Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

pri Mazdi 6 G165 z ročnim menjalnikom sem opazil, da se včasih predvsem pri prestavljanju iz 1. v 2. iz menjalnika zasliši škrtanje. Včasih več, včasih manj, včasih nič. Sicer se prestavlja OK, tudi sklopka je OK. 

 

Je ta zvok znak kakšne napake? @scania, ti imaš praktično enak menjalnik-avto, kaj bi to bilo?

Napisano

Jaz sem zadevo rešil z oljem redline, prvo sem mislil da se mora malo vtečt menjalnik, ampak nič. Z oljem je pa zadeva ponehala.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano

Po nasvetu scanie sem tudi sam dal v ročni menjalnik olje redline. Od takrat je menjalnik le še boljši. 

 

 

Napisano

Ma kako olje potem Mazda uporablja,da je vsako drugo olje boljše🤔

Moram pa rečt,da jaz nisem imel nikoli kakih problemov z Mazda menjalnikom,ne na 3ki ne sedaj na cx30tki.....👍😉

Napisano
pred 26 minutami je Bini napisal:

Ma kako olje potem Mazda uporablja,da je vsako drugo olje boljše🤔

Moram pa rečt,da jaz nisem imel nikoli kakih problemov z Mazda menjalnikom,ne na 3ki ne sedaj na cx30tki.....👍😉

To da Bini nima problemov, mi ne pomaga dosti. 😀

 

Sem pa malo posrfal in nisem edini s to hibo. Pri naslednjem servisu dam zamenjat še olje v menjalniku z https://www.amazon.de/dp/B000CPCBEG/

image.png

Napisano

Včasih so ga dali 1 liter, zdaj pa samo še 0,95 litra...

 

Imam občutek, da bo boljše, da samo še Tik-Tok gledam, ker drugače povsod lahko samo gledam, kako me lupijo...

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Enako je to olje rešilo težave pri meni.

 

To da je bilo včasih 1l ne vem, je pa tu enota QUART (1 US quart = 946.352946 milliliters)

Napisano
pred 14 urami je Janez007 napisal:

20230622_173414.jpg

 

20230622_173551.jpg

 

20230622_173619.jpg

 

20230622_173634.jpg

 

Tole je bilo pa hitro dostavljeno...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Upam da bo boljše.

 

Hudič je ta API GL-4.

Večina firm že leta daje v nove avte GL-5. Težava pa je glede sinhronov, ker v GL-4 menjalniku jih z GL-5 pobira.

 

Dosti garažnikov pri tem zamahne z roko, da kompliciram in naj dam GL-4/5 noter. Samo to ko pali na oboje, ni isto.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano (urejeno)

Po tem, ko sem na Mazdah zamenjal olje ročnega menjalnika, lahko rečem, da je občutek prestavljanja ročnega menjalnika za odtenek boljši. Posebno velike razlike pa vsaj zame ni. 

 

Vseeno menim, da se je zamenjava olja menjalnika izplačala.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Po tem, ko sem na Mazdah zamenjal olje ročnega menjalnika, lahko rečem, da je občutek prestavljanja ročnega menjalnika za odtenek boljši. Posebno velike razlike pa vsaj zame ni. 

 

Vseeno menim, da se je zamenjava olja menjalnika izplačala.

Si dal redline?

Napisano (urejeno)
pred 19 minutami je scania napisal:

Si dal redline?

 

Ja seveda, saj ga je predlagal @scania :) 

 

Strošek pa 90 € na avto, 65 € za olje + 25 € za menjavo.

 

image.png

 

20230622_173619.jpg

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Ja, sem že in občutek daje, da imaš prav. 👍

S časom bo še bolje. Na moji 6-ki je po menjavi in prevoženih nekaj tisoč kilometrih menjalnik postal mehek kot putrček. 

 

 

Napisano
pred 52 minutami je Alex napisal:

S časom bo še bolje. Na moji 6-ki je po menjavi in prevoženih nekaj tisoč kilometrih menjalnik postal mehek kot putrček. 

Me pa zanima, zakaj šele po nekaj 100, 1000 km? 

Napisano
pred 32 minutami je Janez007 napisal:

Me pa zanima, zakaj šele po nekaj 100, 1000 km? 

 

Takrat se zobniki že mal zgladijo :D

  • Všeč 1
  • Haha 3

Podpis.png

 

Napisano
pred 10 urami je Janez007 napisal:

Me pa zanima, zakaj šele po nekaj 100, 1000 km? 

Bo mogoče padla kaka razlaka od @scania..... 🤔😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.