Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Usred raskrižja u prometnoj gužvi pukla sajla mjenjača. Ručica mjenjača se bez otpora mogla pomicati u svim smjerovima. Mjenjač je ostao u drugoj brzini. Skrenuo sam na parkiralište. Kako nisam znao o čemu se radi, mislio sam otpala neka poluga i sad bi mogla strugati po cesti, stao sam i zvao šlep službu.

Da sam znao da je sajla odvezao bi se sam do servisa u drugoj brzini.

Isti dan je u isti ovlašteni servis došla još jedna ista mazda sa puknutom sajlom: cx-5, 2019. godina, ručni mjenjač. Servisa u Zagrebu ima nekoliko.

Sreča u nesreći je da su mi besplatno popravili. I šlep je išao na trošak mazde.

Račun je  blizu 500 €. Koliko je šlep ne znam.

20240930_181128.jpg

Popravljeno od mazda_gg
update
  • Všeč 2
  • Začuden 2
  • Zmeden 1
  • Žalosten 3
  • Hvala 1
Napisano

Nadam se, da je ugrađena bolja.

Ako nije, se vjerovatno bude ovo ponovno desilo oko 130.000 km.

Napisano
27 minutes ago, Brane said:

Same neumnosti s temi cx 5,lada niva pa gre,gre,gre in ne crkne

Moj otac je kupil novu Ladu nakon Nissana jer ju je nahvalio susjed koj je prešao sa Fiče na Ladu.

Toliko loša je bila nakon Nissana da ju je prodao u roku 10 dana.

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano

Le zakaj se pol ljudje ne odločajo za Lado Nivo? Hmmm... me res zanima v katerem grmu tiči zajec. 😜

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 21 urami je Brane napisal:

Ni zajec v grmu , ampak kuna v Mazdi ki gloda zajle  od menjalnika

Kaj so iz plastike?

 

Al pa imajo kune take zobe:

7055d062cda4e7b6799755f8ea2831af.jpg

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Meni se to še nikoli ni zgodilo na nobenem avtu dosedaj ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 4. 10. 2024 ob 18:21 je Jest napisal:

Meni se to še nikoli ni zgodilo na nobenem avtu dosedaj ;) 

ti voziš avtomatike že nakej generacij, oni pa migajo z ročko

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 15 minutami je mazdaman napisal:

ti voziš avtomatike že nakej generacij, oni pa migajo z ročko

 

Res je, da vozim sedaj ze tretjo Mazdo z avtomatskim menjalnikom (Mazda6 D175, Mazda CX-5 G194 in sedaj Mazda CX-60 PHEV327)... ampak tudi prej se nikoli nisem s tem problemov :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj ni fora v tem, komu je vsec ali komu ni vsec ... Dejstvo je, da "baby dino" ni tako slab, kot ga nekateri zelijo prikazati... in je po mojem mnenju, trenutno boljsa izbira... predvsem je bolj "future proof" ... Ker X motor izgleda, da je na koncu svoje razvojne poti... in ga bo verjetno doletela podobna usoda, kot Wankel motor... Sama tehnologija je OK... ima pa svoje hibe ...   
    • No, končno en realen zapis. Vzrok za to, da ga ne bodo več proizvajali je- predraga proizvodnja. In, ker vsi proizvajalci samo še seštevajo dobiček, so se pač odločili, da bo proizvodnja čim cenejša in so izbrali dinota, saj je dobiček na koncu večji.  Poglej, občutek med vožnjo pri treh ljudeh ne more bit napačen.  Saj smo napisali prednosti enega in drugega. Ni vse slabo pri dinotu.  A če se odločiš za enega, ki nekomu drugemu ni všeč, kaj je s tem narobe? 
    • Zanimive razlike v barih,, jat vozim moje Mezcal-ke na 1,8bar(po posvetovanju). Sem tudi na 2bar testiral pa je človek počasnejši na makadamu
    • In vsi trije popolnoma nepristranski - imajo sami avto z X motorjem. Točno tako, kot se je zgodilo z Mitsibushijevim GDI motorjem, se je zgodilo z Mazdinim X motorjem. Obda dokaj v redu motorja, a kompliciranost in posledično višji stroški izdelave in vzdrževanja ni bilo ekonomsko vzdržno - ne za proizvajalca kot tudi ne za kupca. In GDI je dobro vlekel že pri nižjih obratih medtem ko X motor šele pri visokih, ki jih vsaj jaz uporabljam zelo redko. 99,9% časa vozim pod 4.000 obratov. Zakaj bi pri zdravi pameti danes nekdo doplačeval 2.000€ za navit, kompliciran X motor z GPF filtrom, motor, ki zahteva še enkrat pogostejše menjavanjem svečk (si mislim zakaj) - z dražjim vzdrževanjem, ko je na razpolago cenejši klasičen G140, ki ima pri najbolj uporabljenih obratih opazno boljši navor? Razumljivo, da ste revolucionarne X motorje kupovali nekaj let nazaj - Mazda je v njihovo reklamo vlagala skoraj toliko, kot v reklamo vlaga CocaCola. 😃     https://siol.net/avtomoto/testi/mazda-cx-30-se-vedno-odlicen-vsaj-malo-tudi-premijski-in-po-meri-voznikov-stare-sole-669097  
    • Tezko je realno ocenit avto, ki ga imas na testni voznji  nekaj ur. Dejstvo pa je, da ce si ze v startu nenaklonjen nekemu izdelku, je se vezje realno oceniti dejansko stanje. Seveda pa imas lahko svoje mnenje ... ki pa ni nujno enako kot mnenje drugih...     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.