Skoči na vsebino

Težava z elektriko (battery system malfunction) Mazda 6 165 i-eloop

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo, na naši Mazdi 6 2016, ca 235000 km, nam ja na poti z dopusta zasvetila rdeča lučka akumulatorja in info, da moramo takoj na servis.

 

Peljali smo, dokler je bilo možno. Motor je začel cukati, izklopli so se asistenčni sistemi, napisalo je, da se v kratkem izklopi servo volan…

 

Komaj smo prilezli do črpalke (na koncu so se ugasnile luči, smerokazi niso več delali, električna ročna ni zategnila). Ko sem odprl havbo, je ventilator motorja pihal…

 

Ko je po ca. uri in pol prišla asistenca, je lahko avto normalno zagnal in ga odpeljal na prikolico. Pot domov smo nadaljevali z nadomestnim vozilom.

 

Ko so avto dostavili na servis, niso našli nobene napake, tudi kratke vožnje niso nič pokazale.

 

Je že kdo imel podobne izkušnje? Bi lahko bil alternator?

 

Pred ca. dvemi leti sem orihinalni akumulator menjal z Vartinim AGM-om, ker je štrajkal istop in ieloop. Incializacije nisem izvedel.

 

 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Napisano

Ce je se prvi akumulator ali je star vec kot ene stiri leta, potem je verjetno res ta krivec…

 

Edit: sem sedaj bolj pozorno prebral in vidim, da je akumulator star dve leti… Vseeno bi ga dal pregledati… 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je Brane napisal:

Jest stavim na alternator

Enako. 

Akumulator ne more crknit v dveh letih

Lahko, a le redko se to zgodi. Pa še bencinar je.

 

 

Napisano

Hvala za odgovore. Torej menjam alternator in baterijo, da sem na varni strani.

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Tudi relativno mlad akumulator lahko crkne. Poleti celo pogosteje kot pozimi, saj doživi "kap" zaradi vročine.

Ampak, če ga kap potem ni nič več od njega, pri njemu je pa kasneje celo normalno vžal in deloval!

Kaj drugega bo narobe.... 🤔

Napisano
pred 16 minutami je Bini napisal:

Ampak, če ga kap potem ni nič več od njega, pri njemu je pa kasneje celo normalno vžal in deloval!

Kaj drugega bo narobe.... 🤔

To je tudi mene zmedlo. Kot sem napisal, je ventilator še zmeraj hladil hladilnik, ko sem ugasnil avto. Ko sem probal avto ponovno zagnati ko je bil še vroč, so se luči vklopile, motor pa je samo dvakrat kliknil (nekako ck ck).

 

Obstaja verjetnost, da so se krtačke ob nakladanju na rampo ponovno nalegle na alternator?

 

Je sploh komu na šestki pri 220k km že žviznil alternator?

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je GregorK napisal:

To je tudi mene zmedlo. Kot sem napisal, je ventilator še zmeraj hladil hladilnik, ko sem ugasnil avto. Ko sem probal avto ponovno zagnati ko je bil še vroč, so se luči vklopile, motor pa je samo dvakrat kliknil (nekako ck ck).

 

Obstaja verjetnost, da so se krtačke ob nakladanju na rampo ponovno nalegle na alternator?

 

Je sploh komu na šestki pri 220k km že žviznil alternator?

Uporabljaš start/stop ali ga izklopiš ko vklopiš avto?

@Brane po dodatnem opisu se nagibam k tvoji diagnozi alternator.

Popravljeno od scania
Napisano

Uporabljam start stop. Je imel kar delo na makedonski in srbski meji (pozabo sem ga izklopit 🤦‍♂️)

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Napisano
pred 22 minutami je scania napisal:

Uporabljaš start/stop ali ga izklopiš ko vklopiš avto?

@Brane po dodatnem opisu se nagibam k tvoji diagnozi alternator.

Velika možnost.... 🤔👍

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Brane napisal:

Zjutraj sem imel podoben primer,strošek 30 eur-diagnoza slaba masa

Je bil pred cca. 20 leti primer, ko je Tehnounion na Roverju 214 le zaradi slabe mase na alternatorju še prej zamenjal računalnik vozila..., potem pa stranki ni hotel vrniti plačila za nepotrebno menjavo računalnika (takrat cca 1.000€). 😃

Popravljeno od Janez007
Napisano

Uf, hvala. Pogledamo vse kable, potem pa vozit, pa bo, kaj bo.

 

Še prej pa z AMZS asistenco sklenit 😁

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Napisano
pred 24 minutami je GregorK napisal:

Uf, hvala. Pogledamo vse kable, potem pa vozit, pa bo, kaj bo.

 

Še prej pa z AMZS asistenco sklenit 😁

Če voziš na pooblaščenca, imaš 10 let zastonj mazda asistenco

Napisano

Moja ne. Mi je že potekla.

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Napisano
pred 36 minutami je GregorK napisal:

Moja ne. Mi je že potekla.

 Ali je ze starejsa od 10 let? Ko naredis redni servis na pooblascenem servisu, se podaljsa MES za 12 mesecev… Velja menda do 10 let starosti vozila…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hja, če ga ni vozil na uradni servis je pač ni več. :nevem:

 

Drugač bi pa jaz stavil ba aku, ker ga je i-stop vrerjetno do konca frderbal.

33112_1.png

Napisano

Kolikor vem, je tako, da ko peljes na pooblasceni servis, dobis po tem 12 mesecev MES... tudi ce si vmes prekinil in ga servisiral drugje ... Lahko se pa motim ... 

 

https://media-assets.mazda.eu/raw/upload//mazdasi/globalassets/mscee-pages/si/mes/mazda_leaflet_mes_slo-maj2018.pdf

 

mazda_leaflet_mes_slo-maj2018.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 6 urami je Janez007 napisal:

Je bil pred cca. 20 leti primer, ko je Tehnounion na Roverju 214 le zaradi slabe mase na alternatorju še prej zamenjal računalnik vozila..., potem pa stranki ni hotel vrniti plačila za nepotrebno menjavo računalnika (takrat cca 1.000€). 😃

Isto sranje sem imel sam na peugeotu 306.Kupilnnovo sem novo čentrlino v Trstu za 1. 700. 000 lit. (lir), zamenjal in je bilo isto sranje. Na koncu je avto električar odkril slabo maso. 

 

 

Napisano

Glede na simptome, bi bilo za preveriti kako je z električno inštalacijo, da kje ne prebija kakšen kabel?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Menjali smo alternator in hkrati še jermene. Stari alternator je v prostem teku proizvajal 12.2 V, ob dvignjenih obratih pa je napetost padla na 11.8 V.

 

Nov alternator je v obeh primerih proizvajal 14 V.

 

Tudi na testni vožnji je iEloop po 10 km začel delovati normalno.

 

Upam da je to to.

  • Všeč 9
  • Hvala 1

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.