Skoči na vsebino

Nakup avta iz tujine


mazdaman

Priporočeno sporočilo

pred 22 minutami je Bini napisal:

Samo vprašam, koliko dobim za 3ko 2.0,120g, Revolution, 18 letnik, 50kkm....🤔

Toliko, kolikor je kdo pripravljen plačati. Si predstavljam, da avtohiša več kot 12 jurjev ne ponudi ...

 

Po toliko gredo na dražbah.

slika.png

Popravljeno od dvorjan
  • Všeč 3
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je dvorjan napisal:

Toliko, kolikor je kdo pripravljen plačati. Si predstavljam, da avtohiša več kot 12 jurjev ne ponudi ...

 

Po toliko gredo na dražbah.

slika.png

Vem, hecal sem se, saj veš zakaj.... 😊

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ČE ravno koga zanima, 12.1. se je Mazda 3 hatchback 12/2018, SkyActiv G 120 KM MT, prodala za 5.600€ +dražba +DDV +prevoz.

Tako da tele trojke pred MK4, torej MK3 (2017-2018) so kot kaže "best buy", vsaj če se mene vpraša. Ne vem, če kje drugje dobiš boljši avto ali pa več avta za tak denar.

Edino še kak Renault konkurira. Zadnjič sem enega Grand Scenica 1.3 AT (2019) opazoval - sicer je bil zanemarjen, ampak je šel za 5.800 + dražba +DDV. Tudi kupčija tedna.

dne 15. 1. 2024 ob 10:28 je dvorjan napisal:

Toliko, kolikor je kdo pripravljen plačati. Si predstavljam, da avtohiša več kot 12 jurjev ne ponudi ...

 

Po toliko gredo na dražbah.

slika.png

Aja, tale dotična je šla za 9.550€ +DDV. Torej švoh 12 jurjev pa roka.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je dvorjan napisal:

ČE ravno koga zanima, 12.1. se je Mazda 3 hatchback 12/2018, SkyActiv G 120 KM MT, prodala za 5.600€ +dražba +DDV +prevoz.

Tako da tele trojke pred MK4, torej MK3 (2017-2018) so kot kaže "best buy", vsaj če se mene vpraša. Ne vem, če kje drugje dobiš boljši avto ali pa več avta za tak denar.

Edino še kak Renault konkurira. Zadnjič sem enega Grand Scenica 1.3 AT (2019) opazoval - sicer je bil zanemarjen, ampak je šel za 5.800 + dražba +DDV. Tudi kupčija tedna.

Aja, tale dotična je šla za 9.550€ +DDV. Torej švoh 12 jurjev pa roka.

 

Če jih pa gledaš na avtonet, pa dajo cene kot da so iz zlata narejene

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sploh ne gledam avto-net oglasov. Mobile.de in autoscout24 sta izhodišče. Če mi je avto res všeč, pot v Nemčijo ni težava, sploh do večjih mest je vlak res poceni, nazaj pa roadtrip, kaj češ lepšega. 😃

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je dvorjan napisal:

ČE ravno koga zanima, 12.1. se je Mazda 3 hatchback 12/2018, SkyActiv G 120 KM MT, prodala za 5.600€ +dražba +DDV +prevoz.

Tako da tele trojke pred MK4, torej MK3 (2017-2018) so kot kaže "best buy", vsaj če se mene vpraša. Ne vem, če kje drugje dobiš boljši avto ali pa več avta za tak denar.

Edino še kak Renault konkurira. Zadnjič sem enega Grand Scenica 1.3 AT (2019) opazoval - sicer je bil zanemarjen, ampak je šel za 5.800 + dražba +DDV. Tudi kupčija tedna.

Aja, tale dotična je šla za 9.550€ +DDV. Torej švoh 12 jurjev pa roka.

Taka se potem ponavadi tu prodaja za 10+€...😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je ignacij napisal:

Kaj pa vem, jaz imam ceno primerljivo z nemškimi, pa kljub temu ni kupca.

 

Jest sm za 3ke to gledov.
Tvoja pa če mene vprašaš, za tiste ki poznajo mazde je top avto, za tiste ki pa ne, je pa 2.5 mašina čist preveč. Vseeno večinsko ljudje mislijo da tolk velik avto more bit dizel, al pa nek 1.5 turbo mlinček, če je že bencinar.

Sem siguren da kdor ne pozna mazde, misl da tole kuri 10+ medtem ko je ugasnjen :D Že men sosedje ne verjamejo da moj avto kuri manj od sosedovga 1.0 rapida ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Iz tega razloga imam v oglasu fotko števca kjer se vidi povrečje 6,9l, samo verjetno da te fotke sploh ne pride, ko prebere motor 2,5l je kolaps.

 

En me klical pa me spraševal za porabo, in nikakor ni verjel, ker njemu diesel Insignia pije 8l, pa da ima probleme z njo. Sem mu rekel če noče problemov je prov poklical, no na koncu se je odločil da bo šel raje enega tdi passata pogledat.

Popravljeno od ignacij
  • Haha 2
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Ni všeč 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je ignacij napisal:

Iz tega razloga imam v oglasu fotko števca kjer se vidi povrečje 6,9l, samo verjetno da te fotke sploh ne pride, ko prebere motor 2,5l je kolaps.

 

En me klical pa me spraševal za porabo, in nikakor ni verjel, ker njemu diesel Insignia pije 8l, pa da ima probleme z njo. Sem mu rekel če noče problemov je prov poklical, no na koncu se je odločil da bo šel raje enega tdi passata pogledat.

 

Zakaj ne prilepiš slike s Car info? Samo potem, ko ga boš prodal, lahko pričakuješ še kakšen klic zadovoljnega kupca .... 😃

 

Specifications for Mazda 6 Wagon generation GL 2.5 SKYACTIV-G Automatic, 6-speed (car.info)

 

image.png

 

 

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 57 minutami je Janez007 napisal:

 

Zakaj ne prilepiš slike s Car info? Samo potem, ko ga boš prodal, lahko pričakuješ še kakšen klic zadovoljnega kupca .... 😃

 

Specifications for Mazda 6 Wagon generation GL 2.5 SKYACTIV-G Automatic, 6-speed (car.info)

 

image.png

 

 

 

 

 

 

 

 

5.1l/100km highway? Če se voziš 130kmh od NM do MB in nazaj samo po AC je poraba 6.1, preverjeno iz prve roke :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Janez007 napisal:

 

Zakaj ne prilepiš slike s Car info? Samo potem, ko ga boš prodal, lahko pričakuješ še kakšen klic zadovoljnega kupca .... 😃

 

Specifications for Mazda 6 Wagon generation GL 2.5 SKYACTIV-G Automatic, 6-speed (car.info)

 

image.png

 

 

 

 

 

 

 

 

Sem pogledal na tej strani za svojo cx30 in 3ko iste letnike pa moram rečt, da imajo kar visoke cene.... :nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je etcho napisal:

Upoštevaj, da se od objavljene cene avto proda za 10% nižjo. Objavljena cena je samo pogajalsko izhodišče. 😊

Švedi se pogajajo, prvič slišim.... 🫤

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 urami je dvorjan napisal:

ČE ravno koga zanima, 12.1. se je Mazda 3 hatchback 12/2018, SkyActiv G 120 KM MT, prodala za 5.600€ +dražba +DDV +prevoz.

Tako da tele trojke pred MK4, torej MK3 (2017-2018) so kot kaže "best buy", vsaj če se mene vpraša. Ne vem, če kje drugje dobiš boljši avto ali pa več avta za tak denar.

Edino še kak Renault konkurira. Zadnjič sem enega Grand Scenica 1.3 AT (2019) opazoval - sicer je bil zanemarjen, ampak je šel za 5.800 + dražba +DDV. Tudi kupčija tedna.

Aja, tale dotična je šla za 9.550€ +DDV. Torej švoh 12 jurjev pa roka.

Na kateri strani gledate te dražbe? Kako pa je s prevozom v Slovenijo in papirji, če kupiš na dražbi? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

openlane.eu

 

To je stran za dražbe za podjetja, ki imajo registrirano dejavnost prodaje vozil.

Prevoz lahko plačaš dražbi, ki poskrbi za izvajalca, ali pa organiziraš v lastni režiji.

Papirji so načeloma vsi zraven, če niso, to piše. Včasih manjka potrdilo o skladnosti (COC), ki ga naročiš pri uvozniku (dodaten strošek 100-250€, odvisno od znamke).

 

Doma le še plačaš homologacijo in DMV.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Eno opozorilo pri nakupu v tujini, da ne bo kasneje jok...

 

Prijateljev brat je kupil dve leti star VW Tuareg v Nemčiji. Vsem, ki so le hoteli poslušati (in tudi tistim, ki niso...) je ponosno razlagal, kako je prišel okoli 2.000€ ceneje kot če bi vzel pri nas. 

 

Po sedmih mesecih je crknil menjalnik. In zdaj vsem, ki le hočejo poslušati (in tudi tistim, ki nočejo...) razlaga, kako nov menjalnik košta 9.000€, VW je še v garanciji, garancije pa nihče noče priznat... Naši serviserji razlagajo, da je bil kupljen v Nemčiji in naj kar tja pelje, Nemci pravijo, da ima zdaj SLO tablice in naj kar tu ureja. On pa fehtari sorodnike, prijatelje in sodelavce, da ga vozijo naokoli, dokler se servisi ne zmenijo med seboj, kdo bo to urejal pod garancijo...

  • Žalosten 3
  • Jezen 1
  • Ni všeč 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nesramna VW garancija. Tu bi en dober dopis uredil vse.

Našim naj pelje. Ko ga zavrnejo, naj zahteva pisno. Potem pa pošlje prodajalcu in uvozniku dopis.

 

In bo vse urejeno. 🙂 Zakonodaja ga ščiti, samo bo moral s prstom pokazat na njo.

 

Servisi naj se lepo menijo 45 dni in bo dobil novi avto.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin. Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben
    • En razlog je tudi, da so fabrke imele načez avtobus, in je lepo pobral delovce, pa jih nazaj domov dostavu. Zj pa dobiš denar za prevoz, in je cenejš z avtom kot pa z avtobusom, sploh ker se teli delovci kar dobro organizirajo, in se vozijo po 4-5 skupaj na šiht, in to ni čisto nič sporno. Sporni so tisti ki so sami v avtu, k bi se z lahkoto organizirali s kakšnim sodelavcem, ali pa sosedom, pa se ne
    • Glede na to, da lepo debatiramo in sem ravno z malice in trenutno nisem preveč naveličan, bom še dodal: - Res mi je jasno, da je treba hrano nekje pridelati, ampak stvari, ki jih pomagam delati drugim jaz je tudi treba nekje narediti, pa me tudi nihče ne vpraša kje jih bomo, pa imajo vsi korist od tega. Imam pa tudi sam nekaj vrta doma. Ne pretiravam, nekaj stvari pa zraste. Je pa s krompirjem že preveč dela, ker mi potem vrt zraste za 2x ali pa še malo več za 4 člansko družino. Pa še shraniti ga moram nekje, itd. Tako da lovim neko ravnotežje med vsem tem. Pa od kmetov meso kupujem, če je možno, itd. - Problem Slovenije je tudi, da v osnovi ni pravih kmetijskih površin. Nekaj se najde v Prekmurju, pa od Ljubljane do Kranja, drugo so pa hribi (beri jeba za pridelavo) in pa polovica države je kraški teren (beri jeba za namakanje, ker voda ponikne in težek teren za obdelavo). Ne da se ne da, je pa sigurno treba več truda in težko dosežeš tržne cene, bi rekel pri današnjih standardih kapitalizma. - Problem je tudi trpeč odnos kmetov, ki nekako bolj jamrajo kot pa da bi kaj naredili. Da bi se pa kdo resno tržno-ekonomsko lotil kmetije, pa ne oz. jih je zelo malo. Jaz bi tudi malo na šiht za hobi hodil, potem pa imel še razne stranske dejavnosti za zraven, da zvozim čez življenje. Pa da ne govorimo, da jim preko subvencij kupujemo veliko opreme. Potem pa lahko imamo tudi kaj od tega. - Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam. - Te prevoze na delo iz hribov bi lahko tudi podjetja rešila, če bi jim bilo kaj do kadra. V Avstriji je ogromno alpskih kmetij. Vem za podjetja, ki zjutraj po kmetijah ljudi s kombiji poberejo in jih potem odpeljejo nazaj. To je neko sožitje, ki funkcionira.  
    • Višji standard in poceni bencin... 😔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.