Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je TBA napisal:

Tule berem kok km dela folk z gumami me je kr sram. Js običajno menjam letne in zimske po cca 15k km. Sem že objavil slike letnih gum po 2h sezonah. Na leto delam 15k km. 

Naj te nebo sram, ker ti imaš specifično vožno po hribih in počez čez ovinke.... :nevem:

Napisano
dne 3. 6. 2025 ob 13:44 je Carot napisal:

Sam se naredil okoli 80kkm z Bridgstonkami, pa sem imel še cca 5 mm profila; zgleda da se zelo malo obrabljajo. Samo ko sem se enkrat po dežju normalno peljal in mi je v ovinku nenapovedano "spustila" sem jih takoj zamenjal za GY A6 ... 

Točno to jst govorim že 2 leti na tem forumu, te Bridgestonke so weird

Napisano
pred 6 urami je Carot napisal:

Posebej krožišče pri Slaviji

 

Natančno to krožišče sem mislil. Če tam nimaš jajc in ne uletiš k snet kladu vanj, te noben ne spoštuje in ne jebe pet posto.

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Danes sem naredil ene 60km po AC in imam eno vprašanje. Ne spomnim se, da bi se katere druge gume tolk segrevale kot tele GY. Prve bi rekel, da so bile tam nekje med 45 in 50°C zadnje za ene 5 stopinj manj. Mobenih ovinkov, samo do 130km/h, čas okoli sedmih zvečer, temperatura zraka malo nad 30°C.

 

Zdaj sem malo v dilemi, a so mogoče premalo napumpanein bi bilo treba iz nad 2.7 bara al je pač to feature teh res mehkih gum. @50keda kaj ti praviš pri tvojih GY asy 6?

33112_1.png

Napisano

Dost je 2.7....👌😉

Zato pa tako dobro držijo, ker so vroče! Čez ovinke pa ne bodo za dolgo.... :nevem:

Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

Danes sem naredil ene 60km po AC in imam eno vprašanje. Ne spomnim se, da bi se katere druge gume tolk segrevale kot tele GY. Prve bi rekel, da so bile tam nekje med 45 in 50°C zadnje za ene 5 stopinj manj. Mobenih ovinkov, samo do 130km/h, čas okoli sedmih zvečer, temperatura zraka malo nad 30°C.

 

Zdaj sem malo v dilemi, a so mogoče premalo napumpanein bi bilo treba iz nad 2.7 bara al je pač to feature teh res mehkih gum. @50keda kaj ti praviš pri tvojih GY asy 6?

Ni problem v tlaku. Jaz jih imam napumpane na le 2.5 bar in se obnašajo normalno, brez pretiranega segrevanja. 

Čudno mi je tole. 🤔

 

 

Napisano

Asfalt ima 50 in več stopinj, če je osončen. 👍. Boss je edini ki vroče gume šlata, zato je to tudi ugotovil, normalno je to brez skrbi... 👍😉

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Kaj čm vzet, Nexen SU4 za 100 euriča al GY6 za 160 eur?

 

Nexenke sem imel za 2 sezoni, a te GY precej požira?

Napisano
pred 7 minutami je NevLado napisal:

Kaj čm vzet, Nexen SU4 za 100 euriča al GY6 za 160 eur?

 

Nexenke sem imel za 2 sezoni, a te GY precej požira?

 

Hitro ti to zradiraš, kako bi šele bilo če bi imel X motor namesto dinota, ene sezone ne bi preživele.

Napisano (urejeno)

@NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu :D

 

@Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto ;)

Popravljeno od 50keda
Napisano
pred 16 urami je Boss napisal:

Danes sem naredil ene 60km po AC in imam eno vprašanje. Ne spomnim se, da bi se katere druge gume tolk segrevale kot tele GY. Prve bi rekel, da so bile tam nekje med 45 in 50°C zadnje za ene 5 stopinj manj. Mobenih ovinkov, samo do 130km/h, čas okoli sedmih zvečer, temperatura zraka malo nad 30°C.

 

Zdaj sem malo v dilemi, a so mogoče premalo napumpanein bi bilo treba iz nad 2.7 bara al je pač to feature teh res mehkih gum. @50keda kaj ti praviš pri tvojih GY asy 6?

 

pred 19 minutami je 50keda napisal:

@NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu :D

 

@Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto ;)

 

Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?

 

Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..

 

Bi mi jih ziher priporočila?

EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?

 

Napisano
pred 39 minutami je NevLado napisal:

 

 

Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?

 

Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..

 

Bi mi jih ziher priporočila?

EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?

 

Seveda jih ne moreš, 40 do 45 je meja pri kater še lahko en čas držiš! 🤒 Pri 50 sigurno ne.... 🥵

Napisano

Čak a pol babe tud ne morem držat ker ma 36 stopinj lastne temperature. 

pred 9 urami je Bini napisal:

Asfalt ima 50 in več stopinj, če je osončen. 👍. Boss je edini ki vroče gume šlata, zato je to tudi ugotovil, normalno je to brez skrbi... 👍😉

 

Ampak to je blo med 19 in 19:30 uro, ko asfalt ni več tako vroč. Pa pri 130km/h nekje zunanje temperature 30 pa še vedno ni hladilo gum. Men je to nenavadno, ker je bla res samo AC in to damo naravnost, nobenih zalaganj ovinkov.

pred 4 urami je NevLado napisal:

Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?

 

Zavore so bile hladne, vijaki na pestu tud, edino gume so bile precej bolj ogrete, kot bi pričakoval. :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 28 minutami je Boss napisal:

Čak a pol babe tud ne morem držat ker ma 36 stopinj lastne temperature. 

 

Ampak to je blo med 19 in 19:30 uro, ko asfalt ni več tako vroč. Pa pri 130km/h nekje zunanje temperature 30 pa še vedno ni hladilo gum. Men je to nenavadno, ker je bla res samo AC in to damo naravnost, nobenih zalaganj ovinkov.

 

Zavore so bile hladne, vijaki na pestu tud, edino gume so bile precej bolj ogrete, kot bi pričakoval. :nevem:

A imaš vedno navado, da šlataš gume? 

Upam, da samo svoje. 😄

 

 

Napisano
pred 35 minutami je Boss napisal:

Čak a pol babe tud ne morem držat ker ma 36 stopinj lastne temperature. 

 

Ampak to je blo med 19 in 19:30 uro, ko asfalt ni več tako vroč. Pa pri 130km/h nekje zunanje temperature 30 pa še vedno ni hladilo gum. Men je to nenavadno, ker je bla res samo AC in to damo naravnost, nobenih zalaganj ovinkov.

 

Zavore so bile hladne, vijaki na pestu tud, edino gume so bile precej bolj ogrete, kot bi pričakoval. :nevem:

Ja, to je pa zanimivo..... :whatever:

Napisano

Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral :D

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano

Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.