Skoči na vsebino

Prodam Mazda3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Razumem vaše argumente, pa vendar...ste pogledali cene na avto.net za ta avto, taki kilometri?

 

Tiste s 100 konji in manj opreme se prodajajo za 15000.

 

Za 13500 se prodajajo take, ki imajo vsaj 40000 kilometrov več.

 

Imate prav - trg narekuje ceno.

 

Mimogrede - januarja jih je bilo 5 takih za 16000 eur. Niti ene ni več na avto.net...

 

Poleg tega pa...s prodajo se mi ne mudi, vem da prodajam dober avto in nikoli nisem rekel, da je to zadnja cena, je pa izhodiščna.

Napisano (urejeno)

Glede na oglase, v katerih se nov model trojk letnik 2019 prodaja že za 17.000, prodajo pa se verjetno okoli 16.500, je treba od te cene odšteti za star model 2.000 € in še vsaj 1.500 €, ker je l. 2018 leto starejša.

 

16.500-2.000-1.500=13.000€.

 

Glede tistih, ki so se prodajale januarja za 16.0000, je zame izstopala črna G120 2018 Revolution, 60.000 km, od 1. lastnice ... prodajala se je cca 2 meseca in bila menda prodana za okoli 13.500 € (nazadnje se je v oglasu prodajala vsaj 2 tedna za 14.500).

 

Moja M3 Revolution G120 l.2018 se je jeseni 2020 oglaševala za 14.000 €, v 2022 so se podobne prodajale za okoli 14.000. Potem so cene znorele ...

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

In se ti zdi 13.000 primerna cena na podlagi tega kako se je prodajala nekaj let nazaj (inflacija se pa v zadnjih letih ni zgodila, cene niso zrasle novim avtomobilom...)

 

Tudi sam sem prodajal en avto nekaj let nazaj. Danes bi lahko vprašal zanj isto ceno (glede na avto.net).

 

Meni se zdi 13.000 pod ceno trga.

 

 

Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je primorc85 napisal:

In se ti zdi 13.000 primerna cena na podlagi tega kako se je prodajala nekaj let nazaj (inflacija se pa v zadnjih letih ni zgodila, cene niso zrasle novim avtomobilom...)

 

Tudi sam sem prodajal en avto nekaj let nazaj. Danes bi lahko vprašal zanj isto ceno (glede na avto.net).

 

Meni se zdi 13.000 pod ceno trga.

Najbolje boš vedel ti, ki jo prodajaš. Trenutno že verjetno veš, da je 16.900 previsoka, nerealna cena. Ignacij je za odlično M6 2017 G192 podobno optimistično začel pri cca. 21.000, pristal pa dobrih 20% nižje.

 

Koliko ti ponujajo potencialni kupci? Koliko jih je poklicalo v zadnjem tednu? Ugibam, da nobeden. Jaz svojo M3 G120 Revolution 6/2018 s 100.000 km takoj prodam za 15.000€, takoj, čeprav je ne prodajam

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Se strinjam, cena je taka kot je in vem, da sem s to ceno postavil letvico visoko.

 

Vem pa tudi, da prodajam dober avto, servisiran na pooblaščenem servisu (večina na avto.net je vprašljivih), garažiran z dodatnim kompletom platišč in pnevmatik. 

 

M6 super avto v umirajočem trgu karavanov, kjer v vsakem primeru prevladuje passat in superb in predvsem športni terenci, ki bodo ta razred pojedli (kot so že enoprostorskega). Razlog nizke cene. Zame M3 ni v takem položaju oz. vsak ne v tako izrazitem (če ne jih Mazda ne bi delala več).

 

 

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je primorc85 napisal:

Se strinjam, cena je taka kot je in vem, da sem s to ceno postavil letvico visoko.

 

Vem pa tudi, da prodajam dober avto, servisiran na pooblaščenem servisu (večina na avto.net je vprašljivih), garažiran z dodatnim kompletom platišč in pnevmatik. 

 

M6 super avto v umirajočem trgu karavanov, kjer v vsakem primeru prevladuje passat in superb in predvsem športni terenci, ki bodo ta razred pojedli (kot so že enoprostorskega). Razlog nizke cene. Zame M3 ni v takem položaju oz. vsak ne v tako izrazitem (če ne jih Mazda ne bi delala več).

 

 

 

Še enkrat, ni važno kaj ti misliš, kaj jaz mislim. Važne so razmere na avtomobilskem trgu.

 

Dajva zamenjat avto, pa ti jaz doplačam za tistih 20.000 tvojih manj km. Koliko hočeš doplačila? Za svojega vem da je dober avto, nikoli razbit, redno servisiran. 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Mislim da je mal razlike po koliko se prodajajo, in po koliko se prodajo.

 

Bom pa reku, da za tele kilometre bo treba kmal vsaj ploscice menjat na bremzah. Bo tud treba vracunat v ceno

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je Matick napisal:

Mislim da je mal razlike po koliko se prodajajo, in po koliko se prodajo.

 

Bom pa reku, da za tele kilometre bo treba kmal vsaj ploscice menjat na bremzah. Bo tud treba vracunat v ceno

Dobro da si spomnil, moje so bile oboje nove pri 90.000 + novi zadnji diski + novo redline olje v menjalniku + nov modul za AndroidAuto in CarPlay ... zraven dodam še brezžični modul (še čakam s Kitajske), se pravi, da mi za zamenjavo z rdečo sploh ni treba nič doplačevat ...😜

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

Dobro da si spomnil, moje so bile oboje nove pri 90.000 + novi zadnji diski + novo redline olje v menjalniku + nov modul za AndroidAuto in CarPlay ...

 

Jest sem spredaj ploscice menjov pri 70k, takrt sm se relacije vozu, po 35k na leto. Tako da, korona je bla vsaj za eno stvar dobra, drgac bi avto zj mel krepko cez 200 ze 😂

 

Pol pa komplet ploscice + diske, spredaj/zadaj pri 120kkm. 

 

 

Kolk te je pa AA prsu?

Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Važne so razmere na avtomobilskem trgu

Bravo, tukaj se pa strinjam.

 

Izhodiščne cene so tiste, ki so za primerljive avtomobile na avto.net, drži?

 

In če je izhodiščna cena za attraction opremo na 16" platiščih 15000 eur, kaj je z mojo ceno narobe?

 

Mimogrede, ploščice so bile menjane 20000 km nazaj (vse).

Napisano
pred 57 minutami je primorc85 napisal:

Tiste s 100 konji in manj opreme se prodajajo za 15000.

.. se prodajajo. In še zelo dolgo se bojo :)

 

Začetne cene na avto.net so nore. Za koliko se pa dejansko prodajo pa ne vemo.

 

Mimogrede pred 1 letom sem šel do avtohiše gledat 6-ko. In vprašal če vzamejo trojko letnik 2015 z 150k km v račun. Attraction oprema. Ponudba 8000€. Pa sem vprašal še za mojo trojko l. 2015 z revolution opremo in 90k km. okrog 9k :(

Napisano
Pred eno uro je primorc85 napisal:

Poleg tega pa...s prodajo se mi ne mudi, vem da prodajam dober avto in nikoli nisem rekel, da je to zadnja cena, je pa izhodiščna.

Torej malo počakaš in boš videl kakšen bo interes. Nato pa spuščaš ceno.

Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je primorc85 napisal:

In če je izhodiščna cena za attraction opremo na 16" platiščih 15000 eur, kaj je z mojo ceno narobe?

 

Mimogrede, ploščice so bile menjane 20000 km nazaj (vse).

 

Nič narobe, mogoče pa je kaj narobe s prodajalcem, ki jo je nastavil. 😁. Tudi jaz bi probal z visoko ceno. Koliko kupcev pa te je poklicalo v zadnjem tednu? To je kar dober indikator ustreznosti cene.

 

Če so tvoje ploščice zdržale 60.000 km, moje pa pri enakem avtu in starosti 90.000 km, to tudi nekaj pomeni.

 

Veš kdaj boš res razočaran, ko boš spustil ceno na 14.000 pa še vedno ne bo nobenega klica.  

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 14 minutami je Janez007 napisal:

Nič narobe, mogoče pa je kaj narobe s prodajalcem, ki jo je nastavil.

Ok, konec debate, ker prehaja na osebni nivo, ki ni primeren.

Napisano (urejeno)
pred 31 minutami je primorc85 napisal:

Ok, konec debate, ker prehaja na osebni nivo, ki ni primeren.

Oprosti, ni bilo mišljeno tako. Sicer pa niso naša mnenja kriva, da ni kupcev. Ker je avto predvidevam dober, je kriva samo previsoka cena. Ceno pa postavlja lastnik. Povedano na lepši način.

 

Na tvojem mestu bi začel s 14.900, potem pa vsake 2 tedna neuspešne prodaje znižal za 500€ (okvirno, glede na odzive). Je pa treba vedet, da praktično ni kupca, ki po ogledu avta ne bi pričakoval (zahteval) še nekaj 100 € popusta.

 

Realna cena za tvoj avto je po mojem med 12.500 in 13.500. Za 11.000 ga boš verjetno prodal v enem dnevu ali dveh. Za 10.000 ga kupim jaz takoj, za 3-ji domač avto, 3. Mazdo, da ne bo pomote. :) 😜

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ni panike.

 

Mogoče sem na ta avto čustveno navezan, ker sem z njim pripeljal svoja 2 otroka s porodnišnice domov in mi tretjega ne bo uspelo (za tri je premajhen) in sem moral kupiti drug bolj praktičen avto.

 

S prodajo...bom videl kako bo. Ceno lahko vedno spustim.

 

Hvala za vsa mnenja in predloge.

Napisano (urejeno)

Žal se moram tukaj strinjati z večino. Ni realno, da pričakuješ, da boš dobil toliko kot sem jaz prodal svojo M6, ki je bila super ohranjena, za razred višji razred od M3 in vso možno opremo (usnje, avtomatik, šibedah, 2,5l motor....). M6 je v tem primeru neprimerljivo boljši avto, tako, da je realna cena verjetno res 13k. Ce ti rata dobiti 16k, svaka čast.

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 4 minutami je ignacij napisal:

Meni so za mojo M6 rekli 13.500. M3 verjetno pod 10k.

To je to, če dobiš več si pa vesel.... 😊😉

Vsi, davčna, zavarovalnice itd.upoštevajo Eurotax... :nevem:

Napisano
pred 9 minutami je Bini napisal:

To je to, če dobiš več si pa vesel.... 😊😉

Vsi, davčna, zavarovalnice itd.upoštevajo Eurotax... :nevem:

Koliko je potem Eurotax sploh vreden, če kaže 20% nižje vrednosti od tržnih? Pripomoček firm za lažje nategovanje lastnikov vozil.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pa to je 10x tolk dela kot s cevko.    Razen, če si mora kazen naložit za napako pa mora kot pokoro nekoliko dodatno trpet. Če ja, pol pa ta ideja... držiš, špricanje na šipo da sprazni vse, pa še eno rundo s čisto vodo. Upaš, da ne pregreješ motorček, ker če crkne je to dodatna finančna pokora. Pol oreng še šipe spucaš z alkoholom, da se razmastijo. Daš notri vitrex in si ready to go.
    • Začnejo se dogajati zanimive zadeve pri teh Thinkbookih. BSOD pa ni krivo recimo pregrevanje al pa da bi bilo kaj zamašeno od prahu. Daš winse še enkrat gor pa se zadeva ponovi in to na clean mašinah, Potem nerazložljiva ugašanja brez razloga. Izgleda, da komponente na plati niso glih prvi razred in odpovedujejo poslušnost.    Sej ne da je tri leta meja k kar vsem crkne, ampak takrat nekje se začne. In od teh 100 ThinkBookov, ki so bli kupljeni leta 2021 nimamo niti enega več v uporabi. Vse smo morali menjat.   Drugače pa ja, baterije so vedno problem, sploh pri tistih uporabnikih, ki imajo mašine skos na polnilcih oziroma dockih. Potem pridejo raznorazne težave s tipkovnicam (dostikrat polito), potem USB-c priključki, ker uporabniki vlečejo ven te kable pod vsemi mogočimi koti. Sledijo mašine, k crknejo čist, pa uničeni zasloni, ko vmes kdo kaj pripre pa ga vrže po tleh, pa ga z avtom povozi. Pa LAN priključki, celo kak HDMI crkne.    Tko kot sem napisal... za polovico sranja so krivi uporabniki sami. Kle bi se lahk reklo "nije žvaka za seljaka".    
    • Sprednja guma dol. Odstranis kolotek in ven potegnes motorcek in se bo cel "vitrex" zlil ven. Motorcek je notri samo preko tesnila.
    • In kaj crkne po treh oz. petih letih? Integrirana grafika ? A slucajno mislis baterijo?
    • Ma, ti si nova Baba Vanga... 🤣 Končno se je v nekom reinkarnirala.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.