženo pot) 😁

Če naredimo zaključek za čim manjšo porabo. Avto naj bo po možnosti smart ali kakšen podoben voziček, na njegovi  strehi ne vozite thuleta, na njem ne odpirajte oken in avtek naj bo po možnosti parkiran na čim bolj ravni površini. 😊 Skratka, pojdite peš. 

To so ugotovitve brez fizike. Sicer pa 007, vsaka čast za formule, če se jih še spomniš po toliko letih od končane šole. 😏 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Pa fajn je če avto nima sani na strehi po nepotrebnem.... Koliko ljudi sploh vozi kaj gor,a 90posto karavanov ima to že v štartu gor...

  • Haha 3
  • Jezen 1
Napisano
pred 7 urami je Janez007 napisal:

 

Ja trasa gotovo, pa masa vozila, pa hitrost, pospeševanje/zaviranje, ... Po 30 letih se tudi nekaj še spomnim iz fizike 😀 (Tole delam iz glave, če se motim, naj me kdo popravi.)

 

Različne izkoristke motorja glede na ogretost, zunanjo temperaturo, obrate-prestave, spodaj zanemarim (to itak vemo, da je že izkoristek dieselskih in bencinskih motorjev zelo slab - v mehansko moč spremenijo le cca 25% kemične energije goriva. 1 liter bencina/diesla ima cca 10 kWh energije.).

 

Prvo kar zelo vpliva na porabo je masa vozila, ki jo je treba do želene hitrosti pospeševati. Delo (energija), ki ga mora opraviti motor, je zmnožek sile (F=m*a) in poti.  Če pospešujemo v hrib, moramo prišteti še potrebno spremembo potencialne energije (m*g*h/2), da premagamo višinsko razliko. Torej je potrebna energija (bencin) tako za pospeševanje in premagovanje višine sorazmerna z maso vozila.

 

Poleg tega, da avto doseže želeno hitrost, pa mora premagovati še silo upora zraka in trenja koles. Sila upora zraka je sorazmerna s kvadratom hitrosti. Torej, če vozimo 100 km/h namesto 50 km/h (2 kratna hitrost) potrebuje motor za premagovanje upora zraka od sebe dajati 4 krat toliko moči (posledično energije)! Trenje pomeni nekaj % in ga zanemarim (ne spomnim se tudi enačb .. nek koeficient trenja ..)...

 

Torej kako zmanjšujemo porabo?

Imejmo čim lažje vozilo in kar se da aerodinamično (SUV in kolesa na strehi odpadejo), čim manjkrat pospešujmo (vozimo čim bolj enakomerno), s čim manjšo hitrostjo in čim bolj po ravnem, ter opravimo čim manj poti (ta se sicer okrajša, ko računamo porabo na prevoženo pot) 😁

To ne drži. 

Nekaj je tudi v človeku in nekaj v gorivu. 

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano

Malo kot zanimivost glede kvalitete usnja v avtih. 

Spodnji Bmw 7 V8 bencinar, letnik 2002 z 836kkm in usnje na sedežih zgleda še vedno zelo dobro😉👍

 

836.000.jpg

SITZ4.jpg

  • Všeč 2
  • Začuden 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je Nejc1986 napisal:

Pa fajn je če avto nima sani na strehi po nepotrebnem.... Koliko ljudi sploh vozi kaj gor,a 90posto karavanov ima to že v štartu gor...

Te sani so zelo aerodinmične, verjetno ne doprinesejo niti 1% k porabi. Tudi prečne aerodinamične letve (v obliki letalskega krila) imajo menda minimalen doprinos.

slika.png.50926e2b65fd97ef278fee3b53f338df.png

Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Te sani so zelo aerodinmične, verjetno ne doprinesejo niti 1% k porabi. Tudi prečne aerodinamične letve (v obliki letalskega krila) imajo menda minimalen doprinos.

slika.png.50926e2b65fd97ef278fee3b53f338df.png

Šalim se. Pred kratkim je tu tekla debata o teh prečkah,pa sem se malo pohecal.

 

Sicer pa kako dol za tvoje poglobljene prispevke, jaz mojemu avtu znizam porabo s tem,da kontroliram tlak v gumah in da se vozim enakomerno in po AC 15kmh počasneje kot včasih. 

 

Sem pa par let nazaj ujel podatek, da tudi klima ni več tak porabnik goriva,kot včasih in da je nad določeno hitrostjo večji porabnik tudi samo narahlo odprta šipa.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.