Skoči na vsebino

Nakup avta pred 2025

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A je kdo računal koliko se bodo podražili ICE avti v naslednjem letu, ko bo EU kaznovala proizvajalce za vsak gram več kot imajo izpusta nad 93g/km s kaznijo 95€ za vsak gram nad to mejo.

 

Sem gledal recimo za KIA Proceed GT, bi to pomenilo okoli 6k€ te kazni na avto ?zmeden?. Vsi močnejši ICE se bodo dejansko znatno podražili oziroma jih bodo proizvajalci sploh umaknili iz prodaje. Tko, da verjetno je zdaj še zadnji čas, si omislit kakšen tak avto za dušo pogret predno bo vsega konec in ali boš lahko kupil ICE mlinček al pa pogojno PHEV oziroma EV.

 

Ne vem sem pred dilemo kaj narest, moja šestka bo imela zdaj 5 let, pa je nisem misli prodati še vsaj 5 let ne, ampak verjetno jo takrat sploh ne bom mogel več. Tako sem dobil idejo še letos nabavit nekaj novega in imet do konca dokler nam bodo diktatorji iz Bruslja sploh še dovolili imeti kaj takega. Od 2035 bom itak v penzionu (vsaj upam) pa verjetno avta ne bom tolk rabil več.

 

Če mislim to narest pol moram ukrepat hitro, ker tudi prodajalci si bodo želeli znebiti takih avto z več izpusta še pred novim letom in verjetno bodo znali bit še kakšni popusti.

 

Je še kdo razmišljal v tej smeri?

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 17 urami je Boss napisal:

Sem gledal recimo za KIA Proceed GT, bi to pomenilo okoli 6k€ te kazni na avto

GT bo ukinjen.

Ta motor s 204 konji ne dosega Euro7 norme. Tudi i20n ima naslednika tega motorja un je ukinejna.

 

Jaz sem že lani avto kupil, ker sem se piskanja nad omejitvijo vstrašil....

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)

Sej realno to ne bo šlo skozi do 2035..že zdej smo odzad z infrastrukuro, prodaja EV pa tud fejst upada

 

jaz osebno se ne bom obremnejval z nič,..ta avto bom imel še kake 3-4 leta pa četudi ga peljem dikret na JUNG, pol pa kupit kar bo takrat se splačalo

Popravljeno od Tilen5

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano (urejeno)

Se strinjam. Eno so neumne želje in polnjenje korit, drugo pa realnost. Tehnika še ni tam, da bi to prenesla. Enostavno bodo prilagodili direktive, ker drugače ne bo šlo.

Popravljeno od Agerg
Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

Je še kdo razmišljal v tej smeri?

Jaz ne. 😃 

 

Kupiš EV pa imaš lahko 600 konjev in AWD ... če se že gre za dušo.

Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Jaz ne. 😃 

 

Kupiš EV pa imaš lahko 600 konjev in AWD ... če se že gre za dušo.

Na kratko povedano... 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 3

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 12 urami je Boss napisal:

A je kdo računal koliko se bodo podražili ICE avti v naslednjem letu, ko bo EU kaznovala proizvajalce za vsak gram več kot imajo izpusta nad 93g/km s kaznijo 95€ za vsak gram nad to mejo.

 

Sem gledal recimo za KIA Proceed GT, bi to pomenilo okoli 6k€ te kazni na avto ?zmeden?. Vsi močnejši ICE se bodo dejansko znatno podražili oziroma jih bodo proizvajalci sploh umaknili iz prodaje. Tko, da verjetno je zdaj še zadnji čas, si omislit kakšen tak avto za dušo pogret predno bo vsega konec in ali boš lahko kupil ICE mlinček al pa pogojno PHEV oziroma EV.

 

Ne vem sem pred dilemo kaj narest, moja šestka bo imela zdaj 5 let, pa je nisem misli prodati še vsaj 5 let ne, ampak verjetno jo takrat sploh ne bom mogel več. Tako sem dobil idejo še letos nabavit nekaj novega in imet do konca dokler nam bodo diktatorji iz Bruslja sploh še dovolili imeti kaj takega. Od 2035 bom itak v penzionu (vsaj upam) pa verjetno avta ne bom tolk rabil več.

 

Če mislim to narest pol moram ukrepat hitro, ker tudi prodajalci si bodo želeli znebiti takih avto z več izpusta še pred novim letom in verjetno bodo znali bit še kakšni popusti.

 

Je še kdo razmišljal v tej smeri?

🫣😂 Kio boš vzel, kupil... 

Hčera je ravno v nakupu Proceeda gt line 1.5 avt. 

Ni nov je pa star 2.5let in prevoženo cca 70kkm za 22k€👌

To je cena avta preko vez in brez marž z znano zgodovino servisov. 

Cena novega je baje z enako opremo 39k€ brez popustov... 😵‍💫

Ko bo doma prlimam kako fotko😉

  • Všeč 3
  • Začuden 3
Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Cena novega je baje z enako opremo 39k€ brez popustov... 😵‍💫

Pa ne GT-line. GT line na takojšnji nakup je 32.700€ - to je 1.5T s 160KM

 

Pravi GT pa je 39k€ - ta je 1.6T z 204KM

 

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 9 urami je godlike napisal:

GT bo ukinjen.

Ta motor s 204 konji ne dosega Euro7 norme. Tudi i20n ima naslednika tega motorja un je ukinejna.

 

Točno tako za MY25, ga sploh ni več na voljo, ostaja GT-line 1.5T, ki pa so mu s 160KM znižali moč na 140KM.:( Torej v vsakem primeru se moram odločit zdaj, če sploh.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Mašina je kot na i20n, samo manj varčna. Mislim, da je generacijo starejša in ni Smartstream G.

 

Prostora na zadnji klopi je manj kot v Focusu. Vozi se pa lepo. Tudi avtomatik.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano
pred 21 minutami je godlike napisal:

Mašina je kot na i20n, samo manj varčna.

 

Ma ni neke razlike, po spritmonitorju cca 3 deci. Pa še to je verjetno bolj zaradi tega, ker je Proceed za razred večji in težji avto kot i20n.

33112_1.png

Napisano

Smartstream G:

This is the world's first production engine to use Continuously Variable Valve Duration (CVVD) technology, allowing it to adjust how long its intake valves remain open independently of timing and lift. Hyundai claims a 4% increase in performance, 5% increase in efficiency, and a 12% decrease in tailpipe emissions due to this technology.

 

Gama T-GDI ima twin scroll, Smartstream ima hibridno turbino.

 

Malo je vseeno genracijski preskok. 🙂

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Boss napisal:

Točno tako za MY25, ga sploh ni več na voljo, ostaja GT-line 1.5T, ki pa so mu s 160KM znižali moč na 140KM.:( Torej v vsakem primeru se moram odločit zdaj, če sploh.

Ja sej veš, da sem jaz tudi razmišljal kaj naj kupim, pa sem nazadnje vzel pač še zadnjo M6 iz Nemčije, ker se mi zdi še vedno najboljši avto na trgu. Izbira ta hip, če ne kupuješ EV je za en k.... 

 

Moji predlogi:

- goniš dalje kar imaš

- iz Nemčije pripelješ CX60 dizla....če boš seveda zmogel trpel z SUV

- kupiš M6 iz Nemčije

 

Popravljeno od ignacij
Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Boss napisal:

Pa ne GT-line. GT line na takojšnji nakup je 32.700€ - to je 1.5T s 160KM

 

Pravi GT pa je 39k€ - ta je 1.6T z 204KM

 

 

 

Saj sem rekel brez popustov, tako ceno vzame zavarovalnica pri kasku!

Pa še oprema se malo razlikuje, ker je iz NL.Drugače pa pojdi v Kia salon in ne boš vedel kje imaš rit, tako mutijo..... :nevem:

Zakaj bi rabila več kot 160 KM, že tako je turbo navit, 1.6 pa še malo bolj! Naj bi bil 1.5 T tudi bolj varčen od 1.6 T😊

Sedaj je bila zadovoljna z 120 KM. 🤗

Drugače pa proceed ni razred večji od i20 ampak dva. Prtljažnik je pa ogromen, večji od 6tke.Sedaj nebo rabil tiste grde truge. 😁🫣

Ko ga bom zapeljal bom pa povedal kako se pelje.... 😉

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)
pred 47 minutami je Bini napisal:

Drugače pa proceed ni razred večji od i20 ampak dva. Prtljažnik je pa ogromen, večji od 6tke.

Mašino sem primerjal z i20n.

Ker je v osnovi ista.

pred 4 urami je godlike napisal:

Mašina je kot na i20n, samo manj varčna. Mislim, da je generacijo starejša in ni Smartstream G.

 

Prtljažnik in zadnjo klop sem primerjal s Focusom. 😉

pred 4 urami je godlike napisal:

Prostora na zadnji klopi je manj kot v Focusu. Vozi se pa lepo. Tudi avtomatik.

 

Pa nikoli ni 2 razreda nas i20.

Proceed je dejansko polkaravanski Ceed. Ceed pa je razred i30. Torej 1 razred. M6 je uradno 2. Čeprav je zelo mala za svoj razred.

 

 

Sem pogledal katalog. Po 5-ih letih vidim, da gre kufer gor. Bo @Boss vesel. 🫣

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 40 minutami je godlike napisal:

Mašino sem primerjal z i20n.

Ker je v osnovi ista.

 

Prtljažnik in zadnjo klop sem primerjal s Focusom. 😉

 

Pa nikoli ni 2 razreda nas i20.

Proceed je dejansko polkaravanski Ceed. Ceed pa je razred i30. Torej 1 razred. M6 je uradno 2. Čeprav je zelo mala za svoj razred.

 

 

Sem pogledal katalog. Po 5-ih letih vidim, da gre kufer gor. Bo @Boss vesel. 🫣

Tisto sem bolj na Bossove poste odgovarjal, polemiziral. 😉

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Saj sem rekel brez popustov, tako ceno vzame zavarovalnica pri kasku!

Pa še oprema se malo razlikuje, ker je iz NL.Drugače pa pojdi v Kia salon in ne boš vedel kje imaš rit, tako mutijo..... :nevem:

Zakaj bi rabila več kot 160 KM, že tako je turbo navit, 1.6 pa še malo bolj! Naj bi bil 1.5 T tudi bolj varčen od 1.6 T😊

Sedaj je bila zadovoljna z 120 KM. 🤗

Drugače pa proceed ni razred večji od i20 ampak dva. Prtljažnik je pa ogromen, večji od 6tke.Sedaj nebo rabil tiste grde truge. 😁🫣

Ko ga bom zapeljal bom pa povedal kako se pelje.... 😉

 

Ok bom še 1x... KIA ima ceno na financiranje in ceno na takojšnje plačilo. Tako je od nekdaj in to ni glih neka akcija, ampak cena, ki jo moraš plačat, da dobiš avto. Jaz nikoli ne kupujem na kredo, lizing itd, ker kolikor imaš toliko lahko daš - bančnik mindset pač. Kolk sicer piše na računu in kolk zavarovalnica te želi olupit je pa za v kakšno drugo temo.

Oprema pri Kia-h se ne razlikuje kaj dosti, saj ubirajo isto filozofijo kot Japonci a navadno še celo z manjšim naborom različnih stopenj opreme. Dvomim,da ima NL kej drugače kot bi imela v Slo.

Sicer za tvojo hčero ne bom ocenjeval a bi rabila več kot 160KM, zase pa točno vem zakaj bi imel 200+ konjčkov. 😍

Hyundai I20 je razred Mazde 2, Proceed pa razred Mazde 3. Še vedno je to le zgolj en razred razlike. Ja truga pa res ne sodi na ta avto - to bi bil dejansko greh met gor. No ja, sej v večini primerov je vedno tako.

To pa le daj pa kej opiši kako se pelje.

 

 

pred 4 urami je ignacij napisal:

Ja sej veš, da sem jaz tudi razmišljal kaj naj kupim, pa sem nazadnje vzel pač še zadnjo M6 iz Nemčije, ker se mi zdi še vedno najboljši avto na trgu. Izbira ta hip, če ne kupuješ EV je za en k.... 

 

Moji predlogi:

- goniš dalje kar imaš

- iz Nemčije pripelješ CX60 dizla....če boš seveda zmogel trpel z SUV

- kupiš M6 iz Nemčije

 

 

- to je vedno opcija, da pač ne naredim nič

- uff nikakor ne SUV-a, aploh pa ne tako glomaznega, ker ga pod milim kurcem res ne rabim.

- Zakaj bi imel še eno M6, saj jo že imam :nevem:

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Lepa. Ampak tist enkrat notr pa kot, da bi ga sam gor nalimal🤮

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 30 minutami je Tilen5 napisal:

tale touch display ima odzivni čas ene 3 sekunde pri hyundaju

 

kako je pa pri kii? glede na isti vmesnik za nav kakor vidim iz slike dvomim da je kaj drugače

Napisano
pred 42 minutami je NevLado napisal:

tale touch display ima odzivni čas ene 3 sekunde pri hyundaju

 

kako je pa pri kii? glede na isti vmesnik za nav kakor vidim iz slike dvomim da je kaj drugače

Boš izvedel čez par dni.... 😉

Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

Lepa. Ampak tist enkrat notr pa kot, da bi ga sam gor nalimal🤮

 

Ampak to je tko al tko en splošni trend. Celo pri premijcih zgleda kot da je notri naliman. Ni glih neka razlika na splošno, je pa res, da Mazda ma tole bolj narejeno.

 

Strašno mi je všeč, da ima še vedno fizične gumbe. Škoda je v tem iz oglasa le to da je rdeča. Ne nič ni narobe z barvo, ampak GT ima take lepe rdeče dodatke, ki pa čisto zvodenijo ob rdeči barvi karoserije.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19496826&display=Kia Proceed

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.