Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Usred raskrižja u prometnoj gužvi pukla sajla mjenjača. Ručica mjenjača se bez otpora mogla pomicati u svim smjerovima. Mjenjač je ostao u drugoj brzini. Skrenuo sam na parkiralište. Kako nisam znao o čemu se radi, mislio sam otpala neka poluga i sad bi mogla strugati po cesti, stao sam i zvao šlep službu.

Da sam znao da je sajla odvezao bi se sam do servisa u drugoj brzini.

Isti dan je u isti ovlašteni servis došla još jedna ista mazda sa puknutom sajlom: cx-5, 2019. godina, ručni mjenjač. Servisa u Zagrebu ima nekoliko.

Sreča u nesreći je da su mi besplatno popravili. I šlep je išao na trošak mazde.

Račun je  blizu 500 €. Koliko je šlep ne znam.

20240930_181128.jpg

Popravljeno od mazda_gg
update
  • Všeč 2
  • Začuden 2
  • Zmeden 1
  • Žalosten 3
  • Hvala 1
Napisano

Nadam se, da je ugrađena bolja.

Ako nije, se vjerovatno bude ovo ponovno desilo oko 130.000 km.

Napisano
  dne 3. 10. 2024 ob 13:14 je Brane napisal:

Same neumnosti s temi cx 5,lada niva pa gre,gre,gre in ne crkne

Razširi  

Moj otac je kupil novu Ladu nakon Nissana jer ju je nahvalio susjed koj je prešao sa Fiče na Ladu.

Toliko loša je bila nakon Nissana da ju je prodao u roku 10 dana.

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano

Le zakaj se pol ljudje ne odločajo za Lado Nivo? Hmmm... me res zanima v katerem grmu tiči zajec. 😜

33112_1.png

Napisano (urejeno)
  dne 3. 10. 2024 ob 14:41 je Brane napisal:

Ni zajec v grmu , ampak kuna v Mazdi ki gloda zajle  od menjalnika

Razširi  

Kaj so iz plastike?

 

Al pa imajo kune take zobe:

7055d062cda4e7b6799755f8ea2831af.jpg

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Meni se to še nikoli ni zgodilo na nobenem avtu dosedaj ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
  dne 4. 10. 2024 ob 16:21 je Jest napisal:

Meni se to še nikoli ni zgodilo na nobenem avtu dosedaj ;) 

Razširi  

ti voziš avtomatike že nakej generacij, oni pa migajo z ročko

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
  dne 15. 10. 2024 ob 7:55 je mazdaman napisal:

ti voziš avtomatike že nakej generacij, oni pa migajo z ročko

Razširi  

 

Res je, da vozim sedaj ze tretjo Mazdo z avtomatskim menjalnikom (Mazda6 D175, Mazda CX-5 G194 in sedaj Mazda CX-60 PHEV327)... ampak tudi prej se nikoli nisem s tem problemov :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Hvala bom kontaktiral. Modul je že najden ampak tale ključavnica za volan je pa velik problem. 
    • Tudi na mojem x 186 motorju se ne čuti zagona. Najbrž je to na x 186 najbolje narejeno. 
    • Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag   Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje     Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju   Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator   Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)   Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom   Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine   Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo        
    • Tale iStop ima en kup pogojev, da se vklopi oz. bolj pravilno rečeno, da izklopi motor. Malo si v priročnikih preberite. Če je turbina v avtu je smrt recimo, ko pripelješ na izvoz iz avtoceste in tam počakaš za vstop na navadno cesto. Tam je sigurno sranje, če se motor izklopi, ko je še par sekund prej delal na obratih. Sigurno so pa zaganjači tudi dimenzionirani večji in vse ostalo kar pride zraven, saj je v teh primerih zagonov motorja veliko več kot včasih. Zelo jim pomaga pozicija batov, kot je omenil Boss, ni pa to vse.  
    • Jaz sem šel kar kmalu na en makadam furat, in se je sigurno dobro zaprašilo na tisto olje. Kot sem razumel, je to neka osnova vsega. Da se naredi zaščitni film na podvozju. Tudi razne bolj obstojne mase po drugih postopkih se zasušijo šele ko jih zaprašiš z vožnjo. Podvozja se pa ne sme prati, ko je enkrat tole gor, ker samo škodo delaš, še posebej s kakšnimi čistili.   Edina negativna stran je zaenkrat to, da iz vseh pragov teče to olje in se šele zdaj počasi umirja. Saj ne da direktno teče, samo skozi je neka umazanija prisotna, ker se steka iz notranjih delov karoserije ven. Enkrat sem ga že opral vmes, pa ga bom moral še enkrat. Pa iz zadnjih vrat tudi, je bilo vse mastno spodaj na odbijaču pred vstopom v prtljažnik. Zdaj je počasi malo bolje. Ne vem kako bi bilo, če bi imel tlakovce doma. Bi bili sami fleki gor, ki pa nimam pojma kako so dolgoročno obstojni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.