Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je vzupan3 napisal:

Kje pa je bil delan servis?

V Lj Zalog imam enega ,ki sem mu ze prej vozil avtomobile.

Imam same dobre izkušnje z njim in mu zaupam.

Na prvi redni servis sem peljal k Pelkotu ,samo po pravici povedano nisem bil prevec zadovoljen.

Napisano
pred 6 urami je Peter22 napisal:

Zivijo

 

Ravno sem dobil avto nazaj,

Potrebno je bilo čiščenje EGR ventilov,sesalnega kolektorja,lopute ,map senzorja in vse kar zravn paše.

Luknje so bile baje ,tako zabite,da so bile za pol manjše.

Mehanik je reku,da se je ,en ceu dan zajebavu s čiščenjem.

Avto zaenkrat dela ko urca,ne javlja napake.

Cena 300eur

 

 

Se pravi, da sm dejansko prsparu 300€ za tole 😳 noro

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

V kateri regiji pa iščeš?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Na svoji M3 G120 2017 letnik se bližam 150.000 km. Poleg malega servisa, bi bilo potrebno še kaj drugega pregledati oz. zamenjati? Sesalni kolektor in sito, jermen/veriga, vodna pumpa??

 

Pa prosil bi še za link od zavornih diskov in ploščic (baje so ATE v redu po prebranem na tem forumu). Žal ne znam naročiti in ne vem kaj paše na moj avto. Iz autodoca najbolje verjetno.

In pa link do olja, do zdaj sem deval notri Mazda oil iz Mimovrste, berem da naj bi bil Shell Helix ultra malce boljši (ampak najdem 5 različnih).

Popravljeno od Jaka32
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Jaka32 napisal:

Na svoji M3 G120 2017 letnik se bližam 150.000 km. Poleg malega servisa, bi bilo potrebno še kaj drugega pregledati oz. zamenjati? Sesalni kolektor in sito, jermen/veriga, vodna pumpa??

 

Pa prosil bi še za link od zavornih diskov in ploščic (baje so ATE v redu po prebranem na tem forumu). Žal ne znam naročiti in ne vem kaj paše na moj avto. Iz autodoca najbolje verjetno.

In pa link do olja, do zdaj sem deval notri Mazda oil iz Mimovrste, berem da naj bi bil Shell Helix ultra malce boljši (ampak najdem 5 različnih).

Ne vem kaj si dosedaj naredil na tem avtu zato ti napišem kaj so mi neuradno svetovali kaj je dobro narediti na avtu, če ga misliš še nekaj časa imet😊

Menjava vseh mikro jermenov z vodno črpalko in napenjalcem pri cca 120 kkm. Fino je tudi menjat olje v R.menjalniku(Red Line MTL 75W80)Mogoče pregled ali celo peskanje ventilov pri 150kkm in kontrola pogonske verige pri cca 200kkm.

Zav.tekočina in hladilna se pa tako izmeri in menja po potrebi na 2-3leta.Dobro opravi in brez skrbi odličen avto imaš! (ker je bencinar😉🤭) Jaz bi kar na Mazda olju ostal, ker za bencinarja g120 je čisto ok in tudi cenejši je😊 Srečno vožnjo.... 👍

 

Popravljeno od Bini
  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 19. 5. 2022 ob 10:05 je Bini napisal:

Ne vem kaj si dosedaj naredil na tem avtu zato ti napišem kaj so mi neuradno svetovali kaj je dobro narediti na avtu, če ga misliš še nekaj časa imet😊

Menjava vseh mikro jermenov z vodno črpalko in napenjalcem pri cca 120 kkm. Fino je tudi menjat olje v R.menjalniku(Red Line MTL 75W80)Mogoče pregled ali celo peskanje ventilov pri 150kkm in kontrola pogonske verige pri cca 200kkm.

Zav.tekočina in hladilna se pa tako izmeri in menja po potrebi na 2-3leta.Dobro opravi in brez skrbi odličen avto imaš! (ker je bencinar😉🤭) Jaz bi kar na Mazda olju ostal, ker za bencinarja g120 je čisto ok in tudi cenejši je😊 Srečno vožnjo.... 👍

 

 

Bini, najlepsa hvala za tale odgovor. Posljem mail svojem mehaniku, pa da vidimo kdaj ima cas in koliko bo vse skupaj prislo.

Napisano

Tole sm čist spregledou ampak lepo vas prosim no, kakšna menjava mikrojermena pri 120kkm, pa sej ni Renault..... Nisem še slišal, da bi japoncu spustila vodna črpalka al pa jermen pred 200kkm.

 

 

Nič od tega ni nuja. Na pooblaščencu preverijo pogonsko verigo z računalnikom, menjaj svečke pri 120kkm in vozi dalje!

 

 

 

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Tole sm čist spregledou ampak lepo vas prosim no, kakšna menjava mikrojermena pri 120kkm, pa sej ni Renault..... Nisem še slišal, da bi japoncu spustila vodna črpalka al pa jermen pred 200kkm.

 

 

Nič od tega ni nuja. Na pooblaščencu preverijo pogonsko verigo z računalnikom, menjaj svečke pri 120kkm in vozi dalje!

 

 

 

Pri 5 let stari M6 CD175 s 93.000 km je Pelko predlagal menjavo mikro jermena. Videla se je že površinska napokanost. In smo ga zamenjali ... 60€. Vlado, vidim da še nisi popolnoma spoznal Mazdine-japonske kakovosti. 😁

Napisano
pred 27 minutami je Deeyan napisal:

Mikrojermen sm js že lani vidu, da je mal napokan, s tem razlogom sm kr menju

 

pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Pri 5 let stari M6 CD175 s 93.000 km je Pelko predlagal menjavo mikro jermena. Videla se je že površinska napokanost. In smo ga zamenjali ... 60€. Vlado, vidim da še nisi popolnoma spoznal Mazdine-japonske kakovosti. 😁

#dizlLajf :lol:

Napisano
pred 50 minutami je NevLado napisal:

 

#dizlLajf :lol:

Pri dizlu je pa še in še tega....... :nevem:

Napisano

Japonci  stari okoli 15 let ne vem iz kakšnega materijala imajo te jermene- toyota 350000 km, mazda 250000km in še vse original micro jermeni.Za ta nove pa bomo videli-  pri Mazdi benzin tisti micro jermenček od črpalke vode  mi ne daje glih neke sigurnosti.

Napisano
pred 38 minutami je Bini napisal:

Pri dizlu je pa še in še tega....... :nevem:

 

Ne ne, to sem se pohecal ker imata obadva na dizlu napokan jermen :prstgor:

 

pred 34 minutami je Brane napisal:

Japonci  stari okoli 15 let ne vem iz kakšnega materijala imajo te jermene- toyota 350000 km, mazda 250000km in še vse original micro jermeni.Za ta nove pa bomo videli-  pri Mazdi benzin tisti micro jermenček od črpalke vode  mi ne daje glih neke sigurnosti.

 

Sej točno to (isto razmišljanje na podlagi mojih starejših japoncev)... Ne razumem zakaj bi na teh Mazdah pri 120 tisoč menjal jermen, razen če je res tak kot čigumi :o Na CX-3 ko sem jo prodal pri 110k je bil še kot nov (G120)....

Napisano

Na naši Mazdi 5 smo že dvakrat menjali micro jermen. Pa zobati jermen tudi. Prvič pri 120.000, drugič pri 240.000. Počasi ga bo treba že tretjič...

 

Moram pa kar po svoji glavi potrkati (ker drugega lesa trenutno nimam v bližini), da je to pravzaprav edino, kar se je menjalo. Enkrat smo še končnike zamenjali in pred kratkim sprednje zavorne diske. In se vrti. Normalno, ko gre pa za starega dvolitrskega turbo-dizla...

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
pred 2 urama je salesky napisal:

Kako priporočilo za vredu serviserja na štajerskem koncu? Najbolje okolica MB. CX5 - 2.2d (2015)

Za mazde na štajerskem je doktor Marjan iz okolice Frama. Če potrebuješ kontakt piši v zs

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Živjo.

 

Ker je moj sicer zaupanja vredni mehanik trenutno zasut gradbenimi opravili, Pelko pa ima tudi gužvo, me zanima, če imate kontakt kakšnega dobrega mehanika?

Regija: LJ z okolico, Gorenjska

Opis del: Dve Mazdi rabita zamenjavo vitalnih tekočin. 😃  (beri: redni servis, material nabavim sam)

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Deeyan ima enega dobrega v bližini.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.