Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 27 minutami je godlike napisal:

10cm svežega snega, sem tudi jaz moral ESP ugasnit, da sem lahko prišel na Roglo.

 

ABS je za laika super. Ko sem na R4 skočil na bremzo, me je neslo direkt v predhodnika, da sem lahko se izognil, sem moral bremzo spustit, volan obrnit in jo spet pohodit. Ustavil sem se vzporedno z njim. Takšne reakcije večina ni zmožna v paniki in tam reši ABS. 🙂

Točno tako je kot si opisal! 

Napisano
pred 11 urami je jures napisal:

Dokazano: ABS zmanjsa zavorno samo v enem primeru - na ravnem zaviranju na suhi cesti (mocno zmanjsa), ker je takrat trenje med gumo in cesto vecje od trenja med 'drsenjem' blokirane gume

 

V vseh ostalih primerih pa jo podaljsa. Na ledu, pesku, snegu, mokri cesti, kot tudi na suhi v primeru krmarjenja med zaviranjem, saj se trenje zmanjsa med gumo in cesto med krmarjenje.

 

Mas ogromno teh testov.

 

V snegu pravilom ne izklopis samo abs ampak tud tcs, ce hoces kam priti

Tako je samo pri ABS brez ASR in drugih elekronskih stabilnostnih sistemov. Ko gledaš vse skupaj v kompletu si pa nula v primerjavi s tehniko..... 🥴Tudi jaz ASR izklopim v snežnih razmerah ko gre avto po snegu in nima stika z podlago in to zat, da se dokoplje do podlage kjer je običajno pesek ali sol, drugače ti motor zmanjša navor na pogonska kolesa in tako posledično obstaneš.... :nevem:

Je pa res, da moraš biti za te manevre v snegu brez teh pomagal malo bolj izkušen in pogumen voznik😉

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je jures napisal:

Alex ti si fenomen, pri tebi se svet vrti drugace :) :)

Tud jaz sem ze v snegu z motorjem sel preko dolomitev po asfaltu brez problema. Prelazi so soljeni, spucani...ce pada sneg se ne pomen da vozis po snegu

 

Pridi na nas klancek pa pozimi preden ga kmet zorje spelji na glavno....sem pisal lani da sem sosedo vlekel ven karoq 4x4 pa je zlezla postrani s ceste glih zato ker se ni mogla prenakniti sntcs nikamor

 

To je osnova zimske voznje drugace tcs vedno mece ven gas.

Yota ma gumb Trial ki v bistvu vse to priredi za voznika (tud manj obcutljiv gas) kadar gres na pesek, off ali sneg

A si ti kdaj šel čez prelaz, ko je snežilo? Dokler ga ni na cesti vsaj 10 cm ni nikogar blizu. Nato prelaz zaprejo.Šele pozneje ga spucajo. Tako, da ne tii meni, da je vedno asfalt. Tam čez hodim od leta 86 vsako leto. 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

ESP, TCS, ABS, ASR, ESC, XDS....

 

Edina tipka ki kaj izklaplja pri mojem avtu je tipka za izklop ASR - preprečevanje zdrsa pogonskih koles. Le ta omeji tudi delovanje ESC - elektronski nadzor stabilnosti.

 

Izklopa ABS-a nimam. Izklop ABS-a je smiseln samo v primeru globokega snega ali mehkega peska ko blokirana kolesa pred seboj rinejo kajlo materjala, ki poveča trenje - krajša zavorna pot. V vseh ostalih primerih podlag blokirana kolesa podaljšajo zavorno pot. Izklop tudi ne pomaga pa k izboljšanju vodljivosti ampak ravno obratno. 

  • Všeč 3
  • Ljubim 3

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
Pravkar je Mraušk Mčk napisal:

ESP, TCS, ABS, ASR, ESC, XDS....

 

Edina tipka ki kaj izklaplja pri mojem avtu je tipka za izklop ASR - preprečevanje zdrsa pogonskih koles. Le ta omeji tudi delovanje ESC - elektronski nadzor stabilnosti.

 

Izklopa ABS-a nimam. Izklop ABS-a je smiseln samo v primeru globokega snega ali mehkega peska ko blokirana kolesa pred seboj rinejo kajlo materjala, ki poveča trenje - krajša zavorna pot. V vseh ostalih primerih podlag blokirana kolesa podaljšajo zavorno pot. Izklop tudi ne pomaga pa k izboljšanju vodljivosti ampak ravno obratno. 

Končno en pameten odgovor. 

  • Všeč 3
  • Hvala 1

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Mraušk Mčk napisal:

ESP, TCS, ABS, ASR, ESC, XDS....

 

Edina tipka ki kaj izklaplja pri mojem avtu je tipka za izklop ASR - preprečevanje zdrsa pogonskih koles. Le ta omeji tudi delovanje ESC - elektronski nadzor stabilnosti.

 

Izklopa ABS-a nimam. Izklop ABS-a je smiseln samo v primeru globokega snega ali mehkega peska ko blokirana kolesa pred seboj rinejo kajlo materjala, ki poveča trenje - krajša zavorna pot. V vseh ostalih primerih podlag blokirana kolesa podaljšajo zavorno pot. Izklop tudi ne pomaga pa k izboljšanju vodljivosti ampak ravno obratno. 

To je to, že tisočkrat dokazano.... :nevem:

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Mraušk Mčk napisal:

ESP, TCS, ABS, ASR, ESC, XDS....

 

Edina tipka ki kaj izklaplja pri mojem avtu je tipka za izklop ASR - preprečevanje zdrsa pogonskih koles. Le ta omeji tudi delovanje ESC - elektronski nadzor stabilnosti.

 

Izklopa ABS-a nimam. Izklop ABS-a je smiseln samo v primeru globokega snega ali mehkega peska ko blokirana kolesa pred seboj rinejo kajlo materjala, ki poveča trenje - krajša zavorna pot. V vseh ostalih primerih podlag blokirana kolesa podaljšajo zavorno pot. Izklop tudi ne pomaga pa k izboljšanju vodljivosti ampak ravno obratno. 

Asr = tcs (traction control system) oz proti zdrsavanju odvisno od firme. Knof mamo pa vsi enak avto z dvem vijugam spodaj. Misliva enako....ce se ne motim izklopi tudi abs.

 

Nikjer nisem rekel da izklop veca vodljivost 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Pred eno uro je Mraušk Mčk napisal:

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

 

... ... ... ... ... Izklop ABS-a je smiseln samo v primeru globokega snega ali mehkega peska ko blokirana kolesa pred seboj rinejo kajlo materjala, ki poveča trenje - krajša zavorna pot. V vseh ostalih primerih podlag blokirana kolesa podaljšajo zavorno pot. Izklop tudi ne pomaga pa k izboljšanju vodljivosti ampak ravno obratno. 

Tudi v primeru poledenele ceste, listja na cesti, peska na cesti, skratka v primeru vsega na cesti. Edino, kar si še nisem prišel na čisto, je globoka voda na cesti...

Izklop ne pomaga k izboljšanju vodljivosti, to je res. Ampak v bistvu tega niti ne potrebuješ, ker se do ovire že ustaviš...

 

 

Pred eno uro je Alex napisal:

Končno en pameten odgovor. 

Buahahahaha, ej, @Alex, a na obali sonce seka, pa ti je u glavo užgalo?

 

 

Pred eno uro je Bini napisal:

To je to, že tisočkrat dokazano.... :nevem:

Dokazano na poligonu. Ampak cesta ni poligon. Poligon se da prilagoditi, da dobiš rezultate, kakršne želiš. Na poligonu tudi avto porabi 4,5 litra na 100 km. Realni promet po cestah je pa nekaj povsem drugega. In ogromna razlika je med avtocesto in "cesto" na planoti. In že tisočkrat dokazano me je "stikalo, ki ga ni" rešilo, da nisem kam pribil. V bistvu na našem BTjcu ABS priklopimo samo za tehnični, drugače je vedno odklopljen. Sploh žena. Ona ne bo speljala iz garače, preden ne ugasne ABSa.

 

Tu po hribih ABSu pravimo "peder-bremze" - ker so narejene za to, da tistega pred seboj napičiš v rit...

 

 

Mimogrede, ste vedeli, da dirkalniki za rally nimajo ABSa? Le zakaj, če je tako dober?

 

Ste vedeli, da ima Scania (tovornjak, ne @scania), ki ima pogon na vse osovine, že tovarniško stikalo za izklop ABSa? Skandinavci že vedo, zakaj...

Enako stikalo imata tudi MB 1633 4x4 in MB ACTROS 1840 4x4...

 

Mercedes sprinter 312 4x4 iz leta 2002 - čim je voznik vklopil štirikolesni pogon, se ABS sam izklopil...

 

Glejte, pišite, kar želite, briga me. Pri meni na BTjcu je ABS večinoma izklopljen - razen, ko pridemo v dolino in na avtocesto. Pa še tam se zgodi, da ga pozabimo prižgat... 

 

Zdaj grem pa iskat letne gume za BTjca in se nimam več časa tu prekladat z vami okoli peder-bremz...

  • Všeč 1
  • Haha 2

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Alex napisal:

A si ti kdaj šel čez prelaz, ko je snežilo? Dokler ga ni na cesti vsaj 10 cm ni nikogar blizu. Nato prelaz zaprejo.Šele pozneje ga spucajo. Tako, da ne tii meni, da je vedno asfalt. Tam čez hodim od leta 86 vsako leto. 

 

Alex kot sem rekel ti si fenomen. Ce je 10cm na cesti to ni sneg, toliko ga imamo tud v mestu preden pride plug... 10cm za suv ali navaden avto ni nic.

 

To je kot pred bajto ko gres z avtom pluziti...

20240119_110157.jpg

20240119_121938.jpg

pred 10 minutami je Slivka napisal:

Tudi v primeru poledenele ceste, listja na cesti, peska na cesti, skratka v primeru vsega na cesti. Edino, kar si še nisem prišel na čisto, je globoka voda na cesti...

Izklop ne pomaga k izboljšanju vodljivosti, to je res. Ampak v bistvu tega niti ne potrebuješ, ker se do ovire že ustaviš...

 

 

Buahahahaha, ej, @Alex, a na obali sonce seka, pa ti je u glavo užgalo?

 

 

Dokazano na poligonu. Ampak cesta ni poligon. Poligon se da prilagoditi, da dobiš rezultate, kakršne želiš. Na poligonu tudi avto porabi 4,5 litra na 100 km. Realni promet po cestah je pa nekaj povsem drugega. In ogromna razlika je med avtocesto in "cesto" na planoti. In že tisočkrat dokazano me je "stikalo, ki ga ni" rešilo, da nisem kam pribil. V bistvu na našem BTjcu ABS priklopimo samo za tehnični, drugače je vedno odklopljen. Sploh žena. Ona ne bo speljala iz garače, preden ne ugasne ABSa.

 

Tu po hribih ABSu pravimo "peder-bremze" - ker so narejene za to, da tistega pred seboj napičiš v rit...

 

 

Mimogrede, ste vedeli, da dirkalniki za rally nimajo ABSa? Le zakaj, če je tako dober?

 

Ste vedeli, da ima Scania (tovornjak, ne @scania), ki ima pogon na vse osovine, že tovarniško stikalo za izklop ABSa? Skandinavci že vedo, zakaj...

Enako stikalo imata tudi MB 1633 4x4 in MB ACTROS 1840 4x4...

 

Mercedes sprinter 312 4x4 iz leta 2002 - čim je voznik vklopil štirikolesni pogon, se ABS sam izklopil...

 

Glejte, pišite, kar želite, briga me. Pri meni na BTjcu je ABS večinoma izklopljen - razen, ko pridemo v dolino in na avtocesto. Pa še tam se zgodi, da ga pozabimo prižgat... 

 

Zdaj grem pa iskat letne gume za BTjca in se nimam več časa tu prekladat z vami okoli peder-bremz...

Kar se tice poligona je popolnoma res. Idealen asfalt, pripravljen si na bremzanje itd itd.

 

Moj motor se na poligonu ustavi pri 100 na uro vsaj 10-15m prej kot drugje (z absom :) )

 

V Maroku sem 14 dni vozil z izklopljenim tako tcs kot abs (!), tako na asfaltu, pesku kot puscavi. Zakaj, moja stvar iz izkusenj, ne bi spet sel v kokica debate

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Bini napisal:

Točno tako je kot si opisal! 

Abs ne resi. ABS omogoca...se vedno je na soferju. To je velika razlika

 

Samo r4 s tabularkami (alpetour?) ne mores primerjat ravno z danasnjim materialom :)

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 15 minutami je Slivka napisal:

..... ABS priklopimo samo za tehnični, drugače je vedno odklopljen. Sploh žena. Ona ne bo speljala iz garače, preden ne ugasne ABSa.

 

Kje lahko izklopiš ABS, normalno kolikor vem ni nobenega gumba v vozilu, vsaj novejši in ni možno več izklopiti in verjetno tudi ni dovoljeno odklopiti, to je varnostni sistem avta... ?

Napisano
pred 30 minutami je GoB napisal:

Kje lahko izklopiš ABS, normalno kolikor vem ni nobenega gumba v vozilu, vsaj novejši in ni možno več izklopiti in verjetno tudi ni dovoljeno odklopiti, to je varnostni sistem avta... ?

Varovalko cukni ven. 😃

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Ne vem kako kdo izklaplja ABS ampak jaz ga ne morem. 

Pred eno uro je Slivka napisal:

Ona ne bo speljala iz garače, preden ne ugasne ABSa.

 

 

Zdaj pa jaz prav ničesar več ne razumem. Do sedaj sem bil prepričan, da je ABS asistenčni pripomoček ki pomaga pri zaustavljanju, ne za speljevanje. 

 

Ne, ne morem izklopit ABS-a.

ASR - preprečevanje zdrsa pogonskih koles - se pa ne spomnim kdaj sem ga nazadnje izklopil - pri 4WD je opazno manj potrebe po izklopu. 

 

Različne znamke imajo pri svojih avtih asistenčne sisteme različno naštelane. Pri nekaterih avtih so baje annoying tečni. Take se splača izklapljat.

 

V mojem avtu ESC - elektronski nadzor stabilnosti še vedno dopušča driftanje - v snegu v zavoju zahodim gas, pa mi zadnji konec glih prav odnese ven. Dokler bo tako ne izklapljam ničesar. 

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)
dne 17. 3. 2025 ob 20:01 je Alex napisal:

Danes sem naročil Conti PremiumContakt 7 za cx30. Jutri pridejo in jih damo gor. Itak je zime konec

 

Res je ...

 

WWW.RTVSLO.SI

Po temeljitejšem pregledu sadovnjakov so strokovnjaki Kmetijsko-gozdarskega zavoda Nova Gorica ugotovili, da je Primorsko prizadela huda pozeba. Ocenjujejo, da bo med deset in sto odstotki manj sadja...

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 urama je jures napisal:

Samo r4 s tabularkami (alpetour?) ne mores primerjat ravno z danasnjim materialom :)

R4 sem še vozil leta 2012. Semperit zimske, Uniroyal letne.

Napisano
pred 19 minutami je godlike napisal:

R4 sem še vozil leta 2012. Semperit zimske, Uniroyal letne.

Takrat je bla se zima :)

Je pa katra sla po snegu bolje ko marsiker nemc. 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 1 uro je Mraušk Mčk napisal:

driftanje - v snegu v zavoju zahodim gas, pa mi zadnji konec glih prav odnese ven.

 

Ahahahaha

 

 

Napisano
pred 4 urami je jures napisal:

Alex kot sem rekel ti si fenomen. Ce je 10cm na cesti to ni sneg, toliko ga imamo tud v mestu preden pride plug... 10cm za suv ali navaden avto ni nic.

 

To je kot pred bajto ko gres z avtom pluziti...

20240119_110157.jpg

20240119_121938.jpg

Kar se tice poligona je popolnoma res. Idealen asfalt, pripravljen si na bremzanje itd itd.

 

Moj motor se na poligonu ustavi pri 100 na uro vsaj 10-15m prej kot drugje (z absom :) )

 

V Maroku sem 14 dni vozil z izklopljenim tako tcs kot abs (!), tako na asfaltu, pesku kot puscavi. Zakaj, moja stvar iz izkusenj, ne bi spet sel v kokica debate

To ni nič. Pri nas na obali je pozimi toliko slane. 😉

pred 2 urama je Janez007 napisal:

 

Res je ...

 

WWW.RTVSLO.SI

Po temeljitejšem pregledu sadovnjakov so strokovnjaki Kmetijsko-gozdarskega zavoda Nova Gorica ugotovili, da je Primorsko prizadela huda pozeba. Ocenjujejo, da bo med deset in sto odstotki manj sadja...

 

Ha, zjutraj je res malo bolj hladno, ko grem domov iz službe je pa v avtu ki je na soncu 30°C. Sicer pa imam še eno raketo, ki sliši na ime diesel-power. Na njej ne bom še zamenjal zimskih, jih bom skuril do konca. Tako, da je to situacija win-win. 

 

 

Napisano
pred 26 minutami je Alex napisal:

To ni nič. Pri nas na obali je pozimi toliko slane. 😉

Ha, zjutraj je res malo bolj hladno, ko grem domov iz službe je pa v avtu ki je na soncu 30°C. Sicer pa imam še eno raketo, ki sliši na ime diesel-power. Na njej ne bom še zamenjal zimskih, jih bom skuril do konca. Tako, da je to situacija win-win. 

Sem si raketo malo drugače predstavljal .... raketa s starimi zimskimi gumami na primorskem razbeljenem asfaltu ... ruska ruleta, ne raketa 😃

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Sem si raketo malo drugače predstavljal .... raketa s starimi zimskimi gumami na primorskem razbeljenem asfaltu ... ruska ruleta, ne raketa 😃

A greva en giro, jaz z raketo na izrabljenih zimskih, ti na tvojih "novih" zimskih  z dinotom od Ljubljane do Kopra in nazaj. Kdor pride zadnji plača kosilo in pijačo

😊

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)

IMG_20250320_175009.jpg

IMG_20250320_175455.jpg

1000008085-01.jpeg

Pravkar sem dobil sveže pečene Conti, letnik 1 teden 2025, made in France, XL varianta (trše bočnice) 

Vir informacij za Janez007 :

Alex-ob telefon. 😉

pred 4 urami je Mraušk Mčk napisal:

Ne vem kako kdo izklaplja ABS ampak jaz ga ne morem. 

 

Zdaj pa jaz prav ničesar več ne razumem. Do sedaj sem bil prepričan, da je ABS asistenčni pripomoček ki pomaga pri zaustavljanju, ne za speljevanje. 

 

Ne, ne morem izklopit ABS-a.

ASR - preprečevanje zdrsa pogonskih koles - se pa ne spomnim kdaj sem ga nazadnje izklopil - pri 4WD je opazno manj potrebe po izklopu. 

 

Različne znamke imajo pri svojih avtih asistenčne sisteme različno naštelane. Pri nekaterih avtih so baje annoying tečni. Take se splača izklapljat.

 

V mojem avtu ESC - elektronski nadzor stabilnosti še vedno dopušča driftanje - v snegu v zavoju zahodim gas, pa mi zadnji konec glih prav odnese ven. Dokler bo tako ne izklapljam ničesar. 

 

 

Tudi sam spoznavam na tem forumu kar nekaj novih "trikov" za vožnjo v snegu, blatu, po mokrem, na suhi cesti. Cela znanost. 😊

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 42 minutami je etcho napisal:

Cena za kos?

140€/kos

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pa če je na izmenično.    Jaz bi rekel da je nekje slaba masa.
    • Vse je v debelini podkožne tolšče.
    • Jaz imam celo leto 24°C v hiši. Plus minus 1°C. Pozimi me pri manj zebe, več je prevroče. Poleti je pa ravno prav, ko je zunaj kakšnih 30°C. Pa še vlago zbijem poleti, ki je glavni problem.   Zdaj že kar malo čakam na kamin, to je super. Ko je zunaj mrzlo pa ogenj gori.
    • A je to resno vprašanje?   Prvo nedvoumno zaprosilo konec februarja 2022, uradno pa mislim, da septembra istega leta. Pred tem pa je Ukrajina še v začetku tega tisočletja, ko je prvič jasno izrazila interes za vključitev, čeprav bi s tem povozila obljubo o evtralnosti, ki jo je v začetku 90-ih dala zako zahodu kot RF.    Tam nekje med 2008 in 2010 je uradno dobila tudi zagotovilo NATA, da bo postala polnopravna članica.  Po tem so Ukrajinci izvolili Janukoviča, ki je bil manj zahodno usmerjen in je držal Ukrajino kot nevtralno državo, do leta 2014, ko bi moral nadaljevati z oblastjo in nevtralno držo Ukrajine pa zahodu to ni bilo všeč in je skupaj z opozicijo izvedel državni udar ter nasilno menjavo oblasti.   Kar je povzročilo, da so v parlament in v koalicijo prišle neonacistične skupine ali stranke, kot je Azovski bataljon in Desni sektor. Pred letom 2022 jih je zahod obravnaval kot skrajnodesničarski teroristični organizaciji, po februarju 2022 pa jih zahod čez noče prekvalificira v desne demokrate. Če ne verjameš pejt preverit kaj so o njih pisali pred letom 2022 recimo Guardian, New York Times, BBC, pa tudi pri nas Delo, Mladina, Dnevnik. Upam, da so članki še vedno dostopni.  Lahko pa si tudi pogledate izjave teh neonacijev, kaj bodo delali z Rusko manjšino in tudi prvi zakoni o prepovedi uporabe ruščine in drugih pravic manjšin je povzročilo posledično zasedbo Krim, kot zaščitni ukrep in tudi kot varovanje večinskega ruskega prebivalstva    Krim itak vemo da je za časa SZ bil del Rusije do leta 1954, ko ga je Hruščov in takratno vodstvo vzelo Rusiji in dodelilo Ukrajinski socialistični republiki kot del praznovanja 300 letnice osvoboditve Ukrajine izpod Poljske nadvlade. Ja takrat je bilo vseeno, čigavo je kej kot je bilo recimo pri nas vseeno za časa juge a meja med Slovenijo poteka na reki Dragonji ali na reki Mirni.   V glavnem, po tem puču se je začela državljanska vojna med Rusko manjšino in Ukrajinsko državo. Nova prozahodna usmeritev oblasti je z zakonom odpravila nevtralnost in spet obudila željo po članstvu v NATU. Nekje v letu 2017 ali 2018 je parlament članstvo v NATU zastavil kot glavni cilj Ukrajinske zunaje politike. Katerega je z vsemi štirimi podpiral tako NATO sam, kot predvsem ZDA. Stoltenbergove izjave kako se nima ukrajina kej pogovarjat s sosedi a bo čalnica al ne pa so ratale tud dodatni kamenčki v mozaiku.    Kaj bi pomenila Ukrajina v NATU z raketami na pragu Rusije je bil tudi en izmed glavnih povodov, za Ruski napada februarja 2022.   Verjetno vam je vsem znano, da se NATU ne more priključiti država, ki je v vojni oziroma nima urejenih odnosov s sosedi. To je namreč en od glavnih kriterijev članstva. Pri ostalih kriterijih se da zamižat pa gredo skozi kot recimo pri tem, da mora bit demokratična država, pa tržno gospodarstvo, pa nadzor civilne sfere nad oboroženimi silami. Če zamižijo na obe oči in ker smatra zahod Rusijo kot manjvredno državo, Ruse pa kot podljudi bi šlo skozi tudi kot pogoj o varovanju človekovih pravic.   Dejansko je torej Rusija bila skoraj prisiljena v intervencijo, ker samo po enem členu pristopnih pogojev bi lahko ustavila Ukrajino pred vstopom v NATO in namestitvijo jedrskega orožja na mejo z Rusijo. Ja verjamem, da se bost nekateri smejali tej izjavi, ampak zadeva ni smešna.   Ne glejte zadeve samo s strani zahoda, ampak glejte zadevo s strani zgodovine, geopolitičnih želja in zahtev. Vpliv, ohranjanja dolarja kot rezervne valute, nadzor nad energenti, ohranjanje NATA kot organizacije, tako da slikajo Rusijo vedno kot nasprotnika in nikoli partnerja pa čeprav je RF na začetku Putinovega vladanja bila pripravljena stopiti v skupno zavezništvo NATA pa so jo odslovili, ker bi NATO izgubil edini smisel obstoja in to je konstanten strah pred Rusijo, kar vidim tudi v izjavah nekaterih tu na forumu.   Drugače pa ja, zahod je v zgodovini vedno hotel razkosati Rusijo še iz časov carske Rusije in kar nekaj vojn in konfliktov in ekpedicijski vdorov je bilo, da bi razkosali ali vsaj razdelili Rusijo. Ja tud ob padcu carske Rusije in oktobrsko revolucijo so poskušali pomagati belim silam proti boljševikom v državljanski vojni ter tako poskušali povzročiti razpad Rusije. Zanimivo branje o tem na tej diplomski nalogi http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/kocar-gal.pdf   In to se vleče praktično do danes pa je medtem Rusija pomagala zaveznikom in ustavila nacistično nemčijo, pa kasneje se je ukinil varšavski pakt in t.i vzhodni blok, pa je razpadla tud Sovjetska Zveza, zahod pa še vedno išče v Rusiji nasprotnika. To pač drži NATO pri življenju pa bi le ta moral ukinit natančno takrat, ko je razpadel Varšavski pakt.   V glavnem še 1x... zgodovina se ni začela februarja 2022, kot se zmotno misli.
    • Jaz imam poleti najraje 21-22°...odvisno,ali kaj delaš,kuhaš,ali polezavaš pred TV...zna biti razlika... Pozimi pa imamo zmeraj na cca.22°. je pa res,da sem tudi pozimi zelo pogosto z kratko majico in nič čez.   Moram pa omeniti taščo...pri starejših je drugače,ker imajo večinoma slabšo cirkulacijo krvi...imajo večinoma raje topleje...tašča ima poleti pogosto na 23-25°...večinoma na 25°...pozimi pa na 23°. Npr. "prijatelj od tašče"k je čist "suhcan in droben",in ima 83 let,ima najraje,da je klima ugasnjena oz. mu je 25° lih komaj za zdržati...pa ima tašča tudi Mitsubishijevo MSZ-LN,ki obrača tok zraka pri hlajenju stran od vira toplote-človeka...pomeni,da nikoli ne piha direkt v ljudi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.