Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

27k?? WTF ...

 

Sicer pa rumene čeljusti..lih študiram, a mu paše al ne 🙂 tudi jaz bi jih pobarval mogoče drugače kot srebrne.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

A je zlata ta mazda :D

 

Sicer pa v ponedeljek se lahko že menja gume - ker sem s Primorske bom jih takoj ob 8 zjutraj zamenjal :D

  • Všeč 2
  • Haha 3
Napisano
pred 2 minutama je Hixxy napisal:

A je zlata ta mazda :D

 

Sicer pa v ponedeljek se lahko že menja gume - ker sem s Primorske bom jih takoj ob 8 zjutraj zamenjal :D

Jaz to soboto. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je mazdaman napisal:

evo ene barvne kombinacije na avtonetu

 

1064001.jpg

 

1064001.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 G165 Revolution, letnik:2018,27000 EUR :: www.Avto.net ::

 

Ne ne , ta barva čeljusti je men čist mim...

Napisano (urejeno)

 js bom mogu čakat letos čist do aprila kot kaže.... še 21 marca kaže trenutna napoved  sneg dež... okol nule.... jao se vleče ta zima... skor kot kovid nateg, traja in traja

rumena barva pa mogoče ni tok slaba na tej barvi avta, rdeča je že  passe :D  čeprov sam ne bi šel packat

 

Popravljeno od gregc88
Napisano

Tudi jaz vedno počakam vsaj nekje do začetka aprila z menjavo. Prevečkrat se peljem po 1000mnv+, da bi tvegal. Ne rečem če bi bil vsakodnevno na ac in bi uničeval zimske pri 20 stopinjah plusa, ampak teh 500km viška jih pa ne bodo ubile. Prilagam fotko iz ceste med Kropo in Jamnikom v nedeljo. Nič stopinj Celzija na ndv 600m in senčna lega.  Dovolj da avto zdrsne za pol metra in imaš sranje. 

IMG-5bf1f7cc916ce62b2bcd4037bfad5e54-V.jpg

Napisano

Pri nas pa vsak dan 14, 15°C. Je škoda zimskih gum za take razmere. Pri nas ni šans, da bi še snežilo. 😎

Saj sploh letos ni. 😋

 

 

Napisano

Jaz bom tud počakal do aprila z menjavo. Ford pa ima itak m+s za porabit.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Dokler ni asfalt vroč ni panike zaradi uničevanja, ko bo pa enkart +20 in sonce je pa druga zgodba.

33112_1.png

Napisano

Čist tko... A rezervno gumo imate vsi še originalno letno? Jaz imam navado dati zimsko namesto v smeti v rezervo. Se mi zdi bolje imeti 5let staro zimsko z 4mm profila kot pa 10+ let staro letno s polno profila, sploh če govorimo o defektu nekje v 3pm sredi zime. 

Napisano

Hmmm, a ni bolj logično, da ko zamenjaš gume, daš poleti eno od zimskih kot rezervo, pozimi pa eno od letnih. Tako shranjuješ v garaži samo tri gume.

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 17 minutami je Boss napisal:

Hmmm, a ni bolj logično, da ko zamenjaš gume, daš poleti eno od zimskih kot rezervo, pozimi pa eno od letnih. Tako shranjuješ v garaži samo tri gume.

Hm... Okej,je logika. Ampak bi to podražilo vsakoletno menjavanje za strošek menjave in centriranja za 1gumo.

 

Pa meni se gre predvsem za to, da imam pozimi tudi za rezervo M+S. 

Popravljeno od Nejc1986
Napisano

Čak, a ti nimaš letne in zimske vsake na svojih feltnah?

33112_1.png

Napisano
pred 47 minutami je Boss napisal:

Čak, a ti nimaš letne in zimske vsake na svojih feltnah?

Nope. Uživam v pogledu na iste lepe 15col ratkape vseh 12mesecev. Ce pa bi imel 2kpl,bi pa bila to fajn opcija, ja. 

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Hmmm, a ni bolj logično, da ko zamenjaš gume, daš poleti eno od zimskih kot rezervo, pozimi pa eno od letnih. Tako shranjuješ v garaži samo tri gume.

Kam pa daš original rezervo?🤔

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

Prodaš... recimo. Sej je ne rabiš. :nevem:

Če jo voziš v avtu je to samo dodatna teža in s tem je večja tudi poraba. In, če se ti slučajno predore guma na avtocesti, je verjetno ne boš sam menjaval v tistem prometu. :whatever:

 

 

Napisano
pred 9 urami je Boss napisal:

Prodaš... recimo. Sej je ne rabiš. :nevem:

......zakaj pa potem voziš zadaj eno od 4ih,če je ne rabiš? Jaz osebno je nimam ,jo bom pa vzel s sabo takrat,ko grem spet na Balkan ali v kakšne zabačene kraje,da ne izgubim preveč časa z asistenco.:prstgor:

Napisano

Eh bom še mal počakal z gumami, kaže res slabo vreme + čaka me pot do Ljubljane naslednji teden in raje ne bi tvegal :)

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano

Za letne gume je še čas, jaz sem jih menjal, ker sem imel čas pa zelo malo se vozim in mi ni treba na cesto v vsakem vremenu. (zadaj v rezervi je službeni z zimskimi!) :prstgor:

Napisano
pred 5 urami je Bini napisal:

......zakaj pa potem voziš zadaj eno od 4ih,če je ne rabiš? Jaz osebno je nimam ,jo bom pa vzel s sabo takrat,ko grem spet na Balkan ali v kakšne zabačene kraje,da ne izgubim preveč časa z asistenco.:prstgor:

joj no, a ti narišem?

 

Poleti: imaš v prtljažniku eno od gum iz zimskega kompleta koles

Pozimi: v prtljažniku imaš eno od koles iz poletnega kompleta.

 

Zato originalne rezervne gume pač ne rabiš niti platišča zanjo ne in jo lahko prodaš al pa daš prvemu Brazilcu, ki prikolovrati mimo. Lohk jo maš pa v kleti in ti dela dren ter jo daš nazaj v avto, ko ga prodajaš.

 

 

pred 6 urami je Alex napisal:

Če jo voziš v avtu je to samo dodatna teža in s tem je večja tudi poraba. In, če se ti slučajno predore guma na avtocesti, je verjetno ne boš sam menjaval v tistem prometu. :whatever:

 

Ampak, če maš normalno kvalitetne gume je skorej nemogoče narest gumi defekt na avtocesti. Če se že bo zgodil je verjetnost največja na lokalnih cestah. Seveda je pa predpogoj, da maš plac za rezervno gumo, ker če ga nimaš in ti pol samo dela dren v avtu je pač bolje se zanest na asistenco.

33112_1.png

Napisano

Ma ne rabi imet samo gumo, moraš imet še ključ, dvigalko -ta pravo ne tisti iz avta,klocno za podložit in kar je najbolj važno guma mora bit polna in znat jo moraš menjat

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 5 urami je Hixxy napisal:

Eh bom še mal počakal z gumami, kaže res slabo vreme + čaka me pot do Ljubljane naslednji teden in raje ne bi tvegal :)

al pa če zamenjaš, pa zimske naložiš u prtlažnk, in greš na uncu dol .. premontiras ...da prideš mim logatca , pa pol na vrhnk dol in spet nazaj daš letne... do lj bo spet šlo bp ... :P

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Boss napisal:

joj no, a ti narišem?

 

Poleti: imaš v prtljažniku eno od gum iz zimskega kompleta koles

Pozimi: v prtljažniku imaš eno od koles iz poletnega kompleta.

 

Zato originalne rezervne gume pač ne rabiš niti platišča zanjo ne in jo lahko prodaš al pa daš prvemu Brazilcu, ki prikolovrati mimo. Lohk jo maš pa v kleti in ti dela dren ter jo daš nazaj v avto, ko ga prodajaš.

 

 

 

Ampak, če maš normalno kvalitetne gume je skorej nemogoče narest gumi defekt na avtocesti. Če se že bo zgodil je verjetnost največja na lokalnih cestah. Seveda je pa predpogoj, da maš plac za rezervno gumo, ker če ga nimaš in ti pol samo dela dren v avtu je pač bolje se zanest na asistenco.

Saj te razumem no. Sem ti napisal kak mam jaz narejeno. Gumi defekta pa nisem imel že najmanj 20 let.:prstgor:

Popravljeno od Bini

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.