Skoči na vsebino

Gume


qwerty

Priporočeno sporočilo

Kar se starosti ti?e, je po mojem mnenju bolj?e imeti 5 let staro in kvalitetno gumo kot novo kitajsko. Se spomnim Nankang pred leti, to je bila totalna grozljivka ?e nova guma.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej ne recem nekatere gume res znajo bit katastrofa po nekaj letih, kar pa ne velja za vse gume. Ce ti menjas gume z dovolj profila po treh letih je to pac po mojem mnenju skoda denarja. Amortizerjev, vzmeti in ostalih delov podvozja predvidevam, da ne menjas na 100k km, kot je to predpisano? Pa usi vemo da recimo vzmet po 100k km ni vec tako prozna, kot nova. Da ne bo pomote tudi zaradi dotrajnih vzmeti oz. ostalih delov podvozja lahko naredis karambol. Konec koncev pa vsak dobro ve kaj je najboljse za njega. Jest vem, da me niti enkrat ni niti malo zaneslo tako na snezni, kot na mokri podlagi. Je pa res, da ima guma se 4,5-5mm profila.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za normalne in pametne voznike je to?no tako kot i napiso,za tiste ki pa vozijo na ivici-meji zdrsa pa ?av ne bo ?lo po na?rtih.

Sej ne recem nekatere gume res znajo bit katastrofa po nekaj letih, kar pa ne velja za vse gume. Ce ti menjas gume z dovolj profila po treh letih je to pac po mojem mnenju skoda denarja. Amortizerjev, vzmeti in ostalih delov podvozja predvidevam, da ne menjas na 100k km, kot je to predpisano? Pa usi vemo da recimo vzmet po 100k km ni vec tako prozna, kot nova. Da ne bo pomote tudi zaradi dotrajnih vzmeti oz. ostalih delov podvozja lahko naredis karambol. Konec koncev pa vsak dobro ve kaj je najboljse za njega. Jest vem, da me niti enkrat ni niti malo zaneslo tako na snezni, kot na mokri podlagi. Je pa res, da ima guma se 4,5-5mm profila.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi meni ni jasno, zakaj se ravno pri gumah var?uje.Vidi? bmw-je in podobno gor pa xy gume.A to pomeni, da mora? bit frajer tudi ?e nima? za burek ali ti je vseeno za tvojo varnost.Ko je govora o starih gumah sem ?e videl, kako so parkirali v jarku ali ograji.

Pa so imele gume ?e ful profila a trde kot ?ve?ilni prilepljen pod mizo.Sej z normalnimi kilometri na leto jih itak spili? pravo?asno in jih mora? zamenjati. No, nekateri si pa privo??ijo luksus in kupijo stare ?e rabljene. Tej so ?ele pravi pacienti.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Marsikaj lahko pi?emo ampak danes avt.industrija tako veliko da na varnost v prometu,da bi sigurno dala kak?en rok za menjavo,?e bi bilo potrebno saj je odtis na vsaki gumi. Marsikdo sploh ne ve koliko stare gume vozijo! Pa mimogrede lahko povem,kar sem videl na laste o?i,novi GOLF tovarni?ko opremljen je bil na Hankook gumah,in KIA CEED na Mi?elinkah!. Narobe svet. Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Korejci so zamenjali mentaliteto cenenosti in zato recimo zdaj Ceed redno premaguje Golfa na primerjalnih testih.

 

Vsi ostali pa se grejo var?evanja na kupcih za maksimiziranje dobi?kov. Tako miselnost bi morali kaznovati mi kupci.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali pa to, da imajo novi porscheji in audiji ab Werk gume Nexen oz. Hankook. Avti za 50 ali celo 100k EUR. Premium pomeni danes o?itno nekaj drugega, kot je ?e pred desetletjem, var?uje se na vsakem koraku...

Koliko Nexen oz. Hankook si do zdaj vozil da jih lahko tako ekspertno ocenjuje? kot slabe????

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Omg kaksni komentarji. Vi kar lepo na vsake tri leta menjajte gume s polnim profilom pa glejte da boste kupl continental, goodyear, ker vse ostalo je krs. A pol k kups gumo na mimovrste pa dobis DOT pol leta ali skoraj eno leto od proizvodnje se isto bunite? Kokr sm ze prej reku vazn, da se vsak pocuti varnega.

 

P.S Aves koliko sem ze jest videl avtov v jarku z novimi gumami.

Pa drgac je Nexen cist top guma...

 

Se pa strinjam, da niso zaupanja vredne razne goodlife in neves se kaksne XY znamke gum.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsakdo ve zase, kaj bo montiral gor na avto. Zato pa se prodajajo tudi razne ?unga lunga gume, da lahko tudi tisti, ki nima za ene ornk gume vozi kolikor toliko avto okoli.

Zmagovalna kombinacija pa je ?unga lunga zimske gume celo leto. Kaj pomaga nam ostalim, ?e pravo?asno zabremza?, ?e te lahko kdo od zadaj nabije z 30/uro,ko ti ?e stoji?. Potem pa razni "strokovnjaki" pi?ejo o prevelikih hitrostih, neupo?tevanje varnostne razdalje in podobne umotvore. Tak?ni bi morali imeti varnostno razdaljo 250m.

Slabe gume-to je to!... in nikakr?no pametovanje.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest sem imel nexen zimske 6 let. Pa delam 25k km na let. Nakoncu so sle, ker sem prodal avto. Konec koncev so pa te nase "zime" za en kurc kej vredne glede na to da je mogoce 14 dni kao mraz. Da o snegu ne govorim. Me zanima kaj potem skandinavske drzave gor dajejo? Traktorsko gumo s ketnami pa le te na usake tri leta menjajo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na ?vedskem sem opazil, da ima ve?ina ?eblje na gumah... pa cest, ?e res ne zapade 20 cm in gor ne plu?ijo ampak folk vozi po zglajenem snegu in to kar hitro. V mestu, kjer sem bil pa so itak imeli v cestah talno gretje. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Letos bom tudi js moral menjat gume iz zimskih na letne, me zanimajo konkretni predlogi za gume v dimenziji 205/50/17 znamka ni tako pomembna bolj mi je vazno da so kvalitetne

Se boljse ce bi kdo dal predlog za gume za mazdo 3 2007 letnik (iz osebnih izkusenj misljeno seveda) pa racunajte da imam malo tezjo nogo vcasih :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
    • Ne se ti men norca delat. Ford je ustvarjen za poziranje. Ratajo lepe slike tudi, če je fotoaparat bolj "počasen". To ni ko Mazda, ki nikoli ni pri miru in moraš imeti že dober aparat, da rata dobra slika. Ne, ne, Ford je pozer, ga nekam postaviš in ga vsi ogledujejo. In kasneje upaš, da ga boš lahko prestavil drugam, da ga še tam lahko ogledujejo. Ker za drugo itak ni...   Ne vprašaj, kako vem. Poglej še v temo Jamralnik...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.