Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je vzupan3 napisal:

Kje pa je bil delan servis?

V Lj Zalog imam enega ,ki sem mu ze prej vozil avtomobile.

Imam same dobre izkušnje z njim in mu zaupam.

Na prvi redni servis sem peljal k Pelkotu ,samo po pravici povedano nisem bil prevec zadovoljen.

Napisano
pred 6 urami je Peter22 napisal:

Zivijo

 

Ravno sem dobil avto nazaj,

Potrebno je bilo čiščenje EGR ventilov,sesalnega kolektorja,lopute ,map senzorja in vse kar zravn paše.

Luknje so bile baje ,tako zabite,da so bile za pol manjše.

Mehanik je reku,da se je ,en ceu dan zajebavu s čiščenjem.

Avto zaenkrat dela ko urca,ne javlja napake.

Cena 300eur

 

 

Se pravi, da sm dejansko prsparu 300€ za tole 😳 noro

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

V kateri regiji pa iščeš?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Na svoji M3 G120 2017 letnik se bližam 150.000 km. Poleg malega servisa, bi bilo potrebno še kaj drugega pregledati oz. zamenjati? Sesalni kolektor in sito, jermen/veriga, vodna pumpa??

 

Pa prosil bi še za link od zavornih diskov in ploščic (baje so ATE v redu po prebranem na tem forumu). Žal ne znam naročiti in ne vem kaj paše na moj avto. Iz autodoca najbolje verjetno.

In pa link do olja, do zdaj sem deval notri Mazda oil iz Mimovrste, berem da naj bi bil Shell Helix ultra malce boljši (ampak najdem 5 različnih).

Popravljeno od Jaka32
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Jaka32 napisal:

Na svoji M3 G120 2017 letnik se bližam 150.000 km. Poleg malega servisa, bi bilo potrebno še kaj drugega pregledati oz. zamenjati? Sesalni kolektor in sito, jermen/veriga, vodna pumpa??

 

Pa prosil bi še za link od zavornih diskov in ploščic (baje so ATE v redu po prebranem na tem forumu). Žal ne znam naročiti in ne vem kaj paše na moj avto. Iz autodoca najbolje verjetno.

In pa link do olja, do zdaj sem deval notri Mazda oil iz Mimovrste, berem da naj bi bil Shell Helix ultra malce boljši (ampak najdem 5 različnih).

Ne vem kaj si dosedaj naredil na tem avtu zato ti napišem kaj so mi neuradno svetovali kaj je dobro narediti na avtu, če ga misliš še nekaj časa imet😊

Menjava vseh mikro jermenov z vodno črpalko in napenjalcem pri cca 120 kkm. Fino je tudi menjat olje v R.menjalniku(Red Line MTL 75W80)Mogoče pregled ali celo peskanje ventilov pri 150kkm in kontrola pogonske verige pri cca 200kkm.

Zav.tekočina in hladilna se pa tako izmeri in menja po potrebi na 2-3leta.Dobro opravi in brez skrbi odličen avto imaš! (ker je bencinar😉🤭) Jaz bi kar na Mazda olju ostal, ker za bencinarja g120 je čisto ok in tudi cenejši je😊 Srečno vožnjo.... 👍

 

Popravljeno od Bini
  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 19. 5. 2022 ob 10:05 je Bini napisal:

Ne vem kaj si dosedaj naredil na tem avtu zato ti napišem kaj so mi neuradno svetovali kaj je dobro narediti na avtu, če ga misliš še nekaj časa imet😊

Menjava vseh mikro jermenov z vodno črpalko in napenjalcem pri cca 120 kkm. Fino je tudi menjat olje v R.menjalniku(Red Line MTL 75W80)Mogoče pregled ali celo peskanje ventilov pri 150kkm in kontrola pogonske verige pri cca 200kkm.

Zav.tekočina in hladilna se pa tako izmeri in menja po potrebi na 2-3leta.Dobro opravi in brez skrbi odličen avto imaš! (ker je bencinar😉🤭) Jaz bi kar na Mazda olju ostal, ker za bencinarja g120 je čisto ok in tudi cenejši je😊 Srečno vožnjo.... 👍

 

 

Bini, najlepsa hvala za tale odgovor. Posljem mail svojem mehaniku, pa da vidimo kdaj ima cas in koliko bo vse skupaj prislo.

Napisano

Tole sm čist spregledou ampak lepo vas prosim no, kakšna menjava mikrojermena pri 120kkm, pa sej ni Renault..... Nisem še slišal, da bi japoncu spustila vodna črpalka al pa jermen pred 200kkm.

 

 

Nič od tega ni nuja. Na pooblaščencu preverijo pogonsko verigo z računalnikom, menjaj svečke pri 120kkm in vozi dalje!

 

 

 

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Tole sm čist spregledou ampak lepo vas prosim no, kakšna menjava mikrojermena pri 120kkm, pa sej ni Renault..... Nisem še slišal, da bi japoncu spustila vodna črpalka al pa jermen pred 200kkm.

 

 

Nič od tega ni nuja. Na pooblaščencu preverijo pogonsko verigo z računalnikom, menjaj svečke pri 120kkm in vozi dalje!

 

 

 

Pri 5 let stari M6 CD175 s 93.000 km je Pelko predlagal menjavo mikro jermena. Videla se je že površinska napokanost. In smo ga zamenjali ... 60€. Vlado, vidim da še nisi popolnoma spoznal Mazdine-japonske kakovosti. 😁

Napisano
pred 27 minutami je Deeyan napisal:

Mikrojermen sm js že lani vidu, da je mal napokan, s tem razlogom sm kr menju

 

pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Pri 5 let stari M6 CD175 s 93.000 km je Pelko predlagal menjavo mikro jermena. Videla se je že površinska napokanost. In smo ga zamenjali ... 60€. Vlado, vidim da še nisi popolnoma spoznal Mazdine-japonske kakovosti. 😁

#dizlLajf :lol:

Napisano
pred 50 minutami je NevLado napisal:

 

#dizlLajf :lol:

Pri dizlu je pa še in še tega....... :nevem:

Napisano

Japonci  stari okoli 15 let ne vem iz kakšnega materijala imajo te jermene- toyota 350000 km, mazda 250000km in še vse original micro jermeni.Za ta nove pa bomo videli-  pri Mazdi benzin tisti micro jermenček od črpalke vode  mi ne daje glih neke sigurnosti.

Napisano
pred 38 minutami je Bini napisal:

Pri dizlu je pa še in še tega....... :nevem:

 

Ne ne, to sem se pohecal ker imata obadva na dizlu napokan jermen :prstgor:

 

pred 34 minutami je Brane napisal:

Japonci  stari okoli 15 let ne vem iz kakšnega materijala imajo te jermene- toyota 350000 km, mazda 250000km in še vse original micro jermeni.Za ta nove pa bomo videli-  pri Mazdi benzin tisti micro jermenček od črpalke vode  mi ne daje glih neke sigurnosti.

 

Sej točno to (isto razmišljanje na podlagi mojih starejših japoncev)... Ne razumem zakaj bi na teh Mazdah pri 120 tisoč menjal jermen, razen če je res tak kot čigumi :o Na CX-3 ko sem jo prodal pri 110k je bil še kot nov (G120)....

Napisano

Na naši Mazdi 5 smo že dvakrat menjali micro jermen. Pa zobati jermen tudi. Prvič pri 120.000, drugič pri 240.000. Počasi ga bo treba že tretjič...

 

Moram pa kar po svoji glavi potrkati (ker drugega lesa trenutno nimam v bližini), da je to pravzaprav edino, kar se je menjalo. Enkrat smo še končnike zamenjali in pred kratkim sprednje zavorne diske. In se vrti. Normalno, ko gre pa za starega dvolitrskega turbo-dizla...

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
pred 2 urama je salesky napisal:

Kako priporočilo za vredu serviserja na štajerskem koncu? Najbolje okolica MB. CX5 - 2.2d (2015)

Za mazde na štajerskem je doktor Marjan iz okolice Frama. Če potrebuješ kontakt piši v zs

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Živjo.

 

Ker je moj sicer zaupanja vredni mehanik trenutno zasut gradbenimi opravili, Pelko pa ima tudi gužvo, me zanima, če imate kontakt kakšnega dobrega mehanika?

Regija: LJ z okolico, Gorenjska

Opis del: Dve Mazdi rabita zamenjavo vitalnih tekočin. 😃  (beri: redni servis, material nabavim sam)

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Deeyan ima enega dobrega v bližini.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.