Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Michelin PS3 so letne z avtom.....ma da je dobra.

Meni vrhunska. Problem je, ker je nova 170?. Glupe dimenzije.

 

Nisem bral nazaj, ampak ali je kdo poizkusil na originalne felge montirat 225/40/18, ker je bolj standardna dimenzija?

Napisano

Meni vrhunska. Problem je, ker je nova 170?. Glupe dimenzije.

 

Nisem bral nazaj, ampak ali je kdo poizkusil na originalne felge montirat 225/40/18, ker je bolj standardna dimenzija?

Ja lahko jo namontiras, edino homologacijo ne bos naredo z original felgami. Aftermarket felge imajo nekatere vpisano tudi to dimenzijo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ravno sem dobil od mazde odgovor, da drugo dimenzijo dajem na lastno pest normalno. In me zanima, ce je kdo poskusil zadevo homologirat...Avto je nov, ampak za zimske sem pa mislil vpisat standardno dimenzijo oz. sirino...je kdo poskusil?

Napisano

ne more? poizkusiti, ker original feltne nimajo papirjev. edina mo?nost je, da ti nekdo posodi feltne, ki imajo v TUV papirju to?no za to mazdo vpisano dimenzijo ki jo ho?e?. Potem ima? v homologo vpisane druge gume, mogo?e ?e feltne, stro?ek je pa enkraten

 

Tako sem jaz naredil na Xedoski leta nazaj.

 

Daj mi ?e enkrat napi?i ?eljeno dimenzijo pa letnik / model, pa ti poi??em primer

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sepravi jest na svoje original 18ke lahko dam samo 225/45/18, saj so samo te napisane za 18ke v homologacijskem kartoncku. Ce bi recimo dal 225/50/18 nebi mogu homologirat? Pa se eno vprasanje... Recimo da dobis druge feltne katere imajo v TUV napisano zeljeno dinenzijo in ti to homologiras z drugimi feltnami. Vse lepo in prav samo a ti potem v homologacijskem kartoncku nic ne pise, da ta dimenzina velja za feltne recimo znamke OZ in ne za original mazda?

Napisano

Sepravi jest na svoje original 18ke lahko dam samo 225/45/18, saj so samo te napisane za 18ke v homologacijskem kartoncku. Ce bi recimo dal 225/50/18 nebi mogu homologirat? Pa se eno vprasanje... Recimo da dobis druge feltne katere imajo v TUV napisano zeljeno dinenzijo in ti to homologiras z drugimi feltnami. Vse lepo in prav samo a ti potem v homologacijskem kartoncku nic ne pise, da ta dimenzina velja za feltne recimo znamke OZ in ne za original mazda?

ne

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V?eri so mi menjal gume iz zimskih na letne in jih mam lepo na svojih felgnah, tako da se samo premontira in je. Od danes pa opa?am, da mi avto vle?e na desno in se spra?ujem, ali so zamenjali vrstni red gum, ?eprav je ozna?eno, kam kira pa?e.

 

Preden sko?im v luft, me samo zanima, ali bi lahko zaradi tega vleklo avto ob?utno v eno smer? 

 

PS: ko sm mel ?e zimske gor tega nisem opa?al, je pa res, da niti nisem posve?al pozornosti in nisem 100% ali je to od zdej ali ne.

Napisano

Valda da so zamenjali vrsti red gum.. Tiste z boljsim profilom sodijo na zadnjo os, ker zadnja prema stabilizira avto. Ce imas pa pri vseh stirih gumah nekako isti profil, naj bipa vsako leto zamenjal sprednje z zadnjim. Spredaj desno gre zadaj desno in spredaj levo zadaj levo. Lahko da gume niso pravilno zbalansirane ali pa kot je labi reku, ce so gume sirse lahko na slabi cesti oz. na kolesnicah avto vlece v levo/desno smer. Meni je recimo na prvi generaciji na kolesnicah fajn vleklo v desno smer na pnevmatikah 215/45/17 na zimskih 195/65/15 pa nic. Je pa zanimivo da imam sedaj drugo generacijo na 225/45/18 pa nic ne vlece :)

Napisano

Tudi tlak v gumah bi bilo za preverit, npr.ce ga ima prednja desna premalo oz.relativno manj kot leva kolegica, bo avto vleklo v desno :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A so letne sirse?

 

Letne so ?ir?e, ja. Kaj je tudi to va?no? :)

Napisano

Letne so ?ir?e, ja. Kaj je tudi to va?no? :)

Bolj obcutljiva na kolesnice in na nepravilnosti na podvozju. Popravite me, ce se motim...

Napisano

Bolj obcutljiva na kolesnice in na nepravilnosti na podvozju. Popravite me, ce se motim...

To?no tako.?irse gume bolj "poberejo" naklon ceste. In ker so ceste ponekod kar nagnjene proti bankinam posledi?no avto sili proti robu ceste.

To ob?uti tudi moj avto z letnimi gumami

 

 

Napisano

To?no tako.?irse gume bolj "poberejo" naklon ceste. In ker so ceste ponekod kar nagnjene proti bankinam posledi?no avto sili proti robu ceste.

To ob?uti tudi moj avto z letnimi gumami

Ko sem na mx5ki presekal zadnjo desno gumo, sem se kaksen teden vozil z rezervo(ozko, kot od karjole). Ko sem vulkanizerja vprasal,ce je smotrno delati optiko (alu feltna je bila konkretno zvita in sem jo imel ta cas na popravilu) kljub temu,da avto lepo vozi naravnost, mi je dejal, da bom pravo sliko dobil ?ele ko bom namestil nazaj normalno siroko gumo.

 

Tako da definitivno je nekaj na temu.

Napisano

Letne so ?ir?e, ja. Kaj je tudi to va?no? :)

Pol je ok, precej je odvisno tud od tipa gume.

Katere gume priporo?ate v dimenziji 205/50R16? Za MX5

Neki sportnega, brez mehkih bocnic (takih je mal), npr

 

Dunlop Sportmaxx rt

 

Koliko bi pa dal za gumo?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz sem uzel Toyo proxes t1 sport,..seveda extraload pa z za??ito za feltno,.. zaenkrat zelo zadovoljen. So tudi cenovno ugodne.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Pol je ok, precej je odvisno tud od tipa gume.

 

Neki sportnega, brez mehkih bocnic (takih je mal), npr

 

Dunlop Sportmaxx rt

 

Koliko bi pa dal za gumo?

Se dr?im pravila: Ne ?paraj za gume, olje, bremze...kar pa posledi?no tudi pomeni da v?asih ni najdra?je tudi najbolj?e :prstgor:

Napisano

Najprej grem tlak preverit, v?eraj nekako nisem imel ?asa. 

 

Glede ?irine, zimske mam dimenzijo 205, letne pa 215.... mislim, da ni ravno neke velike razlike. :D

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Mal dolgo traja, da odpi?em. Sem ?el preverit tlak v gumah in je bil v vseh na istem nivoju.

 

Bom dal mehanikom, da preverijo situacijo, ni druge.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

kere gume so, nisi povedal?

z enimi gumami sem imel podobno situacijo (gy eagle f1, toyo..), z zimskimi vse ok, z letnimi pa kolesnice in je vlekl desno...

cist odvisno je blo od gume

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Edino kar sem opazil je to, da gume, ki imajo vzdol?ne kanale lep?e dr?ijo smer. Razni profili smrekce in tudi zimaki pa bistveno slab?e.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.