Skoči na vsebino

Nakup avta pred 2025

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem preveril :D ja je kr nekaj izbire. Celo dve sta z manj kot 5000km kar bi blo tud OK. Zdaj moram sam s sabo prit na čisto. Se sprijaznit s tem, da bo registracija vsaj 20% višja, da bo poraba namesto 5,7l/100km tole bi pa bilo verjetno tam nekje 7,7. Tko da bo še dodatnega stroška še cca 500€ na leto za gorivo pa tam nekje 200€ za registracijo.

 

 

33112_1.png

Napisano

Samo en medklic. Kdor meni reče za selitev iz Mazde na EV, da je to poteza "iz konja na osla", mislim, da še presneto bolj to drži za selitev Mazda-Kia. Pa brez zamere.

 

Tistih 7 let garancije na Kii je pa za rit obrisat. Skoraj nič ne želijo priznati, ti pa 7 let plačuješ servis v zlatu ... Hvala lepa. Da o KMAG ne začnem - njim bi morali vsa zastopstva pobrati. Za EV-je še aplikacije ne znajo/nočejo zrihtati (ker vklop prenosa podatkov na SIM kartico v avtu stane ranga 5€ na mesec).

 

Tako da @Boss, drži se Mazde. Pač namesto dizla vzameš močnega bencinarja. Če se gre za dušo, si lahko čez pol sveta pripelješ 2.5T stroj. #EnkratSeŽivi

  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

@Boss jaz to premišljujem zadnje leto, naslednje leto bom imel 10.let star avto, ampak ko zaidem na avto.net in si dam svoje € omejitve in letnik avta ter omejitve na km oz. moč motorja (in ne dizel)....v osnovi dobim kar nekaj zadekov, ampak potem ko gledam in gledam slike raznih Hyundai ali Kie....hm, mi nekako to ne gre skupaj in potem se odločim, da bom še nekaj časa vozil Accorda :) ...(pa nimam nič proti obema znamkama, sodelavka ima Kia proceed GT in je avto zunaj res ličen, noter pa pač plastika ki nekako ni tisto kar bi pričakoval za avto 35k € in enako ima sodelavec ta novega Tuscon-a....zunaj hud stroj, ampak šaltkebl pa kot da si v traktorju....nekako mi to potem ne potegne kot celoten paket, in vsi avti 35k+ plus....), tko da dandanes ni ravno enostavno kupiti avta, ki bi imel dober motor in bi bil tudi vizualno OK.....meni sicer do 40k € je med zelo všečnimi octavia rs, hud stroj, vizualno lep.....(ampak je drug faktor ki odloča 🤣, žena....ki pravi da ji škoda ni všeč, heh)

Popravljeno od sportman333
Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Tistih 7 let garancije na Kii je pa za rit obrisat. Skoraj nič ne želijo priznati, ti pa 7 let plačuješ servis v zlatu ... Hvala lepa. Da o KMAG ne začnem - njim bi morali vsa zastopstva pobrati. Za EV-je še aplikacije ne znajo/nočejo zrihtati (ker vklop prenosa podatkov na SIM kartico v avtu stane ranga 5€ na mesec).

Summit tudi na Fordu ne nudi prenosa podatkov, za wifi iz avta.

Nemci imajo. Pa bi plačal par € na mesec.

Lahko pa normalno uporabljaš aplikacijo na obeh. Krije 8 al 10 let z nakupom.

 

Z Fordovim jamstvom sem bil zadovoljen.

Hyundai ima 5 let tovarniške. Za Kio točno ne vem. Ampak pri 5 let tovarniške ne morejo bluzit.

 

pred 8 minutami je sportman333 napisal:

ampak šaltkebl pa kot da si v traktorju...

Hmmm.

Fordov je top. i20n mogoče malo bolj trd ampak tudi nor.

Do njiju je imela za mene Honda najboljši občutek na menjalniku. Takoj za Hondo pa Alfa.

 

Mazda je daleč od tega. So bili kratki hodi, ampak se je hudič redno zatikal na vzratni predstavi.

pred 3 urami je Boss napisal:

Sem preveril :D ja je kr nekaj izbire. Celo dve sta z manj kot 5000km kar bi blo tud OK. Zdaj moram sam s sabo prit na čisto. Se sprijaznit s tem, da bo registracija vsaj 20% višja, da bo poraba namesto 5,7l/100km tole bi pa bilo verjetno tam nekje 7,7. Tko da bo še dodatnega stroška še cca 500€ na leto za gorivo pa tam nekje 200€ za registracijo.

 

 

Cestnine pa manj 😉

Ja pil bo več. Konjičke je potrebno hranit.

Napisano

Servisi so pa pri Kia cenejši kot pri Mazdi vsaj v Avto Alka,Rog.Slatini.😉

Malo me skrbi le turbo,drugih problemov baje ni.....🤔😉

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

@Boss,Evo tale model je kupila in ima celo še nekaj opreme več kot GT. Je pa črna.....😉

Katero opremo ima več kot GT? Ker GT je tud najvišja oprema poleg najmočnejšega motorja.

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Katero opremo ima več kot GT? Ker GT je tud najvišja oprema poleg najmočnejšega motorja.

Pomota, hotel sem napisat, da ima še nekaj več opreme kot GT line oziroma identično kot GT samo da ima manjši motor 😉

Napisano
pred 19 urami je Boss napisal:

Sem preveril :D ja je kr nekaj izbire. Celo dve sta z manj kot 5000km kar bi blo tud OK. Zdaj moram sam s sabo prit na čisto. Se sprijaznit s tem, da bo registracija vsaj 20% višja, da bo poraba namesto 5,7l/100km tole bi pa bilo verjetno tam nekje 7,7. Tko da bo še dodatnega stroška še cca 500€ na leto za gorivo pa tam nekje 200€ za registracijo.

 

 

A to je ta močnejši motor (200+konjev?)

Pozabi na  povprečje 7,7 litrov. Kolegu pije po mestu 9-10 litčkov, na dolge, če vozi po jajcih (resda poln avto) pa pod 8 ne pride. Redko na 7.5. Pravi, da mu ni všeč poraba. Niti notranjost. 

Je pa vozil prej  kar nekaj let rdečo mazdo 3-turbo. Kako je ta avto letel. 

Še sedaj mu je žal, da jo je prodal. 

 

 

Napisano

Bomo videli kolikobo ta 1.5 s 160KM pila. Relacije bodo enake kot pri 3ki 120KM je pa imela porabo cca 6.5 l/100.....🤗

Napisano

@Janez007 Vseeno sem bolj Đurotu podoben kot tetici na spodnji sliki. Tko da ja... verjetno zato KIA. 🤪

  • Všeč 3
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano

Kot da bi mi neka sila od zgoraj to omogočila, sem danes v živo srečal tega famoznega ceed-a, na parkingu

 

Groza :lol:

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

A to je ta močnejši motor (200+konjev?)

Pozabi na  povprečje 7,7 litrov. Kolegu pije po mestu 9-10 litčkov, na dolge, če vozi po jajcih (resda poln avto) pa pod 8 ne pride. Redko na 7.5. Pravi, da mu ni všeč poraba. Niti notranjost. 

Je pa vozil prej  kar nekaj let rdečo mazdo 3-turbo. Kako je ta avto letel. 

Še sedaj mu je žal, da jo je prodal. 

 

 

Sej to je problem, ker ta motor ni namenjen varčni vožnji, sploh k odpreš tisto loputo v izpuhu, da dobi tak športno rezek zvok, ki te kar sili, da pritiskaš. Je težko je to varčno vozit pa v bistvu tud brezveze to počenjat. Od kar letno ne delam več kot 15kkm mi pol take ideje padajo, da bi imel kej bolj za občasno peljat mal bolj na ostro po ovinkih.

 

Ja mi mal manjka tiste športnosti, ki jo je mela moja prejšnja šestka GTA. podvozje je bilo bolj športno naravnano kot pri trenutni in ja to malo pogrešam. Kljub samo TurboDizelskim 140KM je bil občutek po ovinkih, k da jih ima vsaj še pol toliko več. Trenutna ma sicer več elegance kar je super, a manj športnosti kot prejšnja.

33112_1.png

Napisano
pred 13 minutami je NevLado napisal:

Kot da bi mi neka sila od zgoraj to omogočila, sem danes v živo srečal tega famoznega ceed-a, na parkingu

 

Groza :lol:

 

Pa si ziher, da je bil ProCeed al je bil navaden Ceed karavan. Ja ta navaden izgleda bolj tko tko ljudsko sprejemljivo in ga res ne bi imel.

 

Ceed Sportswagon

 

image.png

 

image.png

 

 

ProCeed


image.png

image.png

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

 

Pa si ziher, da je bil ProCeed al je bil navaden Ceed karavan. Ja ta navaden izgleda bolj tko tko ljudsko sprejemljivo in ga res ne bi imel.

 

Ceed Sportswagon

 

 

 

 

 

 

ProCeed

 

 

Jaja, spodaj rdeče obroba in te felge, samo en je lahko proceed

Napisano

Jaz sem se odločal med Škodo Octavio karavan, Kio Ceed SW in Hyundai-em i30 SW. Na koncu sem pa Mazdo 6 karavan vzel. 😁

 

Tule blizu mene je bila ena Ceed SW, res čisto polno opremljena s 30.000 km, letnik 2021, avtomatik, bencinar. Za cca. 20 k€. Sem že resno razmišljal, da bi jo vzel, pa je potem šla. Danes mi ni žal.

  • Všeč 6
  • Haha 1
Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

 

Pa si ziher, da je bil ProCeed al je bil navaden Ceed karavan. Ja ta navaden izgleda bolj tko tko ljudsko sprejemljivo in ga res ne bi imel.

 

Ceed Sportswagon

 

image.png

 

image.png

 

 

ProCeed


image.png

image.png

Se samo meni zdi, ali ima ta spodnja malo preveliko kabino glede na podvozje? Zadaj je kar zajeten. 😊

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Se samo meni zdi, ali ima ta spodnja malo preveliko kabino glede na podvozje? Zadaj je kar zajeten. 😊

Evo, dva stavka, ki ju lahko rečeš avtu, ne smeš pa nikakor ženi.

  • Haha 4
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Se samo meni zdi, ali ima ta spodnja malo preveliko kabino glede na podvozje? Zadaj je kar zajeten. 😊

Ja, medosna je kot pri naših cx-30, daljša je pa za 20 cm. Približno kot 3ka limuzina. 😉

Napisano
pred 7 minutami je Bini napisal:

Ja, medosna je kot pri naših cx-30, daljša je pa za 20 cm. Približno kot 3ka limuzina. 😉

Se pravi, da ima nesorazmerno prevelik prtljažnik. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.