godlike Napisano 1. april Prijavi Napisano 1. april (urejeno) pred 59 minutami je Alex napisal: Meni so Conti skakale po avtocesti, ker kot sem že napisal, napumpane na 2,6 segrele so se na 2,8 .Potem so itak pretrde in rade skačejo na naši neravno avtocesti. Tudi vsako luknjico čutiš. Ni to isto. Jaz se pogovarjam o dokonca zamotanem volanu. Takrat, ker je naklon gume navznoter (normalni avti imajo 0, Alfa je tudi imela -) in hladno. Preskoči guma. Beri: https://n-cars.net/forums/threads/is-there-any-kind-of-tyre-that-will-stop-the-slipping-on-full-lock.12269/ Popravljeno 1. april od godlike Citiraj
Boss Napisano 1. april Prijavi Napisano 1. april Men to delajo zimske, letne pa ne. pred 2 urama je Z M A J napisal: Imate kaj izkušenj z RFT gumami? Imam na SLK Bridgestone RFT in sicer 17-colke s 45 višine, pa enih 6 let so stare, to je takooo neudobno za vožnjo. Sicer domnevno ne rabiš rezervnega kolesa, pa vseeno tako trda vožnja ni bila niti prej na Z4, pa je imel bistveno nižje pnevmatike; višine 35 pri 255 širine na 18-palčnih platiščih. RFT imajo tako močne bočnice, da avto ne pade na feltno, ko se guma sprazni. S tem je žel guma trda kot sam satan in zato se prav dobro dejansko ni nikjer prijela. Jaz bi jih na tvojem mestu zmetal dol in vzel nekaj bolj normalnega in nekoliko bolj prijaznega hrbtenici. Tega žal ne moreš naredit z nobenimi RFT gumami, čeprav imajo to super lastnost, da tam pa res ne rabiš ne rezerve in ne kita za flikat. 1 Citiraj
Bini Napisano 2. april Prijavi Napisano 2. april Na tejle povezavi zgoraj lepo piše, da niso samo gume krive.... Jaz bi dodal, da je pomembno tudi vzmetenje! Niso za vsak avto najboljše športne gume, isto kot pri smučeh.... Citiraj
Z M A J Napisano 2. april Prijavi Napisano 2. april pred 10 urami je Boss napisal: Men to delajo zimske, letne pa ne. RFT imajo tako močne bočnice, da avto ne pade na feltno, ko se guma sprazni. S tem je žel guma trda kot sam satan in zato se prav dobro dejansko ni nikjer prijela. Jaz bi jih na tvojem mestu zmetal dol in vzel nekaj bolj normalnega in nekoliko bolj prijaznega hrbtenici. Tega žal ne moreš naredit z nobenimi RFT gumami, čeprav imajo to super lastnost, da tam pa res ne rabiš ne rezerve in ne kita za flikat. Čeprav nekaj si težko predstavljam, recimo zapelješ na konkreten vijak (imel primer pred kratkim na navadnih gumah) in prične spuščati guma, če bi ga vzel ven, še toliko bolj in hitreje, kasneje smo dali injekcijo in drži. Se pravi pri RFT pa čeprav je prazna, dejansko pelješ dalje, razen v primeru, da bi jo nekako uspel povsem "presekat"? Ne sprašujem za prjatla, ampak zase Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
dvorjan Napisano 2. april Prijavi Napisano 2. april RFT ne boš presekel. Če pa tako udariš, da bi RFT pnevmatiko presekal, se pa ne boš peljal dalje zaradi poškodbe podvozja ... 1 1 Citiraj
godlike Napisano 2. april Prijavi Napisano 2. april Imel sem v rokah Audi A5 3.0 biturbo quatro. Šel ko žival, ampak malo ga je vleklo v levo. Sem povedal lastniku. Tudi on je opažal potem, da ga vleče. Naslednji dan je šel na servis in je v RFT gumi bil vijak in je pustla. pred 5 urami je Bini napisal: Na tejle povezavi zgoraj lepo piše, da niso samo gume krive.... Jaz bi dodal, da je pomembno tudi vzmetenje! Niso za vsak avto najboljše športne gume, isto kot pri smučeh.... Seveda. Saj sem že prej napisal, da so moje gume noter nagnjene. Torej je podvozje nastavljeno za športnost. S tem pa pač se pojavijo drugi kompromisi. Avto je športen, tako sa težko rečeš, da niso za ta avto najbolj primerne športne gume. Sploh ker so prva vgradnja. 1 Citiraj
Boss Napisano 2. april Prijavi Napisano 2. april Pred eno uro je godlike napisal: Šel ko žival, ampak malo ga je vleklo v levo. Sem povedal lastniku. Tudi on je opažal potem, da ga vleče. Naslednji dan je šel na servis in je v RFT gumi bil vijak in je pustla. Zato pa so teli senzorji za TPMS, ki morajo sporočit, ko tlak pade in to je pri RFT skoraj nujno, da ni take situacije, kot tale z Audijem, ko ne veš, da ti je guma preluknjana. 3 Citiraj
Bini Napisano 2. april Prijavi Napisano 2. april (urejeno) pred 3 urami je godlike napisal: Imel sem v rokah Audi A5 3.0 biturbo quatro. Šel ko žival, ampak malo ga je vleklo v levo. Sem povedal lastniku. Tudi on je opažal potem, da ga vleče. Naslednji dan je šel na servis in je v RFT gumi bil vijak in je pustla. Seveda. Saj sem že prej napisal, da so moje gume noter nagnjene. Torej je podvozje nastavljeno za športnost. S tem pa pač se pojavijo drugi kompromisi. Avto je športen, tako sa težko rečeš, da niso za ta avto najbolj primerne športne gume. Sploh ker so prva vgradnja. Napisal sem, da niso za vsak avto ne pa za tvojga..... Popravljeno 2. april od Bini 1 Citiraj
jures Napisano 2. april Prijavi Napisano 2. april (urejeno) pred 3 urami je godlike napisal: Imel sem v rokah Audi A5 3.0 biturbo quatro. Šel ko žival, ampak malo ga je vleklo v levo. Sem povedal lastniku. Tudi on je opažal potem, da ga vleče. Naslednji dan je šel na servis in je v RFT gumi bil vijak in je pustla. Seveda. Saj sem že prej napisal, da so moje gume noter nagnjene. Torej je podvozje nastavljeno za športnost. S tem pa pač se pojavijo drugi kompromisi. Avto je športen, tako sa težko rečeš, da niso za ta avto najbolj primerne športne gume. Sploh ker so prva vgradnja. Nobene gume ne smejo bit notei nagnenje razen ce si strela mkvin, to je znak slabe optike ali slabih posedenih fedrov....ce gledas od spredaj pa so gume na A, potem avto lezi na fedrih, in bo najprej pobralo notranje robove gum. Ce so gume na V bo pobralo najprej zunanji rob V obeh primerih je nujna optika Popravljeno 2. april od jures 3 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
godlike Napisano 2. april Prijavi Napisano 2. april (urejeno) Prosim poglej si list iz optike za i30n (ni moj). Se lepo vidi, da je naklon -0.50° srednja, optimalna vrednost. Popravljeno 2. april od godlike 2 Citiraj
jures Napisano 3. april Prijavi Napisano 3. april (urejeno) pred 11 urami je godlike napisal: Prosim poglej si list iz optike za i30n (ni moj). Se lepo vidi, da je naklon -0.50° srednja, optimalna vrednost. V redu, se opravicujem za nasvet. Bolje da verjames enemu primeru s tolerancam z neta. Popravljeno 3. april od jures Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
godlike Napisano 3. april Prijavi Napisano 3. april (urejeno) Haha. Pa smo na aroganci? 😉 Bom prosil na servisu za izpis iz programa za optiko podvozja. Mogoče pa veš več, kot proizvajalec. Moj je stock it tovarne. Lahko ga peljema na optiko, če častiš. Pa da da vidimo, kaj pravi stock optika. Popravljeno 3. april od godlike 1 Citiraj
Boss Napisano 3. april Prijavi Napisano 3. april Pred eno uro je godlike napisal: Moj je stock it tovarne. Lahko ga peljema na optiko, če častiš. Pa da da vidimo, kaj pravi stock optika. A tist, k si pa dvakrat v robnik butnil se pa ne šteje? 1 Citiraj
godlike Napisano 3. april Prijavi Napisano 3. april Ena praska je. In še to z 0km/h. 😉 Parkiral sem se ob robnik in imel kolo zasukano. Ko sem jo zravnal, je samo zdrsnila ob robniku dol. Tudi če sem po tvoje s tem optiko uničil na desno optiko. Je leva stock. Pa saj program za optiko pozna tovarniške nastavitve. Citiraj
Tilen5 Napisano 3. april Prijavi Napisano 3. april Ne no tko @godlike, bo spet užaljen zapustil forum 😛 🤣 1 Citiraj
jures Napisano 3. april Prijavi Napisano 3. april (urejeno) Ce clovek ne zna sprejet nasveta, potem kar. Pa gume bo mel po robu posnete Ce clovek sam prav da ma eno gumo naglihano eno pa ne pa misli da je vse ok je nekaj narobe enako ce misli da je stock optika vedno 1A Popravljeno 3. april od jures Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
50keda Napisano 3. april Prijavi Napisano 3. april Zakaj je tako težko verjet da bi N verzije Hyundaija mele negativn camber? Zadeva je narejena za na stezo, logično, da bo mela camber in ja se strinjam, če ga boš 100% vozil sam do trgovine ti bo pobiralo notranji rob, samo ta avto pač za tako rabo ni. Pa še source: The new Hyundai i30 N: enhanced for maximum driving fun WWW.HYUNDAI.NEWS 1 1 Citiraj
godlike Napisano 3. april Prijavi Napisano 3. april (urejeno) Pred eno uro je 50keda napisal: Zakaj je tako težko verjet da bi N verzije Hyundaija mele negativn camber? To majo za to, ker Hyundai ni znal sprejeti dobromarnega nasveta od @jures 😉 Popravljeno 3. april od godlike Citiraj
godlike Napisano 3. april Prijavi Napisano 3. april Še za i20n: https://rallysportmag.com/road-or-track-hyundais-i20-n-is-built-for-speed/ pred 1 uro je jures napisal: Ce clovek sam prav da ma eno gumo naglihano eno pa ne pa misli da je vse ok Z 1km/h sem se na robnik naslonil in volan izravnal. Če je to optiko premaknilo, pa tudi jaz ne vem. Potem je podvozje iz papirja. Ko luknjo na cesti povoziš je mnogo večja sila, kot takole felno pobožat s stoječim vozilom. 1 Citiraj
godlike Napisano 3. april Prijavi Napisano 3. april pred 3 urami je Tilen5 napisal: Ne no tko @godlike, bo spet užaljen zapustil forum 😛 🤣 Jaz sem se vrnil. Maš post. Ne zdržim brez @dvorjan. 😅 1 1 Citiraj
jures Napisano 3. april Prijavi Napisano 3. april pred 3 urami je godlike napisal: Še za i20n: https://rallysportmag.com/road-or-track-hyundais-i20-n-is-built-for-speed/ Z 1km/h sem se na robnik naslonil in volan izravnal. Če je to optiko premaknilo, pa tudi jaz ne vem. Potem je podvozje iz papirja. Ko luknjo na cesti povoziš je mnogo večja sila, kot takole felno pobožat s stoječim vozilom. Še enkrat se opravičujem za nasvete, imaš odgovore vedno pri roki, oz internet..... to o čemur govoriš se imenuje Cabber angle, vsak avto ima toleranco v kateri ima lahko negativen camber angle (zgornji del na not) ali pozitiven angle (zgornji na ven), nekakšna standardna tolerance je -1,75 stopinj do +0,5 stopinj. Ko je pa kolo res na glihano se pa reče true vertical.....Oba kota sta človeku na uč nevidna, upam da se zavedaš kako majhna toleranca je pol ali 1 stopinja, človeku nemogoče vidna, lasrejem na optika pa ja, to si imel tudi na listu zgoraj. Te tolerance velajjo enako za hyundai i20n, ki je med drugim turbocharged vto, verjetno tezji in ima lahko tisto stopinjo negativno, ker je tudi tezji, ampak to ni postrani kolo....Tako da ko vidiš gumo z lastnim očesom da je guma postrani je govora od 5 stopinj naprej, manj ne boš zaznal na uč. Izvoli še dokument za ta dirkalnik.... Pa pardon za nasvete. Niso zrasli v moji buči. Še lasten primer ti dam, po menjavi amortizerjev na mojem bolidu Fiat, je avto rahlo vlekel desno. Ena os je bila neverjetne 4 stopinje off, seveda nevidna na uč... i20N Alignment.pdf 2 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jures Napisano 3. april Prijavi Napisano 3. april pred 5 urami je 50keda napisal: Zakaj je tako težko verjet da bi N verzije Hyundaija mele negativn camber? Zadeva je narejena za na stezo, logično, da bo mela camber in ja se strinjam, če ga boš 100% vozil sam do trgovine ti bo pobiralo notranji rob, samo ta avto pač za tako rabo ni. Pa še source: The new Hyundai i30 N: enhanced for maximum driving fun WWW.HYUNDAI.NEWS Nisem rekel da ne verjamem. Ampak a se zavedaš koliko je stopinja in pol? Misliš, da boš to videl z učom? 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
50keda Napisano 3. april Prijavi Napisano 3. april Ja, pri 225/45 R18 in -1,5° camberja to pomeni, da je zgornji rob pnevmatike 1.7 cm bolj notr, če so moji izračuni pravi Citiraj
jures Napisano 3. april Prijavi Napisano 3. april Po moji pa pol manj....diameter gume je 66cm, vzeti moraš polovico, ker kot se gleda od sredine. Preko sredine se zrcali vertikalno. Če se še spomnim geometrije je priležni kot sinus kota 1,5 stopinj nasprotna ki jo iščemo (odmik) deljeno s priležno - 33cm se pravi 0,86 cm, dobri ste fantje če to vidite, pri mojih letih ne vem Motiti se je človeško, popravi me če sem falil null 2 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
godlike Napisano 3. april Prijavi Napisano 3. april pred 51 minutami je jures napisal: Izvoli še dokument za ta dirkalnik.... Sem ga tudi sam našel na uradnem forumu. Kakor koli. Meni je ok, tako kot je stock. Ko bo se kaj delalo na podvozju, se bo delala optika. pred 52 minutami je jures napisal: Tako da ko vidiš gumo z lastnim očesom da je guma postrani je govora od 5 stopinj naprej, manj ne boš zaznal na uč. Nisem jaz pisal članka 😉 pred 53 minutami je jures napisal: Še enkrat se opravičujem za nasvete, imaš odgovore vedno pri roki, oz internet..... Tudi tvoj dokument sem našel na n-cars forumu => na imternetu. Marsikaj je na internetu, tudi ta forum. Kaj bo kdo verjel ali kake nasvete upošteval, se pa vsak odloči sam. Problem je, ker se na napadalen odnos odzovem s kontra argumenti in se bockamo. 😉 Pustima. Ni vredno in tudi težav nimam z raketo. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.