Skoči na vsebino

Mazda3 G120 - prodaja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V kolikor kdo išče Mazdo3 je naprodaj naslednja: 

 

Prodam osebni avtomobil Mazda3. Motor G120, atraction. Oprema: tempomat, klima, senzor mrtvih kotov, xsenon, gretje sedežev.
Je bele perla metalik barve. Vozilo je letnik april 2015. Nikoli karambolirano. Voznica ženska, velika večina voženj z eno osebo, do službe. Nekadilski. Avto je redno servisiran, vsako leto, nazadnje aprila 2024. Pri 120.000 km zamenjane svečke.

Tehnični velja do aprila 2025, registriran. Vinjeta velja do februarja 2025. Lak vozila je zaščiten s keramičnim premazom s trajnostjo 5 let. Nanešen je bil 2024, jeseni. Lani zamenjan prvi akumulator, z original Mazdinim.
Vozilo ima nameščene sprednje senzorje za parkiranje, ki so jih vgradili pri pooblaščenem prodajalcu. Zraven so zimske gume (8 mm profila) s platišči. Letne gume imajo 6-7 mm profila.
Avto je brezhiben in zelo lepo ohranjen. Prodaja se zaradi nakupa e-vozila. 
Cena: 10700 eur. 
Kontakt: 040506230, okolica MB. 

Še link: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19576425&display=Mazda Mazda3

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
26 minutes ago, Janez007 said:

Torej je avto dopolnil 9 let ... že kar star. Nov je bil po takratnih cenikih okoli 19.000 €. 

 

image.png

Glede na to koliko je vrednost denarja padla, je najbrž brezveze gledati koliko je bil takrat nov avto ali pa preračunaš koliko bi bil danes vreden nov avto upoštevajoč devetletno inflacijo.

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Napisano

Jaz bi rekel,če hočeš imet Mazdo pa plačaj.....:nevem:

Tale je še lepa za povrhu itd.....😉

Napisano
pred 20 minutami je vzupan3 napisal:

Glede na to koliko je vrednost denarja padla, je najbrž brezveze gledati koliko je bil takrat nov avto ali pa preračunaš koliko bi bil danes vreden nov avto upoštevajoč devetletno inflacijo.

Drži. Nisem nič drugega komentiral, samo navedel starost in nabavno ceno. 😁 Me je pa zelo mikalo ... 😃

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je vzupan3 napisal:

Glede na to koliko je vrednost denarja padla, je najbrž brezveze gledati koliko je bil takrat nov avto ali pa preračunaš koliko bi bil danes vreden nov avto upoštevajoč devetletno inflacijo.

 

Tolk 24 000€

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano

Hvala za ponudbo.

Res se da kaj poglihati okoli cene, samo ne toliko. 

S prodajo se glih ne mudi, drugi avto je plačan. 

Sicer je nekaj zanimanja za Mazdo, ampak kupca še ni. 

Pa lp. 

Napisano

Če bi kake od teh m3 bile vsaj z g165 motorjem bi bile še zanimive, tko pa ti mlinčki in 2.0 motor, ne vem no....sicer pa srečno in uspešno prodajo👍

Napisano (urejeno)

@kseb , ko jo prodas, javi za koliko je sla. Mislim da bo vse to zanimalo 😊

Srecno, pa da res cimvec dobis

Popravljeno od Matick
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 10 urami je sportman333 napisal:

Če bi kake od teh m3 bile vsaj z g165 motorjem bi bile še zanimive, tko pa ti mlinčki in 2.0 motor, ne vem no....sicer pa srečno in uspešno prodajo👍

A se zajebavaš :D 

 

Pejdi probat, motor je vrhunski, sam treba je dat po gasu in ne bit kot star ata....

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 8 minutami je NevLado napisal:

A se zajebavaš :D 

 

Pejdi probat, motor je vrhunski, sam treba je dat po gasu in ne bit kot star ata....

 

Sj g165 tudi moras dat po gasu, ker se razlika v velikosto stalce pozna sele nad 4000rpm

Napisano
pred 8 minutami je Matick napisal:

 

Sj g165 tudi moras dat po gasu, ker se razlika v velikosto stalce pozna sele nad 4000rpm

In koliko časa se voziš nad 4000rpm....🤔😉

Napisano
pred 8 minutami je Bini napisal:

In koliko časa se voziš nad 4000rpm....🤔😉

 

Sj to, razen ce je res tolk pomemben un pospesek v visokih obratih

Napisano (urejeno)

Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam.

 

Tale M3 Revolution 2018, ki sem jo pripel ... za 8.900 €, me malo mika, hkrati pa imam 2 zadržka:

- prevoženi km v povezavi s povprečno menjavo olja med 20.000 in 27.000 km

- avto je bil po eni strani poškodovan, vrata, stebriček, ... blatnik ... pred kratkim popravljeno v xx delavnici

 

image.png

image.png

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Matick napisal:

 

Sj g165 tudi moras dat po gasu, ker se razlika v velikosto stalce pozna sele nad 4000rpm

Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je NevLado napisal:

Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.

 

"Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."

 

Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Se strinjam, sem imel 5 let istočasno oba pri hiši, za day to day uporabo, tudi relacijske, sem imel rajši 3ko.

 

Pač prostor za počitnice seveda pretehta v prid 6ki, samo pri meni je dnevne rabe več relacijske vožnje izven avtocest, če ne gre za kakšne počitnice. In to mi je bila 3ka vedno super.

 

Drugače men sicer noben ni slab no, da se ga zdej izogibal. Sem pa od nekdaj rad imel bencinarje in mi je všeč ko se vrtijo...je pa realno na vseh cestah takšnih šans vedno manj.

Popravljeno od SeekK
Napisano

Sorry 2.0 in 120km je no go....pa pišite kar hočte...pol je bolje vzet 0.99 turbaka , vsaj pri vseh dajatvah in zavarovanju prisparas....celo EV bi bil bolj primeren...

  • Haha 2
  • Začuden 2
Napisano
pred 11 urami je sportman333 napisal:

Sorry 2.0 in 120km je no go....pa pišite kar hočte...pol je bolje vzet 0.99 turbaka , vsaj pri vseh dajatvah in zavarovanju prisparas....celo EV bi bil bolj primeren...


Mogoce res ni, ce zelis z njim dirkat (legalno ali ilegalno)… za normalno, niti ne toliko “desusovsko” voznjo pa je cisto OK?.. Sem zadnjic imel nadomestno Mazdo 2 (skoraj novo) od Interclass-a… in v prometni pise, da ima bogih 66 kW…. Pa sem se zacuda tudi lahko cisto spodobno peljal :) … Res pa je, da ko bi rad malo bolj na hitro speljal, ne da kaj dosti od sebe ;) …

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
dne 10. 5. 2024 ob 21:29 je sportman333 napisal:

Sorry 2.0 in 120km je no go....pa pišite kar hočte...pol je bolje vzet 0.99 turbaka , vsaj pri vseh dajatvah in zavarovanju prisparas....celo EV bi bil bolj primeren...

A ni v G120 in G165 enak motor al se motim. Razlika je v menjalniku in programu. Če je tak problem v teh 35 konjih naložiš maping za 165ko. 

Napisano

jaz osebno, ampak to je zdaj čisti off-topic, če bi kupoval mazdo 3 bi gledal izključno za x186 motorjem, teh se pa skorajda ne prodaja.....(to je pomojem res odlična mašinca za tak avto...)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Aja pa še to... Tale Taubi je men čist zjebal tradicijo in zdaj bom moral razmišljat kaj naj fotru kupim za RD. Ker ga ma konec januarja je vsakič dobil vinjeto za darilo in je bil problem rešen.   Pol pa pride en Taubi pa pa prav o ne ne ne , vinjeto podaljšujem za 4 mesece. A ne bi bila bolj logična razlaga, da bi vsem, ki podaljšajo vinjeto v roku enega leta zaračunali namesto 117€ le 77€. Tako bi vsi dobili popust brez izjem pa četudi bi moral kupiti vinjeto 10 dni pred začetkom, boš pač popust uveljavil takoj po koncu. Velja pa le v primeru, da imaš aktivno staro vinjeto v 2025.
    • Aha, pol drži moja prva trditev... Ok tud prav  
    • Tako gnoji kot so holobjaka  To vemo🤣
    • Iskrena hvala vsem za odgovore do sedaj. Glede čričkov verjamem, da zna biti moteče (sama imam čričke tudi v mojem Yarisu, ampak to rešujem tako, da dam radio bolj na glas 😁). Me bolj zanima ta težava z odklepanjem/zaklepanjem vrat. Na mojih avtih do sedaj sem imela klasično centralno zaklepanje in nikoli ni bilo nobenih problemov (gumb na ključi odkleni - avto se odklene in zakleni - avto se zaklene). Kolikor sem brala imajo novi avtomobili (tudi Mazda) nek sistem, da ko se približuješ avtu ali oddaljiš, da se to samodejno odklepa/zaklepa in posledično se dogaja, da zataji kot to opisuje gospod GregorV. Kaj se da ta funkcija izklopiti? Torej, da moraš stisnit na gumb na ključu, da se avto odklene/zaklene? Mene bi to delalo živčno, da ne vem, če se je avto zaklenil ali ne in pol greš nazaj do avta, ker želiš preveriti, če si zaklenil avto in se ti v bistvu odklene, ker si preblizu avta s svojim ključem. Obstaja možnost, da ključ nastaviš na klasično centralno zaklepanje?    In še eno vprašanje ... ti motorji 2.5 140hp imajo deaktivacijo cilindrov, včeraj zvečer sem brala, da so imele začetne Mazde CX30 letniki 2020 do 2022/23 težave z motorji zaradi pokanja tesnila glave motorja (o tem so pisali uporabniki večinoma na ameriškem trgu), nekaj tudi v Evropi. Zanima me, če je kdorkoli izmed vas imel kdaj s tem težave? Kolikor sem uspela razumeti se to ponavadi začne med 30 in 60 tisoč prevoženimi kilometri. Sama osebno bi želela imela mir glede takšnih okvar do najmanj 100 tisoč km. Je realno pričakovati, da bo temu res tako?  Kot sem že omenila, do sedaj sem vozila ˝trotl ziher˝ avtomobile in se ne želim nasankati. Čričke in občasne porodne težave glede motorčkov v ogledalih se da preživeti ... to, da ne veš ali se avto zaklene/odklene ali se noče zakleniti/odkleniti ali da ti lahko gre motor v maloro pa je že velik problem.    Iskrena hvala vsem za odgovore že vnaprej.    P.S. glede pospeškov in da ne morem pričakovati Formule 1 mi je jasno in me ne skrbi, sem do sedaj vozila vedno atmosferske bencinarje brez turbine in sem z njimi več kot zadovoljna.  @GoB za ljubosumje moje boljše polovice pa tudi ni težav, se bo namreč tudi ta polovica vozila s tem avtom in je obema všeč :D. 
    • Ko bo popušu volitve pa ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.