Skoči na vsebino

Prodam Mazda3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 23 minutami je Janez007 napisal:

Iščem, ravno nekaj takega, za 10.000 €. :) 

16k€ :wub:Moja je bla za tak denar pred skoraj tremi leti.... :whatever:

 

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)
pred 16 urami je stonauro napisal:

Potem pa nisi v pravi temi :)

 

Točno v ta pravi temi sem. Tudi sam prodajam skoraj enako Mazdo 3, G120, MT, Revolution, letnik 6/2018, prevoženih 100.000 km.

 

Za 16.900 € kupec mojega avta dobi:

- avto v brezhibnem stanju

- dodaten komplet odličnih Dunlop zimskih gum na Mazda 16" platiščih

- kupon za 1.000 litrov 95 okt bencina

- kleopatrino razkošno kopel in klasično masažo telesa  

WWW.SELECTBOX.SI

Izberite med tajsko, klasično ali zlato masažo, prepustite se sproščujočemu pilingu obraza ali pa razvajanju v Kleopatrini razkošni kopeli.

 

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 4
Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

 

Točno v ta pravi temi sem. Tudi sam prodajam skoraj enako Mazdo 3, G120, MT, Revolution, letnik 6/2018, prevoženih 100.000 km.

 

Za 16.900 € kupec mojega avta dobi:

- avto v brezhibnem stanju

- dodaten komplet odličnih Dunlop zimskih gum na Mazda 16" platiščih

- kupon za 1.000 litrov 95 okt bencina

- Kleopatrina razkošno kopel in klasično masažo telesa  

WWW.SELECTBOX.SI

Izberite med tajsko, klasično ali zlato masažo, prepustite se sproščujočemu pilingu obraza ali pa razvajanju v Kleopatrini razkošni kopeli.

 

 

 

Terme Vivat?

 

Tole pa ni fer, za nas ki smo iz drugih koncev slo

Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je NevLado napisal:

Terme Vivat?

 

Tole pa ni fer, za nas ki smo iz drugih koncev slo

Zate pa je posebna ponudba: 

https://www.terme-krka.com/si/sl/dolenjske-toplice/paketi/placa-1-bivata-2-v-termah-dolenjske-toplice

 

(ponudba velja le ob nakupu moje Mazde 3 za 16.900€)

 

Če malo preigram številke, zadnjič se je prodala Mazda 6 letnik 2017 G192 Revolution top s 130.000 km za okoli 16.000 €, nova je stala 1,5 x toliko, kot nova Mazda 3 G120. Koliko je realna cena take Mazde 3? Recimo 16.000 €/1,4 =11.500 €. 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Tole bi kar držalo, jaz sem dal za enako 19.5k€ s popusti in kako bi zdaj po skoraj 6tih letih s50kkm lahko dobil 16.9k€...:whatever: (misija nemogoče) 

To je dobro, da držijo naši avti na oglasih visoko ceno ni pa vredu, ker dobivajo hkrati tudi sloves dragega rabljenega vozilo in tako kupce že v štartu odbija od nakupa in sploh ogleda oglasov in zato posledično Mazdo težje prodaš.... :nevem:

Me res zanima za koliko bo šla ta Mazda, ampak to ne bomo v resnici nikoli izvedli :zvizga:

Napisano
pred 54 minutami je Janez007 napisal:

 

Točno v ta pravi temi sem. Tudi sam prodajam skoraj enako Mazdo 3, G120, MT, Revolution, letnik 6/2018, prevoženih 100.000 km.

 

Za 16.900 € kupec mojega avta dobi:

- avto v brezhibnem stanju

- dodaten komplet odličnih Dunlop zimskih gum na Mazda 16" platiščih

- kupon za 1.000 litrov 95 okt bencina

- kleopatrino razkošno kopel in klasično masažo telesa  

WWW.SELECTBOX.SI

Izberite med tajsko, klasično ali zlato masažo, prepustite se sproščujočemu pilingu obraza ali pa razvajanju v Kleopatrini razkošni kopeli.

 

 

 

Jaz jo vzamem za 10.000 eur brez dodatkov. 

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano
pred 21 minutami je Bini napisal:

Tole bi kar držalo, jaz sem dal za enako 19.5k€ s popusti in kako bi zdaj po skoraj 6tih letih s50kkm lahko dobil 16.9k€...:whatever: (misija nemogoče) 

To je dobro, da držijo naši avti na oglasih visoko ceno ni pa vredu, ker dobivajo hkrati tudi sloves dragega rabljenega vozilo in tako kupce že v štartu odbija od nakupa in sploh ogleda oglasov in zato posledično Mazdo težje prodaš.... :nevem:

Me res zanima za koliko bo šla ta Mazda, ampak to ne bomo v resnici nikoli izvedli :zvizga:

 

Kolk so ti tvojo ocenil ko si menjov za cx30?

Napisano

Jaz sem bil pri prodaji svoje na začetku tudi nerealen, pa me je trg potem postavil na realna tla. Če gledam za nazaj moja nerealnost ni bila samo plod moje domišljije ampak so krive predvsem postavljene cene oglasov po katerih se načeloma orientiraš.

Napisano (urejeno)
pred 28 minutami je Bini napisal:

Tole bi kar držalo, jaz sem dal za enako 19.5k€ s popusti in kako bi zdaj po skoraj 6tih letih s50kkm lahko dobil 16.9k€...:whatever: (misija nemogoče) 

To je dobro, da držijo naši avti na oglasih visoko ceno ni pa vredu, ker dobivajo hkrati tudi sloves dragega rabljenega vozilo in tako kupce že v štartu odbija od nakupa in sploh ogleda oglasov in zato posledično Mazdo težje prodaš.... :nevem:

Me res zanima za koliko bo šla ta Mazda, ampak to ne bomo v resnici nikoli izvedli :zvizga:

 

V čem je problem, da svoje Mazde ne upaš prodajat po nižji prodajni ceni? Saj lahko ceno nastaviš še 20% nižje od najnižje oglaševane podobne Mazde in bo bencinarka šla v nekaj dneh. Sloves dragih pa imajo zaradi naše požrešnosti.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 5 minutami je ignacij napisal:

Jaz sem bil pri prodaji svoje na začetku tudi nerealen, pa me je trg potem postavil na realna tla. Če gledam za nazaj moja nerealnost ni bila samo plod moje domišljije ampak so krive predvsem postavljene cene oglasov po katerih se načeloma orientiraš.

Mja, če je 1 let stara nova vredna 30k+, bo težko 7 let stara 20k+

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)

V info. Ena taka M3 G120 l. 2018 črna Revolution s 60.000 km od prve lastnice se je prodala januarja za 13.500. Veliko za 6 let star avto, ki je nov stal pri Selmarju cca 19.000 €, v Ljubljani cca 20.000 €.

 

Pred 3,5 leti pa se je taka M3 l 2018 s 40.000 prevoženih prodala za 12.500€. Stara le 2 leti in pol! To so bili časi realnih cen.

 

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Hvala 2
Napisano
pred 20 minutami je Matick napisal:

 

Kolk so ti tvojo ocenil ko si menjov za cx30?

16.5k €, točo 3 leta staro cca 20kkm in narejenim 3. rednim servisom... Je pa "skoraj" doma ostala.😉

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Terme Vivat?

 

Tole pa ni fer, za nas ki smo iz drugih koncev slo

 

 

Saj zato pa kupis njegovo trojko, da se bos tja lahko zapeljal :P ... 

  • Všeč 2
  • Haha 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Glede na to, da ste se razpisali pa zaenkrat samo špekulirali, odgovorite sledeče:

 

Zakaj ni vredna 16k eur? Ta letnik s podobnimi kilometri so cene tam tam, nove se prodajajo za 8000 eur in več naprej.

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je primorc85 napisal:

Glede na to, da ste se razpisali pa zaenkrat samo špekulirali, odgovorite sledeče:

 

Zakaj ni vredna 16k eur? Ta letnik s podobnimi kilometri so cene tam tam, nove se prodajajo za 8000 eur in več naprej.

 

Zato, ker v Sloveniji za to ceno zelo verjetno ne boš našel kupca. Če pa ga boš za to ceno prodal, to pomeni, da boš imel veliko srečo oziroma slabo informiranega kupca.

 

Koliko bi bila po tvoji logiki vredna Mazda 6 G192 AT Revolution top letnik 2017, s 130.000 km, ki je nova stala cca 33.000 €, danes pa podobna sodobnejša stane cca 49.000 €? Da pomagam, prodana je bila za cca 16.500€ (Upam, da nisem zamešal številk ... @ignacij).

 

https://www.mazda.de/konfigurator/MAZDA6/5WGN/#

 

image.png

 

Vse ostale logike ... nov je toliko, zakaj moj ni potem vsaj toliko in toliko vreden, niso pomembne. To se najbolj vidi pri nepremičninah, ko nekdo kupi parcelo za 100.000 €, v novo zgradbo vloži 300.000 €, potem pa ugotovi, da vsega skupaj ne more prodati niti za 300.000 €.

 

vrednost=ocena cene ... v tem primeru govorim o realizirani ceni, ki jo narekuje trg (tržne razmere, ponudba, povpraševanje, kupna moč, ...) in ne logika, sploh pa ne logika prodajalca, če že logika, je treba stvar gledat z vidika logike kupca, njegove računice, ki se ji mora prodajalec prilagoditi, če želi avto prodati.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je primorc85 napisal:

Zakaj ni vredna 16k eur?

Če si izračunaš nakupno in sedaj prodajno ceno tvoje, je cca. 4000€ cenejša kot nova. Torej je v 5 letih izgubila 20% cene?

In pa ne moreš primerjat cene tega modela z novejšim modelom.

Napisano
pred 2 urama je primorc85 napisal:

Glede na to, da ste se razpisali pa zaenkrat samo špekulirali, odgovorite sledeče:

 

Zakaj ni vredna 16k eur? Ta letnik s podobnimi kilometri so cene tam tam, nove se prodajajo za 8000 eur in več naprej.

Jaz sem ti že tako napisal zakaj iz mojega primera. Nova 20k,stara 3k manj.... 🥴

Ti dam še jaz jurja, če bo za 17k€ šla....👍😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.