Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
1 hour ago, Boss said:

Sicer zgleda kot da bi ga podili stran od Mazde, sam dejansko za 5km do službe bi bil plug in hybrid top izbira.

Ma ja sej plugin je sicer kul. Sam vse kar ima dometa 200 km je drago, ko žafran. Če rabiš velikost avtomobila za psa in familijo.

Napisano
Opažam, da ima veliko ljudi diesla. Oz. se ravno ne sekira glede prevoženih kilometrov.
Gledam CD175 AWD AT par let staro. Sicer bi raje bencinarja zaradi mojih kratkih razdalj (cca 15k letno) vendar je lepo opremljena in tudi cena je kar OK. 
 
Koliko jo bodo ubile krajše razdalje? Ok na vsake toliko časa se jo malo spiha, da se DPF spuca. Rajši ne kot ja? Pelko pravi, da naj bi bili letniki 2018 in gor čisto ok. Težave so bile pri prejšnjih dieslih.

Sam imam M6 2016 AWD 175 avt. Zdaj med korono imam praktično same kratke vožnje, pa ni nobenih težav. Kot so napisali ostali, malo po paziš, da vsaj kakšno regeneracijo oddela celo in to je to. Vsake toliko ga pa malo "spihaš". Saj konec koncev paše to tudi šoferju, ne samo avtu
Napisano
pred 27 minutami je amatej napisal:

Ma ja sej plugin je sicer kul. Sam vse kar ima dometa 200 km je drago, ko žafran. Če rabiš velikost avtomobila za psa in familijo.

Čak mal... plugin hybrid z el. dometom 200km. A tak sploh obstaja, sej to je domet za EV-je. Tipičen PHEV na kratko ima malo baterijo načeloma okol 10kWh ali manj, kar ti zadostuje za okol 40, mogoče 50km vožnje samo na elektriko in to je  to kar rabiš. Za daljše vožnje ima notri klasičen motor, tako da pokriješ vse segmente vožnje od tistih kratkih tipa kuća-poso kot tistih od Goričkega do Pirana al pa na Krk.

 

Recimo tak tipičen PHEV je tole

 

WWW.VOLAN.SI

Pri Kii optimo predstavljajo v treh korakih: najprej limuzinsko različico, tokrat kombijevsko sportswagon oziroma SW in priključno-hibridno...

 

33112_1.png

Napisano

Mislim, da se je fant že skoraj odločil za Mazdo dizla. Tako, da nehajmo ga prepričevati za druge variante. Ko se enkrat vsedeš v dizla je narejeno. 😉

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano



Ja, če je avto redno vzdrževan ne bi smelo biti problema, tudi ob krajših relacijah. Ni pa to idealno in tudi poraba bo temu primerna, sploh ker AT rabi da se segreje na vsaj 20 stopinj preden zaklene wandler, kar pomeni da so takrat so obrati precej višji kar tudi vpliva na porabo... Sicer pa upoštevaj preventivne ukrepe, olje menjaj na 15k,oz ti bo avto že sam izračunal kdaj bo čas za menjavo..
Težava ni toliko DPF, bolj je težava da se zapaca EGR, sesalni del,.. Zaradi kombinacije preveč ležerne vožnje in kratkih razdalj..

Pri novih ne vem kako bo, predvidevam pa da bo podobno kot pri r2 motorju..

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano

Predvsem je pa potrebno redno kontrolirati nivo olja. In, če opaziš porast olja proti oznaki 'X ga je potrebno menjati še prej. Ne čakati na redni servis, saj olje postane zaradi goriva  v njem neustrezno. 

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Predvsem je pa potrebno redno kontrolirati nivo olja. In, če opaziš porast olja proti oznaki 'X ga je potrebno menjati še prej. Ne čakati na redni servis, saj olje postane zaradi goriva  v njem neustrezno. 

Ko smo ravo pri olju,ne vem če si opazi,da ti nekje olje pušča ! ?zmeden? Se na novi profilni sliki vidi,da tam nekje pri luči. Ne vem pa,če ma to kaj veze s tem,da je dizel. :whatever: 

Napisano
pred 31 minutami je Bini napisal:

Ko smo ravo pri olju,ne vem če si opazi,da ti nekje olje pušča ! ?zmeden? Se na novi profilni sliki vidi,da tam nekje pri luči. Ne vem pa,če ma to kaj veze s tem,da je dizel. :whatever: 

He, He... to ni olje. To so "odtisi krempljev" zveri. 😎

  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 19 minutami je Alex napisal:

He, He... to ni olje. To so "odtisi krempljev" zveri. 😎

Oprosti nisem vedel,hotel sem samo pomagat,če bi slučajno.....😂

 

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)
pred 55 minutami je Bini napisal:

Oprosti nisem vedel,hotel sem samo pomagat,če bi slučajno.....😂

 

Hvala. Ne more tako odtekati olje na Mazdah. 😅 Boš videl v živo v soboto. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

No... 

Pri dieselu moraš pazit na regeneracijo, na nivo olja, na temperaturo,.... 

Pri bencinarju pa samo tankaj in vozi... 

  • Všeč 2
  • Ljubim 2
Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je Shrek napisal:

No... 

Pri dieselu moraš pazit na regeneracijo, na nivo olja, na temperaturo,.... 

Pri bencinarju pa samo tankaj in vozi... 

... in pogosto glej  v vzvratna ogledala, kdaj bo mimo uletel dizelaš z Mazdo. 🤗

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 41 minutami je Alex napisal:

... in pogosto glej  v vzvratna ogledala, kdaj bo mimo uletel dizelaš z Mazdo. 🤗

,ker se mu mudi dokončat regeneracijo😉

  • Haha 5
  • Zmeden 2
Napisano
pred 11 minutami je Gregster napisal:

,ker se mu mudi dokončat regeneracijo😉

Kar je res je res.... :rispekt:

Napisano
pred 11 minutami je Gregster napisal:

,ker se mu mudi dokončat regeneracijo😉

... da ne bo tako svinjal okolja kot benzinaši:harhar:

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

... da ne bo tako svinjal okolja kot benzinaši:harhar:

Seveda, ker s tem da se zaradi regeneracije kr nekaj vozi ga pa ne🤫

Napisano
3 hours ago, Bini said:

Oprosti nisem vedel,hotel sem samo pomagat,če bi slučajno.....😂

 

 

Pa ni to Alfa, če pod njo ni olja ga tut v motorju ni 😁

Napisano

Pri bencinarju se zna tudi gorivo pojavit v olju, tako da vsak ima nekaj ni motorja ki je brez problemov. Brezveze da debatiramo kaj je bolje, vse je dobro za svoj namen pa naj bo bencinar, dizel, hibrid, elektro, vodik, plin. 

Napisano
Pred eno uro je Gregster napisal:

,ker se mu mudi dokončat regeneracijo😉

Žal ne pomaga kej dosti, al si hitr al pa počasn... :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 11 minutami je Boss napisal:

Žal ne pomaga kej dosti, al si hitr al pa počasn... :nevem:

Kako, da ne. Probaj voziti v četrti nad 2000 obratov. Boš videl, koliko prej se dokonča  regeneracija. Če greš pa ekstra prehitro, pa preskočiš kakšno. Baje. 🤔

 

 

Napisano

Men je vsakič cca 6-8km pa a grem hitr al pa počas. Ja če bi pa 200 teral ga pa skos puca in dejasnko lahko preskočiš kakšno.

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)
On 2/23/2021 at 2:08 PM, Alex said:

Paziš, da se ti regeneracije naredijo do konca, ne ugašaš avta vsake pet minut in to je to.

Mnja to je ta problem, da M6 2.2D dela regeneracije na 200-250, največ 300 km. Kar je precej pogosto, da bi vsakič delal kroge dodatnih 10-15 minut, če ti požene regeneracijo ravno pred namenjenim parkiranjem. Če tu pa tam prekineš regeneracijo in jo mora ponovit ob naslednjem zagonu, sklepam da ni pretiran problem, ne vem pa, ob kako pogostih prekinitvah to postane. Se pa regeneracija predčasno preneha tudi sama, če nekaj deset sekund stojiš v prostem teku - ne vem, a je takrat "varno" ugasnit motor, ne da bi nafta odtekla v olje, ali pač ne.

 

Quote

Ne morem stran od Mazde. Bomo šli pa na obalo na kavico pa nazaj :P Danes sem šel en krog in nekako me vleče tale šestica CD175.

Vem, tako sem se jaz zahakljal za M6 dizel novembra (sem ravno zato bolj želel M6 bencin, ampak jih je malo malo rabljenih). 😁 Delam premalo kilometrov za dizel, ampak je res, da 4 od 7 dni v tednu stoji in ko se požene, ponavadi naredi nekaj deset ali 100 kilometrov. Kar je svetoval Pelko, je - kot že napisano nekje v tej debati: menjat olje na 15 kkm namesto na 20 kkm, če je precej mestne vožnje. Sklepam, da je povezano direkt z neuspelimi regeneracijami ob taki vožnji.

Popravljeno od Gap
Napisano
pred 38 minutami je Gap napisal:

Mnja to je ta problem, da M6 2.2D dela regeneracije na 200-250, največ 300 km. Kar je precej pogosto, da bi vsakič delal kroge dodatnih 10-15 minut, če ti požene regeneracijo ravno pred namenjenim parkiranjem. Če tu pa tam prekineš regeneracijo in jo mora ponovit ob naslednjem zagonu, sklepam da ni pretiran problem, ne vem pa, ob kako pogostih prekinitvah to postane. Se pa regeneracija predčasno preneha tudi sama, če nekaj deset sekund stojiš v prostem teku - ne vem, a je takrat "varno" ugasnit motor, ne da bi nafta odtekla v olje, ali pač ne.

 

Vem, tako sem se jaz zahakljal za M6 dizel novembra (sem ravno zato bolj želel M6 bencin, ampak jih je malo malo rabljenih). 😁 Delam premalo kilometrov za dizel, ampak je res, da 4 od 7 dni v tednu stoji in ko se požene, ponavadi naredi nekaj deset ali 100 kilometrov. Kar je svetoval Pelko, je - kot že napisano nekje v tej debati: menjat olje na 15 kkm namesto na 20 kkm, če je precej mestne vožnje. Sklepam, da je povezano direkt z neuspelimi regeneracijami ob taki vožnji.

Saj spet ni taka kriza, če boš občasno preklinjal regeneracijo. Tudi jaz se ne vozim vsakokrat okoli dodatno, da naredi regeneracijo do konca. Je pa res, da zato pa menjaš olje na vsakih 10Kkm in je mir. Ko greš na avtocesto ga spihaš, ko greš mimo kakega vaga. 😉

Moja 6-ka dela regeneracije točno vsakih 200 km. Točno kot švicarska ura, tako da lahko predvidevam točno, kdaj se bo izvedla. Je pa še en indikator, da boš vedel točno, kdaj se izvaja (poleg trenutno večje porabe, globokega glasu avspuha, ko spustiš gas poraba ne pade na 0).To vidiš tule. Ko se ti pojavi nepobarvana ikona v  modri barvi veš, da se izvaja regeneracija. Ko  se konča se obarva v modro. 

 

 

IMG_20210309_170446.jpg

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Čestitam k ugodnemu nakupu😃👍 Pri privzdigovanju zvočnikov in efekta boljše zvočne slihe gre bolj za to,ker je usmerjenost visokotonca bolj navzgor,in je za to manj odboja tega spektra od tal. Da razložim-pri Kef-u kjer je nizkosrednjetonski sistem koaksialen,je tehnično nemogoče izvesti t.i. D’Appolito sistem,kateri ima karakteristiko širšega oddajanja srednje/visokih z manj odboji od stropa in tal. (glej konfiguracijo srednje/visokotoncev pri mojih nuVero-110 in 50 na prvi strani) D’Appolito-Anordnung – Wikipedia DE.WIKIPEDIA.ORG Sem že pisal o tem (Kef in ostali koaksialci)...kolikor imajo svoje prednosti,imajo tudi svoje slabosti. Tukaj gre za efekt akustike prostora oz. odboja zvoka od tal...višja je frekvenca,bolj usmerjeno se zvok širi od vira zvoka. In pri koaksialcih se zvok (če odmislimo efekt odboja od ohišja) širi enako v vse smeri...levo,desno,navzgor in navzdol. Tukaj je zelo zanimiv moj članek,kjer sem opisoval "usmerjenost" nuBox-310,ki ko je visokotonec zgoraj,oddajajo naravnost naprej in zamakjeno navzgor.....tukaj se že mogoče komu sanja za kaj gre... Pri koaksialcu pa tega ni...tla dobijo polno porcijo srednjih in visokih,kateri po odboju prispejo do ušes zakasnjeno,ker so morali prepotovati daljšo pot...skratka "prava informacija,a ob napačnem času". In Janez007 je ukrepal pravilno,ko je sprednji del malce privzdignil,in z tem spremenil usmerjenost srednjih in visokih bolj stran od tal. Odvisno od frekvenčnega poteka,ki ga ne poznam,se pogosto pri "nekoaksialnih" zvočnikih nižje stature,kjer je visokotonec pogosto pod višino ušes z tem pridobi na "zračnosti"...pri Janezovih pa je tukaj lih kontra-z tem je pridobil manj "z različnimi visokimi zamazano" zvočno sliko,in manj visokotonske energije na ušesih (toplejši vtis).   Kar pa se bass-a tiče-tukaj ima zvočnik veliko prednost v enakomernosti porazdelitve energije po prostoru v nizkih,ker ima najmanj dva nizkotonca (+ bassreflexa spredaj) če celo ni tudi srednjetonec neomejen v bass-u...česar pa ne vem....piše,da je 3-stezni (torej bi moral biti "pravi srednjetonec"...a kretnica ima le 13 elementov...   Nasvet za @Janez007-preveri kondenzatorje kretnice-so vsi elektrolitski,in bog ve,kakšne parametre imajo po 30 letih. In ne delati napake jih nadomeščati z folijskimi!!!-če odstopajo za več kot 20% jih menjaj,a vgradi spet elektrolitske,ker imajo ti običajno drugačno impedanco itd...ker zvočnik je bil konstruiran z elektrolitskimi!!!   Če pa so kapacitete še ok,pa pusti in "gasa"😄     In kot nalašč-kot da bi Janez vedel...sem tudi jaz kupil en par rabljenih zvočnikov😅 Nubert nuBox Typ 310 Lautsprecher 4Ohm 80 Watt Boxen Speaker | eBay.de WWW.EBAY.DE Staubschutz deckel hätte zwei von einem Nobert Logo fehlt. Identične sem že opisoval...so v pogonu v kabinetu (bivša dnevna soba)...tam žena lika itd...in ima en 48"LCD-TV,starega še analog-surround Onkyo TX-SV525R. In,ker bo Onkyo TX-RZ900 "brezposeln",bom ga dal namesto najstarejšega Onkya. In vidim na eBayu avkcijo...in 5 sekund pred iztekom oddam ponudbo,in "dobim avkcijo"😃 Za 118,67€ z ptt vred-ukradeno☺️ Tip je lepo zapakiral-vzorno...vse kot v opisu,super,k ni bil kadilec😃...ima pa eno majčkeno poškodbo (malce udarjen rob stranice spodaj),ki pa se ne bo videla,ker bo obrnjena proti zidu...tip je z ediksom ali čem podobnim pobarval logo NU na visokotoncih-to gre že z nohtom dol-bom očistil...en Nubert-logo na mrežicah manjka-imam rezervne...in bo v kabinetu najenostavnejši 4.0 surround😃-preizkusil-delajo BP👍   Če koga zanima-kako je pa pri Nubert-zvočnikih okoli "varnosti" pri nakupu rabljenih... Če je ohišje OK,in sta visokotonec in nizkotonec na zunaj "cela",ni šanse,da zvočnik nebi bil tehnično in zvokovno OK. Gre za to,da so pri Nubertu kretnice "adijo pamet"...in celo pri takšnem-takrat najcenejšem Nubert zvočniku ima kretnica absolutno noro količino elementov-4 tuljave,6 keramičnih uporov,4 kondenzatorji,od teh trije folijski + en elektrolitski (ker je v bass veji za odpačenje,je ozirajoč se na staranje nekritičen☺️),in dve varovalki....torej vse skupaj 16 elementov😲 No in točno te varovalke so vzrok,za kaj je nakup takih zvočnikov nekritičen-ker jih z nobenim ojačevalcem ne moreš "fentati"...ob obremenitvi "odklopijo" zvočnik,ko zmanjšaš na ojačevalcu,pa se vzpostavi nazaj-genialno.😃 Za povrh,pa so vsi elementi dimenzionirani za dvojno moč....pač tipično Nubert.   Evo,in še nekaj slik...tudi slika kretnice in kratek test,če delajo,kot se spodobi... VID_20250809_092618.mp4
    • 6A je cca 1,4 KW. Če ni klima čipšit, mora zadostovati. Pri nas micke hladijo/grejejo tudi s samo 150W porabe, ampak ko so res na minimomu.   Razvlaževanje ni nič drugega kot hlajenje. Koliko vleče v kakšnem načinu, pri kateri klimi, pri kakšni temperaturni razliki zunaj/znotraj, pri kateri nastavitvi temperature, pri kateri nastavitvi ventilatorja... je pa najbolje da pomeriš. 
    • A ni Premium 😅 A kdo tukaj zna povedat ali klima vleče večjo amperažo v klima načinu ali razvlaževanju? Vprašanje je za prikolico in kraje kjer človeška elektro noga še ni stopila in se govori še o 6A varovalkah   Dela b.p. dokler ne pečeš čevapov na električnem žaru ha ha ha. Seveda je žar prepožrešen ampak čist iz firbca me zanima.   Sva na poti v alpe, kjer klima ne bo potrebna, je pa danes v Aleksandriji nujno potrebna. Ker je ob 21:00 še vedno 33 in vlažno, predvsem pa zaradi komarjev ....pi..  kaj je to letos. Ni klopov, je pa tale luftwafe
    • Če si hočeš dobro, ne kupuj jajc od gorenja. 
    • Klopov se jaz bolj bojim, dobro preverite.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.