Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Priporočam Interclass. Ko končajo, boš imel notri še nekaj orodja (vsaj pri meni so v povprečju na vsak drugi servis pozabili kakšen kos orodja), pa še svoj avto boš dodobra spoznal (ko boš za njimi popravljal malomarnosti). Seveda bo vedno krivo vse drugo (poplava na luni, peščeni vihar na Arktiki, pingvini v Sahari,...), samo oni pa vedno vse naredijo brezhibno in neoporečno...

 

 

 

In ne zanašaj se na Majesa, on je v bistvu penzionist, ki si krajša čas in dviguje penzijo s tem, da hodi tja...

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

In ne zanašaj se na Majesa, on je v bistvu penzionist, ki si krajša čas in dviguje penzijo s tem, da hodi tja...

 

Kaj ti je pa Majes hudega naredil? Sej Majes ne dela na Fordu. :nevem:

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je Robert napisal:

Preveril pri Mazda Slovenija, ja, Avtocenter BTG d.o.o. v BTC-ju je uradni servis za Mazda vozila, sedaj preverjam cenovno med BTG-jem, Interclassom in Avtotehno Vis, pa so cenovno približno skupaj. 

Ne priporočam ti BTG, razen če so se kaj popravli. Interclass ti je že @Slivka priporočal 😁Jaz bi pa poiskusil Avtotehno Vis, ker če zmorejo Opla popravljat ti bodo pa še Mazdico porihtal.... :bravo:

Drugače pa je dr. Pelko varjanta za po 5.let.....:nevem:

Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

Ne, "dela" pa na BTjki. Je delal...

 

Aja, Ford Ranger torej? :hudicek:

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Ne priporočam ti BTG, razen če so se kaj popravli. Interclass ti je že @Slivka priporočal 😁Jaz bi pa poiskusil Avtotehno Vis, ker če zmorejo Opla popravljat ti bodo pa še Mazdico porihtal.... :bravo:

Drugače pa je dr. Pelko varjanta za po 5.let.....:nevem:

Bini, kolikokrat si ga peljal na servis v BTG?

Napisano

Nisem ga, ker mi ni pri roki ampak kar je bilo tu slišano o tem servisu in kako so skoraj vsi odleteli za Majesom na drugi servis ga nebi obiskal, če imam na izbiro servis za katerega še nisem slišal nič slabega.... 😉

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Živjo,

pred kratkim sem kupila 10 let staro (2014) Mazdo 2, 53 tisoč km, bencin. Ker sem jo iz Kopra pripeljala v Ljubljano, zdaj iščem novega mehanika.

Mi lahko, prosim, priporočate koga res zanesljivega iz LJ ali okolice (proti Gorenjski)? Na pooblaščeni servis raje ne bi šla.

Osnovno vzdrževanje in lažja popravila bom sicer delala sama, tako da iščem nekoga za kompleksnejše zadeve, ko in če bo potrebno.

Najlepša hvala!

Napisano
pred 8 urami je Mazda2 napisal:

Živjo,

pred kratkim sem kupila 10 let staro (2014) Mazdo 2, 53 tisoč km, bencin. Ker sem jo iz Kopra pripeljala v Ljubljano, zdaj iščem novega mehanika.

Mi lahko, prosim, priporočate koga res zanesljivega iz LJ ali okolice (proti Gorenjski)? Na pooblaščeni servis raje ne bi šla.

Osnovno vzdrževanje in lažja popravila bom sicer delala sama, tako da iščem nekoga za kompleksnejše zadeve, ko in če bo potrebno.

Najlepša hvala!

 

Ufff, da obstajajo tudi take ... Bravo. :) 

 

Koliko pa je bila cena? Ugibam 6.000???

Napisano
pred 14 urami je Mazda2 napisal:

Živjo,

pred kratkim sem kupila 10 let staro (2014) Mazdo 2, 53 tisoč km, bencin. Ker sem jo iz Kopra pripeljala v Ljubljano, zdaj iščem novega mehanika.

Mi lahko, prosim, priporočate koga res zanesljivega iz LJ ali okolice (proti Gorenjski)? Na pooblaščeni servis raje ne bi šla.

Osnovno vzdrževanje in lažja popravila bom sicer delala sama, tako da iščem nekoga za kompleksnejše zadeve, ko in če bo potrebno.

Najlepša hvala!

čestitke za dober nakup :zoom-zoom:

Napisano (urejeno)
pred 9 urami je Brane napisal:

Ne rabi se obremenjevat  ,še 100000 km si na miru z vzdrževanem.Okoli 150000 km se bo menjalo senzor klenkanja kakšen amortizer in to je to

90.000 na 2010 M2 menjal zadnje amortizerje in fedre.

 

Mogoče bi še držalo kako leto dve, potem pa bi se med odbojnimi gumami prelomla.

Fedre pa so cvetele....

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)
10 hours ago, Janez007 said:

 

Ufff, da obstajajo tudi take ... Bravo. :) 

 

Koliko pa je bila cena? Ugibam 6.000???

5500 🙂 sem pa dolgo iskala in imela veliko sreče. Prejšnja lastnica, starejša gospa, jo je imela zelo rada in je res lepo pazila nanjo.

 

11 hours ago, Slivka said:

Kako daleč od rok ti je Zgornja Senica pri Medvodah?

To bi šlo!

5 hours ago, NevLado said:

čestitke za dober nakup :zoom-zoom:

Hvala!!!

1 hour ago, MazdaBoy said:

Čestitke za nakup, srečno vožnjo :zoom-zoom:

Hvala! 🙂

Popravljeno od Mazda2
Napisano
pred 12 urami je godlike napisal:

90.000 na 2010 M2 menjal zadnje amortizerje in fedre.

 

Mogoče bi še držalo kako leto dve, potem pa bi se med odbojnimi gumami prelomla.

Fedre pa so cvetele....

Ma ta Mazdica je primorska in je vidla sol samo takrat ko jo je lastnica kupila v trgovini

Napisano
On 12/21/2024 at 6:18 AM, Brane said:

Ma ta Mazdica je primorska in je vidla sol samo takrat ko jo je lastnica kupila v trgovini

Točno tako, zato nima niti pikice rje. Jo bom pa zdaj pozimi po vsaki vožnji oprala.

On 12/21/2024 at 6:25 AM, Slivka said:

Avto Pelko

Zgornja Senica 46

1215 Medvode

 

041 667 335

Super, hvala. O njem sem že brala tu na forumu, vas ga veliko priporoča 🙂

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je Mazda2 napisal:

Točno tako, zato nima niti pikice rje. Jo bom pa zdaj pozimi po vsaki vožnji oprala.

Štajerska 2010 letnik ni pri 13 letih nič rjavela.

 

So kr solidno narejene.

 

Pral sem jo pa vsako pomlad, po prvem dežju v avtopralnici. Drugače pa smo zime pregrizli.

Popravljeno od godlike
Napisano

V petek opravil redni letni servis na 5. leto pri Avtoservis BTG v BTC-ju na Mazdi CX-30: olje, tesnilo, filter olja, filter klime, avtomehanična dela, pregled šob, zamenjava brisalcev spredaj in zadaj - prinesel s sabo (delo gratis) skupaj 290,07 € (kot je bilo predhodno dogovorjeno). Zadovoljen, nimam pripomb. 

Napisano
pred 9 urami je Robert napisal:

V petek opravil redni letni servis na 5. leto pri Avtoservis BTG v BTC-ju na Mazdi CX-30: olje, tesnilo, filter olja, filter klime, avtomehanična dela, pregled šob, zamenjava brisalcev spredaj in zadaj - prinesel s sabo (delo gratis) skupaj 290,07 € (kot je bilo predhodno dogovorjeno). Zadovoljen, nimam pripomb. 

 

Hmmm, verjetno svečk? Ne razumi me narobe, rad bi razumel kaj je mišljeno s tem

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.