Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 11 minutami je Brane napisal:

Če nima pa en kos kartona na masko

Kot smo to delali na 101-kah včasih. 😄😄

 

 

Napisano

Danes sem bil prav pozoren, ker sem moral s FucksWagnom (dvolitrski trubo-dizel) na pot in ima en kup senzorjev, da lažje ugotoviš, kaj je krepalo. In sem spremljal temperaturo. Še prej naj povem, da se skale pri 50°C šele začnejo...

Hladilna tekočina je 60°C dosegla po 5,5 km vožnje.

Motorno olje je 60°C doseglo po 8 km vožnje.

Hladilna tekočina je 90°C dosegla po 12 km vožnje.

Potem je pa trajalo predolgo, ko sem pa po 22 km vožnje pogledal na števce, je imelo pa motorno olje že 96°C...

 

Tako da, ja, po petih minutah vožnje bolj težko toplo piha...

  • Všeč 1
  • Haha 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 2 urama je Brane napisal:

Še katrca je imela to pod dodatno opremo

Samo katrca je bila francosti izdelek, 101-ka pa višek jugo tehnike. 🤣🤣

 

 

Napisano

Vidite, tudi pri gretju je EV v prednosti.

 

Električni grelec greje praktično takoj - in to fejst, če tako želiš.

 

Pa tudi (pred)gretje preko aplikacije ali po urniku imaš ipd.

Napisano

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Pri meni zacne toplo pihat po pol minute, ko se vsedem v avto… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
dne 1. 12. 2023 ob 19:02 je sportman333 napisal:

Ko nekdo podrobno (več let) spremlja in prebere Mazda forum, žal po prebranem ne bi imel ne dizel in ne bencin motorja....(mogoče edino kjer nisem zasledil težav sta 2.5 dinozaver motor in za enkrat X186), vse ostalo je pa bolj tako tako.....loto sedmica, euro jack-pot in druge igre na srečo.....to pa ni ravno za hvalit se :)

Šrot od zastarelega 2.5 motorja, a napišemo na mazdo zakaj še kr ta jajca vgrajujejo v CX-60, hvala

Napisano
pred 10 urami je dvorjan napisal:

Ja, dragi Slivka, ampak, kot smo to že ugotavljali, imajo EV to serijsko, ICE pa za doplačilo in silno redko ...

 

Ja full dobr res, ko ti pozim zaradi vseh teh faktorjev že tako mizeren domet pade še za 30%.

33112_1.png

Napisano
pred 23 minutami je Boss napisal:

 

Ja full dobr res, ko ti pozim zaradi vseh teh faktorjev že tako mizeren domet pade še za 30%.

Kaj ima to veze z gretjem? 😃

 

EV kupiš glede na svoje najbolj pogoste potrebe po prevozu. Če imaš dnevne relacije pod 100 km, te prav nič ne boli, če pozimi pokuri 30 % več. Pa saj dizli in bencinarji na zimskih kratkih relacijah tudi imajo 30 % višjo porabo, pa še zebe vas pri teh vožnjah. Kdo je torej na boljšem?!

Napisano
pred 3 minutami je dvorjan napisal:

Kaj ima to veze z gretjem? 😃

 

EV kupiš glede na svoje najbolj pogoste potrebe po prevozu. Če imaš dnevne relacije pod 100 km, te prav nič ne boli, če pozimi pokuri 30 % več. Pa saj dizli in bencinarji na zimskih kratkih relacijah tudi imajo 30 % višjo porabo, pa še zebe vas pri teh vožnjah. Kdo je torej na boljšem?!

 

Tudi ogrevanje ima vezo, potem pa še tako nižje temperature vplivajo na delovanje baterij. No ja tudi visoke temperature enako zmanjšujejo domet. Pri EV-ju nikoli ne boš točno vedel kolk bo dometa medtem pa pri ICE, če so poti približno enake bo domet enak pozimi in poleti. Ne vem kaj je sicer zate kratka razdalja, ampak to je več ali manj kr mit, da je poraba pozimi pri ICE bistveno večja kot poleti.

 

Aja zebe me ne, ogrevanje zicev, volana je za prvi topel občutek čist dovolj. Je pa res, da nisem preveč zmrzljive sorte in me kaj dosti ne motijo nizke temperature, edino kar pa pogrešem od Webasta, ki sem ga nekoč imel - rosile so se šipe manj.

33112_1.png

Napisano

@Boss, brez zamere, ampak ti osebno imaš nekaj izolacije že sam po sebi - ne pretirano, ampak nekaj jo pa je. Tisti, bolj koščene sorte, imajo pa najbrž več težav...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 4 urami je Slivka napisal:

@Boss, brez zamere, ampak ti osebno imaš nekaj izolacije že sam po sebi - ne pretirano, ampak nekaj jo pa je. Tisti, bolj koščene sorte, imajo pa najbrž več težav...

 

To drži, ampak vseeno tisto gretje zicev deluje tudi pri suhcih tako da :nevem:. Itak se pa velika večina tko obleče za v avto kot bi šla na Himalajo. Če je enako oblečen zunaj je Ok, če gre v avto ga pa zebe.:nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

 

Tudi ogrevanje ima vezo, potem pa še tako nižje temperature vplivajo na delovanje baterij. No ja tudi visoke temperature enako zmanjšujejo domet. Pri EV-ju nikoli ne boš točno vedel kolk bo dometa medtem pa pri ICE, če so poti približno enake bo domet enak pozimi in poleti. Ne vem kaj je sicer zate kratka razdalja, ampak to je več ali manj kr mit, da je poraba pozimi pri ICE bistveno večja kot poleti.

 

Aja zebe me ne, ogrevanje zicev, volana je za prvi topel občutek čist dovolj. Je pa res, da nisem preveč zmrzljive sorte in me kaj dosti ne motijo nizke temperature, edino kar pa pogrešem od Webasta, ki sem ga nekoč imel - rosile so se šipe manj.

Jah lahko je tebi, ogrevan sedež, ogrevan volan, od zadi pa še mal vročine od zavornih čeljusti... ni čudno da ti je vroče

  • Všeč 1
  • Haha 5
Napisano (urejeno)
dne 4. 12. 2023 ob 8:01 je Slivka napisal:

Danes sem bil prav pozoren, ker sem moral s FucksWagnom (dvolitrski trubo-dizel) na pot in ima en kup senzorjev, da lažje ugotoviš, kaj je krepalo. In sem spremljal temperaturo. Še prej naj povem, da se skale pri 50°C šele začnejo...

Hladilna tekočina je 60°C dosegla po 5,5 km vožnje.

Motorno olje je 60°C doseglo po 8 km vožnje.

Hladilna tekočina je 90°C dosegla po 12 km vožnje.

Potem je pa trajalo predolgo, ko sem pa po 22 km vožnje pogledal na števce, je imelo pa motorno olje že 96°C...

 

Tako da, ja, po petih minutah vožnje bolj težko toplo piha...

No jaz sem isto sedaj stopal, ko se vozim v nocno in je po malo manj kot 4 min in po 5 km ze zacelo toplo pihati. Zunanja temperatura je bila 1 C. Ko bo zunaj bolj mrzlo in bo minus bo vrjetno malenkost vec potreboval ( cca. 7-8 min).Stestiram se zjutri, ko se bom vracal iz nocne 

Moj je bencinar in kljub temu, da imam vecjo prostornino, kot tvoj se hitreje ogreje, ker dizel rabi dlje.

Aja avto ne pije olja in stoji zunaj pod nadstreskom.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Tista o 30% večji porabi ice pozimi je bosa. Meni res porabi dva deci več, ampak to se komot pripiše večjemu trenju zimskih gum. Enako imajo tudi ev pozimi večjo porabo zaradi zimskih gum. Razlika je le, da zaradi precej bolj obremenjenih gum ev porabijo več watov za premagovanje trenja, kot ice.

 

Pri mojem avtu na dinozavre ne pogrešam webasta. Gretje zicev, takojšen topel zrak zaradi električnih grelcev v prezračevalnem sistemu in pa vetrobransko steklo na električno gretje - imam skoraj ev. Z razliko da zaradi nižje temperature kilo nafte ne izgublja energetsko vrednost tako kot pri ev v mrazu pada gostota energije po kili baterije.

 

Ko se mašina segreje, je dinozaverski avto mnogo bolj ekološki kot ev, ker za ogrevanje porablja odpadno energijo, medtem ko mora ev porabljati koristno energijo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Res je ampak žal bomo kmalu vsi v nemilosti električnih avtov in se bo treba privadit na določene slabosti le teh.... :nevem:

Brez "Muje"-nuje se še čevelj ne obuje.... 😉

Napisano
pred 11 urami je Mraušk Mčk napisal:

Tista o 30% večji porabi ice pozimi je bosa. Meni res porabi dva deci več, ampak to se komot pripiše večjemu trenju zimskih gum. Enako imajo tudi ev pozimi večjo porabo zaradi zimskih gum. Razlika je le, da zaradi precej bolj obremenjenih gum ev porabijo več watov za premagovanje trenja, kot ice.

 

Pri mojem avtu na dinozavre ne pogrešam webasta. Gretje zicev, takojšen topel zrak zaradi električnih grelcev v prezračevalnem sistemu in pa vetrobransko steklo na električno gretje - imam skoraj ev. Z razliko da zaradi nižje temperature kilo nafte ne izgublja energetsko vrednost tako kot pri ev v mrazu pada gostota energije po kili baterije.

 

Ko se mašina segreje, je dinozaverski avto mnogo bolj ekološki kot ev, ker za ogrevanje porablja odpadno energijo, medtem ko mora ev porabljati koristno energijo.

Jaz imam med zimsko in letno porabo razlike 1 deci ... gume/mraz? 

Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

Res je ampak žal bomo kmalu vsi v nemilosti električnih avtov in se bo treba privadit na določene slabosti le teh.... :nevem:

Brez "Muje"-nuje se še čevelj ne obuje.... 😉

Potem pa svizec cokolado zavije v folijo.

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Jaz imam med zimsko in letno porabo razlike 1 deci ... gume/mraz? 

 

 

Jaz tudi pri bencinarju ali dizlu nisem imel omembe vredne razlike v porabi poleti/pozimi ... Pri PHEV se pa pozna in kaze doseg z baterijo samo nekje med 35 in 40 km sedaj, ko je mraz... Ko je bilo bolj toplo, pa je kazal doseg med 50 in 65 km ... 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Jaz imam med zimsko in letno porabo razlike 1 deci ... gume/mraz? 

 

Jest imam na relacije pozimi nekje 2dcl manjšo porabo kot z letnimi. Jest bi reku da je to zato ker je lažja feltna (16" vs 18"), ne vem pa koliko vpliva ima razlika v širini, 1cm
Na kratke vožnje, do 20km, je pa poraba večja za par dcl, to je pri negativnih temperaturah, in avto parkiran celo noč zunaj.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A to je brez potiskanja 
    • Kot obljubljeno...danes prišla pošiljka...spet nekaj od Knipex-a...pa gremo lepo po vrsti,k se je že nabralo😄....upam,da bo za koga zanimivo.   K sem že lani maja naročil set za Seger varovalke,in tukaj še nisem predstavil...super set za lepo ceno...novejši tip z notranjo vzmetjo....pa mi je manjkaj najmanjši tip za zunanje majše od 10mm...in k pogosto kaj kupujem na nemškem Amazonu...imam določene stvari na opazovanju,in gre kdaj kakšna stvar v košarico,toliko,da je za "free shipping"...pač bolje dobiti klešče,kot pa plačati poštnino. Pa sem vzel tanajmanjše 49 11 A0 3-10mm...je bila lepa cena 16,78€😃 https://www.amazon.de/dp/B0001P0C84?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Ta set pa kot rečeno imam že od Maja lani...top stvar,če potrebuješ👍...seveda obstaja tudi kaj mnogo cenejšega...pa ne bom debatiral o tem...🙄 Takrat 73,57€👍 https://www.amazon.de/dp/B000CDU2RG?th=1   kak mesec nazaj,pa sem na isto foro..."klešče namesto poštnine"😄 vzel majhne malce posebne "kombinirke"...če bi vedel,kako super so,bi jih vzel že prej...res priročne-padejo v roke k "ata na mamo"...17,53€👍 Izgleda,da jih je Amazonu zmanjkalo,in je takoj "druga cena"🧐...kogar zanima-daš v basket in shraniš za kasneje,in vsake toliko časa pogledaš,kako se giba cena... https://www.amazon.de/dp/B0C77B4J1B   Sedaj pa k "posebnežu" za električarje. Univerzalne klešče za instalacije....obstaja več različnih variant,tako glede ročajev,kot "opreme čeljusti" in tudi "imperialna in metrična verzija. Določene imperijalne imajo luknje za rezanje vijakov (ne potrebujem),in doličene imajo tudi mesto za stiskanje "crimp-tulk",in obstajajo verzije z vzmetjo,in brez. "Moja" je metrična verzija z navadnimi ročaji,brez vzmeti,brez lukenj za vijake in brez možnosti crimpanja....prav namenoma izbrana takšna varianta,ker sem mnenja,da npr. crimpanje "tako-tako" (ker je samo za eno velikost,pa še to na "trn") ni najbolj optimalno...bolje z več "trni" ali pa klešče za stiskanje celega oboda (kvadratni ali hex-profil).   Sem se pa odločil za te klešče zaradi težav pri ožičanju starih instalacij. Praktično zmeraj (razem štedilnik) za instalacije uporabljam mehke kable...a hiša je stara,in vsa stara elektro instalacija je izvedena z trdimi kabli. Tukaj pa je težava z orodji za snemanje izolacije-Weicon Tools No.5 https://www.amazon.de/dp/B001NUMVHQ?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1 In Weicon Tools Multi-Stripper No. 400 (obstaja tudi identičen Cimco-Multistripper,ki mi lepo služi že kakih 15-20 let😃👍) https://www.amazon.de/dp/B003A6DHTW?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Vsi trije res vrhunski-zelooo priporočam....a le za mehke kable!!! To pa za to,ker ko žico trdega kabla prerežeš-odščipneš,se konec tako preoblikuje,da nastane majhna sploščitev,in dve stranske "špice" na žici...te špice pa slej ko prej poškodujejo rezila teh snemalcev izolacije. 3x lahko ugibate,kako to vem...🥺   In pri tem tipu klešč za izolacijo teh problemov ni...za to ta nakup. Kar so te klešče prišle ven,je bila cena skoz okoli 50€,sedaj pa počasi pada,in sem vzel za 38,98€ https://www.amazon.de/dp/B0C8P81PTF   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   In še ene "posebne" klešče,ki jih še nisem predstavil...dolge,tanke "montažne" klešče z velikim prenosom in špičasto konico...izgledajo "čudno",a so fenomenalne in presenetljivo močne...za 25,99€ tudi na Amazonu...sem jih kupil takrat,kot tiste posebne ščipalke z posebnim drsnimrotacijskim ležajem....obstajajo tudi "ukrivljene" če koga zanima. KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280 : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - KNIPEX Montierzange mit Querprofilen mit Kunststoff überzogen 280 mm, 28 71 280. KNIPEX...   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Za konec pa še en "veliki malček" t.i. Super-Knips XL 78 61 140 To je večja močnejša verzija klasičnih elektroničarskih ščipalnih klešč...zmorejo tudi kakšne debelejše nožice tranzistorjev ipd... Z vzmetjo,obstaja tudi INOX verzija...   20,99€ Amazon https://www.amazon.de/dp/B06WD7BMR9?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1   Just a moment... WWW.KNIPEX.DE   Dost nakladanja...sedaj pa slike😉   Mislim,da bo božiček imel dovolj idej...😄😉  
    • Čista resnica, sedaj je bolj kot ne od Polja preko Domžal do Lukovice, če smo na tej relaciji!  Pozidava na Barju je pripomogla temu in drugačni zračni tokovi. Enkrat so to omenjali klimatologi po tv..... 
    • Meni ga je na teh. priklopil na računalnik...  Vse je ok, samo gume si napumpaj na 2.5.😉
    • Zelo si pomagal @Slivka priti do rešitve, bravo... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.