Skoči na vsebino

Gume


qwerty

Priporočeno sporočilo

Evo,upam , da je zima od?la, na avtu so pirelli gume. Upam da se obnesejo bolje, kot michelin Alpin 4, ki so me razocarale kar se tice oprijema.

 

No... nek vulkanizer jih je odkupil za 20eur/kpl... profila ?e 6mm.

 

?e kdo potrebuje 4 sezone rabljene letne sava intensa hp 185 65 15 z 4mm (za driftanje ali pa za teglc za ro?e ali pa konec koncev za zvozit), ki so me ubistvu zelo pozitivno presenetile, jih dam za kufe.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js pa lani dal zadaj Continental SportContact 5, ki so se obnesle ve? kot odli?no, letos pa spredaj Continental Premiumcontact6, ki bi naj ble ?e bolj?e :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js pa lani dal zadaj Continental SportContact 5, ki so se obnesle ve? kot odli?no, letos pa spredaj Continental Premiumcontact6, ki bi naj ble ?e bolj?e :)

Zakaj imam ob?utek, da se bo zdaj razvnela debata o tem kam dati bolj?e/novejse gume....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Taka je teorija, ki sem jo slisal na tecaju na Vranskem... ampak to velja za primer, ce imas zanic gume... potem je bolje, da so tiste, ki so bolj zanic na pogonskih kolesih... Ce pa gledamo iz tega stalisca, da naj bi poskrbel za to, da se enakomerno obrabljajo, bi dal tiste, ki so bile lani na zadnji osi, sedaj na prednjo os... :)

 

Res pa je, da je lazje resiti situacijo, ce prednji konec zdrsne, kot pa zadnji konec... Spet pa je najvec odvisno od soferja in izkusenj ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako, kot je jest napisal. Ce imas vse stiri gume enakomerno obrabljene jih je smiselno vsako leto zamenjati in sicer sprednje na zadnjo os. Ce pa nimas vse gume enakomerno obrabljene grejo pa ta boljse z vec profila na zadnjo (pogonsko) os. Zakaj je temu tako si lahko preberete na internetu v petih minutah googlanja. Neda se mi pisat :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ni? kriv.... :)

 

No,moje mnenje;naj bodo vse gume dobre. Ker pa se prednje bolj obrabljajo,jih jaz naslednje leto zamenjam;spredaj-nazaj. Itak je razlika 1mm v sezoni med prednjo in zadnjo osjo,tako da ko gredo v smeti so vse 4 enako(merno) obrabljene.

 

Ampak... Kakor razumem deejana , ima on 1par ?e vozenih in 1par popolnoma novih?

 

Jaz bi se odlo?il na podlagi tega koliko so katere stare in koliko imajo profila...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj imam ob?utek, da se bo zdaj razvnela debata o tem kam dati bolj?e/novejse gume....

Na avtu z zadnjim pogonom nekak ni ve?je dileme :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pogovarjate kot bi vsi vozili100% ve? kot je omejitev. Pri normalni vo?nji so vsake gume nad 3mm profila varne neglede na to kje jih imamo,?e ne gremo v podrobnosti. Lp

To ze da so varne, ampak ce jih vsako sezono nebos obrnil bos v dveh sezonah imel samo se na dveh gumah enako profila dve bos pa lahko spet nove kupil. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ni? kriv.... :)

No,moje mnenje;naj bodo vse gume dobre. Ker pa se prednje bolj obrabljajo,jih jaz naslednje leto zamenjam;spredaj-nazaj. Itak je razlika 1mm v sezoni med prednjo in zadnjo osjo,tako da ko gredo v smeti so vse 4 enako(merno) obrabljene.

Ampak... Kakor razumem deejana , ima on 1par ?e vozenih in 1par popolnoma novih?

Jaz bi se odlo?il na podlagi tega koliko so katere stare in koliko imajo profila...

Oboje rabljeno :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

js sm namest unih razponkanih dal gor nove sava :D katere bom dal zadaj, spredaj bojo pa dve rabljeni da bom meu filing ce drzijo .. tko da ne bom glih vedu kok drzijo oz se nucajo savske... pa drugo leto

 

drgac pa glih dons k sm jih mislu zamenjat... preberem da bo u tork spet sneg do 600... jebemuu

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

js sm namest unih razponkanih dal gor nove sava :D katere bom dal zadaj, spredaj bojo pa dve rabljeni da bom meu filing ce drzijo .. tko da ne bom glih vedu kok drzijo oz se nucajo savske... pa drugo leto

drgac pa glih dons k sm jih mislu zamenjat... preberem da bo u tork spet sneg do 600... jebemuu

Sem napisal nekje, da prihaja ?e zadnji sneg in da gor pri vas ?e malo po?akajte z letnimi gumami.

No, mogo?e pa ne bo ni?...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ker mi se ni uspelo menjat gum, zaradi financnih zadev, se trenutno odlocam med Sava intensa uhp2 in vredestein sportrac 5 al pa ultra satin

Zdej katere bolj svetujete, katere bi zdrzale dlje ob normalni voznji z obcasno tezjo nogo dimenzije gum pa so 205/50/17

 

Vem da je Alex pohvalil zimske vredenstein wintrac gume v svoji temi o njegovi m6, zato me zanima kake so letne vredenstein

 

Save bi dobil po 75?/kos

Vredenstein pa 88?/kos

 

Poleg tega me se zanima katere gume bi svetovali partnerki ki ma cliota 2007 dimenzije 175/65/14

Do zdej je mela zimske nokian, ne vem tocno katere ampak je bla z njimi zadovoljna zelo

Razmi?lja pa tudi o continental in uniroyal gumah.

Gleda pa najvec na to da ji gume cim dlje zdrzijo ker namerava avto predat mlajsi sestri ko bi naredila izpit in da ji prihrani kak strosek takoj na zacetku

 

 

Sem tako zase kot za boljso polovico gledal tudi nokian gume, za njo nokian iline zame pa nokian zline, samo ker tam nimajo nokian gum na razpolago gledava druge opcije tudi

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo to glede nokiana, ker ma zimske gor ze od lansko letne zime in jih je tudi poleti lansko leto vozla...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jst sem na M6 dal Sava UHP2, sem dobil za 78?/kom 225/45/18 plus 25? monta?a.

Bomo videli kako se obnesejo te Savke, sem pa opazil da so bo?nice mal mehkej?e, guma napumpana na 2,5bara in zgleda kot da je premalo napumpana. :ne vem: 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

@Labiman, katero dimenzijo pnevmatik mi priporo?a? za plati??a deljenih dimenzij na Z4, ko so zadaj 10J in spredaj le 8,5J? (doslej je imel zadaj 255 in spredaj 225 ?irine, 18pal?ne, se razume). :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še kako se občuti. Ne dajejo vsi v goriva istih dodatkov in aditivov.  Mogoče je osnova podobna a razlike so v malenkostih.  Kako sem opazil razliko? Avto je bolj poskočen,z enim tankom sem  naredil veliko več kilometrov ( 802 km),pri avtocestni hitrostih do Bologne, okolica in nazaj). Najbrž v dinozavrih tega efekta  ne bo. 😉 Na žalost. 😊
    • Ja, se strinjam. Takoj, ko bo vlak iz Lokovca peljal v Novo Gorico in nazaj, bom opustil prevoz s svojim avtom...      Em, čakaj malo. Nekdo, ki živi v centru Nove Gorice, se lahko prevaža s kakšnim majhnim vozilom, ki ima tudi majhno porabo. Jaz, ki imam hišo na 965 metrih nadmorske višine, se pa prav nič ne preseravam s štirikolesnim pogonom. Pozimi je včasih še to premalo in na kolesa montiramo verige. Ko burja naredi zamete, se celo z vitlom rešujem. Normalno, da je v tem primeru poraba večja. In zdaj naj jaz plačujem višjo trošarino za to, ker živim na demografsko ogroženem območju, kjer so ceste precej zanemarjene in slabo vzdrževane zato, ker zimska služba pri nas v hribih ne zmore zagotavljati normalne prevoznosti ceste? In ti zdaj povezuješ večje uničevanje cest z večjo porabo goriva? In to naj bi bilo najbolj fer?     Bom. Lopato imam v avtu tudi poleti. Kje te dobim?
    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.