Skoči na vsebino

Mazda 2 vs. Toyota Yaris


DonFelipe

Priporočeno sporočilo

Prosim ne citirati Filipa ker potem vidim njegove umotvore


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Čisto solidno gredo te zadeve. Če bi imel čepke v ušesih, bi rekel, da kar dobro potegne. Tako pa takšno priganjanje pri nas, ki že toliko let tlačimo zemljo in smo navajeni na drugačen zvok, povzroča nek čuden občutek. Ampak če gledaš števec, vidiš, da se stvar kar dobro premika. Zanimiv je občutek z mesta, saj večinoma požene s pomočjo (ali zgolj z) elektromotorja in si v trenutku lahko pred drugimi. Najbolje, da poskusiš. Zagotovo pa boš užival, če voziš umirjeno (kar ni nujno počasi, zgolj z manj grobih priganjanj).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 48 minutami je scania napisal:

Preverjeno, raketa

Zelo zelo mi je všeč Corolla z GR paketom in to mašino, sem jo dodal v ožji izbor, ko se bom v bližnji prihodnosti odločal za nakup novega avta (vidim, vsaj po slikah, so tudi izboljšali/polepšali tido v prejšnjih verzijah "grozno" prestavno ročico....je sedaj malo bolj estetska)....in tudi karavan je še vedno na voljo. Ali ima kdo izkušnje (brati se mi drobnega tiska trenutno še ne da :)) s temi Toyota garancijami, torej 10.let baterija in mislim da je sedaj 185k prevoženih km....kaj to pomeni, če redno servisiraš na uradnem servisu, v primeru okvare/težave menjajo baterijo free of charge, itd.....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred nekaj dnevi sem za eno mladenko preletel tisti dokument o desetletnem jamstvu (sicer je garancija triletna). In me je pozitivno presenetilo, da je večina stvari bila kar naštetih. Se sicer (razumljivo) zavarujejo za marsikaj, ampak se mi je zelo, da zelo korektno. Je torej kar blizu tovarniške garancije (pač s to izjemo, da jamstvo ponuja Toyota Adria).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je sportman333 napisal:

Zelo zelo mi je všeč Corolla z GR paketom in to mašino, sem jo dodal v ožji izbor, ko se bom v bližnji prihodnosti odločal za nakup novega avta (vidim, vsaj po slikah, so tudi izboljšali/polepšali tido v prejšnjih verzijah "grozno" prestavno ročico....je sedaj malo bolj estetska)....in tudi karavan je še vedno na voljo. Ali ima kdo izkušnje (brati se mi drobnega tiska trenutno še ne da :)) s temi Toyota garancijami, torej 10.let baterija in mislim da je sedaj 185k prevoženih km....kaj to pomeni, če redno servisiraš na uradnem servisu, v primeru okvare/težave menjajo baterijo free of charge, itd.....

Meni je pri Toyoti všeč da imaš objavljen PDF s servisi, kaj vse je treba menjat in tudi okvirno ceno.

 

 

Kolikor spremljam so te Corolle BP, to so že tako uveljavljeni hibridni sistemi da nimaš kaj, baterije zdržijo med 300-500 kkm. Nemoreš verjet ko bereš.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma, baterije v teh Toyota hibridih so ponavadi fuč med 100.000 in 150.000 km (odvisno kako pogosto je priganjan in stoji na vročem soncu), samo avto tega takrat ne javi. Dobra stvar je, da ne gorijo in da so popravljive.

 

Kako veš, da je baterija fuč? Poraba znatno naraste (ker ni toliko pomoči elektrike). Kako je s prepričevanjem prodajalca/uvoznika, da baterija ni več okej, če avto ne pokaže napake, pa ne bi vedel. Verjetno je bolj podobno boju z mlini na veter.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 57 minutami je dvorjan napisal:

Ma, baterije v teh Toyota hibridih so ponavadi fuč med 100.000 in 150.000 km (odvisno kako pogosto je priganjan in stoji na vročem soncu), samo avto tega takrat ne javi. Dobra stvar je, da ne gorijo in da so popravljive.

 

Kako veš, da je baterija fuč? Poraba znatno naraste (ker ni toliko pomoči elektrike). Kako je s prepričevanjem prodajalca/uvoznika, da baterija ni več okej, če avto ne pokaže napake, pa ne bi vedel. Verjetno je bolj podobno boju z mlini na veter.

 

Baterija ni fuč po 150000km, treba je naredit umerjanje baterije vsak drug servis in je to to. V nasprotnem primeru se laksna celica prej izprazni ali napopni kot druge zato ima omejeno kapaciteto. Glede garancije pa je toyota top, res brez skrbi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ekola, malo izsekov iz moje knjige o hibridnih vozilih. Kaj se dogaja s časom v bateriji. Torej SOC (state of charge) v posamezni celici pada. In ko celica z najnižjo vrednostjo doseže minimalno vrednost se začne polnjenje, kljub temu da ostale celice niso dosegle minimalne vrednosti. Ko se prične polnjenje se pa polni dokler celica z maksimalno vrednostjo ne doseže maksimalne vrednosti polnjenja, čeprav še ostale celice niso napolnjenje. Baterijo se uravnoteži s testerjem, sedaj novejše baterije imajo že samostojno uravnoteženje ko vrednost med celicami preseže 5% in sicer s kurjenjem energije z namenom balansiranja ali pa z usmerjanjem toka skozi upor med polnjenjem da se posameznem blok počasneje polni z namenom balansiranja.

Pri toyoti bi naj baterije zdržale okrog 300000km, težava je samo hlajenje baterije, če bi bilo vodno hlajenje bi bilo dosti boljeee, vendar lahko sami pripomoremo tako da pred vklopom prezračimo avto in s tem znižamo temepraturo potem zaženeš klimo in počakaš malo da se kabina ohladi. Najbolj obremnejen baterijski modul pri toyoti yaris je srednji modul baterijskega sklopa zaradi izvedbe hlajenja. Je pa tudi fajn pri toyotah redno odstranit bočni filter zadaj levo in ga spihat. Glede življenjske dobe baterije je pa pomemben SOH (state of health), ko le ta doseže 70% je baterija zrela za menjavo, lahko pa pri vsakem servisu dobiš izpis vrednosti SOH.

Ok zdaj pa spodaj par slikic z moje knjige, kjer je zraven tudi mala razlaga. Upam, da je zanimivo :)

Vrstni red slikic za ogled je od spodaj navzgor :) 

Slika6.png

Slika5.png

Slika4.png

Slika3.png

Slika2.png

Slika1.png

Popravljeno od scania
  • Všeč 5
  • Hvala 4
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 6 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.