Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
1 hour ago, Boss said:

Sicer zgleda kot da bi ga podili stran od Mazde, sam dejansko za 5km do službe bi bil plug in hybrid top izbira.

Ma ja sej plugin je sicer kul. Sam vse kar ima dometa 200 km je drago, ko žafran. Če rabiš velikost avtomobila za psa in familijo.

Napisano
Opažam, da ima veliko ljudi diesla. Oz. se ravno ne sekira glede prevoženih kilometrov.
Gledam CD175 AWD AT par let staro. Sicer bi raje bencinarja zaradi mojih kratkih razdalj (cca 15k letno) vendar je lepo opremljena in tudi cena je kar OK. 
 
Koliko jo bodo ubile krajše razdalje? Ok na vsake toliko časa se jo malo spiha, da se DPF spuca. Rajši ne kot ja? Pelko pravi, da naj bi bili letniki 2018 in gor čisto ok. Težave so bile pri prejšnjih dieslih.

Sam imam M6 2016 AWD 175 avt. Zdaj med korono imam praktično same kratke vožnje, pa ni nobenih težav. Kot so napisali ostali, malo po paziš, da vsaj kakšno regeneracijo oddela celo in to je to. Vsake toliko ga pa malo "spihaš". Saj konec koncev paše to tudi šoferju, ne samo avtu
Napisano
pred 27 minutami je amatej napisal:

Ma ja sej plugin je sicer kul. Sam vse kar ima dometa 200 km je drago, ko žafran. Če rabiš velikost avtomobila za psa in familijo.

Čak mal... plugin hybrid z el. dometom 200km. A tak sploh obstaja, sej to je domet za EV-je. Tipičen PHEV na kratko ima malo baterijo načeloma okol 10kWh ali manj, kar ti zadostuje za okol 40, mogoče 50km vožnje samo na elektriko in to je  to kar rabiš. Za daljše vožnje ima notri klasičen motor, tako da pokriješ vse segmente vožnje od tistih kratkih tipa kuća-poso kot tistih od Goričkega do Pirana al pa na Krk.

 

Recimo tak tipičen PHEV je tole

 

WWW.VOLAN.SI

Pri Kii optimo predstavljajo v treh korakih: najprej limuzinsko različico, tokrat kombijevsko sportswagon oziroma SW in priključno-hibridno...

 

33112_1.png

Napisano

Mislim, da se je fant že skoraj odločil za Mazdo dizla. Tako, da nehajmo ga prepričevati za druge variante. Ko se enkrat vsedeš v dizla je narejeno. 😉

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano



Ja, če je avto redno vzdrževan ne bi smelo biti problema, tudi ob krajših relacijah. Ni pa to idealno in tudi poraba bo temu primerna, sploh ker AT rabi da se segreje na vsaj 20 stopinj preden zaklene wandler, kar pomeni da so takrat so obrati precej višji kar tudi vpliva na porabo... Sicer pa upoštevaj preventivne ukrepe, olje menjaj na 15k,oz ti bo avto že sam izračunal kdaj bo čas za menjavo..
Težava ni toliko DPF, bolj je težava da se zapaca EGR, sesalni del,.. Zaradi kombinacije preveč ležerne vožnje in kratkih razdalj..

Pri novih ne vem kako bo, predvidevam pa da bo podobno kot pri r2 motorju..

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano

Predvsem je pa potrebno redno kontrolirati nivo olja. In, če opaziš porast olja proti oznaki 'X ga je potrebno menjati še prej. Ne čakati na redni servis, saj olje postane zaradi goriva  v njem neustrezno. 

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Predvsem je pa potrebno redno kontrolirati nivo olja. In, če opaziš porast olja proti oznaki 'X ga je potrebno menjati še prej. Ne čakati na redni servis, saj olje postane zaradi goriva  v njem neustrezno. 

Ko smo ravo pri olju,ne vem če si opazi,da ti nekje olje pušča ! ?zmeden? Se na novi profilni sliki vidi,da tam nekje pri luči. Ne vem pa,če ma to kaj veze s tem,da je dizel. :whatever: 

Napisano
pred 31 minutami je Bini napisal:

Ko smo ravo pri olju,ne vem če si opazi,da ti nekje olje pušča ! ?zmeden? Se na novi profilni sliki vidi,da tam nekje pri luči. Ne vem pa,če ma to kaj veze s tem,da je dizel. :whatever: 

He, He... to ni olje. To so "odtisi krempljev" zveri. 😎

  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 19 minutami je Alex napisal:

He, He... to ni olje. To so "odtisi krempljev" zveri. 😎

Oprosti nisem vedel,hotel sem samo pomagat,če bi slučajno.....😂

 

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)
pred 55 minutami je Bini napisal:

Oprosti nisem vedel,hotel sem samo pomagat,če bi slučajno.....😂

 

Hvala. Ne more tako odtekati olje na Mazdah. 😅 Boš videl v živo v soboto. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

No... 

Pri dieselu moraš pazit na regeneracijo, na nivo olja, na temperaturo,.... 

Pri bencinarju pa samo tankaj in vozi... 

  • Všeč 2
  • Ljubim 2
Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je Shrek napisal:

No... 

Pri dieselu moraš pazit na regeneracijo, na nivo olja, na temperaturo,.... 

Pri bencinarju pa samo tankaj in vozi... 

... in pogosto glej  v vzvratna ogledala, kdaj bo mimo uletel dizelaš z Mazdo. 🤗

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 41 minutami je Alex napisal:

... in pogosto glej  v vzvratna ogledala, kdaj bo mimo uletel dizelaš z Mazdo. 🤗

,ker se mu mudi dokončat regeneracijo😉

  • Haha 5
  • Zmeden 2
Napisano
pred 11 minutami je Gregster napisal:

,ker se mu mudi dokončat regeneracijo😉

Kar je res je res.... :rispekt:

Napisano
pred 11 minutami je Gregster napisal:

,ker se mu mudi dokončat regeneracijo😉

... da ne bo tako svinjal okolja kot benzinaši:harhar:

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

... da ne bo tako svinjal okolja kot benzinaši:harhar:

Seveda, ker s tem da se zaradi regeneracije kr nekaj vozi ga pa ne🤫

Napisano
3 hours ago, Bini said:

Oprosti nisem vedel,hotel sem samo pomagat,če bi slučajno.....😂

 

 

Pa ni to Alfa, če pod njo ni olja ga tut v motorju ni 😁

Napisano

Pri bencinarju se zna tudi gorivo pojavit v olju, tako da vsak ima nekaj ni motorja ki je brez problemov. Brezveze da debatiramo kaj je bolje, vse je dobro za svoj namen pa naj bo bencinar, dizel, hibrid, elektro, vodik, plin. 

Napisano
Pred eno uro je Gregster napisal:

,ker se mu mudi dokončat regeneracijo😉

Žal ne pomaga kej dosti, al si hitr al pa počasn... :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 11 minutami je Boss napisal:

Žal ne pomaga kej dosti, al si hitr al pa počasn... :nevem:

Kako, da ne. Probaj voziti v četrti nad 2000 obratov. Boš videl, koliko prej se dokonča  regeneracija. Če greš pa ekstra prehitro, pa preskočiš kakšno. Baje. 🤔

 

 

Napisano

Men je vsakič cca 6-8km pa a grem hitr al pa počas. Ja če bi pa 200 teral ga pa skos puca in dejasnko lahko preskočiš kakšno.

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)
On 2/23/2021 at 2:08 PM, Alex said:

Paziš, da se ti regeneracije naredijo do konca, ne ugašaš avta vsake pet minut in to je to.

Mnja to je ta problem, da M6 2.2D dela regeneracije na 200-250, največ 300 km. Kar je precej pogosto, da bi vsakič delal kroge dodatnih 10-15 minut, če ti požene regeneracijo ravno pred namenjenim parkiranjem. Če tu pa tam prekineš regeneracijo in jo mora ponovit ob naslednjem zagonu, sklepam da ni pretiran problem, ne vem pa, ob kako pogostih prekinitvah to postane. Se pa regeneracija predčasno preneha tudi sama, če nekaj deset sekund stojiš v prostem teku - ne vem, a je takrat "varno" ugasnit motor, ne da bi nafta odtekla v olje, ali pač ne.

 

Quote

Ne morem stran od Mazde. Bomo šli pa na obalo na kavico pa nazaj :P Danes sem šel en krog in nekako me vleče tale šestica CD175.

Vem, tako sem se jaz zahakljal za M6 dizel novembra (sem ravno zato bolj želel M6 bencin, ampak jih je malo malo rabljenih). 😁 Delam premalo kilometrov za dizel, ampak je res, da 4 od 7 dni v tednu stoji in ko se požene, ponavadi naredi nekaj deset ali 100 kilometrov. Kar je svetoval Pelko, je - kot že napisano nekje v tej debati: menjat olje na 15 kkm namesto na 20 kkm, če je precej mestne vožnje. Sklepam, da je povezano direkt z neuspelimi regeneracijami ob taki vožnji.

Popravljeno od Gap
Napisano
pred 38 minutami je Gap napisal:

Mnja to je ta problem, da M6 2.2D dela regeneracije na 200-250, največ 300 km. Kar je precej pogosto, da bi vsakič delal kroge dodatnih 10-15 minut, če ti požene regeneracijo ravno pred namenjenim parkiranjem. Če tu pa tam prekineš regeneracijo in jo mora ponovit ob naslednjem zagonu, sklepam da ni pretiran problem, ne vem pa, ob kako pogostih prekinitvah to postane. Se pa regeneracija predčasno preneha tudi sama, če nekaj deset sekund stojiš v prostem teku - ne vem, a je takrat "varno" ugasnit motor, ne da bi nafta odtekla v olje, ali pač ne.

 

Vem, tako sem se jaz zahakljal za M6 dizel novembra (sem ravno zato bolj želel M6 bencin, ampak jih je malo malo rabljenih). 😁 Delam premalo kilometrov za dizel, ampak je res, da 4 od 7 dni v tednu stoji in ko se požene, ponavadi naredi nekaj deset ali 100 kilometrov. Kar je svetoval Pelko, je - kot že napisano nekje v tej debati: menjat olje na 15 kkm namesto na 20 kkm, če je precej mestne vožnje. Sklepam, da je povezano direkt z neuspelimi regeneracijami ob taki vožnji.

Saj spet ni taka kriza, če boš občasno preklinjal regeneracijo. Tudi jaz se ne vozim vsakokrat okoli dodatno, da naredi regeneracijo do konca. Je pa res, da zato pa menjaš olje na vsakih 10Kkm in je mir. Ko greš na avtocesto ga spihaš, ko greš mimo kakega vaga. 😉

Moja 6-ka dela regeneracije točno vsakih 200 km. Točno kot švicarska ura, tako da lahko predvidevam točno, kdaj se bo izvedla. Je pa še en indikator, da boš vedel točno, kdaj se izvaja (poleg trenutno večje porabe, globokega glasu avspuha, ko spustiš gas poraba ne pade na 0).To vidiš tule. Ko se ti pojavi nepobarvana ikona v  modri barvi veš, da se izvaja regeneracija. Ko  se konča se obarva v modro. 

 

 

IMG_20210309_170446.jpg

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.