Skoči na vsebino

licarska in kleparska popravila

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 4 urami je samSimon napisal:

Vrata pridejo surova. Če je vdrtina na pregibu ti sicer lahko proba ven porinit, ampak najverjetneje ne bo šlo perfektno. Potem je pa tko, en majstr ti bo šel avtomatsko pokitat, drug bo pa forsiru nova vrata in reku, da ti kit zna pokat kasneje. Glede na to, da je avto vozen, bi jst čaku nova vrata, ki imajo verjetno tudi malo daljši rok dobave.

Saj to! Če niti sam nisem kriv za škodo mora bit vse povrnjeno v tip top novo stanje. Kit ne pride v poštev. Glede vrat pa ziher? Sem brskal po netu in baje naročijo kar prebarvan pleh že? No saj bom v ponedeljek klicaril okoli... Najbolj boli izguba časa. 😕 

 

pred 4 urami je FuManchu napisal:

Poiščeš vrata v barvi, ki jo imaš sedaj.  Problem rešen.

Poiščeš kje? Če lahko naročijo, super, sicer pa nevem o čem govoriš. :D Odpad? Skoraj nova šestka? Ni šans. Če so razbili naj spravijo v original stanje.

Napisano (urejeno)
pred 30 minutami je FuManchu napisal:

Vse se da zmenit z zavarovalnico. Jaz sem se tudi. 

Upam! :) Torej, če prav razumem praviš, da naročijo nova pobarvana vrata? To bi bilo mega!

 

Prosil bi za eno pojasnilo še... Imamo tri akterje: mojo zavarovalnico, povzročiteljevo in izvajalca popravila. Ko praviš, da se zmeniš z zavarovalnico, kako izgleda ta postopek? Komu grem najprej težit in kdo potem poskrbi za naročilo/montažo vrat?

Popravljeno od hermelin
Napisano

Ali greš najprej na tvojo zavarovalnico, kjer ti cenilec oceni škodo (ter potem ti poveš kje boš popravljal in pač avto pelješ tja). V tem primeru, ti zna cenilec pametovati, da ni škode za nova vrata...ali pelješ direkt k ličarju/kleparju, ki dela za tvojo zavarovalnico in potem oni naredijo cenitev (ti nimaš nic z cenilcem na zav..., ne vem pa do kake škode, lahko da ličar potem ima svojega cenilca od zav.). Jaz bi vsekakor šel najprej k ličarju, ker nekdo ki je dober ti bo zagotovo bolje svetoval (tudi glede popravila) kot pa cenilec na zavarovalnici, ki ponavadi pametujejo da te glava boli....material/dele potem, ko so urejeni papirji naroča tisti, kjer boš popravljal....

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je sportman333 napisal:

Ali greš najprej na tvojo zavarovalnico, kjer ti cenilec oceni škodo (ter potem ti poveš kje boš popravljal in pač avto pelješ tja). V tem primeru, ti zna cenilec pametovati, da ni škode za nova vrata...ali pelješ direkt k ličarju/kleparju, ki dela za tvojo zavarovalnico in potem oni naredijo cenitev (ti nimaš nic z cenilcem na zav..., ne vem pa do kake škode, lahko da ličar potem ima svojega cenilca od zav.). Jaz bi vsekakor šel najprej k ličarju, ker nekdo ki je dober ti bo zagotovo bolje svetoval (tudi glede popravila) kot pa cenilec na zavarovalnici, ki ponavadi pametujejo da te glava boli....material/dele potem, ko so urejeni papirji naroča tisti, kjer boš popravljal....

Hvala! OK, torej cenilec pri ličarju, ne pa od zavarovalnice direkt. Torej en od priporočenih teh AC Tomc itd., če delajo za zavarovalnico.

 

Nevem pa, če je bilo jasno, da imam tisto evropsko karto izpolnjeno, kjer je vidno, da nisem jaz krivec. Ali v tem primeru grem k ličarju/kleparju od moje ali povzročiteljeve zavarovalnice? Vem, da pri prejšnjem avtu sem šel k cenilcu povzročiteljeve in potem vzel izplačilo, ampak mogoče sem ga usral. :)

Popravljeno od hermelin
Napisano

A ne bo slo to s police od babice, ce prav razumem je priznala vse? Torej njegova zavarovalnica nima veze s tem..

Napisano
pred 3 urami je sportman333 napisal:

Mislim da tisti ki so dobri delajo za vec ali manj vse zavarovalnice...jaz bi šel tja, kjer imaš ti zavarovanje.

 

Pred eno uro je SeekK napisal:

A ne bo slo to s police od babice, ce prav razumem je priznala vse? Torej njegova zavarovalnica nima veze s tem..

 

Jup. In ja, ni čisto jasno zakaj bi šel k svojemu. Ampak tudi res, da verjetno je vseeno ker večina dela za obe...

Napisano (urejeno)

Tebi je bistvo kaksno cenitev bo naredil tvoj cenilec in ne nek zunanji. Tvoj cenilec (od zavarovalnice) ti bo izdal nalog in s tem nalogom gres lahko potem popravljati kamor zelis. V kolikor bo licar naknadno nasel dodatno popravilo jo mora cenilec oz. zavarovalnica oddobriti, saj v nasprotnem primeru tega ne bo dobil placanega. Torej vse je vazno kaj bo cenilec napisal na nalog za popravilo, ker je to osnova za popravilo.

Popravljeno od Scr3am
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Scr3am napisal:

Tebi je bistvo kaksno cenitev bo naredil tvoj cenilec in ne nek zunanji. Tvoj cenilec (od zavarovalnice) ti bo izdal nalog in s tem nalogom gres lahko potem popravljati kamor zelis. V kolikor bo licar naknadno nasel dodatno popravilo jo mora cenilec oz. zavarovalnica oddobriti, saj v nasprotnem primeru tega ne bo dobil placanega. Torej vse je vazno kaj bo cenilec napisal na nalog za popravilo, ker je to osnova za popravilo.

Ok, hvala! Dober info za standarden postopek, ko storilec ni znan in greš k svoji zavarovalnici. V tem primeru tam ocenijo koliko bo stalo popravilo, kasneje pa lahko klepar/ličar najde dodatne probleme in on ureja to z zavarovalnico, ki mora te dodatne stroške odobriti. To je razumljivo.

 

Sedaj pa še vedno nejasne zadeve:

  1. Če je storilec znan, greš k njegovi ali svoji zavarovalnici na cenitev? Če k njegovi, imam sploh kaj početi s svojo razen za nadomestni avto težit?
  2. Ali sploh drži, da greš lahko kar k pooblaščenemu kleparju/ličarju na cenitev? Taki sploh obstajajo? Ali pa je bilo to priporočilo samo z vidika, da imaš nekaj podlage pred cenitvijo zavarovalnice?

 

Popravljeno od hermelin
Napisano

Moj primer - parking. 

Šel k ličarju, ki je pooblaščen od moje zavarovalnice, je pogledal in poslikal, naredil zapisnik in me dal na čakalno vrsto za delo. Potem poklical, mu pustil avto in ko je bil gotov, ga odpeljal. Vse urejal on. 

Mislim, da je bolje poiskat pooblaščenega ličarja in vse uredi sam. Ni važna cenitev, ampak da je avto zrihtan. 

To je MOJE mnenje. 

Napisano

Jaz sem dosedaj ponavadi vse urejal na pooblascenem Mazda servisu... So potem sami urejali cenitev in popravilo ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:

Jaz sem dosedaj ponavadi vse urejal na pooblascenem Mazda servisu... So potem sami urejali cenitev in popravilo ... 

+1, na Interclassu so ok, lepo pofarbano, ko sem dal vrata štrihat

 

sem sicer dobil občutek, da sem fasal eno novo drajso na drugi strani vrat verjetno ko se sprehajajo okoli avta in majo v garaži gužvo :D nisem pa imel žal poslikano, da bi lahko res sodu za 100%

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Moj primer - parking. 

Šel k ličarju, ki je pooblaščen od moje zavarovalnice, je pogledal in poslikal, naredil zapisnik in me dal na čakalno vrsto za delo. Potem poklical, mu pustil avto in ko je bil gotov, ga odpeljal. Vse urejal on. 

Mislim, da je bolje poiskat pooblaščenega ličarja in vse uredi sam. Ni važna cenitev, ampak da je avto zrihtan. 

To je MOJE mnenje. 

Hvala! In kateri ličar je to, če se zna dobro zmenit in je tudi od Save/Triglava? Kot sem uspel ugotoviti je pa edina opcija, da je "avto zrihtan", da dobim nova vrata. Vse ostalo je kitanje kar niti slučajno ne sprejmem na tako novem avtu.

 

pred 12 minutami je NevLado napisal:

+1, na Interclassu so ok, lepo pofarbano, ko sem dal vrata štrihat

 

sem sicer dobil občutek, da sem fasal eno novo drajso na drugi strani vrat verjetno ko se sprehajajo okoli avta in majo v garaži gužvo :D nisem pa imel žal poslikano, da bi lahko res sodu za 100%

Hvala! Jih imam blizu. Sej tudi razmišljal, da uradni servisi bi najbrš še najlažje naročili nova že poštrihana vrata. Škoda glede praske... 😕 Ampak ajde, na tej točki raje vzamem to kot luknjo v vratih ali kitanje/neujemajočo barvo.

Napisano
pred 8 minutami je hermelin napisal:

Hvala! In kateri ličar je to, če se zna dobro zmenit in je tudi od Save/Triglava? Kot sem uspel ugotoviti je pa edina opcija, da je "avto zrihtan", da dobim nova vrata. Vse ostalo je kitanje kar niti slučajno ne sprejmem na tako novem avtu.

 

Hvala! Jih imam blizu. Sej tudi razmišljal, da uradni servisi bi najbrš še najlažje naročili nova že poštrihana vrata. Škoda glede praske... 😕 Ampak ajde, na tej točki raje vzamem to kot luknjo v vratih ali kitanje/neujemajočo barvo.

Glej jaz ti svetujem da pokličeš in vprašaš.

 

Jaz sem dal ravno prejšnji teden za luč zahtevek ker sem imel luknjo v njej, sem na Savi in so zrihtali vse sami namesto mene, jutri peljem menjat.

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Glej jaz ti svetujem da pokličeš in vprašaš.

 

Jaz sem dal ravno prejšnji teden za luč zahtevek ker sem imel luknjo v njej, sem na Savi in so zrihtali vse sami namesto mene, jutri peljem menjat.

Na sliki ni bilo videt  nobene luknje ...

Napisano
pred 11 minutami je Janez007 napisal:

Na sliki ni bilo videt  nobene luknje ...

Na sredini je bila luknja, okoli pa razpoka gospod! Potem pa še ena siva drajsa, kot da je bilo butnjeno ali se je pa luč tako deformirala od udarca

Napisano

Poštrihanih vrat ti nihče ne more dobit, te opcije nimaš ne ti, ne servis. Nova vrata bojo edino surova pršla. 

Napisano
pred 3 minutami je NevLado napisal:

Na sredini je bila luknja, okoli pa razpoka gospod! Potem pa še ena siva drajsa, kot da je bilo butnjeno ali se je pa luč tako deformirala od udarca

Se zafrkavam, ... brez nič ni mogla ratat tista napokana plastika - roža. Si se pa pametno lotil, zavarovalnica - servis. Kateri servis? 

 

Napisano
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Se zafrkavam, ... brez nič ni mogla ratat tista napokana plastika - roža. Si se pa pametno lotil, zavarovalnica - servis. Kateri servis? 

 

Interclass valda

Napisano

Kaj pa direkt ni šlo? Sam sem v podobnem primeru avto zapeljal v BTC, so naredili zapisnik, počakali, da jim zavarovalnica odobri, me poklicali, naročili rezervi kos, ... 

Napisano
pred 55 minutami je Janez007 napisal:

Na sliki ni bilo videt  nobene luknje ...

A delaš za interclass? :D

 

pred 43 minutami je Shrek napisal:

Ja...pa imel sem policijski zapisnik. 

Tudi jaz.

 

pred 6 minutami je NevLado napisal:

Interclass valda

Sem preklical malo mazda servise po ljubljani in so vsi res super na telefonu. Izvedel sam pa, da btc ima 2 podizvajalca (avto prenova in keršič), vis in interclass pa imata svojo delavnico. Glede na to, da hvališ interclass pa še blizu so se mogoče kar tja odrolam...

Napisano
pred 20 minutami je Janez007 napisal:

Kaj pa direkt ni šlo? Sam sem v podobnem primeru avto zapeljal v BTC, so naredili zapisnik, počakali, da jim zavarovalnica odobri, me poklicali, naročili rezervi kos, ... 

ja, sej to sm jst točno tko naredu :D 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.