Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zaradi starih gum ni nih?e iz ceste zletel...ali karambol povzro?il...

Tudi 10 let stare gume so pogojno ok...

 

Poznam kar nekaj primerov, ki te demantirajo. Sicer pa ko se ti bo enkrat to zgodilo, bo prepozno jokat.

Napisano

?e enkrat, zaradi starosti gum ne...obrabe ja, starosti ne...

Pustimo sedaj 20 ali ve? let stare...10let pa ?e gre...?e je dovolj profila in karkasa ni po?kodovana.

Napisano

Kar se starosti ti?e, je po mojem mnenju bolj?e imeti 5 let staro in kvalitetno gumo kot novo kitajsko. Se spomnim Nankang pred leti, to je bila totalna grozljivka ?e nova guma.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sej ne recem nekatere gume res znajo bit katastrofa po nekaj letih, kar pa ne velja za vse gume. Ce ti menjas gume z dovolj profila po treh letih je to pac po mojem mnenju skoda denarja. Amortizerjev, vzmeti in ostalih delov podvozja predvidevam, da ne menjas na 100k km, kot je to predpisano? Pa usi vemo da recimo vzmet po 100k km ni vec tako prozna, kot nova. Da ne bo pomote tudi zaradi dotrajnih vzmeti oz. ostalih delov podvozja lahko naredis karambol. Konec koncev pa vsak dobro ve kaj je najboljse za njega. Jest vem, da me niti enkrat ni niti malo zaneslo tako na snezni, kot na mokri podlagi. Je pa res, da ima guma se 4,5-5mm profila.

Napisano

Za normalne in pametne voznike je to?no tako kot i napiso,za tiste ki pa vozijo na ivici-meji zdrsa pa ?av ne bo ?lo po na?rtih.

Sej ne recem nekatere gume res znajo bit katastrofa po nekaj letih, kar pa ne velja za vse gume. Ce ti menjas gume z dovolj profila po treh letih je to pac po mojem mnenju skoda denarja. Amortizerjev, vzmeti in ostalih delov podvozja predvidevam, da ne menjas na 100k km, kot je to predpisano? Pa usi vemo da recimo vzmet po 100k km ni vec tako prozna, kot nova. Da ne bo pomote tudi zaradi dotrajnih vzmeti oz. ostalih delov podvozja lahko naredis karambol. Konec koncev pa vsak dobro ve kaj je najboljse za njega. Jest vem, da me niti enkrat ni niti malo zaneslo tako na snezni, kot na mokri podlagi. Je pa res, da ima guma se 4,5-5mm profila.

Napisano

Sam sem mnenja, da je 5 let max starost za gumo, tudi ?e ima profil. Je edini stik s podlago in na gumi ne var?ujem, pa tudi ?e gre za drugi avto, ki je stara ropotulja. Vedno kupim GY, Conti, Bridgestone ali Michelin.

Napisano

Tudi meni ni jasno, zakaj se ravno pri gumah var?uje.Vidi? bmw-je in podobno gor pa xy gume.A to pomeni, da mora? bit frajer tudi ?e nima? za burek ali ti je vseeno za tvojo varnost.Ko je govora o starih gumah sem ?e videl, kako so parkirali v jarku ali ograji.

Pa so imele gume ?e ful profila a trde kot ?ve?ilni prilepljen pod mizo.Sej z normalnimi kilometri na leto jih itak spili? pravo?asno in jih mora? zamenjati. No, nekateri si pa privo??ijo luksus in kupijo stare ?e rabljene. Tej so ?ele pravi pacienti.

 

 

Napisano

Ali pa to, da imajo novi porscheji in audiji ab Werk gume Nexen oz. Hankook. Avti za 50 ali celo 100k EUR. Premium pomeni danes o?itno nekaj drugega, kot je ?e pred desetletjem, var?uje se na vsakem koraku...

Napisano

Marsikaj lahko pi?emo ampak danes avt.industrija tako veliko da na varnost v prometu,da bi sigurno dala kak?en rok za menjavo,?e bi bilo potrebno saj je odtis na vsaki gumi. Marsikdo sploh ne ve koliko stare gume vozijo! Pa mimogrede lahko povem,kar sem videl na laste o?i,novi GOLF tovarni?ko opremljen je bil na Hankook gumah,in KIA CEED na Mi?elinkah!. Narobe svet. Lp

Napisano

Korejci so zamenjali mentaliteto cenenosti in zato recimo zdaj Ceed redno premaguje Golfa na primerjalnih testih.

 

Vsi ostali pa se grejo var?evanja na kupcih za maksimiziranje dobi?kov. Tako miselnost bi morali kaznovati mi kupci.

33112_1.png

Napisano

Ali pa to, da imajo novi porscheji in audiji ab Werk gume Nexen oz. Hankook. Avti za 50 ali celo 100k EUR. Premium pomeni danes o?itno nekaj drugega, kot je ?e pred desetletjem, var?uje se na vsakem koraku...

Koliko Nexen oz. Hankook si do zdaj vozil da jih lahko tako ekspertno ocenjuje? kot slabe????

Napisano

Omg kaksni komentarji. Vi kar lepo na vsake tri leta menjajte gume s polnim profilom pa glejte da boste kupl continental, goodyear, ker vse ostalo je krs. A pol k kups gumo na mimovrste pa dobis DOT pol leta ali skoraj eno leto od proizvodnje se isto bunite? Kokr sm ze prej reku vazn, da se vsak pocuti varnega.

 

P.S Aves koliko sem ze jest videl avtov v jarku z novimi gumami.

Pa drgac je Nexen cist top guma...

 

Se pa strinjam, da niso zaupanja vredne razne goodlife in neves se kaksne XY znamke gum.

Napisano

Vsakdo ve zase, kaj bo montiral gor na avto. Zato pa se prodajajo tudi razne ?unga lunga gume, da lahko tudi tisti, ki nima za ene ornk gume vozi kolikor toliko avto okoli.

Zmagovalna kombinacija pa je ?unga lunga zimske gume celo leto. Kaj pomaga nam ostalim, ?e pravo?asno zabremza?, ?e te lahko kdo od zadaj nabije z 30/uro,ko ti ?e stoji?. Potem pa razni "strokovnjaki" pi?ejo o prevelikih hitrostih, neupo?tevanje varnostne razdalje in podobne umotvore. Tak?ni bi morali imeti varnostno razdaljo 250m.

Slabe gume-to je to!... in nikakr?no pametovanje.

 

 

Napisano

Omg kaksni komentarji. Vi kar lepo na vsake tri leta menjajte gume s polnim profilom pa glejte da boste kupl continental, goodyear, ker vse ostalo je krs

 

Moje so v treh letih ?e skor slick.

Napisano

Moje so v treh letih ?e skor slick.

Kot sem ?e napisal spili? gume v treh sezonah.

 

 

Napisano

Koliko Nexen oz. Hankook si do zdaj vozil da jih lahko tako ekspertno ocenjuje? kot slabe????

 

Sem kje zapisal, da so slabe? :) So pa zagotovo 50 % cenej?e od Continental, Michelin itd.

Napisano

Sem kje zapisal, da so slabe? :) So pa zagotovo 50 % cenej?e od Continental, Michelin itd.

Niso slabe so pa slab?e od renomiranih znamk. :)

 

 

Napisano

Niso slabe so pa slab?e od renomiranih znamk. :)

Itak, ?e zdale? niso toliko slab?e kot so cenej?e. Za probat bodo
Napisano

Jest sem imel nexen zimske 6 let. Pa delam 25k km na let. Nakoncu so sle, ker sem prodal avto. Konec koncev so pa te nase "zime" za en kurc kej vredne glede na to da je mogoce 14 dni kao mraz. Da o snegu ne govorim. Me zanima kaj potem skandinavske drzave gor dajejo? Traktorsko gumo s ketnami pa le te na usake tri leta menjajo :)

Napisano

Na ?vedskem sem opazil, da ima ve?ina ?eblje na gumah... pa cest, ?e res ne zapade 20 cm in gor ne plu?ijo ampak folk vozi po zglajenem snegu in to kar hitro. V mestu, kjer sem bil pa so itak imeli v cestah talno gretje. :)

 

 

Napisano

Letos bom tudi js moral menjat gume iz zimskih na letne, me zanimajo konkretni predlogi za gume v dimenziji 205/50/17 znamka ni tako pomembna bolj mi je vazno da so kvalitetne

Se boljse ce bi kdo dal predlog za gume za mazdo 3 2007 letnik (iz osebnih izkusenj misljeno seveda) pa racunajte da imam malo tezjo nogo vcasih :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.